Ik heb de look alike van Femke al geneukt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Staat er geen ander lekker hipsterwijf op hun lijst?
Is Fylax niet gewoon Thierry?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eindelijk is Fylax uit de kast gekomen
#nohommoquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eindelijk is Fylax uit de kast gekomen
Nou nou nou, ik vind die hele partij en vooral Baudet bizar mongolide maar dit gaat wel érg ver.quote:
Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes hèquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de look alike van Femke al geneukt.
Uitstekende tekst.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als ik Jesse Klaver hoor praten, hoor ik leegte. Ik heb daadwerkelijk ideeën en daadwerkelijk geleerd.
- Thierry Baudet
In extreem-linkse kringen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet wordt al de nieuwe Fortuyn genoemd.
Maar het is Heroquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
De NPO heeft z'n plicht weer gedaan... - dan kunnen ze nu weer dagenlang alleen de grote partijen aan het woord laten.
Overigens: het is mijn partij niet, maar die Ondernemerspartij van Brinkman is qua onderwerp en aanpak best goed doordacht.
Gewoon een 2e VVD toch?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
De NPO heeft z'n plicht weer gedaan... - dan kunnen ze nu weer dagenlang alleen de grote partijen aan het woord laten.
Overigens: het is mijn partij niet, maar die Ondernemerspartij van Brinkman is qua onderwerp en aanpak best goed doordacht.
Sylvana en de PvdD zaten er gisteren, vandaag een item over de kleine partijen, ze doen hun best de laatste dagenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |