Dat je alles van haar hebt aangeleerdquote:
Feyenoord alleen altijdquote:Op donderdag 9 maart 2017 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je alles van haar hebt aangeleerd![]()
Maar ging je vroeger ook nooit dingen met je pa doen? Vissen ofzo of toen al naar Feyenoord met hem
jaquote:Op donderdag 9 maart 2017 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm moest hij veel werken toen?
En terecht.quote:Op donderdag 9 maart 2017 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
aahhaha typisch post om 10 voor 3 over FM
De spelers zijn wel echt grote jankballen geworden in de laatste versies ja.quote:Op donderdag 9 maart 2017 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het al een paar versies matig.
FM10 laatste game die ik echt kapot heb gespeeldquote:Op donderdag 9 maart 2017 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spelers zijn wel echt grote jankballen geworden in de laatste versies ja.
FM16 toch aardig wat leuke games mee gehadquote:Op donderdag 9 maart 2017 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
FM10 laatste game die ik echt kapot heb gespeeld
ff paar filosofische opmerkingen gepostquote:Op donderdag 9 maart 2017 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FM16 toch aardig wat leuke games mee gehad
Beetje apart topic wel om het daar te plaatsen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ff paar filosofische opmerkingen gepost
quote:Op donderdag 9 maart 2017 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje apart topic wel om het daar te plaatsen.
Ik snap niet dat mensen zichzelf zo tegenwerkenquote:Op donderdag 9 maart 2017 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje apart topic wel om het daar te plaatsen.
Ik ga hier niet op antwoorden want dat zou heel hypocriet zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2017 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet dat mensen zichzelf zo tegenwerken
Waarom zou je daar niets aan doen dan?quote:Op donderdag 9 maart 2017 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op antwoorden want dat zou heel hypocriet zijn.
Ik schakelde te laat in.quote:
Ze waren nog niet eens aan de bal geweestquote:Op donderdag 9 maart 2017 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schakelde te laat in.
Maar goed, dit verbaast natuurlijk niemand die Ajax de laatste maand heeft zien spelen. Stel 3 dronken Indianen op en je presteert hetzelfde. Wat een armoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |