Ik kan me nog wel een discussie herinneren over een filmpje/foto?quote:
Godnondesjuu!!quote:Op zondag 5 maart 2017 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al mijn broeken zijn nu wel te groot.RIP kont.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 5 maart 2017 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Joh, zie het als een comeback van de trend dat je broek zo laag moest zodat je de boxer/kont kon zien.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was vooral vet. :Squote:Op zondag 5 maart 2017 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat wordt flink trainen dan Rez.
Poepvangersquote:Op zondag 5 maart 2017 23:12 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Joh, zie het als een comeback van de trend dat je braak zo laag moest zodat je de boxer/kont kon zien.
Jeuzes. Ik snap echt niet hoe je dat kan betalen zonder werk haha. Ik werk me de tyfus en kan nog niet eentje kopen atm.quote:
Eerlijk is eerlijk, dit kan de kont van Rez wel gebruiken. Beetje spier d'r in.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat wordt flink trainen dan Rez.
Allemaal 40 euro en ik kies er 3 uit max.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jeuzes. Ik snap echt niet hoe je dat kan betalen zonder werk haha. Ik werk me de tyfus en kan nog niet eentje kopen atm.
Samen squaten?quote:Op zondag 5 maart 2017 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit kan de kont van Rez wel gebruiken. Beetje spier d'r in.
Maar mankeert niks aan hoor.
Op zich is dat wel prima te trainen toch?quote:Op zondag 5 maart 2017 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit kan de kont van Rez wel gebruiken. Beetje spier d'r in.
Maar mankeert niks aan hoor.
Zeker.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zich is dat wel prima te trainen toch?
Stiekem?quote:Op zondag 5 maart 2017 23:14 schreef Great-Expectations het volgende:
Misschien werkt Rez stiekem op een drugslab.
Uhuhquote:Op zondag 5 maart 2017 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan begeleid ik wel. Beetje zorgen dat je in de goede houding staat en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |