abonnement Unibet Coolblue
pi_169455098
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Turkse staats TV.
Was ook wel veelzeggend om te zien dat 5 minuten voor het journaal (op de Turkse tv) er 50 man stond. En een uurtje erna er bijna 1000 man stond.

Als ik in het buitenland woon, tune ik echt niet elke dag om 8 uur in op het NOS journaal om zo'n oproep te zien :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 10:01:46 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 10:01:52 #227
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_169455100
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:56 schreef xzaz het volgende:

[..]

Facts werdt gister nog uitvoerig besproken.

Er is maar een hoop Erdogan. Je kan die hoop niet nuanceren
Ik snap niet wat je hier typt..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 12 maart 2017 @ 10:02:11 #228
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_169455103
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:59 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dan zou je eerst al hun Nederlandse paspoort af moeten pakken. Ze hebben een dubbele nationaliteit, dus je maakt ze niet statenloos.

Ik denk alleen niet dat het juridisch makkelijk is om zomaar het Nederlanderschap af te pakken.
Dat laatste is zeker waar. Ik denk alleen bij een stapeling van strafbare feiten.
  zondag 12 maart 2017 @ 10:02:27 #229
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169455106
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:50 schreef CrashO het volgende:

[..]

Op het Turkse journaal Turken in Europa oproepen naar Rotterdam te komen (terwijl alles al potdicht door de politie gezet was).
:D

Nou, klaar met die galbakken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169455108
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

In dit geval is het eerder andersom. Krampachtig vasthouden aan je Turkse achtergrond leidt tot onbegrip en in het ergste geval uitsluiting.

Overigens worden Turken weinig uitgesloten, tenzij ze zich idioot gedragen. In Nederland word je beoordeeld op je gedrag en niet op afkomst. Dus we vinden je ook niet speciaal tof en geweldig omdat je Turk bent.
Je wordt altijd gedefinieerd als Turk. Of het nu Turkse Nederlander, Nederlandse Turk, Nederlander met Turkse achtergrond, of hoe dan ook genoemd wordt.

Ook wanneer er hierbij geen sprake is van discriminatie in negatieve context, wordt je wel op een bepaalde manier gezien. Dat geldt altijd voor minderheden. Wanneer je deel uitmaakt van een meerderheid niet, omdat dit dan minder iets is wat je definieert.

Een collega zal niet naar jou verwijzen als "die Nederlandse man", omdat jou niet echt definieert. Wanneer je deel uit maakt van een minderheid is dat niet het geval.
Het is logisch dat dit gebeurt, maar daardoor richten mensen die deel uitmaken van een minderheid zich meer op hun roots. Dat lijkt me heel logisch.
pi_169455111
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, ik zeg niet dat integratie geslaagd is. Ik stel dat jouw argumentatie om te beweren dat het niet geslaagd is niet klopt.
Ik ga niet discussiëren over semantiek. Ga iemand anders maar dat moeras intrekken.
  zondag 12 maart 2017 @ 10:03:00 #232
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169455112
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Turkse staats TV.
Dank
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169455113
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je wordt altijd gedefinieerd als Turk. Of het nu Turkse Nederlander, Nederlandse Turk, Nederlander met Turkse achtergrond, of hoe dan ook genoemd wordt.

Ook wanneer er hierbij geen sprake is van discriminatie in negatieve context, wordt je wel op een bepaalde manier gezien. Dat geldt altijd voor minderheden. Wanneer je deel uitmaakt van een meerderheid niet, omdat dit dan minder iets is wat je definieert.

Een collega zal niet naar jou verwijzen als "die Nederlandse man", omdat jou niet echt definieert. Wanneer je deel uit maakt van een minderheid is dat niet het geval.
Het is logisch dat dit gebeurt, maar daardoor richten mensen die deel uitmaken van een minderheid zich meer op hun roots. Dat lijkt me heel logisch.
Ho even, jij begint nu te draaien, net was het nog racisme en uitsluiting en nu is het 'definieren'. Wat is het nou?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169455124
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ho even, jij begint nu te draaien, net was het nog racisme en uitsluiting en nu is het 'definieren'. Wat is het nou?
Het is definiëren. Discriminatie en uitsluiting zijn de uitwassen.

Hoe dan ook, begrijp je met deze uitleg dat het logisch is dat minderheden zich meer richten op hun roots?
pi_169455126
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je wordt altijd gedefinieerd als Turk. Of het nu Turkse Nederlander, Nederlandse Turk, Nederlander met Turkse achtergrond, of hoe dan ook genoemd wordt.

Ook wanneer er hierbij geen sprake is van discriminatie in negatieve context, wordt je wel op een bepaalde manier gezien. Dat geldt altijd voor minderheden. Wanneer je deel uitmaakt van een meerderheid niet, omdat dit dan minder iets is wat je definieert.

Een collega zal niet naar jou verwijzen als "die Nederlandse man", omdat jou niet echt definieert. Wanneer je deel uit maakt van een minderheid is dat niet het geval.
Het is logisch dat dit gebeurt, maar daardoor richten mensen die deel uitmaken van een minderheid zich meer op hun roots. Dat lijkt me heel logisch.
En dus kan een multiculture natiestaat niet goed functioneren.
pi_169455127
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je wordt altijd gedefinieerd als Turk. Of het nu Turkse Nederlander, Nederlandse Turk, Nederlander met Turkse achtergrond, of hoe dan ook genoemd wordt.

Ook wanneer er hierbij geen sprake is van discriminatie in negatieve context, wordt je wel op een bepaalde manier gezien. Dat geldt altijd voor minderheden. Wanneer je deel uitmaakt van een meerderheid niet, omdat dit dan minder iets is wat je definieert.

Een collega zal niet naar jou verwijzen als "die Nederlandse man", omdat jou niet echt definieert. Wanneer je deel uit maakt van een minderheid is dat niet het geval.
Het is logisch dat dit gebeurt, maar daardoor richten mensen die deel uitmaken van een minderheid zich meer op hun roots. Dat lijkt me heel logisch.
Dit klopt wel maar eerlijk, die mensen die gisteren dus bij dat consulaat waren die voelen zich gewoon meer Turk dan Nederlander. En dat kan. Maar ik begin mij dan wel echt af te vragen wat je hier doet :P
pi_169455128
Zitten de mensen van Denk nog steeds in de kelder om toch vooral maar niets te hoeven zeggen?
pi_169455129
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je wordt altijd gedefinieerd als Turk. Of het nu Turkse Nederlander, Nederlandse Turk, Nederlander met Turkse achtergrond, of hoe dan ook genoemd wordt.

Ook wanneer er hierbij geen sprake is van discriminatie in negatieve context, wordt je wel op een bepaalde manier gezien. Dat geldt altijd voor minderheden. Wanneer je deel uitmaakt van een meerderheid niet, omdat dit dan minder iets is wat je definieert.

Een collega zal niet naar jou verwijzen als "die Nederlandse man", omdat jou niet echt definieert. Wanneer je deel uit maakt van een minderheid is dat niet het geval.
Het is logisch dat dit gebeurt, maar daardoor richten mensen die deel uitmaken van een minderheid zich meer op hun roots. Dat lijkt me heel logisch.
Lekker aan het generaliseren?
pi_169455134
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:04 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is definiëren. Discriminatie en uitsluiting zijn de uitwassen.

Hoe dan ook, begrijp je met deze uitleg dat het logisch is dat minderheden zich meer richten op hun roots?
Nee, dat begrijp ik niet, omdat ik geen onderdeel ben van een minderheid. Maar ik geloof je maar op je woord.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 12 maart 2017 @ 10:05:48 #240
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169455137
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je wordt altijd gedefinieerd als Turk. Of het nu Turkse Nederlander, Nederlandse Turk, Nederlander met Turkse achtergrond, of hoe dan ook genoemd wordt.

Ook wanneer er hierbij geen sprake is van discriminatie in negatieve context, wordt je wel op een bepaalde manier gezien. Dat geldt altijd voor minderheden. Wanneer je deel uitmaakt van een meerderheid niet, omdat dit dan minder iets is wat je definieert.

Een collega zal niet naar jou verwijzen als "die Nederlandse man", omdat jou niet echt definieert. Wanneer je deel uit maakt van een minderheid is dat niet het geval.
Het is logisch dat dit gebeurt, maar daardoor richten mensen die deel uitmaken van een minderheid zich meer op hun roots. Dat lijkt me heel logisch.
Calimeroreactie.

NLers wijzen onderling ook naar elkaar als 'die komt daar vandaan en die daar'.

Voor de rest is het vooral hoe jij je opstelt. Niet hoe anderen naar je kijken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169455138
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:05 schreef Wespensteek het volgende:
Zitten de mensen van Denk nog steeds in de kelder om toch vooral maar niets te hoeven zeggen?
Ze hebben gereageerd. Op twitter.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169455141
CNNTURK_ENG twitterde op zondag 12-03-2017 om 10:02:13 #LIVE Turkish Family Minister: I travelled there to meet our citizens at our consulate, we don't need to get permission for this https://t.co/OTvts2cu3I reageer retweet
CNNTURK_ENG twitterde op zondag 12-03-2017 om 10:05:04 #BREAKING Turkish Family Minister: 5 members of our team were detained, treated in a rude way, press members attacked with horses and dogshttps://t.co/KrAgqpcTyq reageer retweet
pi_169455148
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:05 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

En dus kan een multiculture natiestaat niet goed functioneren.
Dat blijkt inderdaad dagelijks, als je een vergelijking maakt tussen de VS en Noord-Korea zie je wel dat Noord-Korea het als niet multicultureel land het veel beter doet.
pi_169455150
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:59 schreef Houtenbeen het volgende:
CNNTURK_ENG twitterde op zondag 12-03-2017 om 09:58:24 #LIVE Turkish Energy Minister Berat Albayrak says last night was a night of shame for the Netherlands… https://t.co/AxYPNclGPa reageer retweet
Iedereen zonder een enge tunnelvisie zoals die Turken, ziet dat Turkije zich voor lul heeft gezet. En nu nog doorgaat met zichzelf belachelijk maken. Iedereen lacht ze uit, van Europa tot Amerika. Een klein land heeft de 'machtige' Erdogan voor lul gezet.
  zondag 12 maart 2017 @ 10:06:54 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169455151
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:06 schreef Houtenbeen het volgende:
CNNTURK_ENG twitterde op zondag 12-03-2017 om 10:05:04 #BREAKING Turkish Family Minister: 5 members of our team were detained, treated in a rude way, press members attacked with horses and dogshttps://t.co/KrAgqpcTyq reageer retweet
:')_!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169455153
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:06 schreef Houtenbeen het volgende:
CNNTURK_ENG twitterde op zondag 12-03-2017 om 10:05:04 #BREAKING Turkish Family Minister: 5 members of our team were detained, treated in a rude way, press members attacked with horses and dogshttps://t.co/KrAgqpcTyq reageer retweet
Haha ja natuurlijk. Gelukkig zijn de coupplegers wel eerlijk behandeld.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169455155
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:05 schreef Wespensteek het volgende:
Zitten de mensen van Denk nog steeds in de kelder om toch vooral maar niets te hoeven zeggen?
tunahankuzu twitterde op zondag 12-03-2017 om 00:53:48 Ik roep @MinPres op om eens deëscalerend op te treden en roep Burgemeester Aboutaleb op om geen geweld te gebruiken tegen burgers 1/2 reageer retweet
tunahankuzu twitterde op zondag 12-03-2017 om 00:55:23 Verder roep ik alle demonstranten op om de rust en kalmte te bewaren 2/2 Een uitgebreide verklaring volgt. reageer retweet
tunahankuzu twitterde op zondag 12-03-2017 om 01:01:03 Deze escalatie is ongekend en helpt niemand behalve #Rutte die omwille van de verkiezingen kiezers van #Wilders probeert af te snoepen. reageer retweet
tunahankuzu twitterde op zondag 12-03-2017 om 01:10:00 Contact gehad met Aboutaleb en geprobeerd bij Rutte om mijn bijdrage te leveren om te deëscaleren. Nog steeds toe bereid. reageer retweet


[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 10:07:53 ]
pi_169455156
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je wordt altijd gedefinieerd als Turk. Of het nu Turkse Nederlander, Nederlandse Turk, Nederlander met Turkse achtergrond, of hoe dan ook genoemd wordt.
Kip/ei. Wat was er eerst - de persoon van Turkse afkomst die spuugt op de suggestie dat hij een Nederlander ipv een Turk is of de Nederlander die hem gelooft ?
pi_169455162
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:06 schreef Houtenbeen het volgende:

CNNTURK_ENG twitterde op zondag 12-03-2017 om 10:05:04 #BREAKING Turkish Family Minister: 5 members of our team were detained, treated in a rude way, press members attacked with horses and dogshttps://t.co/KrAgqpcTyq reageer retweet
pi_169455165
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat blijkt inderdaad dagelijks, als je een vergelijking maakt tussen de VS en Noord-Korea zie je wel dat Noord-Korea het als niet multicultureel land het veel beter doet.
Oke dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')