abonnement Unibet Coolblue
pi_169411742
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij zijn, in het kader van kilo's kwijt willen raken, nu in ieder geval doordeweeks compleet alocoholvrij. Willen het de komende tijd misschien ook wel uitbreiden met de weekenden erbij.
Het bevalt goed dus?

En minilot, ik vind dagelijks drinken ook geen problematische gewoonte op zich. Ik doe het zelf ook :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169411751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:53 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Ja, nouja, ik heb gewoon liever een imago wat ik bij mezelf vind passen. Dat hoeft niet te wild danwel te braaf te zijn.
Maar heb je ook enig idee hoe dat komt? Ben je bijvoorbeeld open over je geloof? Want dat koppelen veel niet-gelovige mensen voortdurend automatisch aan braafheid, terwijl dat - zeker bij een jongere generatie - vaak helemaal niet zo is. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:56:29 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169411769
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:54 schreef Lot_1 het volgende:

Het bevalt goed dus?

Weten we nog niet. Pas 1 week bezig. :@ En we mogen pas maandag weer op de weegschaal. In ieder geval valt het heel erg mee met de 'zucht'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169411808
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar heb je ook enig idee hoe dat komt? Ben je bijvoorbeeld open over je geloof? Want dat koppelen mensen voortdurend aan automatisch aan braafheid, terwijl dat - zeker bij een jongere generatie - vaak helemaal niet zo is. :Y
Het is een christelijke organisatie waarbij geloof een dagelijks onderwerp is, dus ja, dat wel. Wellicht komt het daardoor dat men het wat sneller als schokkend ervaart. Maar voor mezelf zie ik weinig discrepantie tussen enerzijds gelovig zijn en anderzijds experimenteren met drugs. Ik ben zo gewend aan dat dat prima te combineren is dat het me verbaasd - helemaal in de verslavingszorg - dat anderen dat wel vreemd vinden.

In mijn contract staat wel dat ik geen drugs mag gebruiken en niet teveel alcohol mag drinken, dus zolang ik hier werk doe ik dat ook niet.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169411820
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:51 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Nee, een kruisverhoor is alleen interessant als het een bewuste keuze was om te stoppen ;)
De pauze is zeker wel bewust.
pi_169411824
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Weten we nog niet. Pas 1 week bezig. :@ En we mogen pas maandag weer op de weegschaal. In ieder geval valt het heel erg mee met de 'zucht'.
Ik meen me te herinneren dat je eerder ook schreef dat je het wel lastig vond om te minderen vanwege gezondheidsklachten. Fijn dat het toch meevalt ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169411849
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De pauze is zeker wel bewust.
Wat bedoel je met dat je er 'zat' van raakte (npi)?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169411882
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:59 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Het is een christelijke organisatie waarbij geloof een dagelijks onderwerp is, dus ja, dat wel. Wellicht komt het daardoor dat men het wat sneller als schokkend ervaart. Maar voor mezelf zie ik weinig discrepantie tussen enerzijds gelovig zijn en anderzijds experimenteren met drugs. Ik ben zo gewend aan dat dat prima te combineren is dat het me verbaasd - helemaal in de verslavingszorg - dat anderen dat wel vreemd vinden.

In mijn contract staat wel dat ik geen drugs mag gebruiken en niet teveel alcohol mag drinken, dus zolang ik hier werk doe ik dat ook niet.
Toevoeging: ik vind het gewoon superirritant dat men je zo snel in een hokje plaatst. Wellicht doe ik het zelf ook wel; ik zal er de komende tijd eens op letten. Ik heb wel het idee dat ik probeer met een open blik naar de ander te kijken en niet zo snel 'geschokt' te zijn als iemand iets doet/heeft gedaan wat ik niet van diegene verwacht.

Ander, vergelijkbaar irritatiepunt is dat ik vrijwel altijd de uitroep hoor 'Ben jíj getrouwd?!' als ik 'mijn man' zeg.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169411900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:01 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dat je er 'zat' van raakte (npi)?
Eens in de zoveel tijd staat het effect mij tegen/effect veranderd. Waar ik juist snel en goed slaap met cannabis (inplaats van tot drie uur snachts lig te ADHD'en), slaap ik juist onrustig, mellow gevoel maakt plaats voor wat gejaagd gevoel. Meestal zo na 6 a 10 maanden 2 jointjes /week. En dan een paar maanden niet, en dan is het weer leuk :)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:04:50 #85
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169411901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:59 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Het is een christelijke organisatie waarbij geloof een dagelijks onderwerp is, dus ja, dat wel. Wellicht komt het daardoor dat men het wat sneller als schokkend ervaart. Maar voor mezelf zie ik weinig discrepantie tussen enerzijds gelovig zijn en anderzijds experimenteren met drugs. Ik ben zo gewend aan dat dat prima te combineren is dat het me verbaasd - helemaal in de verslavingszorg - dat anderen dat wel vreemd vinden.

In mijn contract staat wel dat ik geen drugs mag gebruiken en niet teveel alcohol mag drinken, dus zolang ik hier werk doe ik dat ook niet.
Dan hoop ik niet dat je bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werkt

Wat had ik een hekel aan die mensen :@
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169411928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:04 schreef zeefje het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet dat je bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit

Wat had ik een hekel aan die mensen :@
Slechte ervaringen ja?
Ik zit daar niet.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169411935
Ik heb wel een grote afkeer tegen dagelijks drinken. Mensen die in de zomer gewoon zo vaak op een terras zitten om een drankje te doen, vind ik niet vreemd. Maar vooral mensen die thuis in hun eentje gaan lopen drinken, begrijp ik niet.
pi_169411953
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Eens in de zoveel tijd staat het effect mij tegen/effect veranderd. Waar ik juist snel en goed slaap met cannabis (inplaats van tot drie uur snachts lig te ADHD'en), slaap ik juist onrustig, mellow gevoel maakt plaats voor wat gejaagd gevoel. Meestal zo na 6 a 10 maanden 2 jointjes /week. En dan een paar maanden niet, en dan is het weer leuk :)
Ha, haast iedereen die binnenkomt met een cannabis-verslaving zegt dat het gebruik helemaal niet prettig/leuk meer is. Alleen lukt het hen dan niet om te stoppen ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169411969
Maarre, ik ga eens rapido boodschappen doen. :W
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:09:45 #90
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169411999
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:05 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Slechte ervaringen ja?
Ik zit daar niet.
Yup. vond het echt verschrikkelijk daar.

Maar dat kwam misschien ook wel omdat ik heel jong was toen ik er kwam :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:11:01 #91
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169412023
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een grote afkeer tegen dagelijks drinken. Mensen die in de zomer gewoon zo vaak op een terras zitten om een drankje te doen, vind ik niet vreemd. Maar vooral mensen die thuis in hun eentje gaan lopen drinken, begrijp ik niet.
bedoel je dan drinken, stevig doordrinken of gewoon zomaar 1 drankje?

Want als ik alleen ben vind ik het wel lekker om 1 wijntje te drinkenn, maarhet blijft dan ook bij die ene.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169412034
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De pauze is zeker wel bewust.
Ja, maar ermee stoppen omdat je het effect beu bent of het je eventjes niet meer bevalt is natuurlijk een compleet andere kwestie dan ermee stoppen terwijl je het eigenlijk lekker en zalig vindt maar omdat je bijvoorbeeld bezorgd bent over hoezeer het een gewoonte is geworden. :) Het eerste is niet lastig, het tweede veel meer.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:11:54 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169412040
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:11 schreef zeefje het volgende:

Want als ik alleen ben vind ik het wel lekker om 1 wijntje te drinkenn, maarhet blijft dan ook bij die ene.
1 fles? >:)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:13:53 #94
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169412051
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:11 schreef golfer het volgende:

[..]

1 fles? >:)
nope. gewoon 1 glas wijn ;)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169412064
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:11 schreef zeefje het volgende:

[..]

bedoel je dan drinken, stevig doordrinken of gewoon zomaar 1 drankje?

Want als ik alleen ben vind ik het wel lekker om 1 wijntje te drinkenn, maarhet blijft dan ook bij die ene.
Elke dag een drankje.
pi_169412080
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een grote afkeer tegen dagelijks drinken. Mensen die in de zomer gewoon zo vaak op een terras zitten om een drankje te doen, vind ik niet vreemd. Maar vooral mensen die thuis in hun eentje gaan lopen drinken, begrijp ik niet.
Maar bijvoorbeeld (bijna) elke avond een glas passende wijn bij het eten en een paar avonden per week met je lief op de bank bij een film een bijzonder speciaalbiertje opentrekken is óók dagelijks drinken, alleen roept dat toch een andere associatie bij mensen op dan 'thuis in je eentje gaan lopen drinken'.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169412131
Ach, hoe relevant: mijn bazen komen duidelijk aangeschoten binnenstommelen van een iets te gezellige lunch buiten de deur. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_169412152
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:19 schreef minilot het volgende:
Ach, hoe relevant: mijn bazen komen duidelijk aangeschoten van een iets te gezellige lunch buiten de deur binnenstommelen. :')
Dat zag ik in mijn vorige baan zeer regelmatig langs komen. Hier zou je meteen ontslagen worden ;-). Op de lokatie mag ook voor 17.00 uur geen alcohol geschonken worden op recepties (die dus na 17.00 beginnen of buiten de deur gehouden worden)
We have far more in common than that which devides us..
pi_169412167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zag ik in mijn vorige baan zeer regelmatig langs komen. Hier zou je meteen ontslagen worden ;-). Op de lokatie mag ook voor 17.00 uur geen alcohol geschonken worden op recepties (die dus na 17.00 beginnen of buiten de deur gehouden worden)
Ik denk zomaar dat mijn twee directeuren zichzelf niet zo snel zullen ontslaan! ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169412180
zo... *plop (en ja alleen thuis op het moment hahaha)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')