Bij je eigen annuleringsverzekering claimen?quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:40 schreef Aline1405 het volgende:
Heeft iemand nog tips hoe ik het geld alsnog terug kan krijgen?
Zo werkt het natuurlijk niet. Als jij een reis boekt bij een reisbureau, dan krijg je ook niet je geld terug bij dit soort dingen. Je bent onredelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:40 schreef Aline1405 het volgende:
Je annuleringsverzekering bellen, maar grote kans dat je die niet hebt afgesloten.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:40 schreef Aline1405 het volgende:
Ik ook. Vandaar dat ik al helemaal niet meer reageer op een TS met 1 topic en 1 post: alleen de OP.quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:42 schreef k_man het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit weer zo'n topic wordt van iemand die zich registreert, een vraag stelt en vervolgens nooit meer iets van zich laat horen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 08:18 schreef Blue_note het volgende:
Of TS is toch gegaan en gaan snowboarden met de studie vereniging.
Of de reparatie is niet zo goed gegaan...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 08:18 schreef Blue_note het volgende:
Of TS is toch gegaan en gaan snowboarden met de studie vereniging.
Dit is toch ook een reactiequote:Op donderdag 9 maart 2017 22:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ook. Vandaar dat ik al helemaal niet meer reageer op een TS met 1 topic en 1 post: alleen de OP.
Ja, maar op k_man, en nietquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |