abonnement Unibet Coolblue
pi_169579962
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:07 schreef F1gamer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 16 maart 2017 @ 22:21:47 #252
446930 crew  ESF1Gamer
pi_169580084
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_169580256
Wat een spanning en sensatie! Zo saai als het seizoen was, zo leuk het nu is. Haha.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_169582498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
AFL 8 EINDELIJK VUURWERK _O_

Hele zware spoiler hieronder

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die neuken gewoon hoor.
pi_169582581
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:31 schreef Status het volgende:

[..]

Die neuken gewoon hoor.
En dat voor een zoen tussen twee vrouwen. :o
pi_169582659
quote:
Jullie mogen het zeggen dames in dit topic maar ik vind het echt ontzettend lelijk staan als je jezelf zo onderkalkt met tattoo's....

Overigens het Red Z resort van de mannen zit normaal vol met ladyboys zo lijkt het :')

https://www.instagram.com(...)621558/red-z-resort/

[ Bericht 18% gewijzigd door W00fer op 17-03-2017 03:59:28 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 17 maart 2017 @ 03:57:43 #257
174940 W00fer
Maar echt
pi_169584887
Temptation baby geboren (van tijdje terug al, weet niet of het hier al gepost was).

http://www.ad.nl/show/eer(...)by-geboren~a8988003/
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_169585324
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:36 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jullie mogen het zeggen dames in dit topic maar ik vind het echt ontzettend lelijk staan als je jezelf zo onderkalkt met tattoo's....

Overigens het Red Z resort van de mannen zit normaal vol met ladyboys zo lijkt het :')

https://www.instagram.com(...)621558/red-z-resort/
Ik vind het geil. Moeten het mooie tattoos zijn, dat wel. En het is zo jammer dat ze door de jaren heen vervagen...
pi_169585341
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:42 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Lize ook niet trouwens. 2 mooie meiden. Maar Lize heeft elke scheetje opgeblazen tot een atoombom om maar naar die Ken toe te trekken.
Maar ik zie wel dat Ken en Lize goed bij elkaar passen. Die hebben echt een klik. Die Jeffie was toch ook niks voor haar, zo kinderlijk.

En ik zou het ook nogal een afknapper vinden als mijn vriend zo makkelijk zou geilen op alles wat daar rondloopt :') Maar dan ook echt alles.
pi_169585355
Ik vind de tattoos ook mooi.
O+


quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ik zie wel dat Ken en Lize goed bij elkaar passen. Die hebben echt een klik. Die Jeffie was toch ook niks voor haar, zo kinderlijk.

En ik zou het ook nogal een afknapper vinden als mijn vriend zo makkelijk zou geilen op alles wat daar rondloopt :') Maar dan ook echt alles.
Ohja absoluut.
Blijkbaar is het niet voor iedereen een spel en komen er ook gevoelens bij.

Kinderlijk is wel het goede woord ja :D

[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2017 08:04:41 ]
  vrijdag 17 maart 2017 @ 08:04:18 #261
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169585367
Ik vind Pommeline gewoon de leukste vrouw samen met Bo dit seizoen *;
SOONY
pi_169585374
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:04 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Pommeline gewoon de leukste vrouw samen met Bo dit seizoen *;
Ze komt sympathiek over. Maar ook ehh, lesbisch op haar insta. :D Niet dat dat erg is overigens.
pi_169585818
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze komt sympathiek over. Maar ook ehh, lesbisch op haar insta. :D Niet dat dat erg is overigens.
Volgens mij valt dat wel mee, ik zie alleen twee foto's samen met een gewone vriendin van haar die wellicht lesbisch zou kunnen zijn?
- Met zuidelijke groet -
pi_169585926
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

En dat voor een zoen tussen twee vrouwen. :o
Maar die Merijn en Jefferson ook.

Wat mij betreft hebben ze allemaal geen stijl en zijn 't gewoon tokkies qua gedrag.
pi_169586726
Je ziet wel een duidelijk verschil. Bij de vrouwen gaat het echt om een relatie. De mannen om de lust. De vrouwen interpreteren het alleen als vreemdgaan dat ze warm worden van andere vrouwen. Lisa en Roos hebben al een nieuwe relatie lijkt het.

Het lesbische zoenen zou ik overigens helemaal niet zo erg vinden. Voor de mannen was het meer een excuus om dan maar ook vreemd te gaan.

Zijn er eigenlijk ook ooit stellen geweest waar er verder niets gebeurde?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_169587808
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:09 schreef MichelWuyts het volgende:
Je ziet wel een duidelijk verschil. Bij de vrouwen gaat het echt om een relatie. De mannen om de lust. De vrouwen interpreteren het alleen als vreemdgaan dat ze warm worden van andere vrouwen. Lisa en Roos hebben al een nieuwe relatie lijkt het.

Het lesbische zoenen zou ik overigens helemaal niet zo erg vinden. Voor de mannen was het meer een excuus om dan maar ook vreemd te gaan.

Zijn er eigenlijk ook ooit stellen geweest waar er verder niets gebeurde?
Herbert zocht wel naar een excuus inderdaad. Maar in het geval van Merijn kan ik het me nog wel voorstellen. Heeft een heel boek aan regels meegegeven, maar zelf heeft ze er lak aan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_169587985
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Herbert zocht wel naar een excuus inderdaad. Maar in het geval van Merijn kan ik het me nog wel voorstellen. Heeft een heel boek aan regels meegegeven, maar zelf heeft ze er lak aan.
merijn begrijp ik ook, want ondanks de tattoos is Pommelien veel leuker dan zijn eigen vriendin.

Die Lize moet toch niet verbaasd zijn dat zijn vriend zo'n flirt is. Hij heeft volgens mij ook totaal niet door dat hij iets fout heeft gedaan en ik begrijp hem ook nog wel. In eerste instantie leek hij me best wel een klootzak, maar heb toch wel sympathie voor hem gekregen omdat hij redelijk oprecht en niet sneaky is.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_169588706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:40 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

merijn begrijp ik ook, want ondanks de tattoos is Pommelien veel leuker dan zijn eigen vriendin.

Die Lize moet toch niet verbaasd zijn dat zijn vriend zo'n flirt is. Hij heeft volgens mij ook totaal niet door dat hij iets fout heeft gedaan en ik begrijp hem ook nog wel. In eerste instantie leek hij me best wel een klootzak, maar heb toch wel sympathie voor hem gekregen omdat hij redelijk oprecht en niet sneaky is.
Ja eens met dit.
pi_169588711
Die Merijn begrijp ik voor de volle 100%, wat is zijn vriendin door de mand gevallen zeg. Zij kreeg nog wel de beste beelden die ze zich kon wensen. Achterbaks wijf!

Die Jefferson ging enigszins te ver door je helemaal te laten meeslepen. Ik kan me voorstellen dat je hem als vriendin niet meer vertrouwt. Die man kan zijn eigen geilheid amper beheersten.

Herbert stelde zich een beetje aan, die wilde gewoon koste wat het kost die Saartje pakken. En een aangeschoten vriendin die twee vriendinnen zoent is dan blijkbaar al reden genoeg.
- Met zuidelijke groet -
pi_169589155
Een temptation island topic 😎

Ik ben ook hoogst verbaasd naar wat 2 zoentjes hebben losgemaakt, maar ergens vind ik het ook wel mooi dat voor Merijn het niet uitmaakt of Lisa zoent met een man of vrouw. Zonder toestemming zoenen met een ander is vreemdgaan, ongeacht het geslacht. Ik vind het ook altijd een beetje schijnheilig dat sommige mannen het wel toestaan dat hun vriendin zoent met een andere vrouw , omdat ze daar een stijf piemeltje van krijgen, maar het vervolgens niet oké vinden als er met een andere man gezoent wordt.. want dan word het opeens concurrentie :P maargoed.. wel vet kut voor Merijn, hij deed het zo goed -O- benieuwd naar de kop van Lisa bij het volgende kampvuur.. arrogant meisje..

En Parastoo... :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_169590075
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 12:48 schreef MissStevie het volgende:
Een temptation island topic 😎

Ik ben ook hoogst verbaasd naar wat 2 zoentjes hebben losgemaakt, maar ergens vind ik het ook wel mooi dat voor Merijn het niet uitmaakt of Lisa zoent met een man of vrouw. Zonder toestemming zoenen met een ander is vreemdgaan, ongeacht het geslacht. Ik vind het ook altijd een beetje schijnheilig dat sommige mannen het wel toestaan dat hun vriendin zoent met een andere vrouw , omdat ze daar een stijf piemeltje van krijgen, maar het vervolgens niet oké vinden als er met een andere man gezoent wordt.. want dan word het opeens concurrentie :P maargoed.. wel vet kut voor Merijn, hij deed het zo goed -O- benieuwd naar de kop van Lisa bij het volgende kampvuur.. arrogant meisje..

En Parastoo... :')
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog niet eens de druppel was. Maar dat ze uit dezelfde douche als Karim kwam, dat ze voor de camera zegt niks te doen en achter de camera op der kont geslagen wil worden en dat ze zelf heel erg naar Karim trekt.
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:11:20 #272
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169595609
Merijn wist meteen hoe Lisa echt was.
Ik snap de middelvinger wel :7
SOONY
pi_169596333
Mja, ik ben dus de enige die het vindt lijken van Merijn als een excuus om zelf die Pommelien eens te raken.
pi_169596403
Ik vind die Lisa ook echt een sneaky kutwijf. Kan echt kwaad om dat soort wijven worden. Zo achterbaks.
Merijn heeft groot gelijk.
pi_169601517
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:36 schreef W00fer het volgende:
Jullie mogen het zeggen dames in dit topic maar ik vind het echt ontzettend lelijk staan als je jezelf zo onderkalkt met tattoo's....
Mee eens. Ik vind het leuke meid hoor, die Meloenelien, maar al die tattoo's, nee daar knap ik op af. Maar goed, da's natuurlijk een kwestie van smaak, anderen vinden het weer mooi.

Net afl. 7 terug gekeken. Ben nu al benieuwd naar volgende week. *O*

Vind Lisa heel achterbaks en sneaky. Dat Merijn dan zo "reageert" kun je zien als een excuus, maar is ergens ook wel begrijpelijk aangezien hij tot nog toe goed zijn best heeft gedaan.
Vind Jefferson wel een aardige gast. Hij vindt dat hij nog niet over de grens gegaan is (klopt ook), terwijl Lize juist van elke mug een olifant maakt.
Jolien die ineens helemaal los is, lol. :D Tja, vrouwen die met elkaar zoenen, veel mannen vinden dat aantrekkelijk. Van de andere kant kun je het ook zien als "vreemdgaan", geslacht maakt an sich niet uit toch?
En Rosanna en Alex... :') Ach ja, laat maar. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 17-03-2017 23:30:34 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')