abonnement Unibet Coolblue
pi_169383292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:41 schreef Disana het volgende:

[..]

De VVD heeft meedogenloze plannen voor de minima, dus ze gaan zelfs nog wat stappen verder. Wat ik met de PvdA moet weet ik niet zo goed. Misschien worden ze weer socialer en redelijker als ze los van de VVD zijn. D66 vind ik niet zo erg, maar die zijn er niet voor mensen zoals ik.
Ik ben me rotgeschrokken wat de VVD met de uitkeringen wilt. Ik vind het ronduit schandalig , en wat mij betreft zakken ze nu echt door de fatsoensgrens. Ontkoppelen en zelf de vakantietoeslag van de bijstand afschaffen, dat in een tijd dat het economisch goed gaat. Dus waarom zo'n maatregel? Ik kan niet anders bedenken dat het slopen van de sociale zekerheid bij hen een doel op zich is geworden. Ik vind dat iedere partij recht heeft op standpunten, maar dit vind ik echt over iedere grens gaan.

En dan voert de VVD campagne met "normaal doen". En dan nemen ze Wilders terecht de maat dat hij groepen uitsluit. Maar wat doet Rutte? Hij trap de minima nog verder de grond in, marginaliseert ze totaal.

Dat vinden ze bij de VVD kennelijk "normaal"?

Ik vind het echt schokkend dat zo'n partij wrs de grootste wordt. Dan vraag ik me af: wat is er is vredesnaam aan de hand?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')