abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169453587
Hoi, laatste tijd begin ik te merken dat steeds vaker als ik meisjes en vrouwen zie, een soort kriebelig gevoel krijg in mn buik en lichtjes word in mn hoofd, alle normale dingen lijken opeens anders en begin daar opeens aan te twijvelen, het lijk wel beetje ( over wat ik ervan gelezen heb ) op verliefdheid te lijken maar ik lees ook rare dingen zoals platonische liefde, nou tsja ik weet het gewoon niet dus,,,

Zou het ook kunnen dat ik later als ik groot ben hetero wordt?

Ja ik weet dat er om hetero zijn een enorm stigma hangt, en natuurlijk problemen krijg met mn familie als ik het aan hen moet uitleggen! Help mij ik zit echt enorm klem!

Wat zou jij doen? Gelijk aan mijn vrienden vertellen, ( coming out? ) of toch beter eerst klein beetje geheim houden en alles een beetje uitstellen?
  zondag 12 maart 2017 @ 03:36:11 #2
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169453597
Welke geaardheid dacht je hiervoor te hebben dan?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169453605
Ik zou niet in het openbaar met een meisje hand in hand lopen.
Voor je het weet heb je Marokkanen op een scooter achter je aan.
pi_169453658
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 03:37 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik zou niet in het openbaar met een meisje hand in hand lopen.
Voor je het weet heb je Marokkanen op een scooter achter je aan.
goeie tip!

danku!
pi_169453667
Beide kan toch ook. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  † In Memoriam † zondag 12 maart 2017 @ 04:02:58 #6
230491 Zith
pls tip
pi_169453673
ik zou toch uitkijken met wat je zomaar op fok post, ben je dronken op dit tijdstip misschien? Je kan dit toch niet zomaar zo publiekelijk naar buiten brengen??
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169453678
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 04:02 schreef Zith het volgende:
ik zou toch uitkijken met wat je zomaar op fok post, ben je dronken op dit tijdstip misschien? Je kan dit toch niet zomaar zo publiekelijk naar buiten brengen??
No game , no fame. no gain!

ga jij nu maar lekker door met je saaie oppassen!
pi_169453679
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 04:02 schreef Zith het volgende:
Doe niet zo para,juist een mooie coming out toch?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_169453819
Ik hoop het niet in jouw geval TS, ik bedoel, je staat nu op FOK! bekend als ranzige pedofiele homoseksueel met een drugs en drankprobleem, dat is erg genoeg, maar anderzijds kan ik me tevens voor jou weer geen betere anticonceptie voorstellen.

Dus doe maar niet! :{w
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_169453821
quote:
13s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ik hoop het niet in jouw geval TS, ik bedoel, je staat nu op FOK! bekend als ranzige pedofiele homoseksueel met een drugs en drankprobleem, dat is erg genoeg, maar anderzijds kan ik me tevens voor jou weer geen betere anticonceptie voorstellen.

Hoi en jij staat bekend als niemand
pi_169453825
quote:
13s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

en open zelf eens een topic met wat uitgesproken meningen die jij in je kop hebt,

maar dat doe je niet, je bent eerder een soort lurker
pi_169453838
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 03:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
Welke geaardheid dacht je hiervoor te hebben dan?
ja ik dacht eerst dat ik Galaxy was, op en top gay, die aleen een stijve kan krijgen als hij iemand domineert met geld,

maar nu begin ik te twijvelen
pi_169453846
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:19 schreef possetje het volgende:

[..]

Hoi en jij staat bekend als niemand
Denken dat je door op FOK! te zitten echt iemand bent. :') :') :')
pi_169453849
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:22 schreef possetje het volgende:

[..]

en open zelf eens een topic met wat uitgesproken meningen die jij in je kop hebt,

maar dat doe je niet, je bent eerder een soort lurker
Ik heb niet zo'n achterlijk spookhuis in mijn kop zoals jou! :{w
pi_169453853
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:33 schreef possetje het volgende:

[..]

ja ik dacht eerst dat ik Galaxy was, op en top gay, die aleen een stijve kan krijgen als hij iemand domineert met geld,

maar nu begin ik te twijvelen
Hahahaa, zeg nou maar eerlijk, je dacht tot voor kort nog dat je een ranzige zuignap was, tenminste op die foto naast je username!!
  zondag 12 maart 2017 @ 07:47:13 #16
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_169453985
Sterkte gewenst in deze strijd met uzelf! :*
't gaat
pi_169454988
Sterkte man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: