abonnement Unibet Coolblue
pi_169335342
Ik zou mijn fiets willen voorzien van een crankmotor. Heeft iemand al ervaring met aankopen via aliexpress? Op wat moet ik letten? Koop ik beter motor en batterij apart? Zoveel keuze...
Ik zie wel goede reviews.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 10 maart 2017 @ 10:27:06 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_169407841
Geen idee, goede research is wel nodig voor een aankoop zoals zoiets. Waar ik op zou letten is wat voor accu cellen ze gebruiken, hoe makkelijk deze te vervangen zijn.

Daarnaast vraag ik mij af wat de kwaliteit van zo'n motor is, maar dat is dan weer een andere vraag :)

Daarnaast zit ik bij zoiets nog met verzenden en douane; het zou door het aantal batterijen bijna met de boot moeten gok ik, iets dat een hele tijd gaat duren?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_169408106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 10:27 schreef RobertNL het volgende:
Geen idee, goede research is wel nodig voor een aankoop zoals zoiets. Waar ik op zou letten is wat voor accu cellen ze gebruiken, hoe makkelijk deze te vervangen zijn.

Daarnaast vraag ik mij af wat de kwaliteit van zo'n motor is, maar dat is dan weer een andere vraag :)

Daarnaast zit ik bij zoiets nog met verzenden en douane; het zou door het aantal batterijen bijna met de boot moeten gok ik, iets dat een hele tijd gaat duren?
Heb deze site (http://www.auto-ebike.com) doorgekregen en ook van besteld. Batterijen zijn van samsung en de motor van bafang, beide degelijke merken denk ik. Ik betaalde iets van 111¤ aan verzendkosten. Totaalbedrag is nog steeds minder dan dat ik het in Nederland zou bestellen. Ik schat dat het 1 of 2 weken zal duren.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 10 maart 2017 @ 11:00:29 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_169408426
Ben benieuwd! Laat het weten wanneer het binnen is :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_169408519
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:00 schreef RobertNL het volgende:
Ben benieuwd! Laat het weten wanneer het binnen is :D
als ik het niet vergeet, lol

hoor je niks, dan is het goed :D
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169408606
quote:
About Auto-ebike
Auto-ebike, founded in China, is a world-leading conversion ebike kits online shopping site. Here you can get wholesale price China DIY Ebike kit,high quality of mountain bike and ship to anywhere you prefer in the world.

Fast Delivery
www.auto-ebike.com is cooperate with Fedex, DHL, UPS, TNT and EMS ect. From China to major destinations like US, Europe and Australia it only takes 3 to 6 days.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169972594
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169976079
Op de desbetreffende site veel keus. Ook in midden motoren.
Om welke onderdelen gaat het hier die je besteld hebt. Bafang en Samsung zijn een betrouwbare keus.
Ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig of eea uiteindelijk niet net zo prijzig wordt als lokaal bestellen. Zeker als bovenop de prijs en verzendkosten nog evt importkosten komen kan het flink oplopen. (ik schat tot zo'n ¤850 afhankelijk van de motorkeuze)

quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 15:34 schreef Yiha3 het volgende:
mss deze eens proberen
Slim, maar je kan dan weliswaar sneller, maar je zal een andere snelheid/afstandsmeter moeten aanschaffen en ik denk dat je accu het ook minder lang volhoudt.

[ Bericht 25% gewijzigd door elinx op 03-04-2017 19:21:18 ]
pi_169976375
En straks mooi de bafang bij de deur en mag je nog even btw aftikken bij meneer postNL.
pi_169984749
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 18:18 schreef elinx het volgende:
Op de desbetreffende site veel keus. Ook in midden motoren.
Om welke onderdelen gaat het hier die je besteld hebt. Bafang en Samsung zijn een betrouwbare keus.
Ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig of eea uiteindelijk niet net zo prijzig wordt als lokaal bestellen. Zeker als bovenop de prijs en verzendkosten nog evt importkosten komen kan het flink oplopen. (ik schat tot zo'n ¤850 afhankelijk van de motorkeuze)

[..]

Slim, maar je kan dan weliswaar sneller, maar je zal een andere snelheid/afstandsmeter moeten aanschaffen en ik denk dat je accu het ook minder lang volhoudt.
motor was 250 dollar, batterij 190 en verzending 133 dollar plus 35 euro douanekosten dus in totaal een kleine 600 euro
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169985931
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef Yiha3 het volgende:

..... in totaal een kleine 600 euro
Met deze bedragen valt de hoogte van de invoerkosten nogal op, maar daar hebben we het verder maar niet over.
Voor een Bafang middenmotor incl accu een mooi bedrag.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen na ombouw.
pi_169986513
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 23:16 schreef elinx het volgende:

[..]

Met deze bedragen valt de hoogte van de invoerkosten nogal op, maar daar hebben we het verder maar niet over.
Voor een Bafang middenmotor incl accu een mooi bedrag.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen na ombouw.
hij is vorige week omgebouwd
't is plezant, ik rij op turbo mode, het optrekken is het leukste, batterij gaat wel snel op
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169987401
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 23:30 schreef Yiha3 het volgende:.....
hij is vorige week omgebouwd
............batterij gaat wel snel op
Dat is snel gegaan, was het eenvoudig te doen?
Om welke motor/accu combi gaat het?

Want als het om dergelijke prijzen gaat wil ik het ook weer eens overwegen. Heb ooit gekeken naar een velg met naafmotor, maar een middenmotor spreekt me meer aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door elinx op 05-04-2017 17:14:35 ]
pi_170540647
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 00:03 schreef elinx het volgende:

[..]

Dat is snel gegaan, was het eenvoudig te doen?
Om welke motor/accu combi gaat het?

Want als het om dergelijke prijzen gaat wil ik het ook weer eens overwegen. Heb ooit gekeken naar een velg met naafmotor, maar een middenmotor spreekt me meer aan.
Ziet er nu ongeveer zo uit



Heb de batterij onder de bagagedrager met metalen spanbanden vastgezet. Het computertje zit in zakje achter het stuur. Er zit ook nog een bediening naast de versnelling.

http://www.auto-ebike.com(...)5_1&products_id=1778
http://www.auto-ebike.com(...)=13&products_id=1791
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')