quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als ik Jesse Klaver hoor praten, hoor ik leegte. Ik heb daadwerkelijk ideeën en daadwerkelijk geleerd.
- Thierry Baudet
Ah, Monasch. Ja dat vond ik nou een goede PvdA'erquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
D66 is precies de verkeerde mix tussen PvdA en VVD. Links waar ze rechts moeten zijn, rechts waar ze links moeten zijn. Voor de goede mix tussen PvdA en VVD moet je 15 maart op lijst 15 stemmen.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als ik Jesse Klaver hoor praten, hoor ik leegte. Ik heb daadwerkelijk ideeën en daadwerkelijk geleerd.
- Thierry Baudet
VVD stond - voor het eerst - ook op mijn lijstje van mogelijke partijen, maar de partij is me toch wat te rechts én ik heb moeite met de vele integriteitsissues.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens eens, maar dan nog is D66 de betere variant van GL.
En nee sorry, ik ga niet op Nieuwe Wegen stemmen, wordt VVD.
Wat een slecht topic... Je kan beterquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:19 schreef tong80 het volgende:
KLB / Je hoopt gewoon dat Rusland Nederland binnenvalt
Leuk topic weer vogeltjesdansquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:19 schreef tong80 het volgende:
KLB / Je hoopt gewoon dat Rusland Nederland binnenvalt
Na 15 maart is niemand meer lijsttrekker.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Mark is na 15 maart nog steeds lijsttrekker van de grootste partij
Straks moet die pisvlek huilie huilie doenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef danos het volgende:
Jesse Klaver wordt ook echt geen strobreed in de weg gelegd door Pauw en Jinek, iedereen wordt aangepakt behalve Jesse.
Dat zijn ook mijn bezwaarpunten ja, daarom gaat mijn stem naar Dijkhoff (alhoewel die wel erg rechts is).quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
VVD stond - voor het eerst - ook op mijn lijstje van mogelijke partijen, maar de partij is me toch wat te rechts én ik heb moeite met de vele integriteitsissues.
Jinek heeft wel Jan Roos helemaal gesloopt, daarna niks meer van gehoord, Jan naar 0 zetels.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jinek geeft roemer even n knockout. Die stemt op zeker op Klaver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |