abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169420100
quote:
Vindicat-'slet' gaat viral
In het kader van 'Internationale Vrouwendag' heeft Milou Deelen een opmerkelijk filmpje op haar Facebook gezet. De 21-jarige studente van het Groninger studentencorps Vindicat houdt er bordjes met teksten als 'Slet' en 'Hoer' omhoog. Inmiddels is de video al bijna duizend keer gedeeld.

"Vandaag is het Internationale Vrouwendag en deel ik, Milou Deelen, mijn verhaal met jullie", schrijft Milou. "Anderhalf jaar geleden werd ik lid van het Corps, en daar ben ik vaak uitgemaakt voor HOER – SLET of LAAG WIJF. Ik was het lijdend voorwerp van een lied dat jaarlijks door tientallen jongens wordt gezongen over 'het laagste meisje van het jaar'."

Neuken voor een pakje peuken en een Smirnoff
"Ik schaamde me diep en voelde mij vernederd. Toen ik men hierop aanspraak, kreeg ik terug dat het maar een grap was. Ik heb geen één keer gelachen. Ook werd er over mij geschreven dat je 'mij kon doen voor een pakje peuken en een Smirnoff", vervolgt de studente. "Ook toen was hun argument: 'Is toch grappig Milou, daar kan je toch wel om lachen.' En nee, ik moést niet lachen."

"En dat is het punt dat ik hier wil maken. Mijn seksualiteit is van mij, en niet stof voor jouw grap. Daarnaast heb ik er als vrouw evenveel recht op als man. Als jongens seks hebben en hier openlijk over spreken, is dit tof. Als meisjes – zoals ik – dit doen, daalt ons respect of onze waardigheid. Laten we hier bij stilstaan vandaag, en ons vooral niét schamen voor onze seksualiteit."

"Veel meisjes durven hun stem misschien niet te laten horen", besluit Milou. "Ik doe dat vandaag wel. Ik vraag niet om je medelijden, wel dat je naar me luistert. Want slutshaming gebeurt overal, en dat is niet oke."
Vindicat-'slet' gaat viral

Is het niet zo dat een meisje (indien zij het zelf wilt) op een avond met 10 man naar bed kan terwijl een man daarvoor juist veel tijd en moeite moet investeren om überhaupt seks te kunnen hebben. Wat dat betreft is slutshaming van alle tijden, maakt het gewooon onderdeel uit van de natuur.


www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/leuk_he_al_clickbait.html

pi_169420130
Geef dat trutje nog meer aandacht ja.
pi_169420160
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169420920
Jullie snappen niet dat het soort reacties wat jullie plaatsen precies het punt is wat zij probeert te maken.
pi_169422154
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 21:36 schreef Bananenpap het volgende:
Jullie snappen niet dat het soort reacties wat jullie plaatsen precies het punt is wat zij probeert te maken.
Nee, mevrouw heeft gewoon lopen rondneuken met gasten die bezet waren, wat of vriendjes waren van haar vriendinnen of waar andere meiden in haar sociale kring mee bezig waren. Als dan vervolgens iedereen zegt dat je een kansloze kut hoer bent heb je het keihard verdient, niet omdat je aan het rondneuken bent, maar omdat je je eigen vriendinnen aan het naaien bent.

Het heeft verder geen kont te maken met "slut shaming" maar met ontiegelijk naaiend kutwijf shaming. en 't laatste kan ik echt geen medelijden mee hebben.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169422694
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:19 schreef Harlon het volgende:

[..]

Nee, mevrouw heeft gewoon lopen rondneuken met gasten die bezet waren, wat of vriendjes waren van haar vriendinnen of waar andere meiden in haar sociale kring mee bezig waren. Als dan vervolgens iedereen zegt dat je een kansloze kut hoer bent heb je het keihard verdient, niet omdat je aan het rondneuken bent, maar omdat je je eigen vriendinnen aan het naaien bent.

Het heeft verder geen kont te maken met "slut shaming" maar met ontiegelijk naaiend kutwijf shaming. en 't laatste kan ik echt geen medelijden mee hebben.
Doe even rustig... :') Lekker eenzijdig verhaal ook. Hebben die jongens niets te zeggen/willen?
pi_169422850
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Doe even rustig... :') Lekker eenzijdig verhaal ook. Hebben die jongens niets te zeggen/willen?
Doet er in z'n geheel niet toe. Ze wordt belachelijk gemaakt omdat ze als een rasechte kuthoer haar vriendinnen en clubgenoten heeft lopen verneuken. Dat soort dingen worden niet bepaald gewaardeerd binnen een studentenvereniging, elkaar pesten en plagen kan allemaal prima, maar aan mensen komen die niet van jou zijn maar waar je vrienden/vriendinnen mee bezig zijn is gewoon not done, dat is gewoon je eigen vrienden een mes in de rug steken. Daar wordt ze volledig terecht voor belachelijk gemaakt, vervolgens komt ze met dit jank verhaal en wordt ze daarvoor wederom volledig terecht belachelijk gemaakt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169422946
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:48 schreef Harlon het volgende:

[..]

Doet er in z'n geheel niet toe. Ze wordt belachelijk gemaakt omdat ze als een rasechte kuthoer haar vriendinnen en clubgenoten heeft lopen verneuken. Dat soort dingen worden niet bepaald gewaardeerd binnen een studentenvereniging, elkaar pesten en plagen kan allemaal prima, maar aan mensen komen die niet van jou zijn maar waar je vrienden/vriendinnen mee bezig zijn is gewoon not done, dat is gewoon je eigen vrienden een mes in de rug steken. Daar wordt ze volledig terecht voor belachelijk gemaakt, vervolgens komt ze met dit jank verhaal en wordt ze daarvoor wederom volledig terecht belachelijk gemaakt.
Er wordt niet anders gedaan in studentenverenigingen, zeker in Vindicat. :')

Waarom is zij trouwens slecht en een 'kuthoer'? Die vriendjes steken toch ook hun lul in een ander terwijl ze een vriendin rond hebben lopen? Zij gaan toch vreemd? Kun je mij eens uitleggen waarom dat er niet toe doet?
pi_169423204
voor pakje peuken en smirnoff
daarom beter een vrouw die niet rookt en drinkt
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_169423209
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er wordt niet anders gedaan in studentenverenigingen, zeker in Vindicat. :')

Waarom is zij trouwens slecht en een 'kuthoer'? Die vriendjes steken toch ook hun lul in een ander terwijl ze een vriendin rond hebben lopen? Zij gaan toch vreemd? Kun je mij eens uitleggen waarom dat er niet toe doet?
Die vriendjes zullen hun vriendin kwijt zijn geweest en lopen waarschijnlijk door naar de volgende. Zijn vreemd gegaan, maakt ze eikels, verder niet heel boeiend. Zij is niet zo zeer vreemd gegaan, maar zij heeft d'r eigen vriendinnen lopen naaien. Dat ze daarvoor wordt aangepakt is niet meer dan terecht, als je als man hetzelfde doet krijg je dezelfde behandeling van je dispuut/jaarclub, alleen dan waarschijnlijk wat fysieker.
Loyaliteit naar je eigen vrienden, je jaarclub en je dispuut wordt nogal op prijs gesteld, deze dame heeft dat dus niet een keer nagelaten, niet 2 keer, maar minimaal drie keer. En je loopt nog steeds te miepen over "maar hullie zijn ook fout". Klopt, maar die lopen daarna niet te janken in de media dat ze allemaal zo gemeen waren.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169423214
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er wordt niet anders gedaan in studentenverenigingen, zeker in Vindicat. :')

Waarom is zij trouwens slecht en een 'kuthoer'? Die vriendjes steken toch ook hun lul in een ander terwijl ze een vriendin rond hebben lopen? Zij gaan toch vreemd? Kun je mij eens uitleggen waarom dat er niet toe doet?
Dat is al vaker aangehaald en doet er wel zeker toe. Zij zoeken echter geen aandacht met een kansloos filmpje voor hun situatie.
pi_169423227
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 23:04 schreef Harlon het volgende:

[..]

Die vriendjes zullen hun vriendin kwijt zijn geweest en lopen waarschijnlijk door naar de volgende. Zijn vreemd gegaan, maakt ze eikels, verder niet heel boeiend. Zij is niet zo zeer vreemd gegaan, maar zij heeft d'r eigen vriendinnen lopen naaien. Dat ze daarvoor wordt aangepakt is niet meer dan terecht, als je als man hetzelfde doet krijg je dezelfde behandeling van je dispuut/jaarclub, alleen dan waarschijnlijk wat fysieker.
En dit.
pi_169423272
ze zier er wel ouder uit dan 21
tja, drank en peukjes he
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_169423319
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 23:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
voor pakje peuken en smirnoff
daarom beter een vrouw die niet rookt en drinkt
ja dat boeit me allemaal echt niet, maar de liedjes over haar zullen vooral ontstaan zijn omdat ze dus d'r eigen jaarclub liep te verneuken, wat zo'n beetje je best buddies zijn tijdens binnen je vereniging.

Dat ze d'r benen spreidde zonder dat iemand er echt moeite voor hoefde te doen, doen zoveel chicks in het corps, daar doet ook niemand echt moeilijk over. Maar je gaat niet je dispuut/jaarclub verneuken en al helemaal niet meerdere keren. Dan word je ook gewoon volledig terecht belachelijk gemaakt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169423665
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:48 schreef Harlon het volgende:

[..]

Doet er in z'n geheel niet toe. Ze wordt belachelijk gemaakt omdat ze als een rasechte kuthoer haar vriendinnen en clubgenoten heeft lopen verneuken. Dat soort dingen worden niet bepaald gewaardeerd binnen een studentenvereniging, elkaar pesten en plagen kan allemaal prima, maar aan mensen komen die niet van jou zijn maar waar je vrienden/vriendinnen mee bezig zijn is gewoon not done, dat is gewoon je eigen vrienden een mes in de rug steken. Daar wordt ze volledig terecht voor belachelijk gemaakt, vervolgens komt ze met dit jank verhaal en wordt ze daarvoor wederom volledig terecht belachelijk gemaakt.
Gelukkig zijn er nog mensen met gezond verstand ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169424131
Tsja, in de Grote Boze Mensenwereld werken bepaalde zaken nu eenmaal ff wat anders dan op het Montessorischooltje in Haarlem. Is gewoon even wennen voor die meid, komt vanzelf wel goed.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 00:19:44 #17
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169425276
Waar is het fatsoen gebleven in Nederland?

Ik vind dit dus echt diep triest.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 00:20:50 #18
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169425298
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 23:08 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja dat boeit me allemaal echt niet, maar de liedjes over haar zullen vooral ontstaan zijn omdat ze dus d'r eigen jaarclub liep te verneuken, wat zo'n beetje je best buddies zijn tijdens binnen je vereniging.

Dat ze d'r benen spreidde zonder dat iemand er echt moeite voor hoefde te doen, doen zoveel chicks in het corps, daar doet ook niemand echt moeilijk over. Maar je gaat niet je dispuut/jaarclub verneuken en al helemaal niet meerdere keren. Dan word je ook gewoon volledig terecht belachelijk gemaakt.
Ik snap de hele noodzaak van dat belachelijk maken niet zo.
pi_169425411
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 00:20 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik snap de hele noodzaak van dat belachelijk maken niet zo.
Ja nee, ze moeten gewoon zeggen tegen haar, foei, niet meer doen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 00:29:54 #20
230491 Zith
pls tip
pi_169425433
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er wordt niet anders gedaan in studentenverenigingen, zeker in Vindicat. :')

Waarom is zij trouwens slecht en een 'kuthoer'? Die vriendjes steken toch ook hun lul in een ander terwijl ze een vriendin rond hebben lopen? Zij gaan toch vreemd? Kun je mij eens uitleggen waarom dat er niet toe doet?
Vriendjes zijn vriendin kwijt, Meisje is vriendinen kwijt. Meisje doet hullie huillie, is zielig.

Zou het anders zijn als een vriend twee meisjes van zijn vrienden had gepaald? Nee, denk het niet, dan zou hij ook niet meer bij het clubje horen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169425457
Kwam dit tegen:

---

Is dezelfde meisje waar het over gaat. Is ook niet echt netjes geweest.

[ Bericht 19% gewijzigd door Attitude op 11-03-2017 00:46:20 ]
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 00:35:12 #22
230491 Zith
pls tip
pi_169425535
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 00:31 schreef Attitude het volgende:
Kwam dit tegen:

..

Is dezelfde meisje waar het over gaat. Is ook niet echt netjes geweest.
Das niet zo aardig van Mien.

EDIT: Oh das een nep account. Jouw account toevallig?

https://www.google.co.uk/search?q=mien+goudappel
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169425608
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 00:20 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik snap de hele noodzaak van dat belachelijk maken niet zo.
Dat begrijp ik dus ook echt niet. Laat die griet lekker zelf bepalen met wie ze het wel of niet doet.
pi_169425650
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 00:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Das niet zo aardig van Mien.

EDIT: Oh das een nep account. Jouw account toevallig?

https://www.google.co.uk/search?q=mien+goudappel
Mijn account niet maar ik vond mien goudappel rare naam, dus zat te zoeken op die naam. Blijkt een besloten groep te zijn. Dus er zijn mensen die bewust foto en berichtjes verspreiden over haar.
pi_169425765
Een deel 2? Is er niks belangrijkers dan deze onzin?
pi_169425851
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 00:46 schreef Infection het volgende:
Een deel 2? Is er niks belangrijkers dan deze onzin?
Jawel, maar sletjes scoren nu eenmaal makkelijk.
pi_169426342
Wel raar dat zij erop aangekeken wordt terwijl zij niet degene is in een relatie, maar die jongens wel.

Best een terechte klacht van haar dus.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 01:28:01 #28
230491 Zith
pls tip
pi_169426403
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:24 schreef Status het volgende:
Wel raar dat zij erop aangekeken wordt terwijl zij niet degene is in een relatie, maar die jongens wel.

Best een terechte klacht van haar dus.
Ze wordt uit de groep gezet omdat ze jongens paalde die een relatie hadden met haar vriendinen.

Hoe zou het gaat als mannen de meisjes van hun vrienden gaan palen, blijven ze dan in het vriendengroepje of gaan ze eruit?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169426437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 23:08 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja dat boeit me allemaal echt niet, maar de liedjes over haar zullen vooral ontstaan zijn omdat ze dus d'r eigen jaarclub liep te verneuken, wat zo'n beetje je best buddies zijn tijdens binnen je vereniging.

Dat ze d'r benen spreidde zonder dat iemand er echt moeite voor hoefde te doen, doen zoveel chicks in het corps, daar doet ook niemand echt moeilijk over. Maar je gaat niet je dispuut/jaarclub verneuken en al helemaal niet meerdere keren. Dan word je ook gewoon volledig terecht belachelijk gemaakt.
Ligt eraan of het je beste buddies zijn. :')

Verder is dit haar punt natuurlijk: die kerels zitten in een relatie en gaan vreemd en dan is zij de slet. Hoe krom? Het zijn juíst de mannen in dit verhaal die de sletten zijn; dan ga je je bloedeigen vriendin met een vriendin daarvan bedriegen. Dan was die hele relatie sowieso al 0,0 waard.
pi_169426486
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 00:39 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dus ook echt niet. Laat die griet lekker zelf bepalen met wie ze het wel of niet doet.
Tuurlijk, d'r vriendinnen moeten dat ook gewoon allemaal goed vinden enzo. Vervolgens wordt ze haar club uitgetrapt want ze was zo'n ontzettende top vriendin, mensen op vindicat vinden haar ook niet zo leuk meer want ja, keiharde backstabber bij d'r jaarclub en moeten haar dus niet en vervolgens gaat de kut hoer huilie huilie doen in de media want iedereen is gemeen. Ja daaaahaaaaaaag.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169426508
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:29 schreef Status het volgende:

[..]

Ligt eraan of het je beste buddies zijn. :')

Verder is dit haar punt natuurlijk: die kerels zitten in een relatie en gaan vreemd en dan is zij de slet. Hoe krom? Het zijn juíst de mannen in dit verhaal die de sletten zijn; dan ga je je bloedeigen vriendin met een vriendin daarvan bedriegen. Dan was die hele relatie sowieso al 0,0 waard.
haar hele punt is dat ze moeilijk deden omdat ze dus een slet zou zijn. Ze deden op vindicat helemaal niet moeilijk omdat ze een slet was, ze moesten haar niet omdat ze d'r vriendinnen had genaaid en dat is nogal hard not done. Als een man hetzelfde had geflikt was die met behoorlijk wat fysiek vertoon z'n dispuut uit geflikkerd en hoeft die echt niet ergens anders aan te komen kloppen. Vervolgens gaat zij beetje huilerig filmpje maken want mensen zijn gemeen en slaat ze de plank volledig mis en gooit ze het dat het er om ging meisje neukt jongens en is slet en jongen neukt meisje en is stoer. Dat was dus het hele probleem niet, dat maakt zij er van.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169426532
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Ze wordt uit de groep gezet omdat ze jongens paalde die een relatie hadden met haar vriendinen.

Hoe zou het gaat als mannen de meisjes van hun vrienden gaan palen, blijven ze dan in het vriendengroepje of gaan ze eruit?
Het boeit me niet of ze uit d'r vriendengroep is gezet (geen idee wat waar is en wat niet) en dat is d'r punt ook niet. Ze wordt uitgemaakt voor hoer, slet en ze wordt met de grond gelijk gemaakt. Totaal onnodig, al zou ze het met 10 jongens tegelijkertijd hebben gedaan.

Ze heeft gewoon gelijk en ik ga op geen enkele manier het walgelijke en bijna ongezonde gedrag goed praten wat er nu wordt getoond. Wat voor kronkel in je hoofd heb je ook eigenlijk als je dit soort gedrag vertoond en het goed keurt. Laat mensen lekker doen wat ze willen zonder dat te veroordelen op zo'n manier. En als je het dan wel veroordeelt, houd het dan lekker bij jezelf in plaats van iemand kapot te schelden of ander afwijkend gedrag te vertonen.

  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 01:40:20 #33
230491 Zith
pls tip
pi_169426545
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:38 schreef Status het volgende:

[..]

Het boeit me niet of ze uit d'r vriendengroep is gezet (geen idee wat waar is en wat niet) en dat is d'r punt ook niet. Ze wordt uitgemaakt voor hoer, slet en ze wordt met de grond gelijk gemaakt. Totaal onnodig, al zou ze het met 10 jongens tegelijkertijd hebben gedaan.

Ze heeft gewoon gelijk en ik ga op geen enkele manier het walgelijke en bijna ongezonde gedrag goed praten wat er nu wordt getoond. Wat voor kronkel in je hoofd heb je ook eigenlijk als je dit soort gedrag vertoond en het goed keurt. Laat mensen lekker doen wat ze willen zonder dat te veroordelen op zo'n manier. En als je het dan wel veroordeelt, houd het dan lekker bij jezelf in plaats van iemand kapot te schelden of ander afwijkend gedrag te vertonen.

Als een vriend dat bij mij zou doen dan kreeg hij klappen en was hij niet meer bij het clubje. Zij wordt uitgemaakt voor slet. en hoort niet meer bij het clubje. Boehoehoe.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169426559
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:36 schreef Harlon het volgende:

[..]

haar hele punt is dat ze moeilijk deden omdat ze dus een slet zou zijn. Ze deden op vindicat helemaal niet moeilijk omdat ze een slet was, ze moesten haar niet omdat ze d'r vriendinnen had genaaid en dat is nogal hard not done. Als een man hetzelfde had geflikt was die met behoorlijk wat fysiek vertoon z'n dispuut uit geflikkerd en hoeft die echt niet ergens anders aan te komen kloppen. Vervolgens gaat zij beetje huilerig filmpje maken want mensen zijn gemeen en slaat ze de plank volledig mis en gooit ze het dat het er om ging meisje neukt jongens en is slet en jongen neukt meisje en is stoer. Dat was dus het hele probleem niet, dat maakt zij er van.
Ze heeft wel een punt. En houd toch op; je moet wel onder een steen leven als je niet weet dat het denigrerende gedrag, waarvan zij nu aantoont wat er plaatsvindt, sowieso gebeurt en met regelmaat ook. Dat zie je toch gewoon als je gewoon.... leeft en alle fasen in je leven een beetje normaal doormaakt.
pi_169426563
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Als een vriend dat bij mij zou doen dan kreeg hij klappen en was hij niet meer bij het clubje. Zij wordt uitgemaakt voor slet. en hoort niet meer bij het clubje. Boehoehoe.
Ok
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 01:42:57 #36
230491 Zith
pls tip
pi_169426571
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:42 schreef Status het volgende:

[..]

Ok
Fijn dat je het eens kan zijn O+
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169426580
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:38 schreef Status het volgende:

[..]

Het boeit me niet of ze uit d'r vriendengroep is gezet (geen idee wat waar is en wat niet) en dat is d'r punt ook niet. Ze wordt uitgemaakt voor hoer, slet en ze wordt met de grond gelijk gemaakt. Totaal onnodig, al zou ze het met 10 jongens tegelijkertijd hebben gedaan.

Ze heeft gewoon gelijk en ik ga op geen enkele manier het walgelijke en bijna ongezonde gedrag goed praten wat er nu wordt getoond. Wat voor kronkel in je hoofd heb je ook eigenlijk als je dit soort gedrag vertoond en het goed keurt. Laat mensen lekker doen wat ze willen zonder dat te veroordelen op zo'n manier. En als je het dan wel veroordeelt, houd het dan lekker bij jezelf in plaats van iemand kapot te schelden of ander afwijkend gedrag te vertonen.

Ze wordt door iedereen op vindicat voor van alles en nog wat uitgescholden omdat ze haar jaargroep heeft genaaid en d'r dispuutsgenootjes heeft genaaid. Waar ze haar voor uitmaken maakt op dat moment ook niet meer uit.'t is een ontiegelijk taffes wijf is dat met d'r poten aan vriendjes/scharrels van haar vriendinnen gaat zitten waar ze voor uitgescholden wordt boeit me verder echt niet meer. Als een man zich op deze manier had gedragen was die door z'n jaargroep in elkaar gerost en werd 'ie daarna net zo hard door de vereniging uitgekotst.

Moet je gewoon ff voorstellen, jouw beste maat loopt jouw chick te neuken en flikt vervolgens hetzelfde bij 3 andere vrienden van je. Ga je die daarna nog vriendelijk te woord staan en gaan anderen in zijn omgeving daarna nog steeds denken, ja fijne vent dat, laat ik er is wat biertjes mee gaan drinken, of moet gewoon niemand die van de situatie weet hem nog en wordt hij door iedereen belachelijk gemaakt? Da's namelijk precies hetzelfde als er met deze chick gebeurd is, alleen is zij vervolgens gaan janken dat iedereen gemeen deed.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169426602
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:41 schreef Status het volgende:

[..]

Ze heeft wel een punt. En houd toch op; je moet wel onder een steen leven als je niet weet dat het denigrerende gedrag, waarvan zij nu aantoont wat er plaatsvindt, sowieso gebeurt en met regelmaat ook. Dat zie je toch gewoon als je gewoon.... leeft en alle fasen in je leven een beetje normaal doormaakt.
Oh dat zie ik ook wel gebeuren, maar daar heeft dit geen reet mee te maken. Mensen moeten haar niet meer niet omdat ze beetje aan het rondneuken was, dat gebeurd bij iedere vereniging en daarvoor worden meisjes niet een beetje de grond in gepraat of afgemaakt. Als je echter je vriendinnen aan het naaien bent wilt niemand je meer en wordt je belachelijk gemaakt en weggehoond. Dan kan je het daarna wel op "slutshaming" gaan gooien, maar daar had nou juist dit geval geen kont mee te maken.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169426621
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:43 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ze wordt door iedereen op vindicat voor van alles en nog wat uitgescholden omdat ze haar jaargroep heeft genaaid en d'r dispuutsgenootjes heeft genaaid. Waar ze haar voor uitmaken maakt op dat moment ook niet meer uit.'t is een ontiegelijk taffes wijf is dat met d'r poten aan vriendjes/scharrels van haar vriendinnen gaat zitten waar ze voor uitgescholden wordt boeit me verder echt niet meer. Als een man zich op deze manier had gedragen was die door z'n jaargroep in elkaar gerost en werd 'ie daarna net zo hard door de vereniging uitgekotst.

Moet je gewoon ff voorstellen, jouw beste maat loopt jouw chick te neuken en flikt vervolgens hetzelfde bij 3 andere vrienden van je. Ga je die daarna nog vriendelijk te woord staan en gaan anderen in zijn omgeving daarna nog steeds denken, ja fijne vent dat, laat ik er is wat biertjes mee gaan drinken, of moet gewoon niemand die van de situatie weet hem nog en wordt hij door iedereen belachelijk gemaakt? Da's namelijk precies hetzelfde als er met deze chick gebeurd is, alleen is zij vervolgens gaan janken dat iedereen gemeen deed.
Wat zit je nou te janken? Je lijkt me best gefrustreerd. Ze heeft een punt.
pi_169426634
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:49 schreef Status het volgende:

[..]

Wat zit je nou te janken? Je lijkt me best gefrustreerd. Ze heeft een punt.
Nee, dat heeft ze niet. 't is gewoon weer een jankende millenial die in plaats van in te zien dat ze zelf keihard fout zat gewoon hard gaat janken want de wereld is gemeen. Dit had geen kont te maken met slut shaming en alles met haar naai gedrag naar vriendinnen toe. Als had ze tachtig gasten binnen een maand tijd afgewerkt dan was er nog niets aan de hand geweest, zolang dat maar niet de vriendjes van haar eigen vriendinnen waren geweest.

En jankende millenials zijn alleen leuk als je ze jankend op film kan vast leggen zoals na de presidentsverkiezingen in de vs of na de brexit, zoniet moeten ze gewoon ver weg blijven met hun gemiep
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169426650
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:49 schreef Status het volgende:

[..]

Wat zit je nou te janken? Je lijkt me best gefrustreerd. Ze heeft een punt.
Volgensmij ben jij een beetje wereldvreemd.

Ik ben het eens met harlon, dit is gewoon oorzaak met een logisch gevolg waar mevrouw om gaat piepen. Dit is gewoon een schreeuw naar aandacht
pi_169426674
Jullie lijken me juist wereldvreemd. En frusti's. Het is maar wat je normaal vindt.
pi_169426717
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:57 schreef Status het volgende:
Jullie lijken me juist wereldvreemd. En frusti's. Het is maar wat je normaal vindt.
ja 't is natuurlijk dood normaal dat mensen het gewoon prima vinden dat je met de relatie van je beste vriendinnen gaat neuken en dat herhaaldelijk doet, daarna moet iedereen eigenlijk je gewoon een aai over je bol geven en het verder allemaal prima vinden. Ze moeten vooral niet laten blijken dat wat je deed zo ongeveer het laagste is wat je kan doen en dat je eigenlijk gewoon een keiharde matennaaier bent want dan zijn ze gemeen, gefrustreerd en wereldvreemd. Uiteraard.

Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169426853
Wat vindt Peter R de Vries hiervan?
´
  zaterdag 11 maart 2017 @ 02:53:46 #45
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169426938
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Ze wordt uit de groep gezet omdat ze jongens paalde die een relatie hadden met haar vriendinen.

Hoe zou het gaat als mannen de meisjes van hun vrienden gaan palen, blijven ze dan in het vriendengroepje of gaan ze eruit?
De vraag is of je vervolgens dan rare liedjes gaat maken of dat je gewoon de vriendschap met zowel vriend als vriendin verbreekt. Blijkbaar was dat niet genoeg voor deze kleine ettertjes.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 02:54:41 #46
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169426940
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:52 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Volgensmij ben jij een beetje wereldvreemd.

Ik ben het eens met harlon, dit is gewoon oorzaak met een logisch gevolg waar mevrouw om gaat piepen. Dit is gewoon een schreeuw naar aandacht
Heb jij nooit een fout gemaakt in je leven?
  zaterdag 11 maart 2017 @ 02:55:38 #47
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169426942
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:50 schreef Harlon het volgende:

[..]

Nee, dat heeft ze niet. 't is gewoon weer een jankende millenial die in plaats van in te zien dat ze zelf keihard fout zat gewoon hard gaat janken want de wereld is gemeen. Dit had geen kont te maken met slut shaming en alles met haar naai gedrag naar vriendinnen toe. Als had ze tachtig gasten binnen een maand tijd afgewerkt dan was er nog niets aan de hand geweest, zolang dat maar niet de vriendjes van haar eigen vriendinnen waren geweest.

En jankende millenials zijn alleen leuk als je ze jankend op film kan vast leggen zoals na de presidentsverkiezingen in de vs of na de brexit, zoniet moeten ze gewoon ver weg blijven met hun gemiep
Klein vraagje: zouden ze haar mogen groepsverkrachten vanwege haar naaistreek? Vermoorden? Waar ligt voor jou de grens?
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 02:57:21 #48
230491 Zith
pls tip
pi_169426949
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 02:55 schreef Mishu het volgende:

[..]

Klein vraagje: zouden ze haar mogen groepsverkrachten vanwege haar naaistreek? Vermoorden? Waar ligt voor jou de grens?
Uitschelden en uit de groep zetten lijkt mij genoeg.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 02:59:13 #49
230491 Zith
pls tip
pi_169426951
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 02:55 schreef Mishu het volgende:

[..]

Klein vraagje: zouden ze haar mogen groepsverkrachten vanwege haar naaistreek? Vermoorden? Waar ligt voor jou de grens?
Wat zou jij doen met iemand binnen je vriendinnengroep die de vrienden van je vriendinnen pijpbeurten geeft? Zou je die binnenn het clubje houden?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 03:00:07 #50
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169426955
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 02:57 schreef Zith het volgende:

[..]

Uitschelden en uit de groep zetten lijkt mij genoeg.
Het punt is dat als iedereen bij elke naaistreek, op het werk bijvoorbeeld, gelijk dit soort fratsen zou uithalen het 1 grote apenkooi wordt.

Op het werk later zullen die meiden ook nog wel eens genaaid worden, gaan ze hun baas dan ook uitschelden en belagen met zijn allen?
  zaterdag 11 maart 2017 @ 03:01:06 #51
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169426958
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 02:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Wat zou jij doen met iemand binnen je vriendinnengroep die de vrienden van je vriendinnen pijpbeurten geeft? Zou je die binnenn het clubje houden?
Ik heb het meegemaakt. Ik heb zonder een woord vuil er aan te maken de vriendschap met haar verbroken. Mijn overige vrienden mogen contact met haar houden.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 03:02:57 #52
230491 Zith
pls tip
pi_169426961
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 03:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het punt is dat als iedereen bij elke naaistreek, op het werk bijvoorbeeld, gelijk dit soort fratsen zou uithalen het 1 grote apenkooi wordt.

Daarom hebben we sociale gedragsregels. Een groep mensen houdt deze in stand door niet buiten de lijnen te gaan binnen deze groep. Mocht de persoon wel buiten de lijnen lopen pijpen, wat prima mag hoor, dan hoort deze niet meer bij de sociale groep. Net zoals ons milou nu niet meer bij het geweldige clubje Vindicat hoort.

Vaak komt daar ook bij dat leden van het groepje hun aversie tonen aan de persoon die buiten de lijnen liep sperma ontving, door middel van schelden of iets dergelijks. In een schuldcultuur zoals bij dit soort clubjes vaak het geval is, is dat vaker het geval.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 03:06:32 #53
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169426968
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 03:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Daarom hebben we sociale gedragsregels. Een groep mensen houdt deze in stand door niet buiten de lijnen te gaan binnen deze groep. Mocht de persoon wel buiten de lijnen lopen pijpen, wat prima mag hoor, dan hoort deze niet meer bij de sociale groep. Net zoals ons milou nu niet meer bij het geweldige clubje Vindicat hoort.

Vaak komt daar ook bij dat leden van het groepje hun aversie tonen aan de persoon die buiten de lijnen liep sperma ontving, door middel van schelden of iets dergelijks.
Het is gewoon kinderachtig gedrag van een stel pubermeiden onder invloed van groepsdruk. Uit je clubje zetten prima, maar blijf alsjeblieft een beetje damesgedrag vertonen.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 03:08:33 #54
230491 Zith
pls tip
pi_169426972
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 03:06 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is gewoon kinderachtig gedrag van een stel pubermeiden onder invloed van groepsdruk. Uit je clubje zetten prima, maar blijf alsjeblieft een beetje damesgedrag vertonen.
Het schelden op of schamen van is een instrument om aan de huidige leden van de groep te laten zien dat de sociale contractregels behouden moet blijven om ze verdere uitvallen te voorkomen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 03:08:33 #55
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169426973
Ik heb trouwens echt nog nooit scheldend iemand uit mijn vriendengroep gegooid. Dat komt niet echt voor bij ons, en er zijn best wel eens naaistreken uitgehaald. Waarom heb ik nou nooit zulke mensen als vrienden?
  zaterdag 11 maart 2017 @ 03:09:02 #56
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169426975
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 03:08 schreef Zith het volgende:

[..]

Het schelden op of schamen van is een instrument om aan de huidige leden van de groep te laten zien dat de sociale contractregels behouden moet blijven om ze verdere uitvallen te voorkomen.
Ja maar niet meer van deze tijd. Dan hadden ze maar in de steentijd moeten leven.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 03:10:44 #57
230491 Zith
pls tip
pi_169426977
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 03:08 schreef Mishu het volgende:
Ik heb trouwens echt nog nooit scheldend iemand uit mijn vriendengroep gegooid. Dat komt niet echt voor bij ons, en er zijn best wel eens naaistreken uitgehaald. Waarom heb ik nou nooit zulke mensen als vrienden?
Ik ook niet :P Het gaat bij mij (en misschien bij jou) via het negeren en contact verbreken. Dat is een cultureel iets, zoals de Protestanten een schaamtecultuur hebben en de Katolieken een schuldcultuur.

Alas...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169426989
Mishu, ga jij nou ook weg, jij bent net zo'n ontspoord wijf dat t enkel aan zichzelf te danken heeft :') en als jullie me niet geloven, ga haar PoHi maar doorspitten. Kap met zielig doen hier.
pi_169426993

Dat mokkel is doorgesnoven en hees geneukt gezopen.
´
  zaterdag 11 maart 2017 @ 03:27:04 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169426995
Op zich niet heel gek dat ze eruit geflikkert is en ook nog een bende stront over zich heen heeft gekregen. Ben alleen wel benieuwd wat er met de gasten is gebeurd die ze heeft geneukt terwijl ze een relatie hadden. Zijn die ook geshamed en eruit gedonderd? Zij is fout geweest maar die knakkers ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169427003
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 03:27 schreef jogy het volgende:
Op zich niet heel gek dat ze eruit geflikkert is en ook nog een bende stront over zich heen heeft gekregen. Ben alleen wel benieuwd wat er met de gasten is gebeurd die ze heeft geneukt terwijl ze een relatie hadden. Zijn die ook geshamed en eruit gedonderd? Zij is fout geweest maar die knakkers ook.
die maken geen zielige filmpjes, dat scheelt
pi_169427107
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 02:53 schreef Mishu het volgende:

[..]

De vraag is of je vervolgens dan rare liedjes gaat maken of dat je gewoon de vriendschap met zowel vriend als vriendin verbreekt. Blijkbaar was dat niet genoeg voor deze kleine ettertjes.
Dat is gewoon typisch voor zo'n corps, zulk gedrag met liedjes over mensen maken etc. Als ze daar niet van gediend is moet ze niet bij het corps gaan. Zo simpel als wat.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_169427114
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 03:37 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

die maken geen zielige filmpjes, dat scheelt
maar ik lees in dit topic dat dat ze wel klappen zouden krijgen en alles. Nou, blijkbaar niet, ze zullen wel helden en bazen en zo zijn.

Voor de rest vind ik die studenten te kinderachtig voor woorden. Die zijn duidelijk niet klaar voor het grote-mensen-leven waar je wel vaker figuurlijk genaaid kan worden. Vertonen ze dan ook dit gedrag :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_169427131
Het punt is niet dat of ze al dan niet fout is geweest of sociaal onwenselijk gedrag heeft vertoont. Het punt is dat zijn, omdat ze seks heeft met een bezette man, wordt aangesproken op haar seksualiteit en voor slet of hoer wordt uitgemaakt. Omdat ze een vrouw is. Over de mannen in dit verhaal dit vreemd gingen, worden blijkbaar geen liedjes gemaakt. Er wordt wel gezegd dat ze 'ook fout' zaten, maar niemand noemt ze laag, hoeren, of sletten. Terwijl ze duidelijk ook een vrij losbandig seksleven hadden. Dat is een dubbele seksuele moraal. En ja, dat is voor een groot deel een semantische discussie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 11 maart 2017 @ 08:57:27 #65
78918 SeLang
Black swans matter
pi_169427608
quote:
_O- _O_
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_169427764
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 07:15 schreef Clubsoda het volgende:
Het punt is niet dat of ze al dan niet fout is geweest of sociaal onwenselijk gedrag heeft vertoont. Het punt is dat zijn, omdat ze seks heeft met een bezette man, wordt aangesproken op haar seksualiteit en voor slet of hoer wordt uitgemaakt. Omdat ze een vrouw is. Over de mannen in dit verhaal dit vreemd gingen, worden blijkbaar geen liedjes gemaakt. Er wordt wel gezegd dat ze 'ook fout' zaten, maar niemand noemt ze laag, hoeren, of sletten. Terwijl ze duidelijk ook een vrij losbandig seksleven hadden. Dat is een dubbele seksuele moraal. En ja, dat is voor een groot deel een semantische discussie.
Waaruit blijkt dat precies? Uit het feit dat zij wel de (sociale) media opzoekt en die jongens niet? Ik vind het nogal wat om dat soort assumpties op tafel te gooien als verzet tegen maatschappelijke problemen.

Dat er zoiets is als slutshaming moge duidelijk zijn, dat er een dubbele seksuele moraal is ook. Vreemdgaan (faciliteren) is echter iets dat ook onder mensen zonder dubbele seksuele moraal nogal eens verkeerd valt. Als je dat doet diskwalificeer je jezelf dus een beetje als posterchild.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 09:24:47 #67
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169427888
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 03:24 schreef Kim-Holland het volgende:

Dat mokkel is doorgesnoven en hees geneukt gezopen.
Los van het feit dat ze zelf ook niet zo netjes is geweest, is het behoorlijk triest om zo'n berichtjes naar haar te sturen.
pi_169428271
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 02:55 schreef Mishu het volgende:

[..]

Klein vraagje: zouden ze haar mogen groepsverkrachten vanwege haar naaistreek? Vermoorden? Waar ligt voor jou de grens?
? ze hebben haar fysiek zo ontzettend hard aangepakt ja? Nee, men heeft laten weten dat men haar niet meer moest, beetje hetzelfde als dat mensen ergens anders zouden doen. Vervolgens gaat ze janken want de wereld is gemeen ofzo.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169428292
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 02:53 schreef Mishu het volgende:

[..]

De vraag is of je vervolgens dan rare liedjes gaat maken of dat je gewoon de vriendschap met zowel vriend als vriendin verbreekt. Blijkbaar was dat niet genoeg voor deze kleine ettertjes.
Iedereen weet wat ze geflikt heeft. En ze heeft die fout niet een keer gemaakt, maar meerdere keren. Nogal wiedes dat vervolgens niemand haar meer moet en ze wordt weggehoond. En vervolgens gaat ze zoals iedere millenial keihard lopen janken want boehoehoe iedereen is gemeen en ik heb het totaal niet verdient.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  Eindredactie Games zaterdag 11 maart 2017 @ 10:05:35 #70
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169428331
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 02:57 schreef Zith het volgende:

[..]

Uitschelden en uit de groep zetten lijkt mij genoeg.
omdat die kerels die vreemdgingen niet de ballen hadden om nee te zeggen tegen seks :?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169428356
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

omdat die kerels die vreemdgingen niet de ballen hadden om nee te zeggen tegen seks :?
Echt he, de man is altijd verantwoordelijk. Vrouwen kunnen dat niet aan.
wooblabalurg
pi_169428427
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 07:15 schreef Clubsoda het volgende:
Het punt is niet dat of ze al dan niet fout is geweest of sociaal onwenselijk gedrag heeft vertoont. Het punt is dat zijn, omdat ze seks heeft met een bezette man, wordt aangesproken op haar seksualiteit en voor slet of hoer wordt uitgemaakt. Omdat ze een vrouw is. Over de mannen in dit verhaal dit vreemd gingen, worden blijkbaar geen liedjes gemaakt. Er wordt wel gezegd dat ze 'ook fout' zaten, maar niemand noemt ze laag, hoeren, of sletten. Terwijl ze duidelijk ook een vrij losbandig seksleven hadden. Dat is een dubbele seksuele moraal. En ja, dat is voor een groot deel een semantische discussie.
Het heeft geen reet te maken met dat ze als een slet bezig is geweest. Slutshaming is absoluut iets wat bestaat, maar nou juist in dit geval heeft het er geen kont mee te maken. In haar geval gaat het erom dat ze achter elkaar haar vriendinnen heeft lopen verneuken en hetzelfde heeft geflikt bij andere mensen binnen haar vereniging. Al had ze 800000 gasten afgewerkt binnen de tijd van een week, dan had niemand liedjes over haar lopen maken, maar omdat ze nu het nodig vond om de vriendjes van haar beste vriendinnen te gaan neuken wordt ze aangepakt. Dat is namelijk heel erg not done, helemaal binnen het corps. Je jaarclub steun je door dik en dun en zij heeft bij meerdere meiden van haar jaarclub gewoon een mes in de rug gezet. Vervolgens weet iedereen binnen dat corps het, moet niemand haar meer en wordt ze weggehoond. En dan gaat ze janken op social media want ze zielig en dit gebeurd alleen maar omdat ze een wijf is en als ze een man was dan was ze stoer geweest. Uiteraard.

Want als dit een mannelijke jaarclub was geweest, zij een dude was en ze de chicks van haar club genoten had geneukt was ze totaal niet in elkaar gerost, de club uitgegooid en daarna bij vindicat nergens meer welkom geweest want man. ofzo.
't is gewoon een jankend kut wijf dat 'r bek moet houden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169428578
Als het er geen kont mee te maken heeft dat ze "als slet bezig is geweest" (whatever that may be) waarom is dat dan wél wat ze te horen heeft gekregen? Ik bedoel niet hier in dit topic maar op haar vereniging. Waarom wordt er geen liedje gemaakt over het feit dat ze een matennaaier zou zijn, maar moeten er termen als 'laag', 'slet' en 'hoer' bij gehaald worden? Het gaat niet om de veronderdeling van haar gedrag op zich maar dat ze als vrouw gepakt wordt op haar seksualiteit en niet haar algemene moraal en dat dat stelselmatig gebeurt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169428678
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:23 schreef Clubsoda het volgende:
Als het er geen kont mee te maken heeft dat ze "als slet bezig is geweest" (whatever that may be) waarom is dat dan wél wat ze te horen heeft gekregen? Ik bedoel niet hier in dit topic maar op haar vereniging. Waarom wordt er geen liedje gemaakt over het feit dat ze een matennaaier zou zijn, maar moeten er termen als 'laag', 'slet' en 'hoer' bij gehaald worden? Het gaat niet om de veronderdeling van haar gedrag op zich maar dat ze als vrouw gepakt wordt op haar seksualiteit en niet haar algemene moraal en dat dat stelselmatig gebeurt.
Er worden liedjes gemaakt over dat ze het laagste meisje van het jaar was, wat ze ook was want het was een ontzettend lage actie, verder wordt ze op alle mogelijke manieren belachelijk gemaakt, wat ze wederom gewoon verdient heeft.

Wederom, al had ze de halve wereld geneukt dan waren er geen liedjes over haar gemaakt, 't is niet alsof de andere meiden daar een stel heiligen zijn. Maar die andere meiden gaan niet de vriendjes van haar vriendinnen neuken en daarom worden er over hun geen liedjes gemaakt. Milou vond het wel nodig om zo ongeveer iedereen in haar sociale kring te verneuken en wordt daarna aangepakt, dat had uiteraard niets met Milou zelf te maken maar puur en alleen omdat ze een vrouw was en de hele wereld is gemeen dus maar keihard janken op social media. Tenenkrommend irritant
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169428706
ik vind die milou wel leuk
pi_169428708
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 09:11 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat precies? Uit het feit dat zij wel de (sociale) media opzoekt en die jongens niet? Ik vind het nogal wat om dat soort assumpties op tafel te gooien als verzet tegen maatschappelijke problemen.

Dat er zoiets is als slutshaming moge duidelijk zijn, dat er een dubbele seksuele moraal is ook. Vreemdgaan (faciliteren) is echter iets dat ook onder mensen zonder dubbele seksuele moraal nogal eens verkeerd valt. Als je dat doet diskwalificeer je jezelf dus een beetje als posterchild.
Waar is de Facebook site dan waar plaatjes van die jongens worden geplaatst e.d.? En denk je werkelijk dat die jongens nu ook door wildvreemden worden gebeld/wa opgefokt door andere jongens? Ze al tijden worden uitgescholden en gedaan?

Toe nou zeg, dit gaat gewoon veelste ver en heeft wel degelijk met slutshamen te maken. Ze wordt dan ook niet zozeer uitgescholden als backstabber, maar op haar seksualiteit gepakt. En nogmaals, als je denkt dat die jongens ook maar de helft van de shit over zich heen krijgen die zij krijgt heb je je kop wel erg diep in het zand zitten, geen shit van anderen zit dichter bij de waarheid, niets meer dan boze partners. Die doen naar alle waarschijnlijkheid gewoon lekker mee met haar nog een keer op een andere manier te pakken nemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169428727
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:31 schreef Drug het volgende:
ik vind die milou wel leuk
Meerdere mensen.
pi_169428745
Zoals Mishu aangeeft laat je iemand vallen. Meer is niet nodig.
pi_169428753
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:07 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Echt he, de man is altijd verantwoordelijk. Vrouwen kunnen dat niet aan.
Euhm, het waren die jongens die een relatie hadden... Weet jij veel wat die gezegd hebben om in dat broekje te komen? Bv dat het al (bijna) uit was enzo? Het is niet of dat ondenkbaar is...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169428768
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar is de Facebook site dan waar plaatjes van die jongens worden geplaatst e.d.? En denk je werkelijk dat die jongens nu ook door wildvreemden worden gebeld/wa opgefokt door andere jongens? Ze al tijden worden uitgescholden en gedaan?

Toe nou zeg, dit gaat gewoon veelste ver en heeft wel degelijk met slutshamen te maken. Ze wordt dan ook niet zozeer uitgescholden als backstabber, maar op haar seksualiteit gepakt. En nogmaals, als je denkt dat die jongens ook maar de helft van de shit over haar heen krijgen die zij krijgt heb je je kop wel erg diep in het zand zitten. Die doen naar alle waarschijnlijkheid gewoon lekker mee met haar nog een keer op een andere manier te pakken nemen.
Ja want die zijn ook jankend de social media op gaan zoeken.

Als een man hetzelfde had geflikt was die met heel wat meer fysiek geweld de vereniging uitgewerkt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169428796
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Euhm, het waren die jongens die een relatie hadden... Weet jij veel wat die gezegd hebben om in dat broekje te komen? Bv dat het al (bijna) uit was enzo? Het is niet of dat ondenkbaar is...
De mannen zijn het probleem nooit.
pi_169428859
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:35 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ja want die zijn ook jankend de social media op gaan zoeken.

Als een man hetzelfde had geflikt was die met heel wat meer fysiek geweld de vereniging uitgewerkt.
Dit was daar al voor he... Daarom heeft ze Social media opgezocht.
En bullshit dat laatste, de praktijk is eerder dat dat wel even gedoe oplevert, maar daarna alsnog er naar die 'wijven' wordt gewezen. Want die vreemdgaande hoeren zijn het niet waard om ruzie over te houden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169428923
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit was daar al voor he... Daarom heeft ze Social media opgezocht.
En bullshit dat laatste, de praktijk is eerder dat dat wel even gedoe oplevert, maar daarna alsnog er naar die 'wijven' wordt gewezen. Want die vreemdgaande hoeren zijn het niet waard om ruzie over te houden.
ja uiteraard _O- Maar nee helaas, die worden gewoon net zo hard de vereniging uitgewerkt. Je jaarclub verneuken is gewoon heel erg not done en ja die informatie wordt gedeeld.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  Eindredactie Games zaterdag 11 maart 2017 @ 10:45:30 #84
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169428964
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:07 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Echt he, de man is altijd verantwoordelijk. Vrouwen kunnen dat niet aan.
je kunt je altijd nog afvragen wie er nou vreemd ging. Zij of die mannen :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169428968
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:43 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja uiteraard _O- Maar nee helaas, die worden gewoon net zo hard de vereniging uitgewerkt. Je jaarclub verneuken is gewoon heel erg not done en ja die informatie wordt gedeeld.
En wat gebeurt er met en tegen die mannen? Zeer waarschijnlijk niets.
pi_169428975
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:45 schreef Oscar. het volgende:

[..]

je kunt je altijd nog afvragen wie er nou vreemd ging. Zij of die mannen :')
Dat is een vervelende vraag. Ook in de volwassenenwereld.
pi_169428981
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:43 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja uiteraard _O- Maar nee helaas, die worden gewoon net zo hard de vereniging uitgewerkt. Je jaarclub verneuken is gewoon heel erg not done en ja die informatie wordt gedeeld.
Niet mijn ervaring en heb niet het idee dat het nu zo anders is als vroeger.
Dan komt er wel wat gedoe over, misschien vallen er wat dronken klappen, maar daarna is het klaar. Er wordt dan idd wel wat doorgegeven, dat die hoer die vreemd is gegaan tot doorgeefsletje wordt gebombardeerd en dat ze uitgescholden wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169428984
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit was daar al voor he... Daarom heeft ze Social media opgezocht.
En bullshit dat laatste, de praktijk is eerder dat dat wel even gedoe oplevert, maar daarna alsnog er naar die 'wijven' wordt gewezen. Want die vreemdgaande hoeren zijn het niet waard om ruzie over te houden.
Het internet van vandaag (met de social media voorop) heeft de wereld niet veel leuker gemaakt.

Klinkt misschien als ouwe lullen sentiment, maar ik vond het pré-internettijdperk toch een stuk gezelliger. Toen praatte mensen nog met elkaar in het openbaar. Nu zitten ze als verstokte data-zombies naar zo'n schermpje te turen.
pi_169428985
Milou lust hem wel zo te lezen :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169428987
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 02:54 schreef Mishu het volgende:

[..]

Heb jij nooit een fout gemaakt in je leven?
Zeker, maar niet 4x achter elkaar dezelfde fout in kort tijdsbestek
pi_169429004
Je haalt de corpsballen meteen eruit in deze discussie. :')
pi_169429027
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:48 schreef Basp1 het volgende:
Je haalt de corpsballen meteen eruit in deze discussie. :')
Het is echt een heel raar fenomeen. Door niemand gelieft behalve door henzelf.
pi_169429046
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En wat gebeurt er met en tegen die mannen? Zeer waarschijnlijk niets.
tegen deze mannen? tenzij het vriendinnetjes waren van clubgenoten niet bijzonder veel.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429070
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet mijn ervaring en heb niet het idee dat het nu zo anders is als vroeger.
Dan komt er wel wat gedoe over, misschien vallen er wat dronken klappen, maar daarna is het klaar. Er wordt dan idd wel wat doorgegeven, dat die hoer die vreemd is gegaan tot doorgeefsletje wordt gebombardeerd en dat ze uitgescholden wordt.
Als het gewoon iemand is die vreemdgaat met iemand anders op de vereniging gebeurd bij allebei niet heel veel. Dat geeft inderdaad wat gedoe maar daar blijft het bij. Paar mensen zijn boos, schreeuwen wat naar elkaar maar that's it. Gebeurd dat nog een keer dan is wel gezeik. Doet een man dat bij z'n jaar club en dat komt uit dan wordt 'ie er direct uitgeschopt en hoeft 'ie op z'n vereniging ook niet meer aan te komen. Doet 'ie dat vier keer achter elkaar dan wordt 'ie er letterlijk uitgeschopt
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429080
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:50 schreef Harlon het volgende:

[..]

tegen deze mannen? tenzij het vriendinnetjes waren van clubgenoten niet bijzonder veel.
Dat waren het blijkbaar. Ik ken het echte verhaal niet. Niemand die hen hard gaat aanpakken.
pi_169429089
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:52 schreef Harlon het volgende:

[..]

Als het gewoon iemand is die vreemdgaat met iemand anders op de vereniging gebeurd bij allebei niet heel veel. Dat geeft inderdaad wat gedoe maar daar blijft het bij. Paar mensen zijn boos, schreeuwen wat naar elkaar maar that's it. Gebeurd dat nog een keer dan is wel gezeik. Doet een man dat bij z'n jaar club en dat komt uit dan wordt 'ie er direct uitgeschopt en hoeft 'ie op z'n vereniging ook niet meer aan te komen. Doet 'ie dat vier keer achter elkaar dan wordt 'ie er letterlijk uitgeschopt
Dat is zo.
pi_169429119
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat waren het blijkbaar. Ik ken het echte verhaal niet. Niemand die hen hard gaat aanpakken.
Die milou was niet het vriendinnetje van een van hun clubgenoten. Situatie is totaal anders, zij zijn hun vriendin kwijt en daarmee klaar. Genoeg meiden die hun niet meer willen want ze zijn niet betrouwbaar gebleken. Maar is niet te vergelijken met wat ons lieve jankende kut millenial heeft geflikt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:54 schreef Harlon het volgende:

[..]

Die milou was niet het vriendinnetje van een van hun clubgenoten. Situatie is totaal anders, zij zijn hun vriendin kwijt en daarmee klaar. Genoeg meiden die hun niet meer willen want ze zijn niet betrouwbaar gebleken. Maar is niet te vergelijken met wat ons lieve jankende kut millenial heeft geflikt.
Dit is een openbaar probleem geworden deels door haarzelf blijkbaar. Ik begrijp het verhaal ook niet echt. Ik ben heel verkeerd de discussie ingegaan. Met een geheel ander idee.
pi_169429175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dit is een openbaar probleem geworden deels door haarzelf blijkbaar. Ik begrijp het verhaal ook niet echt. Ik ben heel verkeerd de discussie ingegaan. Met een geheel ander idee.
Dus dat. Als het inderdaad een meisje was dat alleen maar vanwege haar seksuele gedrag te kakken werd gezet dan had ze een heel sterk punt. Haar seksuele gedrag in deze is echter bijzaak, het gaat er hier om hoe ze met haar inner circle is omgegaan, mensen die haar ten alle tijden zouden moeten kunnen vertrouwen heeft ze verneukt en dat zelfs meerdere keren. Man of vrouw, als je zoiets flikt word je door je sociale kring aangepakt. Die sociale kring is in haar situatie erg groot, want zoiets gaat de hele vereniging over en verspreid daardoor heel die studentenstad door. Tja, sucks to be her. Had ze voor elk van die gasten waar ze niet aan had moeten zitten 80 andere gasten geneukt had er geen haan naar gekraaid.

Maar de wereld is gemeen en dan moet de jankende taffes millenial dus gaan huilen in de social media want het is allemaal de schuld van een ander en ze heeft d'r safe space nodig. sterf echt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429188
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:54 schreef Harlon het volgende:
. Maar is niet te vergelijken met wat ons lieve jankende kut millenial heeft geflikt.
Al die gasten die een relatie hadden en met haar vreemd gaan mogen bij die inteeltclub blijven. Wat een hypocriete dubbele moraal hebben van die omhoog gevallen mannelijke corpsballen toch.
pi_169429195
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:00 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dus dat. Als het inderdaad een meisje was dat alleen maar vanwege haar seksuele gedrag te kakken werd gezet dan had ze een heel sterk punt. Haar seksuele gedrag in deze is echter bijzaak, het gaat er hier om hoe ze met haar inner circle is omgegaan, mensen die haar ten alle tijden zouden moeten kunnen vertrouwen heeft ze verneukt en dat zelfs meerdere keren. Man of vrouw, als je zoiets flikt word je door je sociale kring aangepakt. Die sociale kring is in haar situatie erg groot, want zoiets gaat de hele vereniging over en verspreid daardoor heel die studentenstad door. Tja, sucks to be her. Had ze voor elk van die gasten waar ze niet aan had moeten zitten 80 andere gasten geneukt had er geen haan naar gekraaid.
Het gaat er ook om hoe men zelf vrouwen ziet binnen het Corps. Dat waren in mijn tijd gleuven en gleufdieren. Wie is er dan fout. Ik accepteer dat niet. Maar de kring accepteert dit idd nooit.
pi_169429219
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Al die gasten die een relatie hadden en met haar vreemd gaan mogen bij die inteeltclub blijven. Wat een hypocriete dubbele moraal hebben van die omhoog gevallen mannelijke corpsballen toch.
Het. Gaat. Niet. Om. Vreemdgaan.

De tering hoe achterlijk zijn mensen. Het gaat erom met WIE ze vreemdging en wat die mensen betekenden voor mensen binnen haar sociale kring.

Als hetzelfde binnen een mannelijke jaarclub was gebeurd en daar was een dude die achter elkaar de chicks van zijn clubgenoten ging neuken was die er met flink wat fysiek geweld uitgetrapt. Dus ja, inderdaad een flink dubbele moraal, ze is niet eens in elkaar gemept door haar club genoten. Bah.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429235
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:03 schreef Harlon het volgende:

[..]

Het. Gaat. Niet. Om. Vreemdgaan.

De tering hoe achterlijk zijn mensen. Het gaat erom met WIE ze vreemdging en wat die mensen betekenden voor mensen binnen haar sociale kring.

Als hetzelfde binnen een mannelijke jaarclub was gebeurd en daar was een dude die achter elkaar de chicks van zijn clubgenoten ging neuken was die er met flink wat fysiek geweld uitgetrapt. Dus ja, inderdaad een flink dubbele moraal, ze is niet eens in elkaar gemept door haar club genoten. Bah.
Maar wat is haar probleem dan eigenlijk? Dat ze er uit ligt?
pi_169429248
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het gaat er ook om hoe men zelf vrouwen ziet binnen het Corps. Dat waren in mijn tijd gleuven en gleufdieren. Wie is er dan fout. Ik accepteer dat niet. Maar de kring accepteert dit idd nooit.
dus dat. Positie van vrouwen binnen het corps is wel wat verbeterd, hoeft niet meer zo ontzettend bijdehand te doen als 20-30 jaar geleden. Als een of ander 2e jaars hert het nodig vind om een heel dispuut af te werken is dat verder gewoon prima, doet niemand echt moeilijk over. Ze moet echter niet aan de vriendjes van haar jaarclub gaan zitten, da's een heel ander verhaal. Maar ja dat schijnt heel erg lastig te zijn om te begrijpen voor sommige mensen
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429258
Fysiek geweld als normaal beschouwen. ;(

De sociale context van een vage sub samenleving gebruiken om het vreemdgaan van de mannen toch haar schuld te laten lijken zijn. :N
pi_169429259
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar wat is haar probleem dan eigenlijk? Dat ze er uit ligt?
nee haar probleem is dat de wereld gemeen is en haar belachelijk maakt. Irritante kut wereld natuurlijk, moet gewoon iedereen kunnen verneuken zonder dat dat ook maar tot enige tegenreactie lijdt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429282
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:06 schreef Harlon het volgende:

[..]

dus dat. Positie van vrouwen binnen het corps is wel wat verbeterd, hoeft niet meer zo ontzettend bijdehand te doen als 20-30 jaar geleden. Als een of ander 2e jaars hert het nodig vind om een heel dispuut af te werken is dat verder gewoon prima, doet niemand echt moeilijk over. Ze moet echter niet aan de vriendjes van haar jaarclub gaan zitten, da's een heel ander verhaal. Maar ja dat schijnt heel erg lastig te zijn om te begrijpen voor sommige mensen
Dat werkt ook nergens zo en levert ellende op. Ook bij ons nu we ouder zijn. Dat ik ga slapen met 4 vrouwen van vrienden van mij. Vergeving vragen heeft dan geen zin meer. Dat doe je niet. Dan lig je eruit. Ik dacht dat het ging over hoe vrouwen worden gezien die echt sexueel actief zijn. Gewoon een heel topic verkeerd begrepen. Kan........
pi_169429288
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:06 schreef Basp1 het volgende:
Fysiek geweld als normaal beschouwen. ;(

De sociale context van een vage sub samenleving gebruiken om het vreemdgaan van de mannen toch haar schuld te laten lijken zijn. :N
Niet snappen dat je sommige dingen gewoon niet moet doen :N

Niet snappen dat als dit binnen een mannelijke club gebeurd en het bij 1 chick gebeurd je er gewoon uitgezet wordt en je verder niet meer bij wie dan ook aan hoeft te kloppen. Niet snappen dat als je zoiets niet een keer, niet twee keer, niet drie keer maar fucking vier keer flikt dat er dan meer gebeurd dan alleen maar beetje geschreeuw en weggetrapt worden.

Maar goed basp jij zou 't gewoon prima vinden als jouw beste vrienden achter elkaar je eigen wijf uitwonen, moet allemaal gewoon kunnen toch? daarna gezellig samen een biertje drinken en de ervaringen delen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429290
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Al die gasten die een relatie hadden en met haar vreemd gaan mogen bij die inteeltclub blijven. Wat een hypocriete dubbele moraal hebben van die omhoog gevallen mannelijke corpsballen toch.
Samen de ontgroening overleefd he, buddies4life.
pi_169429295
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:07 schreef Harlon het volgende:

[..]

nee haar probleem is dat de wereld gemeen is en haar belachelijk maakt. Irritante kut wereld natuurlijk, moet gewoon iedereen kunnen verneuken zonder dat dat ook maar tot enige tegenreactie lijdt.
Niemand buiten het Corps natuurlijk. Maar dat is duidelijk iemands wereld. Dat is een keus.
pi_169429322
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat werkt ook nergens zo en levert ellende op. Ook bij ons nu we ouder zijn. Dat ik ga slapen met 4 vrouwen van vrienden van mij. Vergeving vragen heeft dan geen zin meer. Dat doe je niet. Dan lig je eruit. Ik dacht dat het ging over hoe vrouwen worden gezien die echt sexueel actief zijn. Gewoon een heel topic verkeerd begrepen. Kan........
tja, leg dat uit aan mushi, erodome of een van die andere wijven. want arm kind is sielug en moet natuurlijk gewoon de special snowflake uit kunnen hangen zonder gevolgen. Mensen die niet snappen dat dit geen fuck te maken heeft met hoe actief ze is op sexueel gebied maar hoe ze met mensen binnen haar eigen kring omging _O-
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429324
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:09 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Samen de ontgroening overleefd he, buddies4life.
Iemand is een laffe hond als hij meedoet. Maar nu gaat het meer over dat zijn en denken.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:13:20 #113
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_169429343
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:09 schreef Harlon het volgende:

[..]

Niet snappen dat je sommige dingen gewoon niet moet doen :N

Niet snappen dat als dit binnen een mannelijke club gebeurd en het bij 1 chick gebeurd je er gewoon uitgezet wordt en je verder niet meer bij wie dan ook aan hoeft te kloppen. Niet snappen dat als je zoiets niet een keer, niet twee keer, niet drie keer maar fucking vier keer flikt dat er dan meer gebeurd dan alleen maar beetje geschreeuw en weggetrapt worden.

Maar goed basp jij zou 't gewoon prima vinden als jouw beste vrienden achter elkaar je eigen wijf uitwonen, moet allemaal gewoon kunnen toch? daarna gezellig samen een biertje drinken en de ervaringen delen.
Of die meid de bons geven en blij zijn dat je er bijtijds achter bent gekomen dat zij t geen punt vind om met jan en alleman in bed te duiken, terwijl jij daar anders over denkt. Hallo er zijn 2 mensen bij betrokken hoor !
Mij stoort die dubbele moraal enorm.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_169429347
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:09 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Samen de ontgroening overleefd he, buddies4life.
In de praktijk komt 't daar wel op neer, al heeft de ontgroening er weinig mee te maken. Maar of 't nou corpsballen zijn, voetbal maatjes zijn of weet ik veel wat, betwijfel ik of een man in een soortgelijke situatie ergens nog welkom was geweest. Weet wel heel erg zeker van niet.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Of die meid de bons geven en blij zijn dat je er bijtijds achter bent gekomen dat zij t geen punt vind om met jan en alleman in bed te duiken, terwijl jij daar anders over denkt. Hallo er zijn 2 mensen bij betrokken hoor !
Mij stoort die dubbele moraal enorm.
Ja. Maar wie maakt er nu een probleem van?
pi_169429371
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:13 schreef Harlon het volgende:

[..]

In de praktijk komt 't daar wel op neer, al heeft de ontgroening er weinig mee te maken. Maar of 't nou corpsballen zijn, voetbal maatjes zijn of weet ik veel wat, betwijfel ik of een man in een soortgelijke situatie ergens nog welkom was geweest. Weet wel heel erg zeker van niet.
Dat is zeker niet
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:13 schreef Harlon het volgende:

[..]

In de praktijk komt 't daar wel op neer, al heeft de ontgroening er weinig mee te maken. Maar of 't nou corpsballen zijn, voetbal maatjes zijn of weet ik veel wat, betwijfel ik of een man in een soortgelijke situatie ergens nog welkom was geweest. Weet wel heel erg zeker van niet.
Dat is zeker niet zo. Dan ben je een outcast. Mannen zijn er wel makkelijker over. Geen eindeloos gezeik.
pi_169429378
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Of die meid de bons geven en blij zijn dat je er bijtijds achter bent gekomen dat zij t geen punt vind om met jan en alleman in bed te duiken, terwijl jij daar anders over denkt. Hallo er zijn 2 mensen bij betrokken hoor !
Mij stoort die dubbele moraal enorm.
't boeit geen kont dat ze jan en alleman geneukt heeft.

Al had ze die gasten niet geneukt en op een andere manier haar club genoten zo verneukt was de reactie hetzelfde geweest. Haar sexuele gedrag heeft hier in z'n geheel geen flikker mee te maken. het gaat erom dat ze haar jaarclub heeft verziekt en dat is een grens die je niet overschrijdt. vervolgens heeft ze dat niet een keer gedaan maar vier keer gedaan en dan is de tegenreactie niet heel subtiel meer.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429388
Je moet niet gaan zeuren als je vrienden heel erg fout behandelt hebt.
pi_169429397
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:16 schreef Jaroon het volgende:
Je moet niet gaan zeuren als je vrienden heel erg fout behandelt hebt.
Dus. Dat.

/topic.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429433
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Of die meid de bons geven en blij zijn dat je er bijtijds achter bent gekomen dat zij t geen punt vind om met jan en alleman in bed te duiken, terwijl jij daar anders over denkt. Hallo er zijn 2 mensen bij betrokken hoor !
Mij stoort die dubbele moraal enorm.
Blijkbaar hoort een dubbele moraal bij deze corpsen, logisch dat ze ook steeds meer uitgekotst worden door de samenleving. :D

Vroeger kwam de dubbele moraal door het ontbreken van sociale media niet naar buiten. Tegenwoordig wel en zien we in dit topic duidelijk terug dat er een gebeten hond rond slingert die zich in allerlei bochten wringt om die dubbele moraal toch maar goed te blijven praten. Ondertussen flink denigrerende teksten over deze dame erbij zettende.
pi_169429454
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Blijkbaar hoort een dubbele moraal bij deze corpsen, logisch dat ze ook steeds meer uitgekotst worden door de samenleving. :D

Vroeger kwam de dubbele moraal door het ontbreken van sociale media niet naar buiten. Tegenwoordig wel en zien we in dit topic duidelijk terug dat er een gebeten hond rond slingert die zich in allerlei bochten wringt om die dubbele moraal toch maar goed te blijven praten. Ondertussen flink denigrerende teksten over deze dame erbij zettende.
Nee inderdaad want een man was compleet anders behandeld toch als hij hetzelfde had gedaan. Blijkbaar moet je bij het corps hebben gezeten om niet een single digit IQ te hebben.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429468
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Blijkbaar hoort een dubbele moraal bij deze corpsen, logisch dat ze ook steeds meer uitgekotst worden door de samenleving. :D

Vroeger kwam de dubbele moraal door het ontbreken van sociale media niet naar buiten. Tegenwoordig wel en zien we in dit topic duidelijk terug dat er een gebeten hond rond slingert die zich in allerlei bochten wringt om die dubbele moraal toch maar goed te blijven praten. Ondertussen flink denigrerende teksten over deze dame erbij zettende.
De dubbele moral is er. Het is heel bizar hoe men mensen ziet bij bijv. het Corps. Ik ken dan Amsterdam en Utrecht een beetje. Over vrouwen denkt men heel raar. De vrouwen ook over zichzelf. Maar daar ben je wel bij als vrouw.
pi_169429481
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:20 schreef Harlon het volgende:

[..]

Nee inderdaad want een man was compleet anders behandeld toch als hij hetzelfde had gedaan. Blijkbaar moet je bij het corps hebben gezeten om niet een single digit IQ te hebben.
Amsterdam? Dan weet je ook dat men heel raar denkt. Misschien komt dit er deels uit voort.
pi_169429496
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De dubbele moral is er. Het is heel bizar hoe men mensen ziet bij bijv. het Corps. Ik ken dan Amsterdam en Utrecht een beetje. Over vrouwen denkt men heel raar. De vrouwen ook over zichzelf. Maar daar ben je wel bij als vrouw.
Als vrouw moet je inloten want het zijn er veel te veel. Als man kan je je wel gewoon aanmelden, uiteraard een dubbele moraal want als er teveel vrouwen zijn dan hoeft het natuurlijk niet meer een 50/50 verdeling te zijn, als het in het voordeel van vrouwen is dan is het natuurlijk allemaal prima.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429516
Ze ziet er echt vies uit.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169429518
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:23 schreef Harlon het volgende:

[..]

Als vrouw moet je inloten want het zijn er veel te veel. Als man kan je je wel gewoon aanmelden, uiteraard een dubbele moraal want als er teveel vrouwen zijn dan hoeft het natuurlijk niet meer een 50/50 verdeling te zijn, als het in het voordeel van vrouwen is dan is het natuurlijk allemaal prima.
Je moet wel bij een huis horen uiteindelijk. Ik weet niet hoe dat bij vrouwen gaat. Volgens mij kun je gewoon beter lid worden van de roeiclub Amstel.
pi_169429520
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De dubbele moral is er. Het is heel bizar hoe men mensen ziet bij bijv. het Corps. Ik ken dan Amsterdam en Utrecht een beetje. Over vrouwen denkt men heel raar. De vrouwen ook over zichzelf. Maar daar ben je wel bij als vrouw.
Er is inderdaad een dubbele moraal, al wordt dat steeds minder. In de jaren 90 was een vrouw nog een matras als ze veel mannen afwerkte, inmiddels wordt er niet meer zo moeilijk over gedaan. Alleen als ze het heeeeeel erg bont maken, maar dan komt dat vooral van de vrouwelijke disputen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429536
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:25 schreef Harlon het volgende:

[..]

Er is inderdaad een dubbele moraal, al wordt dat steeds minder. In de jaren 90 was een vrouw nog een matras als ze veel mannen afwerkte, inmiddels wordt er niet meer zo moeilijk over gedaan. Alleen als ze het heeeeeel erg bont maken, maar dan komt dat vooral van de vrouwelijke disputen.
Maar wat weet jij er nu werkelijk van? Je bent een oud lid. Denk je werkelijk dat het nu anders is? Oud leden (zoals in mijn familie) maken er een mooi verhaal van. Dat werkt ook heel goed als je kijkt naar contacten
pi_169429545
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je moet wel bij een huis horen uiteindelijk. Ik weet niet hoe dat bij vrouwen gaat. Volgens mij kun je gewoon beter lid worden van de roeiclub Amstel.
Skol is inderdaad een stuk leuker naar mijn mening. Sowieso nu je eigenlijk zo snel mogelijk door je studie heen moet met 't leenstelsel lijkt me een vereniging niet helemaal meer wat je wilt. Aantal leden is echter alleen maar toegenomen
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429562
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De dubbele moral is er. Het is heel bizar hoe men mensen ziet bij bijv. het Corps. Ik ken dan Amsterdam en Utrecht een beetje. Over vrouwen denkt men heel raar. De vrouwen ook over zichzelf. Maar daar ben je wel bij als vrouw.
Maar ook als vereniging zou men allang een emancipatie slag gemaakt moeten hebben. Als ik bij mijn werk vrouwen gleuf dieren of hoer noem word ik vanwege sexuele intimidatie op straat gezet. En de corpsen zouden dan juist broed plaatsen voor toekomstige bestuurders moeten zijn. Waar gaat er dan ergens iets mis? :D
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:29:56 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169429566
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze ziet er echt vies uit.
Inderdaad respect voor die gasten die haar aangeduwd hebben.
pi_169429588
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar wat weet jij er nu werkelijk van? Je bent een oud lid. Denk je werkelijk dat het nu anders is? Oud leden (zoals in mijn familie) maken er een mooi verhaal van. Dat werkt ook heel goed als je kijkt naar contacten
Ik ben een oud lid ja, maar ik ga nog steeds af en toe kijken. Ik zie dat die dubbele moraal er nog wel is, maar dat die vooral wordt gehandhaafd door vrouwen, mannen boeit het niet zo zeer meer. Zie ook dat die dubbele moraal flink aan het afnemen is, enige wat gewoon echt not done is is je dispuutgenoten/clubgenoten verneuken.

Vroegah was er echt de dubbele moraal waar de dame in kwestie tegen ageert. Toen had je als vrouw je knieën bij elkaar te houden en zo bijdehand mogelijk te doen tegen gasten die je probeerde te versieren, zoniet was je een matras en kon je de rest van je tijd daar een leuk vriendje vergeten.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429597
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Inderdaad respect voor die gasten die haar aangeduwd hebben.
Ze is zo'n type die nooit helemaal schoon wordt, hoe lang ze ook douchet ze behoud altijd een zweem van onvrijheid over haar heen.

Heeft vast ook zo'n rode kut.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169429609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:28 schreef Harlon het volgende:

[..]

Skol is inderdaad een stuk leuker naar mijn mening. Sowieso nu je eigenlijk zo snel mogelijk door je studie heen moet met 't leenstelsel lijkt me een vereniging niet helemaal meer wat je wilt. Aantal leden is echter alleen maar toegenomen
Nu is die tijd voor een wild studenten leven er idd niet meer. Je krijgt het van huis mee. Ook het huis. Mij lag het totaal niet. Ik mocht langs komen omdat familie lid is. Dan mag je nog eerst je 'belofte' doen aan hoge heren. Je weet waar ik het over heb.
pi_169429631
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:31 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ik ben een oud lid ja, maar ik ga nog steeds af en toe kijken. Ik zie dat die dubbele moraal er nog wel is, maar dat die vooral wordt gehandhaafd door vrouwen, mannen boeit het niet zo zeer meer. Zie ook dat die dubbele moraal flink aan het afnemen is, enige wat gewoon echt not done is is je dispuutgenoten/clubgenoten verneuken.

Vroegah was er echt de dubbele moraal waar de dame in kwestie tegen ageert. Toen had je als vrouw je knieën bij elkaar te houden en zo bijdehand mogelijk te doen tegen gasten die je probeerde te versieren, zoniet was je een matras en kon je de rest van je tijd daar een leuk vriendje vergeten.
Denk je dan nooit dat je wat laf was toen in het meegaan in dingen doen?
pi_169429671
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nu is die tijd voor een wild studenten leven er idd niet meer. Je krijgt het van huis mee. Ook het huis. Mij lag het totaal niet. Ik mocht langs komen omdat familie lid is. Dan mag je nog eerst je 'belofte' doen aan hoge heren. Je weet waar ik het over heb.
Hmmm dat viel bij mij heel erg mee. Zaten heel vaak knorren bij ons aan de bar of als we aan het barbecueën waren. Ook heel wat corporale disputen waar je als buitenstaander niet zo zeer welkom was, maar ik ben die bewust uit de weg gegaan.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429716
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Denk je dan nooit dat je wat laf was toen in het meegaan in dingen doen?
Ik zelf ging er niet zo zeer in mee, maar ik was dan ook vrij weinig op de soos, was vooral bij 't pand te vinden. Wel ladingen mensen tegen gekomen die liepen te brallen over dat soort zaken, tja, not my finest moments.

Maar hoe men er toen tegenaan keek en nu is een verschil van dag en nacht. Nu wordt die moraal vooral door vrouwen in stand gehouden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169429721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:35 schreef Harlon het volgende:

[..]

Hmmm dat viel bij mij heel erg mee. Zaten heel vaak knorren bij ons aan de bar of als we aan het barbecueën waren. Ook heel wat corporale disputen waar je als buitenstaander niet zo zeer welkom was, maar ik ben die bewust uit de weg gegaan.
Dat was wel hoe het werkt. En nog steeds. Wij zijn beter dan de rest. Maar je bent wel te gast in mijn stad. Dat iemand met een hoge keel aan de bar in de Nes en daarvoor een andere plek aan je vraagt wie je bent............. Daar raak ik niet van in de war. Men wacht je wel op in het toilet. Maar je mag niet vechten met Corpsleden. Dan heb jij en de persoon die je introduceert een probleem. Blijkbaar een klein trauma van mij.
pi_169429741
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ik zelf ging er niet zo zeer in mee, maar ik was dan ook vrij weinig op de soos, was vooral bij 't pand te vinden. Wel ladingen mensen tegen gekomen die liepen te brallen over dat soort zaken, tja, not my finest moments.

Maar hoe men er toen tegenaan keek en nu is een verschil van dag en nacht. Nu wordt die moraal vooral door vrouwen in stand gehouden.
Je geeft het toe. Ik begrijp het ook. Ik hoop dat vrouwen nu zich niet zo laten neerzetten.
pi_169429770
De verhalen zijn hetzelfde. Ook bij ontgroening.
pi_169432556
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:43 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ze wordt door iedereen op vindicat voor van alles en nog wat uitgescholden omdat ze haar jaargroep heeft genaaid en d'r dispuutsgenootjes heeft genaaid. Waar ze haar voor uitmaken maakt op dat moment ook niet meer uit.'t is een ontiegelijk taffes wijf is dat met d'r poten aan vriendjes/scharrels van haar vriendinnen gaat zitten waar ze voor uitgescholden wordt boeit me verder echt niet meer. Als een man zich op deze manier had gedragen was die door z'n jaargroep in elkaar gerost en werd 'ie daarna net zo hard door de vereniging uitgekotst.

Moet je gewoon ff voorstellen, jouw beste maat loopt jouw chick te neuken en flikt vervolgens hetzelfde bij 3 andere vrienden van je. Ga je die daarna nog vriendelijk te woord staan en gaan anderen in zijn omgeving daarna nog steeds denken, ja fijne vent dat, laat ik er is wat biertjes mee gaan drinken, of moet gewoon niemand die van de situatie weet hem nog en wordt hij door iedereen belachelijk gemaakt? Da's namelijk precies hetzelfde als er met deze chick gebeurd is, alleen is zij vervolgens gaan janken dat iedereen gemeen deed.
Jezus man, wat wind je je op. Je doet net of ze het jou ook heeft aangedaan. Jij bent precies het soort volk waar zij een punt over probeert te maken. Dat je je ook zo laat meeslepen in van die eenzijdige verenigingsverhalen.

Het punt wat zij aankaart is gewoon goed en aan jouw reacties te zien terecht. Iedereen wordt maar met het grootste gemak uitgemaakt voor hoer of erger. Jij beoordeelt haar nu ook ontzettend hard, terwijl je niet eens met zekerheid kan zeggen hoe het gegaan is.
pi_169432604
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:52 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Volgensmij ben jij een beetje wereldvreemd.

Ik ben het eens met harlon, dit is gewoon oorzaak met een logisch gevolg waar mevrouw om gaat piepen. Dit is gewoon een schreeuw naar aandacht
Zij probeert bloot te stellen of dat gevolg nu echt wel zo logisch moet zijn. Waarom moet een vrouw voor hoer uitgemaakt worden als ze seks wil met een man en die man daar zelf ook mee instemt?
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 14:16:33 #143
230491 Zith
pls tip
pi_169432852
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

omdat die kerels die vreemdgingen niet de ballen hadden om nee te zeggen tegen seks :?
Nee, omdat zij de sperma uit de relaties van haar vriendinnenclubje zoog.

Die vrienden die vreemd gingen zullen ook niet meer goed liggen bij deze meisjes denk ik.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169433799
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:16 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, omdat zij de sperma uit de relaties van haar vriendinnenclubje zoog.

Die vrienden die vreemd gingen zullen ook niet meer goed liggen bij deze meisjes denk ik.
dat weet je niet.
Maar de moraal van de *heren* die vrijwillig meededen en zo makkelijk vreemd gingen is blijkbaar volgens de reacties hier niks mis mee
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 15:14:37 #145
230491 Zith
pls tip
pi_169433824
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat weet je niet.
Maar de moraal van de *heren* die vrijwillig meededen en zo makkelijk vreemd gingen is blijkbaar volgens de reacties hier niks mis mee
Zou je zo'n reacite willen laten zien?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169433893
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Zou je zo'n reacite willen laten zien?
laat het tegenovergestelde eens zien.
"Waar is de Facebook site dan waar plaatjes van die jongens worden geplaatst e.d.? En denk je werkelijk dat die jongens nu ook door wildvreemden worden gebeld/wa opgefokt door andere jongens? Ze al tijden worden uitgescholden en gedaan?"
Waar worden de heren in kwestie besproken als vies, en dat ze een permanente rood geslachtsorgaan hebben?
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 15:19:30 #147
230491 Zith
pls tip
pi_169433905
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

laat het tegenovergestelde eens zien.
"Waar is de Facebook site dan waar plaatjes van die jongens worden geplaatst e.d.? En denk je werkelijk dat die jongens nu ook door wildvreemden worden gebeld/wa opgefokt door andere jongens? Ze al tijden worden uitgescholden en gedaan?"
Waar worden de heren in kwestie besproken als vies, en dat ze een permanente rood geslachtsorgaan hebben?
De reactie(s) niet kunnen vinden dus? Jammer.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169434004
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:19 schreef Zith het volgende:

[..]

De reactie(s) niet kunnen vinden dus? Jammer.
niet ingaan op mijn reactie. Jammer. Typerend wel.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 15:27:17 #149
230491 Zith
pls tip
pi_169434045
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]


Maar de moraal van de *heren* die vrijwillig meededen en zo makkelijk vreemd gingen is blijkbaar volgens de reacties hier niks mis mee
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Zou je zo'n reacite willen laten zien?
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

laat het tegenovergestelde eens zien.
"Waar is de Facebook site dan waar plaatjes van die jongens worden geplaatst e.d.? En denk je werkelijk dat die jongens nu ook door wildvreemden worden gebeld/wa opgefokt door andere jongens? Ze al tijden worden uitgescholden en gedaan?"
Waar worden de heren in kwestie besproken als vies, en dat ze een permanente rood geslachtsorgaan hebben?
niet ingaan op mijn reactie. Jammer. Typerend wel.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169434075
Walgelijk dat iemand die zich zo gedragen heeft ten opzichte van de groep ook nog in de slachtofferrol gaat kruipen ook.
pi_169437180
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 00:41 schreef Attitude het volgende:

[..]

Mijn account niet maar ik vond mien goudappel rare naam, dus zat te zoeken op die naam. Blijkt een besloten groep te zijn. Dus er zijn mensen die bewust foto en berichtjes verspreiden over haar.
Wat triest weer :')
pi_169437415
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:02 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Zij probeert bloot te stellen of dat gevolg nu echt wel zo logisch moet zijn. Waarom moet een vrouw voor hoer uitgemaakt worden als ze seks wil met een man en die man daar zelf ook mee instemt?
Omdat het totaal niet ging over met wie ze seks had. Hoer is verder een scheldwoord.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169437665
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:24 schreef Harlon het volgende:

[..]

Omdat het totaal niet ging over met wie ze seks had. Hoer is verder een scheldwoord.
Voor de derde keer inmiddels; het punt is dat 'hoer' een volkomen idioot, irrelevant en seksistisch scheldwoord is, in welke situatie dan ook. Niets meer en niet minder.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169437849
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Ze is zo'n type die nooit helemaal schoon wordt, hoe lang ze ook douchet ze behoud altijd een zweem van onvrijheid over haar heen.

Heeft vast ook zo'n rode kut.
Wat een zeldzaam onbeschaafde post.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_169438226
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:29 schreef Jaeger85 het volgende:
Walgelijk dat iemand die zich zo gedragen heeft ten opzichte van de groep ook nog in de slachtofferrol gaat kruipen ook.
Dus dat.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169438240
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Voor de derde keer inmiddels; het punt is dat 'hoer' een volkomen idioot, irrelevant en seksistisch scheldwoord is, in welke situatie dan ook. Niets meer en niet minder.
ah goshi. Ja we moeten natuurlijk haar inderdaad haar safe space gunnen. ;( immer jankende kut millenials ;(
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169438279
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:06 schreef Harlon het volgende:

[..]

ah goshi. Ja we moeten natuurlijk haar inderdaad haar safe space gunnen. ;( immer jankende kut millenials ;(
Waar zeg ik dat nou weer?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169439337
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:06 schreef Harlon het volgende:

[..]

ah goshi. Ja we moeten natuurlijk haar inderdaad haar safe space gunnen. ;( immer jankende kut millenials ;(
Je loopt echt over van frustraties. :')
pi_169439425
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je loopt echt over van frustraties. :')
Nah, kan alleen dit soort jankende kut millenials niet uitstaan.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169439639
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:58 schreef Harlon het volgende:

[..]

Nah, kan alleen dit soort jankende kut millenials niet uitstaan.
Gelukkig weet je je als volwassene er goed boven te staan.

:')
  zaterdag 11 maart 2017 @ 21:34:41 #161
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_169443116
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat weet je niet.
Maar de moraal van de *heren* die vrijwillig meededen en zo makkelijk vreemd gingen is blijkbaar volgens de reacties hier niks mis mee
Prima punt. Wat is er precies met die mannen die vreemdgingen gebeurd?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_169452997
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Prima punt. Wat is er precies met die mannen die vreemdgingen gebeurd?
geen idee. Heeft namelijk geen fuck te maken met de reactie richting haar.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169453731
Wanneer een man chicks hosselt, dan weet je dat hij een ecket alpha is en skills heeft. Hetzelfde kun je niet zeggen van een vrouw want die trekt mannen makkelijker aan dan andersom.
pi_169485219
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar is de Facebook site dan waar plaatjes van die jongens worden geplaatst e.d.? En denk je werkelijk dat die jongens nu ook door wildvreemden worden gebeld/wa opgefokt door andere jongens? Ze al tijden worden uitgescholden en gedaan?

Toe nou zeg, dit gaat gewoon veelste ver en heeft wel degelijk met slutshamen te maken. Ze wordt dan ook niet zozeer uitgescholden als backstabber, maar op haar seksualiteit gepakt. En nogmaals, als je denkt dat die jongens ook maar de helft van de shit over zich heen krijgen die zij krijgt heb je je kop wel erg diep in het zand zitten, geen shit van anderen zit dichter bij de waarheid, niets meer dan boze partners. Die doen naar alle waarschijnlijkheid gewoon lekker mee met haar nog een keer op een andere manier te pakken nemen.
Begrijp je dat als je je partner iets flikt (wat de jongens hebben gedaan) je daarmee een kleinere groep mensen tegen je in het harnas jaagt dan wanneer je meerdere verenigingsleden iets flikt? Dát is een cruciaal verschil.

Dat neemt niet weg dat slutshaming een ding is en zelfs niet dat er ook slutshaming aan te pas komt in deze situatie. Wel maakt het dat je niet zomaar kunt zeggen dat alles (of zelfs een groot deel van) wat haar overkwam daaraan te wijten is. Met de slutshaming discussie probeert ze zichzelf te ontslaan van verantwoordelijkheid en ik vind niet dat je daarin mee moet gaan. Ze kaapt een terechte discussie voor haar eigen gewin en verlaagt ermee het begrip voor dames die wel enkel voor het hebben van seksuele gevoelens beschaamd worden. Ik richt me liever daarop dan op een meisje dat schijt heeft aan de gevoelens van iedereen om haar heen, maar opeens wel vindt dat mensen rekening moeten houden met haar gevoelens.

Overigens heb ik in deze kwestie sowieso niet bijzonder veel begrip voor corpsmeisjes. Het instituut het corps draait om meelopen en jezelf ten koste van anderen hoger plaatsen. Dat vereist natuurlijk slachtoffers, maar blijkbaar is dat opeens erg kut als je zelf het slachtoffer wordt. Anders is het vast heel erg genieten.
pi_169485875
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:29 schreef Jaeger85 het volgende:
Walgelijk dat iemand die zich zo gedragen heeft ten opzichte van de groep ook nog in de slachtofferrol gaat kruipen ook.
Ze verdient het om met rotte tomaten bekogeld te worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169486667
quote:
8s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ze verdient het om met rotte tomaten bekogeld te worden
Nee man, met gebruikte condooms.
pi_169490679
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nee man, met gebruikte condooms.
Condooms besmet met soa's ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169490815
quote:
11s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Condooms besmet met soa's ?
Die heeft ze toch al allemaal verzameld..
pi_169490916
Als ze ballen had gehad had ze daar in haar blote kut gestaan met een dildo erin.
pi_169490950
quote:
8s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ze verdient het om met rotte tomaten bekogeld te worden
Dit.
pi_169491047
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door probeer op 13-03-2017 20:18:03 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_169491375
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 02:02 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja 't is natuurlijk dood normaal dat mensen het gewoon prima vinden dat je met de relatie van je beste vriendinnen gaat neuken en dat herhaaldelijk doet, daarna moet iedereen eigenlijk je gewoon een aai over je bol geven en het verder allemaal prima vinden. Ze moeten vooral niet laten blijken dat wat je deed zo ongeveer het laagste is wat je kan doen en dat je eigenlijk gewoon een keiharde matennaaier bent want dan zijn ze gemeen, gefrustreerd en wereldvreemd. Uiteraard.

[ afbeelding ]
Dat is inderdaad een enorme klotestreek, en niemand hier beweert iets anders.

Maar voor een groot deel van de mensen hier, is dat geen reden om diegene door talloze andere mensen publiekelijk keer op keer weer, door het slijk te halen.

Daarbij gaat die hele haatcampagne niet eens over het feit dat ze haar vriendinnen genaaid heeft, maar wordt er ingezet op het hele slet/hoer gebeuren. Hoe kan je dan serieus nog blijven volhouden dat men daar helemaal niet over valt maar het juist over dat verraad van haar vriendinnen gaat?
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 14 maart 2017 @ 20:22:39 #173
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169514749
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:36 schreef LelijKnap het volgende:
Als ze ballen had gehad had ze daar in haar blote kut gestaan met een dildo erin.
Lol.
Fade to Black
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:43:32 #174
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_169534684
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:06 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Begrijp je dat als je je partner iets flikt (wat de jongens hebben gedaan) je daarmee een kleinere groep mensen tegen je in het harnas jaagt dan wanneer je meerdere verenigingsleden iets flikt? Dát is een cruciaal verschil.


De heren waren toch ook leden van de vereniging? Zo cruciaal is het verschil dus niet.

Een ieder die niet inziet dat een kerel niet half zo hard aangepakt zou worden door het collectief in een vergelijkbare situatie, laat eigenlijk zien onderdeel van het probleem te zijn.
Life is what you make it.
pi_169535126
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:43 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

De heren waren toch ook leden van de vereniging? Zo cruciaal is het verschil dus niet.

Een ieder die niet inziet dat een kerel niet half zo hard aangepakt zou worden door het collectief in een vergelijkbare situatie, laat eigenlijk zien onderdeel van het probleem te zijn.
Als een jongen de chicks van zijn jaarclub achter elkaar had geneukt was die met redelijk wat geweld z'n vereniging uitgewerkt.

Vreemdgaan wordt niet bepaald geaccepteerd, reken maar dat die jongens niet zo snel meer een nieuw vriendinnetje vinden binnen die vereniging. Maar die hebben stuk voor stuk maar 1 iemand tegen de schenen geschopt, zijn daardoor hun relatie kwijt en hun reputatie is niet bepaald best meer.

De ontiegelijke kuthoer milou vond het nodig om tot 4 maal toe haar jaarclub te verneuken. Als je zoiets een keer doet wordt je er meestal al uitgetrapt en moet je heel erg goede connecties hebben binnen je vereniging wil je nog ergens anders terecht kunnen. Doe je dat 4 keer ben je gewoon het laagste meisje van het jaar. Hoe je dat hebt gedaan doet er niet eens zo zeer toe.

Slutshaming is inderdaad iets wat aangepakt moet worden, maar Milou is daar het meest waardeloze en hypocriete voorbeeld van. Verder is groningen, helemaal vindicat, redelijk ons kent ons en gaat zoiets ontzettend snel rond. Als ze met een dude van buiten haar vereniging vreemd was gegaan was er misschien wat gezeik geweest, maar verder niet veel bijzonders. Als ze binnen een week 1000000000 man had afgewerkt had misschien iemand een opmerking gemaakt of ze nog wel kon lopen, maar verder niet veel boeiends. Als je tot 4 keer toe 't vriendje van een van je beste vriendinnen pakt ben je gewoon een ontzettend laag takke wijf en word je dus afgebrand. Moet je daarna niet zielig gaan janken op social media dat 't slutshaming is want dat heeft er in haar geval geen reet mee te maken. 't is ontiegelijk backstabbend schijtwijf shaming en daar is niets mis mee.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 15 maart 2017 @ 14:03:28 #176
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169535130
Wat denkt ze hier eigenlijk mee te bereiken? Ze kan zich beter niets aantrekken van wat er gezegd wordt want mensen blijven toch wel lullen.
Fade to Black
pi_169535220
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:43 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

De heren waren toch ook leden van de vereniging? Zo cruciaal is het verschil dus niet.

Een ieder die niet inziet dat een kerel niet half zo hard aangepakt zou worden door het collectief in een vergelijkbare situatie, laat eigenlijk zien onderdeel van het probleem te zijn.
Gezien corpsmensen doorgaans nogal van de inteelt zijn vermoed ik van wel. Beetje zwak die laatste zin, dan kun je net zo goed helemaal niet gaan discussieren, want als iemand een andere mening aanhangt is die onderdeel van het probleem.

In het vorige deel noemde ik John Terry. Die sliep met de partner van zijn medespeler en verloor erdoor zijn aanvoerdersband en werd dat nog lang kwalijk genomen. Dat is toch echt een man en zijn keuzes schaadden zijn carrière.

Ik mis trouwens compleet de relevantie van het feit dat zij ook bij de vereniging zaten. Dit meisje heeft meerdere mensen geschaad met haar acties, terwijl de jongens individueel enkel hun partner hebben geschaad.

Het feit dat al die mensen die ze schaadde (of in ieder geval een substantieel deel) leden van haar vereniging waren draagt eraan bij dat de vereniging zich tegen haar keert. Zo werkt dat in zulke groepen. Want dan ben je blijkbaar een rotte appel. Één keer kan gebeuren, twee keer valt te vergeven, maar dan verlies je wel veel vertrouwen, drie keer dan doe je het erom en betekent de band blijkbaar niks voor je.
pi_169556812
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:03 schreef Achterhoker het volgende:
Wat denkt ze hier eigenlijk mee te bereiken? Ze kan zich beter niets aantrekken van wat er gezegd wordt want mensen blijven toch wel lullen.
Wat ze hiermee hoopt te bereiken is dat mensen haar als slachtoffer gaan zien en het gaan zien als slutshaming en ze dus zelf niet meer in de rol van dader zit. Dat ze zelf verantwoordelijk is voor de hele situatie probeert ze nu om te draaien en af te wentelen op anderen zodat ze lekker het slachtoffer kan uithangen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169991213
De l'esprit des lois

quote:
De natuur had de mannen superieur aan de vrouwen gemaakt in kracht en verstand. Daarom was de man baas in huis, maar niets verzette zich ertegen dat een vrouw een land bestuurde. Juist haar zwakheid maakte het bestuur milder en gematigder.

Montesquieu hechtte veel belang aan de goede openbare zeden en de zedelijkheidswetten. Vrouwen moesten hun deugdzaamheid bewaren; publieke losbandigheid was het ergste kwaad. Goede wetgevers legden vrouwen een zekere strengheid van zeden op. Vanuit religieus oogpunt was er geen verschil in schending van de huwelijkstrouw, maar de wetten van bijna alle volken maakten terecht wel een verschil. Ze vroegen van vrouwen een grotere terughoudendheid en meer kuisheid dan van mannen. Daarnaast moest de rijkdom van vrouwen ingeperkt worden, want ze zouden zich weelde gunnen en gaan pronken met hun luxe.

Het huwelijk was het meest van belang voor de samenleving. Deze monogame verbintenis zou de meest vrije daad ter wereld moeten zijn, maakte de mensen beter en bracht stabiliteit. De man mocht geen voorhuwelijkse omgang hebben met zijn aanstaande. Het celibaat bracht veel ontrouw met zich mee en polygamie deed de familie uit elkaar vallen. Een echtscheiding was nuttig voor de politiek en de echtgenoten, maar niet altijd voor de kinderen. Homoseksualiteit vervulde Montesquieu met afschuw en schaamte.

Kinderen waren een grote voldoening. De soort moest voortgeplant worden en de opvoeding gebeurde best thuis. Een vader mocht zich niet onttrekken aan de natuurlijke plicht om zijn kinderen groot te brengen. De ouders moesten hun toestemming geven voor het huwelijk van een kind, maar waren wel vrij om hun erfgenamen te kiezen.

Montesquieu wilde de huisvrede bewaren. Iedere burger had recht op een toevluchtsoord waar hem geen geweld aangedaan werd. Daarom konden kinderen niet verplicht worden om de misstappen van hun ouders aan te geven. Spionnen waren verachtelijk; het doorzoeken van huizen was een aanslag op de vrijheid
  dinsdag 4 april 2017 @ 11:07:25 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169991255
Goed verhaal weer, syndroom.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169991298
Montesquieu _O_
  dinsdag 4 april 2017 @ 11:39:39 #182
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169991845
Moest lachen om deze :') _O-

Eerst een heel betoog over dat 'slutshaming' en daarna keihard 'fuckbois' veroordelen en doen wat ze seconden daarvoor probeerde te stoppen en wat ze belachelijk vindt :')
Het verstand dat mist bij sommige mensen is echt om te huilen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169991894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:04 schreef 0906 het volgende:
De l'esprit des lois


[..]

Ik denk dat een monogame relatie wel het meest ideaal is voor mensen. Maar geen seks voor het huwelijk is echt een achterhaald concept. Je wilt wel een beetje weten waar je straks aan toe bent voordat je trouwt lijkt mij.
Het lijkt mij wel lastig voor de moderne vrouw: en een gezin en een baan. Misschien lastig om te combineren in sommige gevallen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169992313
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:42 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik denk dat een monogame relatie wel het meest ideaal is voor mensen. Maar geen seks voor het huwelijk is echt een achterhaald concept. Je wilt wel een beetje weten waar je straks aan toe bent voordat je trouwt lijkt mij.
Het lijkt mij wel lastig voor de moderne vrouw: en een gezin en een baan. Misschien lastig om te combineren in sommige gevallen.
Een auto moet je eerst ook mee proefrijden.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:13:56 #185
33189 RM-rf
1/998001
pi_169992423
Als ik dat verhaal lees wordt zij uitgescholden omdat jongens die een vriendin hadden kennelijk ook met haar vreemdgegaan zijn...

Alhoewel ik best begrijp dat sommige mensen dan dat haar aanrekenen, vraag ik me vooral af hoe men op die jongens die vreemdgegaan zijn gereageert heeft.
Die hebben volgens mij wel wat ergers gedaan, warvoor je imho haar zeker _niet_ kunt gaan beledigen of uitschelden...

Van wat ik lees is juist zijzelf nooit vreemdgegaan of heeft tegen iemand gelogen, de anderen juist wel.
Wat dat betreft zie ik niets ergs erin dat zij sex gehad heeft, dat is gewoon haar vrije en persoonlijke keuze...

als die jongens die met haar sex hadden ondertussen eigenlijk ook een vriendin hadden, lijkt het me eerder zo dat die dus fout zaten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_169992587
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Een auto moet je eerst ook mee proefrijden.
^O^
Het is wel waar; vooral in deze tijd waarin scheiden de nieuwe volkshobby is geworden.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169992624
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:22 schreef NgInE het volgende:

[..]

^O^
Het is wel waar; vooral in deze tijd waarin scheiden de nieuwe volkshobby is geworden.
Zouden die allemaal pas in de huwelijksnacht gekeken hebben of hij erin past? Of zouden alle proefritjes geen donder uitgemaakt hebben?
pi_169992861
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:19 schreef Harlon het volgende:
Nee, mevrouw heeft gewoon lopen rondneuken met gasten die bezet waren, wat of vriendjes waren van haar vriendinnen of waar andere meiden in haar sociale kring mee bezig waren. Als dan vervolgens iedereen zegt dat je een kansloze kut hoer bent heb je het keihard verdient, niet omdat je aan het rondneuken bent, maar omdat je je eigen vriendinnen aan het naaien bent.
Wat een belachelijke reactie. Dat meisje uitmaken voor kansloze kut hoer is echt schandalig. Dat slaat werkelijk nergens op. Dat meisje zal straks niks meer durven doen. De wereld heeft dit soort meisjes hard nodig. De wereld zal een zeer saaie plek worden zonder kansloze kut hoeren!
pi_169993050
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zouden die allemaal pas in de huwelijksnacht gekeken hebben of hij erin past? Of zouden alle proefritjes geen donder uitgemaakt hebben?
Je weet natuurlijk nooit zeker of je over 10 jaar nog steeds zo blij bent met je partnerkeuze, maar seks en intimiteit zijn natuurlijk wel belangrijke onderdelen van een relatie.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:00:14 #190
33189 RM-rf
1/998001
pi_169993117
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:55 schreef NgInE het volgende:

[..]

Je weet natuurlijk nooit zeker of je over 10 jaar nog steeds zo blij bent met je partnerkeuze, maar seks en intimiteit zijn natuurlijk wel belangrijke onderdelen van een relatie.
als je stelt dat dat een onderdeel van een relatie is, wil je dan daarmee ook beweren dat intimiteit en sex niet buiten een relatie mogelijk is...?

En wie vind je dan eerder of meer 'fout' zitten...? Mensen die een vaste relatie hebben en dan vreemdgaan, of iemand die geen relatie heeft en gewoon een betekenisloze one-night-stand heeft ?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_169993473
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als je stelt dat dat een onderdeel van een relatie is, wil je dan daarmee ook beweren dat intimiteit en sex niet buiten een relatie mogelijk is...?

En wie vind je dan eerder of meer 'fout' zitten...? Mensen die een vaste relatie hebben en dan vreemdgaan, of iemand die geen relatie heeft en gewoon een betekenisloze one-night-stand heeft ?
Seks hebben met iemand is ook het hebben van een relatie. Een one-night-stand is dan gewoon een erg vluchtige relatie die je met iemand aangaat. Dit heeft mij nooit zo aangetrokken.
"Betekenislose" one-night-stands zijn uiteraard geen probleem, hoewel masturberen ongeveer hetzelfde is en minder gedoe geeft.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:16:14 #192
37769 erodome
Zweefteef
pi_169994478
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:22 schreef NgInE het volgende:

[..]

^O^
Het is wel waar; vooral in deze tijd waarin scheiden de nieuwe volkshobby is geworden.
Is dat werkelijk iets van deze tijd? Ik denk van niet, pre christelijk hadden we 'hier' zelfs proefhuwelijken van een jaar en een dag. Pas daarna koos men voor een verlenging, afhankelijk van het volk dan voor het leven (of tot scheiden) of voor 7 jaar.
Als je kijkt naar bv de huwelijkswettelijke van de 'kelten' (daarvan is aardig wat bekend, met dank aan de Romeinen) dan zie je dat scheiden vrij makkelijk was, waarbij zelfs redenen zoals snurken e.d. genoemd worden als legitiem. Er waren keurige regelingen om huis en haard en zelfs de kinderen te verdelen. Niemand keek daarvan op of om.

Voor de adel zat dat er niet in, dat waren meestal handels huwelijken, maar het gewone volk kon gewoon scheiden en dat gebeurde dan ook regelmatig.
Het hele voor eeuwig en altijd was helemaal niet zo heel normaal, alleen bij hele rijke mensen, leiders en adel stond er meer op het spel. Land, titels, bezit, maar vooral het toevoegen van die zaken door een (huwelijks) overeenkomst. Daar was scheiden lang niet altijd toegestaan. Maar er waren weer andere regelingen waardoor beide partners toch ook weer daarnaast relaties konden hebben. Voor de vrouw meestal wat discreter dan voor de man.

Het voor eeuwig en altijd onder bv de christelijke overheersing bracht ook niet meer geluk. Mensen die letterlijk tot elkaar verdoemd waren, barre en boze relaties zonder uitweg.
Maar om een lang verhaal wat korter te maken, dat scheiden is dus niet zozeer echt van deze tijd, maar iets dat opvalt omdat het hiervoor niet mocht. En vooral, wel dat voor eeuwig en altijd maakt het niet beter, wel erger. Want ook met het vrij zijn om uit elkaar te gaan zijn er zat mensen die wel bij elkaar blijven en degene die dat niet doen waren toch niet gelukkig met elkaar geworden, zelfs niet als de redenen tot scheiden 'stom' waren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:18:51 #193
37769 erodome
Zweefteef
pi_169994524
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:21 schreef NgInE het volgende:

[..]

Seks hebben met iemand is ook het hebben van een relatie. Een one-night-stand is dan gewoon een erg vluchtige relatie die je met iemand aangaat. Dit heeft mij nooit zo aangetrokken.
"Betekenislose" one-night-stands zijn uiteraard geen probleem, hoewel masturberen ongeveer hetzelfde is en minder gedoe geeft.
Met dat laatste niet eens. Ben een groot fan van zelfbevrediging zo nu en dan, maar dat is niet ongeveer hetzelfde als een onsje.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169994557
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Is dat werkelijk iets van deze tijd? Ik denk van niet, pre christelijk hadden we 'hier' zelfs proefhuwelijken van een jaar en een dag. Pas daarna koos men voor of een verlenging, afhankelijk van het volk dan voor het leven (of tot scheiden) of voor 7 jaar.
Als je kijkt naar bv de huwelijkswettelijke van de 'kelten' (daarvan is aardig wat bekend, met dank aan de Romeinen) dan zie je dat scheiden vrij makkelijk was, waarbij zelfs redenen zoals snurken e.d. genoemd worden als legitiem. Er waren keurige regelingen om huis en haard en zelfs de kinderen te verdelen. Niemand keek daarvan op of om.

Voor de adel zat dat er niet in, dat waren meestal handels huwelijken, maar het gewone volk kon gewoon scheiden en dat gebeurde dan ook regelmatig.
Het hele voor eeuwig en altijd was helemaal niet zo heel normaal, alleen bij hele rijke mensen, leiders en adel stond er meer op het spel. Land, titels, bezit, maar vooral het toevoegen van die zaken door een (huwelijks) overeenkomst. Daar was scheiden lang niet altijd toegestaan. Maar er waren weer andere regelingen waardoor beide partners toch ook weer daarnaast relaties konden hebben. Voor de vrouw meestal wat discreter dan voor de man.

Het voor eeuwig en altijd onder bv de christelijke overheersing bracht ook niet meer geluk. Mensen die letterlijk tot elkaar verdoemd waren, barre en boze relaties zonder uitweg.
Maar om een lang verhaal wat korter te maken, dat scheiden is dus niet zozeer mee echt van deze tijd, maar iets dat opvalt omdat het hiervoor niet mocht. En vooral, wel dat voor eeuwig en altijd maakt het niet beter, wel erger. Want ook met het vrij zijn om uit elkaar te gaan zijn er zat mensen die wel bij elkaar blijven en degene die dat niet doen waren toch niet gelukkig met elkaar geworden, zelfs niet als de redenen tot scheiden 'stom' waren.
Daar heb je ook wel gelijk in: ik geloof dat tijdelijk trouwen weer in aan het worden is binnen nieuwere heidense religies en ik zie daar de voordelen ook wel van in.
Toch is het denk ik voor kinderen wel ideaal om op te groeien in een gezin waarbij beide ouders aanwezig zijn. Uiteraard heb je daar helemaal niks aan als pap en mam constant lopen te mopperen en ruzie maken. Ik ben blij dat scheiden makkelijk is, maar het is niet een beslissing die je makkelijk zou moeten nemen voor jezelf. Tenzij er echt sprake is van huiselijk geweld, dan moet je zo snel mogelijk weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door NgInE op 04-04-2017 14:37:35 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169994619
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Met dat laatste niet eens. Ben een groot fan van zelfbevrediging zo nu en dan, maar dat is niet ongeveer hetzelfde als een onsje.
Dat is ook heel persoonlijk denk ik. Het kost mij altijd wat tijd voordat ik iemand vertrouw/op mijn gemak voel bij iemand.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een one-night-stand zag zitten.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169994652
Net Milou gebalt grgr.
U MAD?
pi_169994747
Milou = minimal effort dip 'n go. Lekker als je even gauw van bil wilt gaan maar als vaste relatie zal ze binnen een aantal weken of maanden met een ander het bed induiken. oO/
pi_169994805
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Net Milou gebalt grgr.
Eerlijk zullen we alles deelen. :P
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:37:01 #199
37769 erodome
Zweefteef
pi_169994940
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:20 schreef NgInE het volgende:

[..]

Daar heb je ook wel gelijk in: ik geloof dat tijdelijk trouwen weer in aan het worden is binnen nieuwere heidense religies en ik zie daar de voordelen ook wel van in.
Toch is het denk ik voor kinderen wel ideaal om op te groeien in een gezin waarbij beide ouders aanwezig zijn. Uiteraard heb je daar helemaal niks aan als pap en mam constant lopen te mopperen en ruzie maken. Ik ben blij dat scheiden makkelijk is, maar het is niet een beslissing die je makkelijk zou moeten nemen voor jezelf.
Kinderen hebben vooral belang bij ouders die gelukkig zijn, of iig tevreden.
Ben je dat niet (meer) met elkaar als partners is het beter eerder uit elkaar te gaan dan later. Wachten tot de ergernis uit je oren stroomt is niet goed voor de kinderen. De afhandeling en daarna is dan vaak erg moeizaam, beladen. Vroeger erkennen dat dat samen niet werkt maakt dat er vriendelijker uit elkaar gegaan kan worden, in 'vrede'. Dan kunnen beide ouders elkaar nog luchten en zien, waardoor beide ouders ook echt de ouderrol kunnen blijven vervullen.

Tuurlijk kan je jezelf afvragen of elk klein hobbeltje het wel waard is om uit elkaar te gaan, maar de harde werkelijkheid is dat als de wil er niet echt is om voorbij dat hobbeltje te komen het meestal alleen maar gaat om het einde rekken en veel vervelender te maken.

Daarin zou het beter zijn als dat scheiden nog 'normaler' zou worden, nu is dat nogsteeds een beetje beladen. Wordt het een vaak pas gedaan als de emoties uit de schoorsteen knallen en wordt het gezien als een soort van 'falen'. Als dan ook nog het ouders zijn wat meer losgekoppeld wordt van het samen zijn denk ik dat de kinderen minder last hebben van een scheiding. Voor dat laatste is het hard nodig dat we terug kijken naar die 'heidense' culturen waar scheiden normaler was, maar vooral ook de rol van de vader meer gewicht had dan de kostwinner zijn wat we kennen binnen de 'christelijke' cultuur. De rechten van de vader zouden beter gedekt moeten zijn. Het is nu een beetje een rare spagaat waarin we zitten.
We houden aan de ene kant teveel vast aan die 'christelijke' cultuur (let op, niet helemaal hetzelfde als christelijk gelovige zijn), om dan aan de andere kant dat los te laten. Het levert een licht schizofrene situatie op...
Beter gooien we het roer dan echt om, maken we het pad dat we ingeslagen zijn completer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:37:58 #200
37769 erodome
Zweefteef
pi_169994957
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:23 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dat is ook heel persoonlijk denk ik. Het kost mij altijd wat tijd voordat ik iemand vertrouw/op mijn gemak voel bij iemand.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een one-night-stand zag zitten.
En daar is niets mis mee, zoveel mensen, zoveel smaken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:42:04 #201
37769 erodome
Zweefteef
pi_169995031
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef 0906 het volgende:
Milou = minimal effort dip 'n go. Lekker als je even gauw van bil wilt gaan maar als vaste relatie zal ze binnen een aantal weken of maanden met een ander het bed induiken. oO/
Bullshit, beetje rondwippen als je vrijgezel bent zegt niets over je gedrag in een relatie.

En je kan weer roepen wat je wil, maar je weet net zo goed als ik dat je jaloezie hier spreekt. Dat je maar al te graag een mannelijke Milou zou willen zijn. De enige reden dat jij (en ja, dat is persoonlijk bedoeld) meiden die wel (vrije) seks hebben afkamt is omdat zelfs die meiden jou niet moeten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:42:35 #202
37769 erodome
Zweefteef
pi_169995044
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:31 schreef 0906 het volgende:

[..]

Eerlijk zullen we alles deelen. :P
In je dromen!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169995139
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Kinderen hebben vooral belang bij ouders die gelukkig zijn, of iig tevreden.
Ben je dat niet (meer) met elkaar als partners is het beter eerder uit elkaar te gaan dan later. Wachten tot de ergernis uit je oren stroomt is niet goed voor de kinderen. De afhandeling en daarna is dan vaak erg moeizaam, beladen. Vroeger erkennen dat dat samen niet werkt maakt dat er vriendelijker uit elkaar gegaan kan worden, in 'vrede'. Dan kunnen beide ouders elkaar nog luchten en zien, waardoor beide ouders ook echt de ouderrol kunnen blijven vervullen.

Tuurlijk kan je jezelf afvragen of elk klein hobbeltje het wel waard is om uit elkaar te gaan, maar de harde werkelijkheid is dat als de wil er niet echt is om voorbij dat hobbeltje te komen het meestal alleen maar gaat om het einde rekken en veel vervelender te maken.

Daarin zou het beter zijn als dat scheiden nog 'normaler' zou worden, nu is dat nogsteeds een beetje beladen. Wordt het een vaak pas gedaan als de emoties uit de schoorsteen knallen en wordt het gezien als een soort van 'falen'. Als dan ook nog het ouders zijn wat meer losgekoppeld wordt van het samen zijn denk ik dat de kinderen minder last hebben van een scheiding. Voor dat laatste is het hard nodig dat we terug kijken naar die 'heidense' culturen waar scheiden normaler was, maar vooral ook de rol van de vader meer gewicht had dan de kostwinner zijn wat we kennen binnen de 'christelijke' cultuur. De rechten van de vader zouden beter gedekt moeten zijn. Het is nu een beetje een rare spagaat waarin we zitten.
We houden aan de ene kant teveel vast aan die 'christelijke' cultuur (let op, niet helemaal hetzelfde als christelijk gelovige zijn), om dan aan de andere kant dat los te laten. Het levert een licht schizofrene situatie op...
Beter gooien we het roer dan echt om, maken we het pad dat we ingeslagen zijn completer.
Het is denk ik lastig om onderscheid te maken tussen "een hobbeltje'' of een relationele crisis. Ik denk dat relatietherapie heel belangrijk is in dat soort omstandigheden.
Ik moet ook wel zeggen dat ik bizar veel mensen ken van wie de ouders uiteindelijk zijn gaan scheiden. Je vraagt je dan toch altijd af waar het mis is gegaan.

De Christelijke cultuur heeft ook voordelen in de zin dat voor de middeleeuwen er veel meer onrust in ons land leek te zijn. Elke stam had zijn eigen cultuur en soms zelfs religie. Ik vermoed dat wij als land nooit zo groot en welvarend waren geworden als we niet die middeleeuwen hadden doorgemaakt. Toch handig als iedereen naar dezelfde leiders luistert (zolang dit leiderschap competent is, wat ook niet altijd het geval was met de kerk.).
Niet dat ik heimwee naar die periode heb trouwens, maar ik vraag mij af of voor-middeleeuws heidens Nederland echt wel zo een fijne plek was om in te wonen. Een nieuwe heidense religie met moderne normen en waarden is denk ik een gezonde ontwikkeling. In de praktijk is het heidendom nooit helemaal weggegaan in Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door NgInE op 04-04-2017 14:56:26 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:22:00 #204
37769 erodome
Zweefteef
pi_169995845
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:46 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het is denk ik lastig om onderscheid te maken tussen "een hobbeltje'' of een relationele crisis. Ik denk dat relatietherapie heel belangrijk is in dat soort omstandigheden.
Ik moet ook wel zeggen dat ik bizar veel mensen ken van wie de ouders uiteindelijk zijn gaan scheiden. Je vraagt je dan toch altijd af waar het mis is gegaan.

De Christelijke cultuur heeft ook voordelen in de zin dat voor de middeleeuwen er veel meer onrust in ons land leek te zijn. Elke stam had zijn eigen cultuur en soms zelfs religie. Ik vermoed dat wij als land nooit zo groot en welvarend waren geworden als we niet die middeleeuwen hadden doorgemaakt. Toch handig als iedereen naar dezelfde leiders luistert (zolang dit leiderschap competent is, wat ook niet altijd het geval was met de kerk.).
Niet dat ik heimwee naar die periode heb trouwens, maar ik vraag mij af of voor-middeleeuws heidens Nederland echt wel zo een fijne plek was om in te wonen. Een nieuwe heidense religie met moderne normen en waarden is denk ik een gezonde ontwikkeling. In de praktijk is het heidendom nooit helemaal weggegaan in Nederland.
Relatie therapie, het is vanuit wat ik gezien heb, maar van daaruit vind ik dat echt heel onzinnig. Heb nog geen relatie gezien die door relatie therapie ineens weer echt goed was. Waarom therapie en alles voor iets wat het gewoon niet is?
Ken er wel een paar die daardoor weer zonder echt gezeik samen kunnen leven, maar ik zie geen passie of echte liefde bij ze. Ze trekken het om bij elkaar te blijven omdat dat 'beter' is, omdat het hoort, voor de kinderen goed is, of wat dan ook. Maar niet omdat ze vlinders in hun buik voelen bij hun partner, niet omdat de relatie echt een verrijking van hun leven is. Elkaar leren tolereren, ik vind het wat treurigs hebben...

Wat het pre christelijke heidendom betreft, dat had idd zijn langste tijd wel gehad (8000 jaar is een lange tijd), was star en dogamtisch geworden, was toe aan vernieuwing. De christelijke cultuur die ervoor in de plaats kwam was een groeimoment en dat was ook echt nodig om verder te gaan. Ik ontken de waarde daarvan niet.
Maar nu zijn we op het punt dat die christelijke cultuur (let op, weer niet hetzelfde als persoonlijk christelijk geloof) ook weer achterhaald is. Nu terug kijken naar die heidense culturen en daar een moderne mengvorm (zonder het religieuze mee te nemen) uithalen zou best handig kunnen zijn. Niet zozeer om dat 1 op 1 over te nemen, dat zou niet goed zijn. Maar wel om eens te kijken naar andere vormen om daaruit te plukken wat wel werkt, wat past bij het moderne. Het dogamtische en religieuze eruit slopen, maar wel wat lang beproefde zaken eruit halen. Zaken die we een beetje vergeten zijn, maar die ook gewoon goed werkte en vooral die spagaat uit de huidige situatie halen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169996143
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Relatie therapie, het is vanuit wat ik gezien heb, maar van daaruit vind ik dat echt heel onzinnig. Heb nog geen relatie gezien die door relatie therapie ineens weer echt goed was. Waarom therapie en alles voor iets wat het gewoon niet is?
Ken er wel een paar die daardoor weer zonder echt gezeik samen kunnen leven, maar ik zie geen passie of echte liefde bij ze. Ze trekken het om bij elkaar te blijven omdat dat 'beter' is, omdat het hoort, voor de kinderen goed is, of wat dan ook. Maar niet omdat ze vlinders in hun buik voelen bij hun partner, niet omdat de relatie echt een verrijking van hun leven is. Elkaar leren tolereren, ik vind het wat treurigs hebben...
Het is aan de anderen kant denk ik heel zeldzaam dat een stelletje echt super verliefd op elkaar blijft, ook nadat ze decennia lang bij elkaar zijn. Maar vanuit huis heb ik misschien niet het beste voorbeeld gehad op dat gebied.
Als je relatie niet meer is dan tolerantie van de ander dan is er iets goed mis in elk geval.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:22 schreef erodome het volgende:
Wat het pre christelijke heidendom betreft, dat had idd zijn langste tijd wel gehad (8000 jaar is een lange tijd), was star en dogamtisch geworden, was toe aan vernieuwing. De christelijke cultuur die ervoor in de plaats kwam was een groeimoment en dat was ook echt nodig om verder te gaan. Ik ontken de waarde daarvan niet.
Maar nu zijn we op het punt dat die christelijke cultuur (let op, weer niet hetzelfde als persoonlijk christelijk geloof) ook weer achterhaald is. Nu terug kijken naar die heidense culturen en daar een moderne mengvorm (zonder het religieuze mee te nemen) uithalen zou best handig kunnen zijn. Niet zozeer om dat 1 op 1 over te nemen, dat zou niet goed zijn. Maar wel om eens te kijken naar andere vormen om daaruit te plukken wat wel werkt, wat past bij het moderne. Het dogamtische en religieuze eruit slopen, maar wel wat lang beproefde zaken eruit halen. Zaken die we een beetje vergeten zijn, maar die ook gewoon goed werkte en vooral die spagaat uit de huidige situatie halen.
Daar valt zeker wat voor te zeggen. Ik vraag mij persoonlijk af of religie nog wel nut voor mij heeft. Ik haal meer uit spiritualiteit (het ervaren) dan regeltjes, dogma's en rituelen. Er bestaat ook geen enkele religie die ik ken waar ik op dit moment volledig achter kan staan. Maar het zou kunnen dat dat later gaat veranderen.
Spiritualiteit is iets heel persoonlijks denk ik en ik weet niet of je dat wel echt samen kunt vatten in een langzaam evoluerende leer. Ik probeer elk mens gelijkwaardig te behandelen, maar ik zie als buitenstaander soms wel de limitaties van bepaalde levensstijlen. Als je kunt doen wat goed voelt, zonder dat iemand daar last van ondervindt dan moet je dat ook gewoon lekker doen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169996981
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef 0906 het volgende:
Milou = minimal effort dip 'n go. Lekker als je even gauw van bil wilt gaan maar als vaste relatie zal ze binnen een aantal weken of maanden met een ander het bed induiken. oO/
Treinkaartje naar Groningen al in de pocket? Kan je daar lekker falen. Blijf iig maar weg uit Utrecht.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170001338
Deze slet zat op het HLZ, rijkeluisschool in Amsterdam. Hoor van kennisje dat ze daar als feministisch icoon wordt gezien, maar vriendjes afpakken is gewoon hoigverraad en het verbaast me dat die meiden haar niet hebben geklapt.
pi_170001420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef 0906 het volgende:
Milou = minimal effort dip 'n go. Lekker als je even gauw van bil wilt gaan maar als vaste relatie zal ze binnen een aantal weken of maanden met een ander het bed induiken. oO/
Alsof er ook maar één meisje op deze aardkloot rondloopt die voor jou minimal effort is.
  dinsdag 4 april 2017 @ 20:19:38 #209
37769 erodome
Zweefteef
pi_170003726
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:37 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het is aan de anderen kant denk ik heel zeldzaam dat een stelletje echt super verliefd op elkaar blijft, ook nadat ze decennia lang bij elkaar zijn. Maar vanuit huis heb ik misschien niet het beste voorbeeld gehad op dat gebied.
Als je relatie niet meer is dan tolerantie van de ander dan is er iets goed mis in elk geval.

[..]

Daar valt zeker wat voor te zeggen. Ik vraag mij persoonlijk af of religie nog wel nut voor mij heeft. Ik haal meer uit spiritualiteit (het ervaren) dan regeltjes, dogma's en rituelen. Er bestaat ook geen enkele religie die ik ken waar ik op dit moment volledig achter kan staan. Maar het zou kunnen dat dat later gaat veranderen.
Spiritualiteit is iets heel persoonlijks denk ik en ik weet niet of je dat wel echt samen kunt vatten in een langzaam evoluerende leer. Ik probeer elk mens gelijkwaardig te behandelen, maar ik zie als buitenstaander soms wel de limitaties van bepaalde levensstijlen. Als je kunt doen wat goed voelt, zonder dat iemand daar last van ondervindt dan moet je dat ook gewoon lekker doen.
Super verliefd is 1 ding, van elkaar houden en voorbij bobbeltjes willen kijken is een ander ding. Ik ben persoonlijk van mening dat als je echt hulp van buiten nodig hebt om met elkaar door een deur te kunnen vriendelijk uit elkaar gaan beter was geweest.

Als ik het over dat pre christelijke heb heb ik het niet zozeer over religie. Alhoewel ik zelf een 'heiden' ben wil ik niet dat het stukje religie daarvan plaats krijgen krijgt in de algemene en inrichting van de maatschappij. Religie en spiritualiteit zijn persoonlijk en dienen naar mijn mening op dat vlak gehouden te worden. Het gaat me meer om eens te kijken naar ook andere manieren om met de veranderde situatie om te gaan. Dus zonder religie/spiritualiteit, maar kijkend naar wat mogelijk is en wat misschien beter past (gemoderniseerd natuurlijk) bij de situatie van nu. Dus juist die religieuze cultuur loslaten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170009868
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Super verliefd is 1 ding, van elkaar houden en voorbij bobbeltjes willen kijken is een ander ding. Ik ben persoonlijk van mening dat als je echt hulp van buiten nodig hebt om met elkaar door een deur te kunnen vriendelijk uit elkaar gaan beter was geweest.
Als relatietherapie een soort geldput zou zijn, dan geloof ik niet dat het nog zou bestaan. Zo lang iets een functie dient waar mensen interesse in hebben zal het er zijn. Tenzij het een soort trend is, zoals Flippo's. Ik mis Flippo's.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:19 schreef erodome het volgende:
Als ik het over dat pre christelijke heb heb ik het niet zozeer over religie. Alhoewel ik zelf een 'heiden' ben wil ik niet dat het stukje religie daarvan plaats krijgen krijgt in de algemene en inrichting van de maatschappij. Religie en spiritualiteit zijn persoonlijk en dienen naar mijn mening op dat vlak gehouden te worden. Het gaat me meer om eens te kijken naar ook andere manieren om met de veranderde situatie om te gaan. Dus zonder religie/spiritualiteit, maar kijkend naar wat mogelijk is en wat misschien beter past (gemoderniseerd natuurlijk) bij de situatie van nu. Dus juist die religieuze cultuur loslaten.
Dat lijkt mij wel een goede levenshouding.
Zelfs al krijgt jouw religie geen plekje in de maatschappij, dan als nog zal de manier waarop jij je religie uitdraagt een effect op je omgeving hebben. En op jezelf natuurlijk.

Ik weet niet of je cultuur zo makkelijk los kunt zien van wie je bent. Je kunt misschien wel een ander cultureel model nastreven, maar dat doe je natuurlijk nooit in een bubble.
Als je goed aan kunt voelen wat je van iets vind, dan is het veel makkelijker om keuzes te maken. Ik zelf heb vaak het probleem gehad dat ik alles mentaal wel op een rijtje had, maar dat ik gevoelsmatig onhandige keuzes maakte. Dit probeer ik nu de afgelopen tijd wat meer recht te trekken en ik ben mij veel beter gaan voelen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170018744
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef 0906 het volgende:
Milou = minimal effort dip 'n go. Lekker als je even gauw van bil wilt gaan maar als vaste relatie zal ze binnen een aantal weken of maanden met een ander het bed induiken. oO/
Behalve met jou.
pi_170020668
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Bullshit, beetje rondwippen als je vrijgezel bent zegt niets over je gedrag in een relatie.


Klopt, alleen is het punt dat sommigen willen maken in dit topic dat ze rondwipt met verschillende partners van mensen met wie zij juist een "vertrouwensrelatie" heeft in de vorm van in dezelfde jaarclub c.q. vriendinnengroep zitten. Dat is waar ze op aangevallen wordt.

Als je binnen je eigen sociale kring vreemd gaat met meerdere "partners van" dan wordt gewoon uit die kring gestoten. Binnen de ene kring gebeurt dat wat luidruchtiger dan binnen de andere en als je dan ook nog eens zelf in slachtoffer rol gaat zitten, omdat je door je eigen gedrag uit de "kring"wordt verstoten wakker je het vuur alleen maar nog meer aan.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_170029297
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:13 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Behalve met jou.
Je snapt het principe niet. Vrouwen hoeven geen moeite te doen om seks te kunnen hebben.
pi_170042454
Vrouwen worden net zo vaak afgewezen als mannen hoor. Met name als ze niet echt knap zijn of sociaal beperkt. Natuurlijk kunnen vrouwen wel seks hebben met wanhopige mannen, maar ik hoef persoonlijk geen seks met een neckbeard incel, dan sta ik liever even droog.
pi_170042625
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:20 schreef Gudetama het volgende:
Vrouwen worden net zo vaak afgewezen als mannen hoor. Met name als ze niet echt knap zijn of sociaal beperkt. Natuurlijk kunnen vrouwen wel seks hebben met wanhopige mannen, maar ik hoef persoonlijk geen seks met een neckbeard incel, dan sta ik liever even droog.
Dat is dus jullie voordeel, jullie hebben altijd een lagere klasse om af te wijzen. Bij veel mannen hier is daar geen sprake van. Neckbeards vissen niet zozeer in een andere poel, zij durven nog niet eens in de buurt van het water te komen. Daar zit het verschil.
-nee-
pi_170042979
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:28 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat is dus jullie voordeel, jullie hebben altijd een lagere klasse om af te wijzen. Bij veel mannen hier is daar geen sprake van. Neckbeards vissen niet zozeer in een andere poel, zij durven nog niet eens in de buurt van het water te komen. Daar zit het verschil.
Ik zag laatst een vrouw met een baard. Letterlijk, geen tranny, maar gewoon een dikke vrouw met baardgroei. Ik denk niet dat zij iets af te wijzen heeft, neckbeards willen daar ook niet overheen denk ik. Tenzij ze heel erg rijk is.
pi_170043039
Als ik naar mezelf kijk denk ik ook niet dat een celebrity mij zou willen, en ik ben echt niet lelijk, gewoon normaal (een 7 heb ik gehoord). Maar die zijn gewend dat supermodellen zich voor hun voeten werpen.
pi_170043441
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:43 schreef Gudetama het volgende:

[..]

Ik zag laatst een vrouw met een baard. Letterlijk, geen tranny, maar gewoon een dikke vrouw met baardgroei. Ik denk niet dat zij iets af te wijzen heeft, neckbeards willen daar ook niet overheen denk ik. Tenzij ze heel erg rijk is.
goed specifiek voorbeeld, maar bij mannen loopt het aantal kansloze losers die roseanne barr nog zouden doen in de miljoenen. Daar kan geen circusfreak tegenop.
-nee-
pi_170043464
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 16:03 schreef Marsenal het volgende:

[..]

goed specifiek voorbeeld, maar bij mannen loopt het aantal kansloze losers die roseanne barr nog zouden doen in de miljoenen. Daar kan geen circusfreak tegenop.
Roseanne is gewoon oud en dik, geen freak hoor. Maar als ik naar topics van syndroom kijk over wat vrouwen allemaal wel en niet moeten....
pi_170043541
:')
pi_170046585
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef 0906 het volgende:
Milou = minimal effort dip 'n go. Lekker als je even gauw van bil wilt gaan maar als vaste relatie zal ze binnen een aantal weken of maanden met een ander het bed induiken. oO/
Ik vind dat jij deels een punt hebt. Natuurlijk als je lekker los gaat tijdens vrijgezel betekend dat niet perse dat je in een relatie niet monogaam kunt zijn hoewel sommige mannen daar mogelijk wel bang voor kunnen zijn. Maar het betreft hier niet een gemiddeld persoon maar Milou waarvan bekend is dat ze zich slecht heeft gedragen. Met vriendjes van vriendinnen het bed in duikt en dan raar op kijken als je er op aangesproken wordt. De kans bij Milou is denk ik wel aanwezig dat ze vreemd gaat en dat heeft vooral met haar gebrek aan principes/respect voor anderen te maken.

Ik heb totaal geen problemen met sletjes. Wat mij betreft moet je doen waar je zelf zin hebt mits je een ander niet schaadt. Als je het in 1 maand met 50 gasten wilt doen wie ben ik om daarover te oordelen. maar zoiets heet nu eenmaal " een sletje" en dan wordt er al snel een soms onterechte aanname gemaakt dat zo iemand dan makkelijk het bed in te krijgen is. Enerzijds logisch gezien de hoeveelheid, anderzijds hoeft het niet waar te zijn want ze kan nog steeds heel kritisch uitkiezen.

Slutshaming is ook niet uitgevonden door mannen maar door vrouwen want die zijn om het minste geringste jaloers op mekaar of voelen zich beter dan de ander. En mijn ervaring is degene die er het meeste heibel over maken zijn vaak zelf het ergst en tja dan komen we weer terug bij Milou.

En dat videootje gezien waarin Sophie Milzink dus beweerd dat mannen gemiddeld 15 bedpartners hebben en vrouwen maar 2.... Zou ze niet door hebben dat mannen graag wat overdrijven en vrouwen er ronduit om liegen? Ik maak me helemaal niet druk over het aantal bedpartners, vind ik echt totaal niet relevant voor een relatie. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
pi_170046861
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:40 schreef terrestrial het volgende:

[..]

Ik vind dat jij deels een punt hebt. Natuurlijk als je lekker los gaat tijdens vrijgezel betekend dat niet perse dat je in een relatie niet monogaam kunt zijn hoewel sommige mannen daar mogelijk wel bang voor kunnen zijn. Maar het betreft hier niet een gemiddeld persoon maar Milou waarvan bekend is dat ze zich slecht heeft gedragen. Met vriendjes van vriendinnen het bed in duikt en dan raar op kijken als je er op aangesproken wordt. De kans bij Milou is denk ik wel aanwezig dat ze vreemd gaat en dat heeft vooral met haar gebrek aan principes/respect voor anderen te maken.

Ik heb totaal geen problemen met sletjes. Wat mij betreft moet je doen waar je zelf zin hebt mits je een ander niet schaadt. Als je het in 1 maand met 50 gasten wilt doen wie ben ik om daarover te oordelen. maar zoiets heet nu eenmaal " een sletje" en dan wordt er al snel een soms onterechte aanname gemaakt dat zo iemand dan makkelijk het bed in te krijgen is. Enerzijds logisch gezien de hoeveelheid, anderzijds hoeft het niet waar te zijn want ze kan nog steeds heel kritisch uitkiezen.

Slutshaming is ook niet uitgevonden door mannen maar door vrouwen want die zijn om het minste geringste jaloers op mekaar of voelen zich beter dan de ander. En mijn ervaring is degene die er het meeste heibel over maken zijn vaak zelf het ergst en tja dan komen we weer terug bij Milou.

En dat videootje gezien waarin Sophie Milzink dus beweerd dat mannen gemiddeld 15 bedpartners hebben en vrouwen maar 2.... Zou ze niet door hebben dat mannen graag wat overdrijven en vrouwen er ronduit om liegen? Ik maak me helemaal niet druk over het aantal bedpartners, vind ik echt totaal niet relevant voor een relatie. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
Ik ken geen enkele man die 15 bedpartners heeft gehad. Dat zijn verhalen van internethelden.

Ik zelf heb natuurlijk 86 bedpartners gehad, maar dat even terzijde.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')