Best een leuk clubje hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal moeten ze ook gewoon echt opdoeken.
Ik lach altijd wel om die banter op r/soccerquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Best een leuk clubje hoor.
Lekker toch zo'n falend beleid.
Net niet-mutsen inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Arsenal stuurt je ook fantastische seizoenscadeaus.
Fokkie kan dit bevestigen.
w0t?quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Arsenal stuurt je ook fantastische seizoenscadeaus.
Fokkie kan dit bevestigen.
Zat wel een aardig boekie tussen die ondertussen op het toilet ligt om gelezen te worden.quote:
Wij krijgen elk seizoen een cadeaupakket van Arsenal.quote:
Mag ook wel voor die seizoenskaartprijzen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij krijgen elk seizoen een cadeaupakket van Arsenal.
Krijg je ook als member voor een paar tientjes per jaar.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook wel voor die seizoenskaartprijzen.
En hoevaak pak je wedstrijdje mee?quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krijg je ook als member voor een paar tientjes per jaar.
Al zijn die seizoenskaartprijzen niet best als ik die rond de zomer weer afgeschreven zie worden
Ja. Of heeft alleen je vrouw een seizoenskaart?quote:
Kan je je vrouw niet overtuigen dat je van dat geld ook hele andere leuke dingen kan doen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krijg je ook als member voor een paar tientjes per jaar.
Al zijn die seizoenskaartprijzen niet best als ik die rond de zomer weer afgeschreven zie worden
Ik niet natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Of heeft alleen je vrouw een seizoenskaart?
Ook zonde dan wel jaquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Al gaat ze maar naar de helft van de wedstrijden
Dat is wel erg zonde.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Al gaat ze maar naar de helft van de wedstrijden
Kan dat dan met een seizoenskaart? Staat toch op naam?quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verkoopt de rest van wedstrijden gewoon
In Engeland hebben ze daar gewoon systeem voor via clubs vaakquote:Op donderdag 9 maart 2017 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat dan met een seizoenskaart? Staat toch op naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |