Dus dat. Zgn. geen klik met hem, maar ondertussen zou ze wel willen dat hij haar keihard onderspuit.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:02 schreef Donder het volgende:
He wat? Zij zat toch te soppen op die Karim?
quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dus dat. Zgn. geen klik met hem, maar ondertussen zou ze wel willen dat hij haar keihard onderspuit.
Nee zeggen, ja willen.. Een echte vrouw dusquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dus dat. Zgn. geen klik met hem, maar ondertussen zou ze wel willen dat hij haar keihard onderspuit.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:05 schreef Donder het volgende:
[..]
Nee zeggen, ja willen.. Een echte vrouw dus
Die liegt keihard in de camera, al vaker.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind die Natasja echt helemaal niks.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik vind Saartje zo'n lelijk gezicht hebben. Bijna om te van kotsen
haar ogen ookquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Saartje heeft wel wat. Natasja haar mond staat raar.
D'r hoofd is gewoon raar... Weet niet precies wat het is, maar staat mij niet aan.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Saartje heeft wel wat. Natasja haar mond staat raar.
Alleen Pommelien is leuk van de 4 die je ziet, de rest geen idee.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idem.
Maar dat zijn de meeste verleidsters wel
Dit dus, zo gespeeld en dan iemand die in z'n nest ligt voor haar aan het lijntje houden.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:28 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik krijg echt een woede aanval van Lisa. Wat een slet zeg
Alleen een stuk meer sneaky.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Lol. Vrouwen gedragen zich gewoon erger dan mannen
Ik zou geen nee zeggen als een Jolien mij zou willen zoenenquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Lol. Vrouwen gedragen zich gewoon erger dan mannen
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen als een Jolien mij zou willen zoenen
Lize ook niet trouwens. 2 mooie meiden. Maar Lize heeft elke scheetje opgeblazen tot een atoombom om maar naar die Ken toe te trekken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door Wereldgozer op 16-03-2017 21:49:25 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneaky Lisa na TEMPTATION met...................SOONY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |