ik kan daar niks over vinden, wel staat er dat het android ondersteund maar zie nergens iets over mac. heeft dit ook te maken omdat mijn usb werkt op me mac? of nietquote:Op maandag 6 maart 2017 22:14 schreef wootahH het volgende:
misschien moet die usb stick eerst fat geformatteerd worden. wat zegt de handleiding?
oh nee heeft daar niks mee te maken laat maar haha usb poort ondersteund alleen android apparaten en geen iphone zegmaar, maar ik weet niet of de radio werkt op een 64g stickquote:Op maandag 6 maart 2017 22:18 schreef BeyzaYildiz het volgende:
[..]
ik kan daar niks over vinden, wel staat er dat het android ondersteund maar zie nergens iets over mac. heeft dit ook te maken omdat mijn usb werkt op me mac? of niet
Dat vermoed ik ook idd. De manual van dat ding zegt iig dat het FAT12, FAT16 en FAT32 ondersteunt, verder niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:21 schreef racerdkb het volgende:
die 64GB stick werkt denk ik ook prima maar is, zoals men hierboven al zei, waarschijnlijk niet in het juiste formaat gepartitioneerd.
Hij zal als NTFS ingedeeld zijn en veel autoradio's en auto's met ingebouwde USB-poort kunnen deze niet lezen, god knows why.
Gelukkig maakt het voor muziek niet zo veel uit aangezien je niet zo snel een muziekbestand groter dan 4GB zult treffen.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook idd. De manual van dat ding zegt iig dat het FAT12, FAT16 en FAT32 ondersteunt, verder niet.
Dan moet je idd goed je best doen.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:24 schreef racerdkb het volgende:
Gelukkig maakt het voor muziek niet zo veel uit aangezien je niet zo snel een muziekbestand groter dan 4GB zult treffen.
Moet niet uit maken want usb 3 is compatible met 2 is compatible met 1.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik denk dat de radio wellicht ook geen usb 3.0 kan lezen ten zij anders vermeld in de handleiding natuurlijk.
Volgens mij maakt dit niks uit omdat USB 3.0 bakcward compatible is.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik denk dat de radio wellicht ook geen usb 3.0 kan lezen ten zij anders vermeld in de handleiding natuurlijk.
niet altijd is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:51 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dit niks uit omdat USB 3.0 bakcward compatible is.
Omdat het geld kost natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2017 23:21 schreef racerdkb het volgende:
Hij zal als NTFS ingedeeld zijn en veel autoradio's en auto's met ingebouwde USB-poort kunnen deze niet lezen, god knows why.
Licht dat aan de radio of aan de USB stick?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
niet altijd is mijn ervaring.
heb zelf een radio met usb aansluiting en had een usb 3.0 stick en die werkt niet op deze radio.
ik heb dan een kenwood radio met dab+ en usb aansluiting.
ntsf is van Microsoft toch zal wel met licenties te maken hebbenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:21 schreef racerdkb het volgende:
die 64GB stick werkt denk ik ook prima maar is, zoals men hierboven al zei, waarschijnlijk niet in het juiste formaat gepartitioneerd.
Doe in je Windows Verkenner rechtermuisknop op het station van de USB-stick, klik op "Formatteren" en kies als indeling "FAT32". De grootte kan je op standaard zetten.
Als je niet de optie "FAT32" hebt kan je deze USB-formatteer-tool proberen.
Let wel dat alles wat op je USB-stick staat gewist zal worden, dus kopieer het eerst naar je lokale schijf.
Dit is wat er over de usb in de handleiding van die radio van TS staat.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:03 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Licht dat aan de radio of aan de USB stick?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |