goeie tip!quote:Op zondag 12 maart 2017 03:37 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik zou niet in het openbaar met een meisje hand in hand lopen.
Voor je het weet heb je Marokkanen op een scooter achter je aan.
No game , no fame. no gain!quote:Op zondag 12 maart 2017 04:02 schreef Zith het volgende:
ik zou toch uitkijken met wat je zomaar op fok post, ben je dronken op dit tijdstip misschien? Je kan dit toch niet zomaar zo publiekelijk naar buiten brengen??
Doe niet zo para,juist een mooie coming out toch?quote:Op zondag 12 maart 2017 04:02 schreef Zith het volgende:
ik zou toch uitkijken met wat je zomaar op fok post, ben je dronken op dit tijdstip misschien? Je kan dit toch niet zomaar zo publiekelijk naar buiten brengen??
Hoi en jij staat bekend als niemandquote:Op zondag 12 maart 2017 06:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ik hoop het niet in jouw geval TS, ik bedoel, je staat nu op FOK! bekend als ranzige pedofiele homoseksueel met een drugs en drankprobleem, dat is erg genoeg, maar anderzijds kan ik me tevens voor jou weer geen betere anticonceptie voorstellen.
Dus doe maar niet!
en open zelf eens een topic met wat uitgesproken meningen die jij in je kop hebt,quote:Op zondag 12 maart 2017 06:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ik hoop het niet in jouw geval TS, ik bedoel, je staat nu op FOK! bekend als ranzige pedofiele homoseksueel met een drugs en drankprobleem, dat is erg genoeg, maar anderzijds kan ik me tevens voor jou weer geen betere anticonceptie voorstellen.
Dus doe maar niet!
ja ik dacht eerst dat ik Galaxy was, op en top gay, die aleen een stijve kan krijgen als hij iemand domineert met geld,quote:Op zondag 12 maart 2017 03:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
Welke geaardheid dacht je hiervoor te hebben dan?
Denken dat je door op FOK! te zitten echt iemand bent.quote:
Ik heb niet zo'n achterlijk spookhuis in mijn kop zoals jou!quote:Op zondag 12 maart 2017 06:22 schreef possetje het volgende:
[..]
en open zelf eens een topic met wat uitgesproken meningen die jij in je kop hebt,
maar dat doe je niet, je bent eerder een soort lurker
Hahahaa, zeg nou maar eerlijk, je dacht tot voor kort nog dat je een ranzige zuignap was, tenminste op die foto naast je username!!quote:Op zondag 12 maart 2017 06:33 schreef possetje het volgende:
[..]
ja ik dacht eerst dat ik Galaxy was, op en top gay, die aleen een stijve kan krijgen als hij iemand domineert met geld,
maar nu begin ik te twijvelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |