Ga je alleen met je vader erheen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga omdat het het enige is waar mn vader en ik raakvlak mee hebben
jaquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je alleen met je vader erheen?
Niks mis mee verder, kan je toch een beetje ouwehoeren.
Lijkt me best kut om in de spits te staan.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en ging dat balletje ook niet halen hoor
quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
Ik zei (omdat ik met mams naar NYC ga 5 nachten) dat we een keer wat samen moesten doen.
Toen kwam ie hiermee
Weet je wat het is.quote:
hoezoquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:50 schreef Fok-it het volgende:
M'n pa kwam er ook nog mee om nog potje in de Kuip mee te pakken samen dit seizoen trouwens
Hopelijk niet als ze kampioen kunnen worden. Dat lijkt me erg ongemakkelijk met mijn vader
Best een leuk voorstelquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
Ik zei (omdat ik met mams naar NYC ga 5 nachten) dat we een keer wat samen moesten doen.
Toen kwam ie hiermee
Is toch juist leuk moment om te delen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:50 schreef Fok-it het volgende:
M'n pa kwam er ook nog mee om nog potje in de Kuip mee te pakken samen dit seizoen trouwens
Hopelijk niet als ze kampioen kunnen worden. Dat lijkt me erg ongemakkelijk met mijn vader
Hij is daar veel te laconiek voor. Niet echt fanatiek of uitbundig ofzo.quote:
Ik heb geluk dat mijn vader nog wel echt liefhebber is van het spel.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een leuk voorstel
Zie mijn vader dat niet snel voorstellen.
Oh, ik ga wel met mn pa en broertje naar coolsingel als ze kampioen wordenquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is daar veel te laconiek voor. Niet echt fanatiek of uitbundig ofzo.
Wat? Alle thuispotjes al?quote:
Hm, matig.quote:
Nice nice.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik ga wel met mn pa en broertje naar coolsingel als ze kampioen worden
Mijn vader is vies fanatiek over Feyenoord hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice.
Al zie ik jouw pa ook nog niet in een lantaarnpaal hangen verder
Lol, nee dat had ik niet verwacht inderdaadquote:
Wel eens gezegd.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, nee dat had ik niet verwacht inderdaad
Dan had hij beter een andere wedstrijd kunnen kiezen dan United of Manchesterquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat mijn vader nog wel echt liefhebber is van het spel.
Meer dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |