abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:07:53 #251
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169349129
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
Jullie bedoelen dat meisje dat de eerste serie van masterchef nederand won nadat ze de hele tent elke uitzending bij elkaar jankte.

En daarvoor aan xfactor had meegedaan met haar vriendinnetjes als 'KLEM', waarbij ze andrews sisters muziek zongen. En daarna dit soort vreselijkheid

:7

Estee heet ze. Heeft ook twee restaurants in Arnhem lees ik: 't amusement en slaatje bla
Dat ziet eruit als het minimaal tien jaar geleden is :o
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:08:43 #252
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169349146
Ohja ik herken dr koppie nu ook :o
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169349162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
Jullie bedoelen dat meisje dat de eerste serie van masterchef nederand won nadat ze de hele tent elke uitzending bij elkaar jankte.

En daarvoor aan xfactor had meegedaan met haar vriendinnetjes als 'KLEM', waarbij ze andrews sisters muziek zongen. En daarna dit soort vreselijkheid

:7

Estee heet ze. Heeft ook twee restaurants in Arnhem lees ik: 't amusement en slaatje bla
Slaatje Bla ben ik nog nooit geweest, 'T Amusement wel een paar keer en daar ook heerlijk gegeten. Ze is echt een hele leuke dame. Staat hard te werken in de keuken, maar als het in de bediening even heel erg druk is springt ze even makkelijk daarin. En meestal komt ze tegen het eind van de avond als het in de keuken rustig nog even een praatje maken bij de gasten die er nog zijn.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:10:27 #254
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169349174
Ze is nog maar 26 :o
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169349204
Ik vind het allemaal helemaal prima, zolang ze niet aan 24kitchen-kijkend-publiek wijsmaakt dat het een goed idee is om worcestersaus in een vegetarisch gerecht te mikken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:14:27 #256
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_169349236
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Slaatje Bla ben ik nog nooit geweest, 'T Amusement wel een paar keer en daar ook heerlijk gegeten. Ze is echt een hele leuke dame. Staat hard te werken in de keuken, maar als het in de bediening even heel erg druk is springt ze even makkelijk daarin. En meestal komt ze tegen het eind van de avond als het in de keuken rustig nog even een praatje maken bij de gasten die er nog zijn.
Oh ik denk dat ze haar taak als restaurateuse heel serieus en goed doet. En knap als je pas 26 bent.

Ik vond haar bij masterchef vooral onuitstaanbaar, maar wie weet ben je dat al snel als je wat kunt en weet wat je wilt.
Kwak
pi_169349282
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh ik denk dat ze haar taak als restaurateuse heel serieus en goed doet. En knap als je pas 26 bent.

Ik vond haar bij masterchef vooral onuitstaanbaar, maar wie weet ben je dat al snel als je wat kunt en weet wat je wilt.
Toen ik er voor het eerst ging eten had ik ook wat "tegen" haar (door het programma) maar of ze is een geweldige actrice of ze is werkelijk zo aardig.
Nou zie ik al snel het goede in iemand, maar op mij kwam ze echt vriendelijk over, ook de eerste keer toen er ook van alles nog verkeerd ging (ze was toen 2 dagen open)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 12:21:09 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169349347
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:50 schreef Lot_1 het volgende:
Gisteren pulled pork-achtig-iets gegeten wat erg lekker was en toen verzuchtte ik ook dat ik toch niet graag vegetarisch zou eten.

Boer zoekt vrouw O+ Herman O+ en ik moet bij Riks een beetje aan derLudolf denken. Het accent en de domme droge grappen vind ik stiekem erg leuk :')
Mijn accent en droge grappen zijn ook leuk
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:27:57 #259
221912 minilot
Nancy boy
pi_169349463
Ik vond Estee juist leuk bij Masterchef! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_169349475
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:27 schreef minilot het volgende:
Ik vond Estee juist leuk bij Masterchef! O+
Ik vond dat gehuil wel irritant
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:01:47 #261
221912 minilot
Nancy boy
pi_169349945
Zo, pffrt! Eindelijk op werkplek aanbeland.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:05:19 #262
221912 minilot
Nancy boy
pi_169349987
En my bad, mjan. In mijn eigen archief van receptlinkjes heb ik denk ik wel een boel staan dat ik de tag #vegetarisch heb gegeven, terwijl er bijvoorbeeld wel vissaus in gaat of kaas met dierlijk stremsel, of Worcestersaus. Wij eten thuis verder niet streng vegetarisch (momenteel zelfs maar een dag of drie a vier per week) en een vegetarische maaltijd staat in onze persoonlijke perceptie voor: zonder een stuk (of stukjes) vlees of vis.
Daar had ik even geen rekening mee gehouden toen ik recepten ging opsnorren voor Jagar - stom!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:09:52 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169350056
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:38 schreef mjan het volgende:

[..]

Raar, blond mens: check. Ik sluit niet uit dat er meerdere van zijn.
Gaat best wel vaak samen ja :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 13:13:51 #264
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169350132
https://m.facebook.com/st(...)4&id=218520144993829

Dat deugt ook van geen kant.
Sowieso, met Radar heeft die partij zijn eigen TV programma :r

Jammer trouwens afgezien van de zeer eenzijdige en incomplete berichtgeving als het om dieren/voeding gaat hebben ze best wel goede items.

Hoewel, als de items over de veehouderij zij zo fout zijn, waarom zou ik de andere items wel moeten geloven?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:21:20 #265
221912 minilot
Nancy boy
pi_169350271
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:13 schreef derLudolf het volgende:
Hoewel, als de items over de veehouderij zij zo fout zijn, waarom zou ik de andere items wel moeten geloven?
Da's inderdaad altijd wel met onderwerpen waar je toevallig een hoop over weet. Inhoudelijk onnozel, maar qua idee vergelijkbaar: nieuwsberichten over de Efteling zitten vrijwel zonder uitzondering bomvol fouten. Ik weet dat toevallig omdat ik veel over de Efteling weet, maar zo heeft haast iedereen vanuit zijn of haar werk of liefhebberij wel onderwerpen waarbij het vanwege de eigen hoeveelheid kennis enorm opvalt dat de media er zo vaak finaal naast zit. Waar kun je dan wél op vertrouwen - dat wordt dan een beetje lastig. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 13:24:21 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169350316
Foutjes zijn niet zo erg als programma maker kun je niet alles weten, maar willens en wetens onwaarheden vertellen vind ik kwalijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169350334
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's inderdaad altijd wel met onderwerpen waar je toevallig een hoop over weet. Inhoudelijk onnozel, maar qua idee vergelijkbaar: nieuwsberichten over de Efteling zitten vrijwel zonder uitzondering bomvol fouten. Ik weet dat toevallig omdat ik veel over de Efteling weet, maar zo heeft haast iedereen vanuit zijn of haar werk of liefhebberij wel onderwerpen waarbij het vanwege de eigen hoeveelheid kennis enorm opvalt dat de media er zo vaak finaal naast zit. Waar kun je dan wél op vertrouwen - dat wordt dan een beetje lastig. :Y
Zo is het maar net.

En: nergens op vertrouwen! *zet alu-hoedje op* oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169350359
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:24 schreef derLudolf het volgende:
Foutjes zijn niet zo erg als programma maker kun je niet alles weten, maar willens en wetens onwaarheden vertellen vind ik kwalijk.
Eh...laatste tijd nog wat lijsttrekkers horen praten? En dan heb ik het echt niet over mensen met mijn politieke voorkeur maar van links naar recht vertellen ze onwaarheden en het wil er bij mij niet in dat ze onwetend zijn.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:27:17 #269
221912 minilot
Nancy boy
pi_169350369
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:25 schreef mjan het volgende:

[..]

En: nergens op vertrouwen! *zet alu-hoedje op* oO<
Een aluhoedje verdien je pas als je wél op onnozele onzin vertrouwt. :7
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:28:16 #270
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169350379
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:13 schreef derLudolf het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=218520144993829

Dat deugt ook van geen kant.
Sowieso, met Radar heeft die partij zijn eigen TV programma :r

Jammer trouwens afgezien van de zeer eenzijdige en incomplete berichtgeving als het om dieren/voeding gaat hebben ze best wel goede items.

Hoewel, als de items over de veehouderij zij zo fout zijn, waarom zou ik de andere items wel moeten geloven?
Ik vind het een beetje een vaag stuk. Ze heeft banden met iemand die een visie, over het doodmaken van gehandicapte kinderen, aanhangt? Ik geloof niet dat ze werkelijk die ideologie naar buiten uitdraagt. Ik heb het er haar nooit bewust horen zeggen.

Over die NIPT test vind ik het ook een bijzonder slecht argument. Ik ben blij dat die keus hier in het land is om een abortus te plegen op het moment dat je ongeboren kind een zware afwijking heeft. Wij hadden die keuze namelijk ķķk gemaakt, ondanks alle medische shit en kinderwens.
pi_169350465
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:13 schreef derLudolf het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=218520144993829

Dat deugt ook van geen kant.
Sowieso, met Radar heeft die partij zijn eigen TV programma :r

Jammer trouwens afgezien van de zeer eenzijdige en incomplete berichtgeving als het om dieren/voeding gaat hebben ze best wel goede items.

Hoewel, als de items over de veehouderij zij zo fout zijn, waarom zou ik de andere items wel moeten geloven?
Voorlopig vind ik deze post wat matig onderbouwd. Wat zijn de werkelijke uitspraken van die Singer, en hoe heeft dat relatie met wat hij voor de PvdD doet? Wat heeft radar aan eenzijdige berichtgeving gedaan met betrekking tot voeding, en wat heeft dat met de PvdD te maken?
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 14:05:50 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169351001
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Voorlopig vind ik deze post wat matig onderbouwd. Wat zijn de werkelijke uitspraken van die Singer, en hoe heeft dat relatie met wat hij voor de PvdD doet? Wat heeft radar aan eenzijdige berichtgeving gedaan met betrekking tot voeding, en wat heeft dat met de PvdD te maken?
Ik bedoelde voedselvoorziening
Tja ik vind het vooral bijzonder dat ze hiermee echt laten zien dat ze dus meer belang aan dieren dan aan mensen.

Wat betreft PvdD, hier wat feitjes, uitgezocht door Eline Vedder (de dame die Jesse Klaver bij Jinek&Pauw een vraag stelde waar hij geen antwoord op gaf)

* Antoinette Hertsenberg is behalve presentatrice en eindredactrice van Radar, ook de vrouw van Nico Koffeman.
* Nico Koffeman is medeoprichter van de Partij voor de Dieren (PvdD), Eerste Kamerlid voor de PvdD, medeoprichter van Wakker Dier (WD), én conceptmaker voor de Vegetarische Slager.
* De Vegetarische Slager is het bedrijf van Jaap Kortweg, en die is dan weer getrouwd met Marianne Thieme.
* Marianne Thieme is natuurlijk de fractievoorzitter van PvdD, overtuigd veganist en was directeur van WD.
* Marianne en Antoinette zijn beide goed bevriend met Manon Blaas. En dit is dan weer de eindredactrice van Zembla. (Je weet wel, die van de uitzendingen over de melkveehouderij)
* In hetzelfde mediakliekje zit de redacteur van Buitenhof: Ewald Engelen, tevens lijstduwer voor PvdD
* We blijven nog even in medialand, want in de programma-adviesraad van de NTR zit Marcel Zeelenberg (sociaal psycholoog), die samen met Roos Vonk (ook sociaal psycholoog) en Diederik Stapel (alweer een sociaal psycholoog en tevens berucht als één van de grootste wetenschapsfraudeurs in de geschiedenis) een zeer negatief artikel schreef over vleeseters.
* Dan hebben we nog de Nicolaas G Pierson Foundation, de denktank van PvdD die ook nauw samenwerkt met WD, en waar Nico Koffeman dan weer voorzitter van is. De directeur ervan is Karen Soeters, en zij is mediapsycholoog.
* Karen Soeters (mediapsycholoog dus) en Roos Vonk (hoogleraar sociale psychologie) mogen dan weer regelmatig aanschuiven bij Loretta Schrijver van Koffietijd. Eén keer raden met wie Loretta bevriend is. Juist, met Marianne Thieme en Antoinette Hertsenberg.
* Ik sluit af met een persoonlijke observatie: moties van PvdD in de kamer, acties van WD op radio en TV en TV uitzendingen van Zembla en/of Radar gaan, meestal in kort tijdsbestek, bijna altijd over hetzelfde onderwerp. Is dat toeval? Of is dat gewoon een heel slim uitgevoerd offensief? Door bovengenoemde experts in perceptiemanagement en sociale beīnvloeding? Waar wij boeren, slechts gewapend met nuchter boerenverstand, tegengas aan proberen te geven tussen het runnen van een boerderij door?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169351063
Kak. Ik moet nog in een potje pissen voor de keuring straks :')

Normaal doe ik dat 's ochtends als ik uit mn nest gerold kom. Vandaag vergeten.

Heb al 2L water weggetikt vandaag om maar te hopen dat ik zo een bodempje in dat potje kan leggen.

En normaal krijg je ook een potje al daar.. Maar ik kan nooit pissen 'op commando'
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:15:59 #274
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169351184
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik bedoelde voedselvoorziening
Tja ik vind het vooral bijzonder dat ze hiermee echt laten zien dat ze dus meer belang aan dieren dan aan mensen.

Wat betreft PvdD, hier wat feitjes, uitgezocht door Eline Vedder (de dame die Jesse Klaver bij Jinek&Pauw een vraag stelde waar hij geen antwoord op gaf)

* Antoinette Hertsenberg is behalve presentatrice en eindredactrice van Radar, ook de vrouw van Nico Koffeman.
* Nico Koffeman is medeoprichter van de Partij voor de Dieren (PvdD), Eerste Kamerlid voor de PvdD, medeoprichter van Wakker Dier (WD), én conceptmaker voor de Vegetarische Slager.
* De Vegetarische Slager is het bedrijf van Jaap Kortweg, en die is dan weer getrouwd met Marianne Thieme.
* Marianne Thieme is natuurlijk de fractievoorzitter van PvdD, overtuigd veganist en was directeur van WD.
* Marianne en Antoinette zijn beide goed bevriend met Manon Blaas. En dit is dan weer de eindredactrice van Zembla. (Je weet wel, die van de uitzendingen over de melkveehouderij)
* In hetzelfde mediakliekje zit de redacteur van Buitenhof: Ewald Engelen, tevens lijstduwer voor PvdD
* We blijven nog even in medialand, want in de programma-adviesraad van de NTR zit Marcel Zeelenberg (sociaal psycholoog), die samen met Roos Vonk (ook sociaal psycholoog) en Diederik Stapel (alweer een sociaal psycholoog en tevens berucht als één van de grootste wetenschapsfraudeurs in de geschiedenis) een zeer negatief artikel schreef over vleeseters.
* Dan hebben we nog de Nicolaas G Pierson Foundation, de denktank van PvdD die ook nauw samenwerkt met WD, en waar Nico Koffeman dan weer voorzitter van is. De directeur ervan is Karen Soeters, en zij is mediapsycholoog.
* Karen Soeters (mediapsycholoog dus) en Roos Vonk (hoogleraar sociale psychologie) mogen dan weer regelmatig aanschuiven bij Loretta Schrijver van Koffietijd. Eén keer raden met wie Loretta bevriend is. Juist, met Marianne Thieme en Antoinette Hertsenberg.
* Ik sluit af met een persoonlijke observatie: moties van PvdD in de kamer, acties van WD op radio en TV en TV uitzendingen van Zembla en/of Radar gaan, meestal in kort tijdsbestek, bijna altijd over hetzelfde onderwerp. Is dat toeval? Of is dat gewoon een heel slim uitgevoerd offensief? Door bovengenoemde experts in perceptiemanagement en sociale beīnvloeding? Waar wij boeren, slechts gewapend met nuchter boerenverstand, tegengas aan proberen te geven tussen het runnen van een boerderij door?
en dan is Eline nog vergeten te vermelden dat Marianne Thieme, Antoinette Hertsenberg en
Niko Koffeman van die enge zevendedagsadventisten zijn...
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:17:04 #275
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169351208
Net van de klant onderweg, op weg naar huis, even bij de Hanos gestopt en wat vlees gekocht. Prachtig stuk bavette, zo gemarmert als Kobe beef zowat, paar piepkuikens, een stuk procureur van hongaars wolvarken (Mangalica), gamba's en wat aanbiedingen meegenomen. En dat terwijl ik alleen maar een paar flessen Kewpie mayonaise wilde...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:20:58 #276
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169351276
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:05 schreef derLudolf het volgende:
Tja ik vind het vooral bijzonder dat ze hiermee echt laten zien dat ze dus meer belang aan dieren dan aan mensen.
Het kan wat mij betreft totaal geen kwaad om eens wat meer voor de dieren op te komen.
Ik snap best dat boeren ook moeten leven, maar er moet een keer een grens getrokken worden. Je kunt niet eeuwig goedkoper blijven produceren zonder concessies te doen op het welzijn van dieren.
We moeten hoognodig af van het altijd-maar-goedkopere vlees produceren en de noodzaak om elke dag vlees te eten. Dan maar duurder.

Zonder de PvdD was er veel minder aandacht voor dit soort onderwerpen, dus in dat opzicht een prima zaak dat ze er zijn.
Ik zou ook best 25% van mijn stem aan de PvdD willen geven.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:21:54 #277
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169351296
Ik weet niet of mijn punt relevant was voor de discussie, maar ik moest het even kwijt.
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 14:22:31 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169351310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:15 schreef RobinOok het volgende:

[..]

en dan is Eline nog vergeten te vermelden dat Marianne Thieme, Antoinette Hertsenberg en
Niko Koffeman van die enge zevendedagsadventisten zijn...
Klopt, dat wist ik. Maar ik ken die stroming eigenlijk niet goed genoeg om er een oordeel over te hebben en te weten of dit hun manier van berichtgeving beīnvloed.

Maar goed, objectiviteit hoef je sowieso bij Radar dus niet te verwachten als het om de veehouderij gaat.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:24:21 #279
221912 minilot
Nancy boy
pi_169351347
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:20 schreef Maarten het volgende:

[..]
Ik zou ook best 25% van mijn stem aan de PvdD willen geven.
Dat zou sowieso prettig zijn, als je op die manier je steminvloed zou kunnen verdelen!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:27:10 #280
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169351404
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat zou sowieso prettig zijn, als je op die manier je steminvloed zou kunnen verdelen!
75% PVV
50% VVD
25% PvdD
5% GroenLinks (omdat Jesse wel ok is)
pi_169351428
Hm. Net eens zitten shoppen met verzekering, als ik met alles behalve m'n zorgverzekering overstap, bespaar ik bijna 50 euro per maand.

Dat is dus een no-brainer.

Met m'n zorgverzekering stap ik niet over (dan zou ik nog additionele pakketkorting krijgen van een paar procent en maandelijks nog eens 10e goedkoper af zijn, maar dat weegt niet op tegen het niet hebben van een eigen risico)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:28:17 #282
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169351431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat zou sowieso prettig zijn, als je op die manier je steminvloed zou kunnen verdelen!
Mensen vinden 1 partij al lastig, laat staan als ze zoiets moeten doen als KreaMaarten hieronder doet :P.
pi_169351460
Op die manier beredeneerd hoef je van mij ook geen onafhankelijk onderzoek te verwachten. Ik ga vast in het verdomhoekje staan, ok? ^O^
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 14:30:36 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169351482
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:20 schreef Maarten het volgende:

[..]

Het kan wat mij betreft totaal geen kwaad om eens wat meer voor de dieren op te komen.
Ik snap best dat boeren ook moeten leven, maar er moet een keer een grens getrokken worden. Je kunt niet eeuwig goedkoper blijven produceren zonder concessies te doen op het welzijn van dieren.
We moeten hoognodig af van het altijd-maar-goedkopere vlees produceren en de noodzaak om elke dag vlees te eten. Dan maar duurder.

Zonder de PvdD was er veel minder aandacht voor dit soort onderwerpen, dus in dat opzicht een prima zaak dat ze er zijn.
Ik zou ook best 25% van mijn stem aan de PvdD willen geven.
Dat is zeker wel een punt.

Boeren worden op een gegeven moment ook gedwongen, als een afnemer zegt dat ze niet meer willen betalen dan moet je zorgen dat je voor die prijs kunt produceren.

En door de schaal te vergroten kun je milieuvriendelijker produceren en zijn er meer mogelijkheden om te investeren in dierwelzijn.

Bovendien heb je "dierwelzijn" (in PvdD oogpunt) aan de ene kant, milieu aan de andere kant. Vanuit de overheid worden vooral milieuregels opgelegd. Zoals een maximale ammoniakemissie. Als een varken binnen loopt kun je die perfect beheersen, als ze buiten lopen kun je die niet meer opvangen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 14:32:10 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169351521
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:27 schreef Maarten het volgende:

[..]

75% PVV
50% VVD
25% PvdD
5% GroenLinks (omdat Jesse wel ok is)
In jouw geval zou ik stemmen op de partij die het meeste budget vrij maakt voor rekenonderwijs.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:35:09 #286
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169351588
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In jouw geval zou ik stemmen op de partij die het meeste budget vrij maakt voor rekenonderwijs.
Dat hoort bij mijn plan dat je stempercentage net zo hoog is als je IQ.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:36:37 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169351623
Een collega leest hier net een stuk voor van de PvdD Smienten wil lokken uit productiegewassen met door Klaver ingezaaide dijken. Of met klaver ingezaaid, daar wil ik dan even af zijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 14:36:46 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169351625
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:35 schreef Maarten het volgende:

[..]

Dat hoort bij mijn plan dat je stempercentage net zo hoog is als je IQ.
155, valt me nog mee, had je hoger ingeschat :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:39:37 #289
221912 minilot
Nancy boy
pi_169351681
Boer Zoekt Vrouw staat tussen de vele werkbelletjes inmiddels (met de ondertiteling aan) gereed op tablet op mijn bureau. Mijn eerste Boer Zoekt Vrouw kijkpoging ooit! :) Eens kijken of ik het met Isabeau eens ga zijn over Herman. *)
En geen spoilers voor mjan dus. Okee!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:41:03 #290
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169351715
Zijn er ook al feedback pogingen gedaan over de aspirant boerinnen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:41:56 #291
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169351740
Het leek me in eerste instantie best leuk om op de PVV te stemmen, trouwens. Als sociaal experiment. Om te kijken wat er zou gebeuren met een land als iemand zonder ander plan dan 'weg met dat tuig' en 'terug naar onze echte normen en waarden.' aan de macht kwam.

Maar we zijn verslagen door de VS. Die hebben ons al laten zien wat de gevolgen zijn. Niets dan domme uitspraken, verdeeldheid en niet-nakomen van beloften.

Nu weet ik het niet meer. :{. Zou de Piratenpartij deze keer wel een zetel krijgen?
pi_169351765
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:41 schreef Maarten het volgende:
Het leek me in eerste instantie best leuk om op de PVV te stemmen, trouwens. Als sociaal experiment. Om te kijken wat er zou gebeuren met een land als iemand zonder ander plan dan 'weg met dat tuig' en 'terug naar onze echte normen en waarden.' aan de macht kwam.

Maar we zijn verslagen door de VS. Die hebben ons al laten zien wat de gevolgen zijn. Niets dan domme uitspraken, verdeeldheid en niet-nakomen van beloften.

Nu weet ik het niet meer. :{. Zou de Piratenpartij deze keer wel een zetel krijgen?
Lokaal in de Kamer is ook een idee?
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:46:12 #293
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169351822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lokaal in de Kamer is ook een idee?
Dit lijkt me niks. Het klinkt als een referendumpartij en daar zijn we veel te dom voor. 'gevoed uit provinciale en lokale politiek' lijkt me ook niet echt een goede bodem voor landelijke politiek; zeker niet als ik kijk naar de sociale werkplaats die ze hier gemeentepolitiek noemen.
pi_169351842
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:46 schreef Maarten het volgende:

[..]

Dit lijkt me niks. Het klinkt als een referendumpartij en daar zijn we veel te dom voor. 'gevoed uit provinciale en lokale politiek' lijkt me ook niet echt een goede bodem voor landelijke politiek; zeker niet als ik kijk naar de sociale werkplaats die ze hier gemeentepolitiek noemen.
Ik zou 50+ stemmen. Gewoon, omdat enzo.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:48:52 #295
221912 minilot
Nancy boy
pi_169351881
Vijf minuten gevorderd in aflevering één en ik weet niet of ik de komende vier uur lang Yvon Jaspers ga trekken. :')
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:51:43 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169351942
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:48 schreef minilot het volgende:
Vijf minuten gevorderd in aflevering één en ik weet niet of ik de komende vier uur lang Yvon Jaspers ga trekken. :')
Ze was vroegah best hot :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169351982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ze was vroegah best hot :@
Voor een blonde :Y :P
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:54:11 #298
221912 minilot
Nancy boy
pi_169351985
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

De was vroegah best hot :@
Ze ziet er nog steeds reuzeleuk uit, vind ik, maar niettemin krijg ik mijn tenen niet ontkromd bij zoveel kneuterige gezelligheid van haar. Ligt aan mij hoor, niet aan Yvon. :7
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:55:06 #299
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169351999
Ben aan het teruglezen maar:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 08:39 schreef minilot het volgende:

[..]

:D
Ik weet dat het om jou zou moeten gaan, maar.. maar.. de beste Doctor! *O* :D O+ *valt om*
Het ging juist om de doctor en de tardis in dit geval! :D
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:56:11 #300
221912 minilot
Nancy boy
pi_169352019
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:55 schreef gcjoel het volgende:
Ben aan het teruglezen maar:

[..]

Het ging juist om de doctor en de tardis in dit geval! :D
Ha! :D Meer foto's van de con welkom hoor. Leuk nerdy mensen kijken! *O*
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')