abonnement Unibet Coolblue
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 10 maart 2017 @ 15:45:22 #26
78918 SeLang
Black swans matter
pi_169413703
Soulseek net geïnstalleerd en dat werkt inderdaad super!
Beste optie tot nu toe
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_169414066
Lid zijn van obsecure Poolse sites. :Y
pi_169416715
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:07 schreef vaduz het volgende:
Lid zijn van obsecure Poolse sites. :Y
Haha, ja. Ik weet nog wel een maat van me die constant eurodance moest hebben, heb hem altijd naar Polen verwezen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 12 maart 2017 @ 10:06:16 #29
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_169455145
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:31 schreef oheng het volgende:

[..]

Je kunt ook gebanned worden in Spotify. Heb je net al je eigen muziek geupload, of playlists aangemaakt, is alles in 1 keer weg.
Je muziek kan ook van Spotify gehaald worden. Voorbeeld: Prince (vlak voor zijn dood?) heeft geloof ik zijn muziek van Spotify gehaald, en Taylor Swift ook (IIRC).

Nou zullen hele volksstammen geen problemen hebben met bovenstaande voorbeelden, maar het is een nadeel.
Spotify kan opeens stoppen ? Wat dacht je van de artiesten zelf ? Die kunnen ook stoppen als iedereen maar nummers gaat rippen ;)

Van Spotify krijgen de artiesten tenminste nog geld!
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_169457852
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:24 schreef SeLang het volgende:
Vroeger ging dat via ratioservers, daarna kreeg je Napster. Na de ondergang van Napster heb ik veel Kazaa en eMule gebruikt. Na al jarenlang niets meer te hebben gedownload (afgezien van complete albums) vraag ik me af hoe dat tegenwoordig gaat?
Youtube, icm FreeYoutubeto Mp3 player
pi_183848117
Ik ben een grote fan van Spotify, maar alleen de geavanceerde modus kan afspeellijsten downloaden en er zijn limieten. Meestal zal ik andere conversietools gebruiken om de afspeellijst naar het MP3-formaat te downloaden. Ik stel voor dat je het eens probeert: https://www.fonecope.com/download-spotify-playlist-to-mp3.html
  donderdag 20 december 2018 @ 03:33:28 #32
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183848222
Ligt er verder aan wat je wilt horen. Als je per se nummer x wilt hebben en je vindt het niet legaal en ook niet op YouTube om te rippen zijn er nog wel vage Russische sites met mp3s. Zijn gewoon met Google te vinden.

Ik koop al mijn muziek als het in de Google Play Store staat (en vaak heb ik er eerder al voor betaald toen ik cassettebandjes met kopieerheffing kocht, toen ik de lp kocht en later de cd), maar als het daar niet aangeboden wordt en de cd nergens meer te koop blijkt, dan blijft het illegale circuit over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')