Ik heb de look alike van Femke al geneukt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Staat er geen ander lekker hipsterwijf op hun lijst?
Is Fylax niet gewoon Thierry?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eindelijk is Fylax uit de kast gekomen
#nohommoquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eindelijk is Fylax uit de kast gekomen
Nou nou nou, ik vind die hele partij en vooral Baudet bizar mongolide maar dit gaat wel érg ver.quote:
Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes hèquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de look alike van Femke al geneukt.
Uitstekende tekst.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als ik Jesse Klaver hoor praten, hoor ik leegte. Ik heb daadwerkelijk ideeën en daadwerkelijk geleerd.
- Thierry Baudet
In extreem-linkse kringen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet wordt al de nieuwe Fortuyn genoemd.
Maar het is Heroquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
De NPO heeft z'n plicht weer gedaan... - dan kunnen ze nu weer dagenlang alleen de grote partijen aan het woord laten.
Overigens: het is mijn partij niet, maar die Ondernemerspartij van Brinkman is qua onderwerp en aanpak best goed doordacht.
Gewoon een 2e VVD toch?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
De NPO heeft z'n plicht weer gedaan... - dan kunnen ze nu weer dagenlang alleen de grote partijen aan het woord laten.
Overigens: het is mijn partij niet, maar die Ondernemerspartij van Brinkman is qua onderwerp en aanpak best goed doordacht.
Sylvana en de PvdD zaten er gisteren, vandaag een item over de kleine partijen, ze doen hun best de laatste dagenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Zou er rakenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er hier mensen die Jeanine lekker vinden? Ik zie t totaal niet..
Hij is voor de verlaging van alcohol accijns? Maar best goede punten heeft hij wel.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Er is slechter.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
40 plussers jaquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vergelijk de kale verlosser alsjeblieft niet met dat omhooggevallen korpsballertje.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet wordt al de nieuwe Fortuyn genoemd.
Kijk jij al zijn vlogs?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Zijn jullie ook fan van Xander van der Wulp
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Zou monasch graag nog zien.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sylvana en de PvdD zaten er gisteren, vandaag een item over de kleine partijen, ze doen hun best de laatste dagen
Ze schijnt in het echt ook ontzettend uit dr bek te stinken een open maagklep ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Kan best zijn, maar hij vertelde laatst in het Splinterdebat over zijn aanpak (heel gericht naar ondernemersbijeenkomsten, -clubs etc.), helemaal niet verkeerd. En het programma is voor de doelgroep ook best aantrekkelijk.quote:
Bronquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze schijnt in het echt ook ontzettend uit dr bek te stinken een open maagklep ofzo
Dionne Stax om bij de NOS te blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Liever Evaquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een bagger. GroenLinksSP
PvdA
Ohja dat lijkt me ook een lieve vrouwquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dionne Stax om bij de NOS te blijven.
Ik mis nog een partij in de berichtgeving. Twee, trouwens. Want die Turks-nationalist heb ik ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sylvana en de PvdD zaten er gisteren, vandaag een item over de kleine partijen, ze doen hun best de laatste dagen
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft vast poepseks met Ron brandsteder gehad
Ja, absoluut.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Nopequote:Op donderdag 9 maart 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, absoluut.Komt ook altijd heel goed uit de verf bij Politieke Junkies. Ken je dat programma?
Ja, maar ideeën zijn 1 en uitvoering is 2. Op papier klinkt het idd allemaal prima, maar Hero is geen goede politicusquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar hij vertelde laatst in het Splinterdebat over zijn aanpak (heel gericht naar ondernemersbijeenkomsten, -clubs etc.), helemaal niet verkeerd. En het programma is voor de doelgroep ook best aantrekkelijk.
Zou als zodanig best wat serieuzer mogen worden genomen, die partij.
vlogs van Wulpquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties wil niks over dit programma horen
Hij noemt het riooltv
Dat programma kijk ik ook altijd.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, absoluut.Komt ook altijd heel goed uit de verf bij Politieke Junkies. Ken je dat programma?
Kloptquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hier moest toch de ME bij aan te pas komen?
snipers op het dakquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hier moest toch de ME bij aan te pas komen?
Ze zijn beide blank. Racist.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:35 schreef KingRoland het volgende:
staat er geen kleur in de autocue wie wat zegt
Slaap lekker pikquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:35 schreef tong80 het volgende:
Succes met dat kut wijf. Nederland is in oorlog.
Trusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |