Zou er rakenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er hier mensen die Jeanine lekker vinden? Ik zie t totaal niet..
Hij is voor de verlaging van alcohol accijns? Maar best goede punten heeft hij wel.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
De NPO heeft z'n plicht weer gedaan... - dan kunnen ze nu weer dagenlang alleen de grote partijen aan het woord laten.
Overigens: het is mijn partij niet, maar die Ondernemerspartij van Brinkman is qua onderwerp en aanpak best goed doordacht.
Er is slechter.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
40 plussers jaquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vergelijk de kale verlosser alsjeblieft niet met dat omhooggevallen korpsballertje.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet wordt al de nieuwe Fortuyn genoemd.
Kijk jij al zijn vlogs?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Zijn jullie ook fan van Xander van der Wulp
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Zou monasch graag nog zien.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sylvana en de PvdD zaten er gisteren, vandaag een item over de kleine partijen, ze doen hun best de laatste dagen
Ze schijnt in het echt ook ontzettend uit dr bek te stinken een open maagklep ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Kan best zijn, maar hij vertelde laatst in het Splinterdebat over zijn aanpak (heel gericht naar ondernemersbijeenkomsten, -clubs etc.), helemaal niet verkeerd. En het programma is voor de doelgroep ook best aantrekkelijk.quote:
Bronquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze schijnt in het echt ook ontzettend uit dr bek te stinken een open maagklep ofzo
Dionne Stax om bij de NOS te blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Liever Evaquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |