abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 28 maart 2017 @ 12:16:24 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169833430
Jaaaaa ik wist het :D!

quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:27 schreef k_man het volgende:
Geen alledaagse badkamer...

[ afbeelding ]
Verkoopt slecht dus :P
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169834022
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:40 schreef Taiga het volgende:

[..]

En lekker de focus op dat smoezelige wc matje....brrrr...
Denk eerder het kit randje links op de foto
pi_169834089
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:50 schreef jefmen het volgende:

[..]

Denk eerder het kit randje links op de foto
Ja ook...

Toch snap ik het soms niet met die foto's. Als makelaar wil je dat het huis verkoopt, ze worden pas betaald als het huis overgedragen gaat worden bij de notaris. Waarom dan van die onwijs slechte foto's? Dat je dingen niet wilt verbloemen oke, maar je wilt toch kijkers trekken?
pi_169834113
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:20 schreef k_man het volgende:
Wat een enorme hoeveelheid kitsch en wansmaak in deze villa. En dat alles onder de noemer van 'de overtreffende trap van exclusiviteit'. Volgens de makelaar is het alsof dit huis zo in een woonmagazine had kunnen staan. Ik heb wel een idee waarom het bij alsof gebleven is...

[ afbeelding ] Een beeldje van David, een Buddha en een oude grammofoon. En dat is nog maar één foto...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]Het zijn ook 20 stijlen door elkaar...

[ afbeelding ]

En voor alle duidelijkheid; dit huis is uit 2014. Dus niets van wat je ziet is origineel of authentiek.
Christus te paard _O- :') _O-

Maar ja de inrichting komt wel overeen met de plaatsnaam ;) :P
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169834903
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:20 schreef k_man het volgende:
Wat een enorme hoeveelheid kitsch en wansmaak in deze villa. En dat alles onder de noemer van 'de overtreffende trap van exclusiviteit'. Volgens de makelaar is het alsof dit huis zo in een woonmagazine had kunnen staan. Ik heb wel een idee waarom het bij alsof gebleven is...

[ afbeelding ] Een beeldje van David, een Buddha en een oude grammofoon. En dat is nog maar één foto...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]Het zijn ook 20 stijlen door elkaar...

[ afbeelding ]

En voor alle duidelijkheid; dit huis is uit 2014. Dus niets van wat je ziet is origineel of authentiek.
Huis komt me bekend voor; was te zien in Binnenstebuiten:
quote:
Marianne en Bert creëerden in de duinen bij Monster hun eigen landhuis. Hun liefde kreeg pas op latere leeftijd gestalte maar ondanks hun verschillen in smaak en leefstijl vinden ze hier alles wat hen bindt.
De inrichting verbaast je waarschijnlijk ook niets meer als je de bewoners kent. :P

Wel grappig; dit is sowieso al de tweede woning uit dat programma dat te koop staat.
(En in dit topic is langsgekomen)
pi_169835011
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Huis komt me bekend voor; was te zien in Binnenstebuiten:

[..]

De inrichting verbaast je waarschijnlijk ook niets meer als je de bewoners kent. :P

Wel grappig; dit is sowieso al de tweede woning uit dat programma dat te koop staat.
(En in dit topic is langsgekomen)
De op latere leeftijd tot stand gekomen liefde ik kennelijk alweer voorbij nu het huis te koop staat... Wel knap trouwens dat dat huis best veel ruimte heeft maar dat ze het voor elkaar krijgen door vloer en wandbekleding en inrichting propperig te laten overkomen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 maart 2017 @ 17:05:57 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_169838624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 07:53 schreef Taiga het volgende:
Mooie spiegel :{

[ afbeelding ]

Hier
welkom in de jaren '90 _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_169838729
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:02 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Spiegel ontwijken... ;)
Liever die wanstaltelijke spiegel dan de vieze voegen en dat pismatje.
pi_169838915
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:20 schreef k_man het volgende:
Wat een enorme hoeveelheid kitsch en wansmaak in deze villa. En dat alles onder de noemer van 'de overtreffende trap van exclusiviteit'. Volgens de makelaar is het alsof dit huis zo in een woonmagazine had kunnen staan. Ik heb wel een idee waarom het bij alsof gebleven is...

[ afbeelding ] Een beeldje van David, een Buddha en een oude grammofoon. En dat is nog maar één foto...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]Het zijn ook 20 stijlen door elkaar...

[ afbeelding ]

En voor alle duidelijkheid; dit huis is uit 2014. Dus niets van wat je ziet is origineel of authentiek.
:r
pi_169838974
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:49 schreef Blue_note het volgende: [..]

Die andere is juist te lang. Een gordijn hoort de grond niet te raken.
Vind ik ook en sinds Ikea's beknibbelingsstijl hangen alle gordijnen lelijk. Maar in dezen zijn wij helaas ouderwets.
pi_169839199
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 17:11 schreef Juup© het volgende:

[..]

Liever die wanstaltelijke spiegel dan de vieze voegen en dat pismatje.
Ik bedoel eigenlijk: je spiegelbeeld ontwijken. Als je op ooghoogte fotografeert, ben je te zien in de spiegel ;)
Somebody that I used to know
pi_169839877
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Huis komt me bekend voor; was te zien in Binnenstebuiten:

[..]

De inrichting verbaast je waarschijnlijk ook niets meer als je de bewoners kent. :P

Wel grappig; dit is sowieso al de tweede woning uit dat programma dat te koop staat.
(En in dit topic is langsgekomen)
Monster, dat verklaart een hoop van die inrichting. Ze noemen het niet voor niets het Witte Dorp en dat is niet vanwege het krijt op de kassen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_169840458
Even bij de buren gekeken in Monster.



Zulke schilderijen haal je toch even weg?

Anders beperk je de verkoopkans, nooit politieke voorkeur laten blijken als je iets wil verkopen 8)7

Waar?

http://www.funda.nl/koop/monster/huis-49005058-westerduinlaan-11/
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169840610
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:41 schreef Leandra het volgende:
Als het van 2014 was dan waren ze het huis zelf ook al snel zat.....

Je moet er verdorie nog een ton tegenaan gooien om het weer een normaal huis te maken, met die muren en deuren.
Het wiet- of cokebedrijf van de man des huizes is opgerold door de politie?
pi_169840663
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Huis komt me bekend voor; was te zien in Binnenstebuiten:

[..]

De inrichting verbaast je waarschijnlijk ook niets meer als je de bewoners kent. :P

Wel grappig; dit is sowieso al de tweede woning uit dat programma dat te koop staat.
(En in dit topic is langsgekomen)
Gratis reclame op tv.

Het valt me sowieso op dat de laatste tijd steeds vaker een van de bewoners interieurontwerper is.
pi_169841106
Ik noem dit een gevalletje 'we hebben een huis laten bouwen en inrichten, en toen was het geld op voor verdere verbeteringen', schrootjes en tegels galore.

Maar de makelaar omschrijft het als volgt:
quote:
De lijnen van de op de wanden en plafonds aangebrachte latten, de wit geglazuurde vloertegels op de begane grond en de onbehandelde stenen wanden zorgen met elkaar voor een rustige sfeer.

De Baarnse creatie van Moolhuysen is door menig interieurtijdschrift bejubeld. Het interieur is nog net als toen. Ook aan het ontwerp van de woning is niets veranderd. Het is een opvallend staaltje architectuur dat nog steeds actueel is.

Kortom: wilt u wonen in een authentieke woning met veel privacy? Dan moet u zeker eens komen kijken in deze bijzondere parel van de jaren 70.



(let ook op het kacheltje onder het bureau)





Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_169841656
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:16 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaaa ik wist het :D!

[..]

Verkoopt slecht dus :P
Door mijzelf nota bene. Ik wist het echt niet meer. Wellicht dat de foto's sindsdien veranderd zijn - hoewel die van de badkamer precies gelijk is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 19:28:29 ]
pi_169841820
quote:
Het komt duidelijk uit een bepaalde tijd, maar ik vind het zeker niet lelijk.

Dit soort huizen komen uit een periode die we nu nog lastig mooi kunnen vinden. Nog te nieuw om al historisch te zijn, maar te oud om nog bij de huidige smaak te passen. Een volgende eigenaar zal het waarschijnlijk aanpassen naar de hedendaagse smaak. Beetje jammer, want ik denk dat dit huis over enkele decennia wel gezien zou worden als een mooi voorbeeld van hoe er in die tijd gebouwd werd.
pi_169841970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:07 schreef Resistor het volgende:
Ik noem dit een gevalletje 'we hebben een huis laten bouwen en inrichten, en toen was het geld op voor verdere verbeteringen', schrootjes en tegels galore.

Maar de makelaar omschrijft het als volgt:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(let ook op het kacheltje onder het bureau)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig!
Ik hou echt van die stijl.
Make my day!
pi_169841971
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Het komt duidelijk uit een bepaalde tijd, maar ik vind het zeker niet lelijk.

Dit soort huizen komen uit een periode die we nu nog lastig mooi kunnen vinden. Nog te nieuw om al historisch te zijn, maar te oud om nog bij de huidige smaak te passen. Een volgende eigenaar zal het waarschijnlijk aanpassen naar de hedendaagse smaak. Beetje jammer, want ik denk dat dit huis over enkele decennia wel gezien zou worden als een mooi voorbeeld van hoe er in die tijd gebouwd werd.
Maar is vrij gemakkelijk iets moois van te maken.
pi_169842337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar is vrij gemakkelijk iets moois van te maken.
Dat moet dus juist niet! Niet iets moois van maken. Het is al mooi.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:52:41 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169842360
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Het komt duidelijk uit een bepaalde tijd, maar ik vind het zeker niet lelijk.

Dit soort huizen komen uit een periode die we nu nog lastig mooi kunnen vinden. Nog te nieuw om al historisch te zijn, maar te oud om nog bij de huidige smaak te passen. Een volgende eigenaar zal het waarschijnlijk aanpassen naar de hedendaagse smaak. Beetje jammer, want ik denk dat dit huis over enkele decennia wel gezien zou worden als een mooi voorbeeld van hoe er in die tijd gebouwd werd.
Ik heb helemaal geen moeite met jaren 70, maar in dit geval zie ik vooral een prima geprijsde bouwkavel op een gewilde locatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169842370
quote:
18s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat moet dus juist niet! Niet iets moois van maken. Het is al mooi.
Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind het kil en sfeerloos.
pi_169842457
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen moeite met jaren 70, maar in dit geval zie ik vooral een prima geprijsde bouwkavel op een gewilde locatie.
Ja, je hebt jaren 70 met bruin en oranje, zitkuilen en macramé plantenhouders. En je hebt jaren 70 zoals hier: met grijze betonsteen en met de schuine hoeken waar we in de jaren 80 ook zo dol op waren.

Die eerste vinden we allemaal lekker retro, maar deze stijl heeft nog weinig liefhebbers. Dit gaat al meer naar de zakelijke stijl die je veel in de jaren 80 zag, met veel wit, zwart en rood (of blauw, in dit geval).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 19:58:10 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')