Blijkbaar toch tussen de 700.000 en 1.3 miljoen Nederlanders per jaar (de bronnen verschillen nogal over de aantallen).quote:
Een keer geweest. Nooit meer. Wat een kutvolk.quote:
Dat is juist positief, Ik ben 1 keer op vakantie geweest in Turkije en heb me groen en geel geërgerd aan russen wat een tokkievolk is dat zegquote:Op zondag 12 maart 2017 08:18 schreef LXIV het volgende:
De Russen komen ook al niet meer. Wie 'mag' dan nog wel komen?
Ligt toch echt aan de bestemming, niet alle Russen zijn tokkies.quote:Op zondag 12 maart 2017 10:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat is juist positief, Ik ben 1 keer op vakantie geweest in Turkije en heb me groen en geel geërgerd aan russen wat een tokkievolk is dat zeg
Ben wel eens all-inclusive in Marmaris geweest. Topvakantie!quote:Op zondag 12 maart 2017 06:58 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Genoeg tokkies die all inclusive aan de Turkse Rivièra verblijven in het hoogseizoen.
ja, idd. Wat een domme reactie. Turkije drijft op toerisme, als iedereen weg moet blijven die geen fan van dictators is blijven de Russen over.quote:Op zondag 12 maart 2017 07:12 schreef de_boswachter het volgende:
Zal hun toeristische sector niet leuk vinden denk ikStaan vele hotels die daar met het geld van Nederlandse vakantiegangers zijn afgelost.
Dat laatste alleen voor de sociale voorzieningen.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:06 schreef BalotelliFan het volgende:
Waarom gaan ze niet terug naar Turkije?
Even serieus, als ze zo erg houden van het land en oprecht geloven dat het het beste land van de wereld is, willen ze daar dan niet bij horen?
Of vinden ze stiekem Nederland beter dan Turkije?
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ja, idd. Wat een domme reactie. Turkije drijft op toerisme, als iedereen weg moet blijven die geen fan van dictators is blijven de Russen over.
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ja, idd. Wat een domme reactie. Turkije drijft op toerisme, als iedereen weg moet blijven die geen fan van dictators is blijven de Russen over.
Die kwamen ook al een tijdje niet i.v.m. sancties die de Russen hadden opgelegd nadat Turkije een Russisch vliegtuig hadden neergeschoten. Dat voelden ze meteen.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch niet vast blijven houden dat Turkije beter is dan Nederland?quote:Op zondag 12 maart 2017 11:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat laatste alleen voor de sociale voorzieningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |