Wat is dat?quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arsenal heeft theater publiek
En ze zit club level
Waar het "gegoede" volk netwerkt.quote:
Mensen vinden het zeker leuk om keihard te joelen bij een verkeerd gegeven inworp.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het stadion is elke beslissing fout.
Ik heb na feyenoord-psv uren zitten klagen hoe slecht de scheids was.
Als ik het dan op TV zie ben ik wel gewoon 100% objectief.
Ik had na feyenoord - psv een dag of 2 geen stem.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen vinden het zeker leuk om keihard te joelen bij een verkeerd gegeven inworp.
Ja, daar zal je inderdaad wel stukje meer voor je seizoenskaart betalen dan iddquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar het "gegoede" volk netwerkt.
Gratis drankjes in de rust, ruimer zitten. Mensen met bepaalde achtergronden.
5k.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar zal je inderdaad wel stukje meer voor je seizoenskaart betalen dan idd
Dat lijkt me best chill.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar het "gegoede" volk netwerkt.
Gratis drankjes in de rust, ruimer zitten. Mensen met bepaalde achtergronden.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had na feyenoord - psv een dag of 2 geen stem.
Wat PSV toen aan het doen wasquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tuurlijk
behalve eerste 15 minuten
Hielden ze nooit 90 minuten vol natuurlijk. Dat ging nergens over.quote:
Dat niet maar een 4-0 had wel gemoeten.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht echt wordt nulletje of 7.
Feyenoord tegen Ajax in de eerste helft ook vol was en veel kansen, maar in de tweede helft was het pijpje toen ook behoorlijk leeg ja.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hielden ze nooit 90 minuten vol natuurlijk. Dat ging nergens over.
Wat vreemd is, want zo vermoeiend is aanvallen echt niet.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord tegen Ajax in de eerste helft ook vol was en veel kansen, maar in de tweede helft was het pijpje toen ook behoorlijk leeg ja.
Lijkt me best grappig om eens heen te gaanquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga binnekort naar FC united of manchester, JR.
Over slecht voetbal gesproken
Druk zetten en de boel afjagen kost wel veel kracht, Feyenoord is ook niet echt een ploeg die de bal dan rustig rondtikt tegen een grote ploeg en wacht op het goede moment.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vreemd is, want zo vermoeiend is aanvallen echt niet.
Ik ga omdat het het enige is waar mn vader en ik raakvlak mee hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig om eens heen te gaanMaar dan niet voor het voetbal nee
Kreeg je zeker geen enkele bal als diepe spits.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd ook altijd gewisseld in die partijen dat we er 3-0 afgingen
Ja, en ging dat balletje ook niet halen hoorquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg je zeker geen enkele bal als diepe spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |