quote:Op donderdag 13 april 2017 04:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, met code BGGITUP heb je de Gitup Git2 voor ¤90,75! PDM is trouwens gewoon nog steeds beschikbaar
Weet je hier al wat meer van?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 07:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, BlitzWolf is helaas gestopt met het maken van deze lader, en wij hebben op dit moment alleen nog maar de versie met AU-plug, dus daar heb je weinig aan. Er gaat een vervanger komen, maar die is nu nog niet klaar, dus dat is nog even afwachten. Als ik je ergens anders mee kan helpen dan hoor ik het graag
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2017 18:18 schreef Frank_y het volgende:
[..]
Hi, heb je misschien een andere code, bovenstaande code doet het inmiddels niet meer.
quote:
Morgenochtend ga ik achter alle coupons aan!quote:Op maandag 24 april 2017 21:53 schreef Azerdion het volgende:
Hey, heb je misschien een coupon voor me voor de BlitzWolf® BW-MC3 ?
Mocht het nog uitmaken, ik wil graag een zwarte
quote:
Met heel veel vertraging, waarvoor excuses: code LT1S7 geeft 10% korting op de BlitzWolf Smart Led Desklamp,quote:Op donderdag 27 april 2017 00:57 schreef VdBorght het volgende:
Coupon beschikbaar voor een hawkeye firefly 7s?
Hi, met code MIPB2 krijg je 20% korting op de Xiaomi Powerbank 2quote:Op donderdag 20 april 2017 18:18 schreef Frank_y het volgende:
[..]
Hi, heb je misschien een andere code, bovenstaande code doet het inmiddels niet meer.
Hi, met code BWMCTC krijg je 20% korting op de BlitzWolf Braided USB-kabels!quote:Op maandag 24 april 2017 21:53 schreef Azerdion het volgende:
Hey, heb je misschien een coupon voor me voor de BlitzWolf® BW-MC3 ?
Mocht het nog uitmaken, ik wil graag een zwarte
Top, ik heb hem besteld! Ik heb trouwens nog een vraagje over PDM, maar die heb ik in het FAQ topic gesteld.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, met code BWMCTC krijg je 20% korting op de BlitzWolf Braided USB-kabels!
Hartstikke bedankt!quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, met code MIPB2 krijg je 20% korting op de Xiaomi Powerbank 2
Hi, met code EEG224 krijg je 20% korting op de Mi Light Controller,quote:Op zondag 30 april 2017 09:35 schreef Azerdion het volgende:
Heb je misschien een coupon voor me voor de volgende producten?
Mi Light Wifi 2.4G Controller
GU10 4W Mi Light RGBWW LED
Alvast bedankt!
Hi, met code TOYSHO krijg je 8% korting op de Emax Babyhawk quadcopterquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:36 schreef Skweezer het volgende:
Hallo,
Zou je een coupon kunnen maken voor
https://www.banggood.com/(...)r-PNP-p-1121958.html
Hi, ik was je niet vergeten, maar ik had nog geen antwoord ontvangen op jouw verzoek, dus om die reden wat later.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 08:02 schreef Meike26 het volgende:
En de coupon die ik heb aangevraagd.. ? Voor de Umi digi Z Pro ?
Hi, met code 20MiBox5 krijg je 20% korting op de Xiaomi TV BOX - International Versionquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:37 schreef Bhai het volgende:
Heb je nog een code voor: Xiaomi Mi Box Amlogic S905X 2GB RAM 8GB ROM TV Box - International Version.
Ben net te laat voor de 20% korting code (20%MiBox)
Je bent geweldig!quote:Op vrijdag 5 mei 2017 05:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, met code EEG224 krijg je 20% korting op de Mi Light Controller,
en met code EEG522 kijg je 20% korting op de dimbare RGBWW Led-spots
Maar dan kan ik 'm dus net zo goed nu bestellen ipv afwachten? Want als de promo er af is en jij hebt een coupon voor mij, zal die winst niet erg groot zijn ?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:27 schreef Banggood het volgende:/
[..]
Hi, ik was je niet vergeten, maar ik had nog geen antwoord ontvangen op jouw verzoek, dus om die reden wat later.Het blijkt echter dat er momenteel een promo-aanbieding aan de gang is voor dit toestel, en om die reden kan er helaas geen coupon worden gebruikt. Ik ga het nogmaals voor je proberen op het moment dat de promo-actie is afgelopen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het voor telefoons altijd wat lastiger is, maar ik ga m'n best doen!
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, met code 20MiBox5 krijg je 20% korting op de Xiaomi TV BOX - International Version
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |