Iedereen is bang voor de PvdA, ondanks de peilingen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De aanvallen op de PvdA zijn ook wel erg makkelijk vind ik
Dat is ook niet zo moeilijk als je iemand niet laat uitpraten. Asscher is te netjes, los van de inhoud.quote:
Precies. Dus waarom die laatste fooi dan ook nog zo nodig 'uit solidariteit' genivelleerd moet worden, ontgaat me volledig.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nu maar 385, omdat anderen voor je betalen.
Dan duurt het te lang.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Geralt het volgende:
Waarom doet overigens niet iedereen mee aan alle stellingen?
Inderdaad, erg irritant die stijl van ondervragen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Minimunt het volgende:
Ik haat het als ze mensen niet uit laten praten
Mwoa, ik denk dat veel pvda stemmers zich genaaid voelen omdat de pvda haar kontje heeft verkocht aan de VVD.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor de PvdA, ondanks de peilingen.
Ze doet of ze een van de tegenstanders isquote:Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Minimunt het volgende:
Ik haat het als ze mensen niet uit laten praten
waarom doet krol mee over de nederlandse identiteit, zijn mening daarover boeit me niets.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Geralt het volgende:
Waarom doet overigens niet iedereen mee aan alle stellingen?
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je iemand niet laat uitpraten. Asscher is te netjes, los van de inhoud.
Heeft een masker op jaquote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je iemand niet laat uitpraten. Asscher is te netjes, los van de inhoud.
Ik hoef pas om 5 uur op, dus laat maar komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |