Weet ik veel, echt heel veel schade had ik er niet eens van. Een extra hotelovernachting en een extra ticket. 250-300 balle. Maar eens zien met de reisverzekering of zo. Is wel jammer op zich, maar ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Vliegtuig gemist, maar een leuke treinreis met boottochtje er voor terug. Da's nog eens een geluk bij een ongeluk.
Skoll!
Edit: ik hoop dat je nog wel wat geld kunt claimen van die Air Greenland-knakkers?
quote:
Ach, het is een mooi verhaal om te vertellen. Da's ook wat waardquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, echt heel veel schade had ik er niet eens van. Een extra hotelovernachting en een extra ticket. 250-300 balle. Maar eens zien met de reisverzekering of zo. Is wel jammer op zich, maar ik kan er niet wakker van liggen.
Gelukkig, dat scheelt. Levert het geen problemen met je werk op ?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, echt heel veel schade had ik er niet eens van. Een extra hotelovernachting en een extra ticket. 250-300 balle. Maar eens zien met de reisverzekering of zo. Is wel jammer op zich, maar ik kan er niet wakker van liggen.
Geld als water die manquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt het niet onder de wettelijke vergoeding waar je recht op hebt bij vertraging? Of was het overmacht?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik had dus begin vanavond al thuis willen zijn, en dan de rest van de week vrij genomen. Daar lever ik nu een dagje op in. Aan de andere kant, heb ik wel een extra nacht in Groenland, zoals iedereen gisteravond al zei, waar ik toen niet zo om kon lachen maar nu al een stuk beterquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gelukkig, dat scheelt. Levert het geen problemen met je werk op ?
Weet ik veel joh, ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen met dat soort dingen uitzoeken. Ik zag wel mensen lopen met een "verklaring van vertraging" die heb ik ook maar even opgehaald. Is vast handig. Ergens voorquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Valt het niet onder de wettelijke vergoeding waar je recht op hebt bij vertraging? Of was het overmacht?
Fijn !quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik had dus begin vanavond al thuis willen zijn, en dan de rest van de week vrij genomen. Daar lever ik nu een dagje op in. Aan de andere kant, heb ik wel een extra nacht in Groenland, zoals iedereen gisteravond al zei, waar ik toen niet zo om kon lachen maar nu al een stuk beter
Voor je verzekering is het wel handig.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel joh, ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen met dat soort dingen uitzoeken. Ik zag wel mensen lopen met een "verklaring van vertraging" die heb ik ook maar even opgehaald. Is vast handig. Ergens voor
als X nou 24 is snap ik meteen waarom ze zo'n haast hadden met de boardingprocedurequote:Op woensdag 8 maart 2017 22:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geld als water die man
Maar met dan x uur vertraging is volgens mij gehele bedrag terug...
Leuk he? Dan is het ineens GEEN Denemarkenquote:Uw vlucht is vertrokken vanuit een niet-Europees land en is uitgevoerd door een niet-Europese vliegtuigmaatschappij. Uw situatie valt daarom niet onder Verordening 261/2004 en daarom heeft u helaas geen recht op een vergoeding.
Dat is wel echt genaaidquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk he? Dan is het ineens GEEN Denemarkenfuckheads.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk he? Dan is het ineens GEEN Denemarkenfuckheads.
Geen idee. Vergoedingen zitten niet in een kauwgomballenautomaat of zo.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel echt genaaidneem aan dat er dan toch ook wel vergoedingen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |