Dit.quote:
Vooraf wat alcohol drinken (alleen jij dan he, niet je vriend) dat helpt misschien om te ontspannen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 07:48 schreef lady9999 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben ruim 3 maanden een relatie en proberen ook al een tijdje penetratie tijdens de seks, helaas lukt dit steeds niet omdat het voor mij te veel pijn doet. (we zijn beiden elkaars eerste)
Ik ben echt opgewonden genoeg, maar zodra hij verder erin drukt dan zijn eikel doet het zo veel pijn dat de tranen echt in mijn ogen schieten en dan stoppen we. Heel veel glijmiddel helpt ook niks. Ik heb het zelf wel eens met een dildo geprobeerd en dan heb ik geen enkel probleem om volledig te penetreren. Ik kan ook makkelijk meerdere vingers erin doen. Nu is mijn vriend ook redelijk groot en vooral erg dik geschapen, dus dat helpt ook niet echt mee.
Nu dachten we eraan om het niet zachtjes erin te schuiven maar om het in 1 keer erin te rammen zeg maar, zodat ik misschien door die "pijngrens" heen ben, maar ik heb dus geen flauw idee of dat wel oké en gezond etc is. Heeft iemand advies voor mij?
Hebben jullie ook wel eens geprobeerd dat hij je vingert, en dat hij de dildo erin schuift? Lukt dat wel?quote:Op donderdag 9 maart 2017 07:48 schreef lady9999 het volgende:
Ik heb het zelf wel eens met een dildo geprobeerd en dan heb ik geen enkel probleem om volledig te penetreren. Ik kan ook makkelijk meerdere vingers erin doen. Nu is mijn vriend ook redelijk groot en vooral erg dik geschapen, dus dat helpt ook niet echt mee.
Dat lijkt me inderdaad echt een slecht idee...quote:Nu dachten we eraan om het niet zachtjes erin te schuiven maar om het in 1 keer erin te rammen zeg maar, zodat ik misschien door die "pijngrens" heen ben, maar ik heb dus geen flauw idee of dat wel oké en gezond etc is. Heeft iemand advies voor mij?
Dit, en jij een blinddoek om. Laat hem de dildo gebruiken terwijl hij tussen je benen zit. Zodat jij niet kan weten of hij met zijn pik of met de dildo in je zit. Laat hem voor het rubberige gevoel wel een condoom dragen, dan voel jij het verschil echt niet.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:58 schreef Allures het volgende:
Dat is een erg slecht idee
Je spieren ontspannen niet genoeg, ook al wil je hoofd dat wel. Als je gewoon gaat rammen bevestig je alleen die (onbewuste) dingen waardoor je niet volledig kunt ontspannen, (angst voor) pijn bijvoorbeeld
Voor je het weet zit je in een spiraal waar je niet meer zomaar uit komt
Gewoon veel geduld, langzaam opbouwen en trainen. Laat hem vingers of een dildo inbrengen inderdaad. Zorg dat jij je helemaal op je gemak kunt voelen zodat je los kunt laten want het is een controle dingetje
Praktisch gezien kan een kussen onder de heupen helpen en ontspanningsoefeningen, leer je heel goed beseffen hoe je die spieren kunt aanspannen en ontspannen
Ja want dat is niet doodeng voor dat meisje?quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:06 schreef breejeharrie het volgende:
[..]
Dit, en jij een blinddoek om. Laat hem de dildo gebruiken terwijl hij tussen je benen zit. Zodat jij niet kan weten of hij met zijn pik of met de dildo in je zit. Laat hem voor het rubberige gevoel wel een condoom dragen, dan voel jij het verschil echt niet.
inderdaad niet het beste idee want het gaat juist om controle, die los kunnen laten, ontspannen, vertrouwen op die anderquote:Op donderdag 9 maart 2017 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja want dat is niet doodeng voor dat meisje?
En tuurlijk voel je dat verschil wel lijkt mij
quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:58 schreef AnanYaw het volgende:
Ik zou gewoon rammen. Die ervaring zal je vast helpen om de volgende keer volop van de seks te genieten en leren ontspannen.
Óf je doet het juist rustig aan. Aangezien er blijkbaar wel gewoon vingers en dildo's in passen en het dus waarschijnlijk een kwestie van leren ontspannen en voldoende opgewonden zijn is.
Is hij flink veel dikker dan je dildo trouwens?
Neequote:Op donderdag 9 maart 2017 10:54 schreef Stimorol- het volgende:
Soms is het ook gewoon een kwestie van door de pijn heen gaan.
Serieus?quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Sommigen hebben daar baat bij. Zodat ze begrijpen dat hun hersenen overdrijven
Je bent niet goed wijs.quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Sommigen hebben daar baat bij. Zodat ze begrijpen dat hun hersenen overdrijven
Misschien bij mannen die kontseks met elkaar willen, maar dan nog lijkt het me niet verstandig.quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:54 schreef Stimorol- het volgende:
Soms is het ook gewoon een kwestie van door de pijn heen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |