quote:ik?! als ik (21) 'n meisje van 16 heel erg leuk zou vinden en zij mij (waarschijnlijk) ook... dan zou ik tegen haar zeggen dat ik haar wel erg leuk vind maar eigenlijk wat jong..
Op 17 november 2000 16:58 schreef Fruija het volgende:
Nou vraag ik me ook af, wat zouden jullie in zijn situatie doen?? Dat wil ik eigenlijk ook wel weten
en dan zou ik daar later gigantisch van balen dat ik dat gezegd heb!
Ik zou er gewoon voor gaan als ik jullie was!
Ik begrijp ook dat er goed overnagedacht moet worden. Maar ik zou zeggen gewoon proberen en kijken hoe het verder loopt.
Ik heb er geen problemen mee in ieder geval
Zou ik alleen maar leuk vinden ![]()
En ik denk dat het voor de andere vrienden misschien ff wennen is maar na verloop van tijd zullen zij het ook accepteren......Dat weet ik 100% zeker.
Leeftijd kan in de weg staan maar niet voor Liefde! Ik vind het wat anders worden als je een leeftijds verschil hebt van boven de 12 jaar net als mijn moeder en stiefvader. Die verschillen 20 jaar van elkaar en dat vind ik absurt.
Maar in jullie geval is het te accepteren en ga er lekker voor!!!
[Dit bericht is gewijzigd door iZi op 18-11-2000 02:04]
quote:Ik kan hun situatie niet beoordelen maar ik zei dat IK niet met iemand van 16 ga rondlopen. De meiden van 16 die ik ken gillen namelijk nog bij van alles en nog wat, hebben nog last van heel de dag achterlijk giechelen enz. Maar ofcorz kan dit voor iedereen anders zijn.
Op 17 november 2000 19:35 schreef Fannetje het volgende:
Beetje vreemde reactie vind ik dit.
Je valt toch niet op iemand vanwege zijn/haar leeftijd? Je valt toch op zijn/haar karakter?
quote:Jij wordt niet verliefd op iemand die 8 jaar ouder is omdat je ma daar niet kapot van zou zijn?
Een vrouw van (21+8) 29 tja das andere koek. Maar mijn ma zou daar ook niet zo kapot van zijn
Ergo ik wordt niet verliefd op iemand die 8 jaar jonger of ouder is.
Jah! Right!
Wat belangrijker is, is dat de liefde sterk genoeg is, je op dezelfde golflengte zit, met elkaar kunt praten en elkaar kunt vertrouwen.
Doordat je zelf nog vrij jong bent, kan het zijn dat er in je omgeving afwijzend gereageerd wordt, je zult samen sterk in je schoenen moeten staan om dat te overwinnen.
quote:Ma is ook niet zo kapot van een schoondochter van 13 hoor
Op 18 november 2000 05:18 schreef zovty het volgende:
Jij wordt niet verliefd op iemand die 8 jaar ouder is omdat je ma daar niet kapot van zou zijn?Jah! Right!
quote:luistert opa heeft gesproken
Op 17 november 2000 16:33 schreef dalai het volgende:
rustig aan...
Maar: nooit geschoten is altijd mis!
quote:Zelfs meisjes van 18, die al bijna 19 zijn
Op 18 november 2000 02:30 schreef Jer het volgende:
De meiden van 16 die ik ken gillen namelijk nog bij van alles en nog wat, hebben nog last van heel de dag achterlijk giechelen enz.
soms zijn moeders zo iritant........
M'n vader is het er ook niet 100% mee eens, maar hij zal denk ik minder moeilijk doen en me alleen advies geven. Niet iets proberen te dwingen, zoals m'n moeder wel doet.
Ik baal
Wat mij betreft heeft je moeder maar te respecteren wat jij voelt, want daar gaat het hier om. Om jouw gevoelens en die van mj_oke. En als ik deze thread zo lees, moet je er gewoon voor gaan!
Suc6
quote:moet je niet doen
Op 18 november 2000 20:29 schreef mj_oke het volgende:
Ik baal.
Voor mijzelf kan ik me niet voorstellen dat ik verliefd zou worden op een meisje dat veel jonger is. Acht jaar sowieso niet (dan kom ik op een 9-jarige
), maar ik merk gewoon dat ik ook 15, 2 jaar verschil, wel best jong vind. Maar dit is natuurlijk persoonlijk.
Zoals ik al eerder zei end at geld net voor ouders ook!
Soms moet je je ouders even negeren in advies. Want na verloop van tijd zullen ze het accepteren en vinden ze het alleen maar leuk. Gun ze een beetje tijd!
quote:Schaam je
Op 18 november 2000 19:04 schreef goddess in heaven het volgende:
Zelfs meisjes van 18, die al bijna 19 zijn
wat ik hier ook al hoor
ik ga er wat van maken, punt uit.
ps. thnx iZi, (goede gozer)
en ook alle andere goede mensen.
dank U voor uw steun en mening
leuks gewoon ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door mj_oke op 18-11-2000 22:08]
quote:Zo wil ik het horen
Op 18 november 2000 21:56 schreef mj_oke het volgende:
ik baal al weer wat minderwat ik hier ook al hoor
ik ga er wat van maken, punt uit.
ps. thnx iZi, (goede gozer)
en idd iZi is een goeie gozer (bedankt iZi voor het praten)
quote:De tijd zal je het leren
Op 17 november 2000 20:20 schreef Fruija het volgende:
hoop ik ook Chandler
maar als ik al te helder ben, mj en topicstart frujia (ofzo) zijn het stelletje?
gewoon doen, schijt aan de omgeving, doe wat je leuk, lekker etc vind...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |