Dank je welquote:Op maandag 8 mei 2017 12:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Die verlichting is echt strak, lijkt prachtig. Nu al
Dat electra wat achter in de gang hangt, word dat straks uitgevoerd als opbouw materiaal ? Al het andere is toch inbouw materiaal? Waarom daar dan niet ?
Nee hoor, gaan varen met de dames, gezien het warme weer:quote:Op zondag 28 mei 2017 11:45 schreef Geckoo het volgende:
Stiekem een meivakantie gepakt of in de tuin in een Opblaaszwembad met de dames?![]()
Dat weet ik nog niet 100%. Plafonds en schrijnwerk wit, dat wel. Er komt een plankenvloer in, die ofwel geschilderd ofwel vernist. De rest van de kleuren staat nog ter discussie. Het zal niet in de aardetinten zijn als het woonhuis, omdat ik hier een andere sfeer wil, gezien het ook een ander gebruiksnut heeft. Suggesties zijn altijd welkom.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:46 schreef Geckoo het volgende:
wat voor kleuren ga je eigenlijk gebruiken?
Ik sluit mij hier volledig bij aan, vooral respect voor het doorzettingsvermogen om dit naast een drukke baan te kunnen volhouden !quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Het begint eentonig te worden, maar ik doe het toch nog maar weer eens:Wat een een prachtig werk weer! Echt, wat een engelengeduld heb jij toch met al die honderden schroefgaatjes plamuren etc. etc.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit project druipt van amateuristisch broddelwerk inderdaad.
Als ik het goed begrijp heb je eerst geschilderd en daarna gekit? Waarom kit je niet eerst met overschilderbare kit en daarna overschilderen? Dan zijn de hoeken in dezelfde tintquote:Nu een 2de laag op alles en de binnenhoeken gekit. Normaal doe je binnenhoeken met papierband ofzo, maar ik vind siliconenvoegen strakker.
De zin is wat ongelukkig geschreven, het is uitgevoerd zoals je zegt. Om preciezer te zijn:quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:03 schreef Randy_S het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je eerst geschilderd en daarna gekit? Waarom kit je niet eerst met overschilderbare kit en daarna overschilderen? Dan zijn de hoeken in dezelfde tintZelf heb ik hiervoor Den Braven HybriSeal 2PS gebruikt en zie veel professionals om mij heen dat ook doen. Tevens voorkomt dit dat je in de toekomst de hoeken niet meer kan overschilderen?
Ik zie het ook, maar het zou maar tijdelijk zijn.quote:
Nee ook niet. Dan wachten we maar geduldig af tot Photobucket zijn zaken weer op orde heeft.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:52 schreef BBach het volgende:
[..]
Ik zie het ook, maar het zou maar tijdelijk zijn.
Mss lukt het als je de link van de afbeelding neemt.
bv:
http://i835.photobucket.c(...)3196_zpscf4pviox.jpg
Er is inderdaad veel verschil tussen de OSB look en de afgewerkte look, het is pas nu dat je de eindvorm begint te zienquote:Op maandag 26 juni 2017 17:38 schreef WheeleE het volgende:
Het oogt wel steeds ruimer en frisser met al dat wit. Een heus nieuwbouwhuis-gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |