abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_477666
quote:
Op 17 november 2000 16:58 schreef Fruija het volgende:
Nou vraag ik me ook af, wat zouden jullie in zijn situatie doen?? Dat wil ik eigenlijk ook wel weten
ik?! als ik (21) 'n meisje van 16 heel erg leuk zou vinden en zij mij (waarschijnlijk) ook... dan zou ik tegen haar zeggen dat ik haar wel erg leuk vind maar eigenlijk wat jong..

en dan zou ik daar later gigantisch van balen dat ik dat gezegd heb!

vrijdag 17 november 2000 @ 22:51:19 #27
3767 Herald
Come get some
pi_477677
ik moet er niet aan denken dat ik iets met een meisje van (21-8) 13 te krijgen. Dat geeft sociaal verwerpelijke reacties. Een vrouw van (21+8) 29 tja das andere koek. Maar mijn ma zou daar ook niet zo kapot van zijn
Ergo ik wordt niet verliefd op iemand die 8 jaar jonger of ouder is. Ik wacht wel totdat ik echt een ranzige leeftijd heb om dan met een onbesnut jonge meid te scharrelen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 18 november 2000 @ 01:36:01 #28
7534 iZi
Leuker kan ik het niet maken..
pi_477998
Heej Fruija en MJ!!

Ik zou er gewoon voor gaan als ik jullie was!
Ik begrijp ook dat er goed overnagedacht moet worden. Maar ik zou zeggen gewoon proberen en kijken hoe het verder loopt.
Ik heb er geen problemen mee in ieder geval Zou ik alleen maar leuk vinden
En ik denk dat het voor de andere vrienden misschien ff wennen is maar na verloop van tijd zullen zij het ook accepteren......Dat weet ik 100% zeker.

Leeftijd kan in de weg staan maar niet voor Liefde! Ik vind het wat anders worden als je een leeftijds verschil hebt van boven de 12 jaar net als mijn moeder en stiefvader. Die verschillen 20 jaar van elkaar en dat vind ik absurt.

Maar in jullie geval is het te accepteren en ga er lekker voor!!!

[Dit bericht is gewijzigd door iZi op 18-11-2000 02:04]

zaterdag 18 november 2000 @ 02:30:45 #29
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_478188
quote:
Op 17 november 2000 19:35 schreef Fannetje het volgende:
Beetje vreemde reactie vind ik dit.
Je valt toch niet op iemand vanwege zijn/haar leeftijd? Je valt toch op zijn/haar karakter?
Ik kan hun situatie niet beoordelen maar ik zei dat IK niet met iemand van 16 ga rondlopen. De meiden van 16 die ik ken gillen namelijk nog bij van alles en nog wat, hebben nog last van heel de dag achterlijk giechelen enz. Maar ofcorz kan dit voor iedereen anders zijn.
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
pi_478255
quote:
Een vrouw van (21+8) 29 tja das andere koek. Maar mijn ma zou daar ook niet zo kapot van zijn
Ergo ik wordt niet verliefd op iemand die 8 jaar jonger of ouder is.
Jij wordt niet verliefd op iemand die 8 jaar ouder is omdat je ma daar niet kapot van zou zijn?

Jah! Right!

pi_478256
Op zich hoeft 8 jaar leeftijdsverschil geen probleem te zijn, ik zeg dit uit eigen ervaring, heb zelf een 8 jaar jongere partner.

Wat belangrijker is, is dat de liefde sterk genoeg is, je op dezelfde golflengte zit, met elkaar kunt praten en elkaar kunt vertrouwen.

Doordat je zelf nog vrij jong bent, kan het zijn dat er in je omgeving afwijzend gereageerd wordt, je zult samen sterk in je schoenen moeten staan om dat te overwinnen.

Freestyle
  zaterdag 18 november 2000 @ 06:08:08 #32
3767 Herald
Come get some
pi_478258
quote:
Op 18 november 2000 05:18 schreef zovty het volgende:
Jij wordt niet verliefd op iemand die 8 jaar ouder is omdat je ma daar niet kapot van zou zijn?

Jah! Right!

Ma is ook niet zo kapot van een schoondochter van 13 hoor
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_478858
quote:
Op 17 november 2000 16:33 schreef dalai het volgende:
rustig aan...
luistert opa heeft gesproken
asjemenou???weet ik toch niet!
pi_478946
ga ervoor
ik ken jullie beiden, heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt...
eigenlijk wil ik nog meer zeggen, maar dat is allemaal hierboven al gezegd.
dus laat ik het hier maar bij:
veel geluk, en ik hoop dat jullie bij elkaar blijven
Angel:"No weapons, no friends, no hope. Take all that away, and what's left?"
Buffy:"Me."

zaterdag 18 november 2000 @ 18:29:42 #35
2519 Catkin
een heel onschuldig meisje....
pi_479060
Je kan evengoed niet bijelkaar passen als je maar 2 jaar scheelt. Ga ervoor zou ik zeggen ennuh.... veel geluk
You know everything about her, but don't know her at all!
  zaterdag 18 november 2000 @ 18:47:37 #36
7236 eulb
I'm eulb :)
pi_479092
doe nix wat je zelf niet wil...
maar probeer het als het nix wordt dan wordt het nix wordt het iets geweldigs dan ben je blij
don't be blue be eulb
pi_479118
Het kan natuurlijk goed gaan en ik zou ook zeggen: probeer het.
Ik heb anderzijds ook het idee dat het nooit goed zou kunnen gaan, met sommige uitzonderingen natuurlijk. Volgens mij is het leeftijdsverschil bij een 16-jarige en een 24-jarige veel groter, dan bij een 30-jarige en een 38-jarige. Als je 16 bent, ben je toch met hele andere dingen bezig dan wanneer je 24 bent. Je zit midden in puberteit, je zit nog op school, je hebt minder ervaring etc.

Maar: nooit geschoten is altijd mis!

pi_479121
quote:
Op 18 november 2000 02:30 schreef Jer het volgende:
De meiden van 16 die ik ken gillen namelijk nog bij van alles en nog wat, hebben nog last van heel de dag achterlijk giechelen enz.
Zelfs meisjes van 18, die al bijna 19 zijn
pi_479175
Moeders!!
ik wast al wel dat ik een preek zou krijgen, maar ze kan er dan zo lang over doorgaan!! ze is het er dus niet mee eens, maar ik heb gezegd dat je tegen gevoelens niks kunt doen. Zij vindt dat we het vriendschappelijk moeten houden..... jammer, maar dat kan ik gewoon niet

soms zijn moeders zo iritant........

M'n vader is het er ook niet 100% mee eens, maar hij zal denk ik minder moeilijk doen en me alleen advies geven. Niet iets proberen te dwingen, zoals m'n moeder wel doet.

Ik baal

zaterdag 18 november 2000 @ 19:50:59 #40
2519 Catkin
een heel onschuldig meisje....
pi_479358
Ja das inderdaad vervelend. Toch heb ik laatst in een tv programma gezien dat een man en vrouw gemiddeld 6 jaar schelen met elkaar (ik vind het een hoog gemiddelde maar goed). Nou ja in ieder geval zullen er dus nog genoeg andere te vinden zijn en dat zal echt niet allemaal fout lopen.
Zoals je zelf al zegt, liefde kun ej niet dwingen...
Succes ermee
You know everything about her, but don't know her at all!
  zaterdag 18 november 2000 @ 20:09:37 #41
7469 voh
Now without pants!
pi_479432
Dit is dus iets wat je moet doen, of het nou goed of fout gaat. Van fouten kun, en zal je leren.

Wat mij betreft heeft je moeder maar te respecteren wat jij voelt, want daar gaat het hier om. Om jouw gevoelens en die van mj_oke. En als ik deze thread zo lees, moet je er gewoon voor gaan!

Suc6

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_479478
Ik baal.
pi_479500
quote:
Op 18 november 2000 20:29 schreef mj_oke het volgende:
Ik baal.
moet je niet doen
het komt wel goed
  zaterdag 18 november 2000 @ 21:42:39 #44
7463 VerWeg
Zit niet in Nederland
pi_479638
Maar 'r is een heel verschil tussen 16 en 24, en 70 en 78. Het is beide acht jaar, maar toch een wereld van verschil.

Voor mijzelf kan ik me niet voorstellen dat ik verliefd zou worden op een meisje dat veel jonger is. Acht jaar sowieso niet (dan kom ik op een 9-jarige ), maar ik merk gewoon dat ik ook 15, 2 jaar verschil, wel best jong vind. Maar dit is natuurlijk persoonlijk.

zaterdag 18 november 2000 @ 21:45:30 #45
7534 iZi
Leuker kan ik het niet maken..
pi_479641
Mj

Zoals ik al eerder zei end at geld net voor ouders ook!

Soms moet je je ouders even negeren in advies. Want na verloop van tijd zullen ze het accepteren en vinden ze het alleen maar leuk. Gun ze een beetje tijd!

zaterdag 18 november 2000 @ 21:47:38 #46
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_479643
quote:
Op 18 november 2000 19:04 schreef goddess in heaven het volgende:
Zelfs meisjes van 18, die al bijna 19 zijn
Schaam je
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
pi_479652
ik baal al weer wat minder

wat ik hier ook al hoor
ik ga er wat van maken, punt uit.

ps. thnx iZi, (goede gozer)
en ook alle andere goede mensen.
dank U voor uw steun en mening
leuks gewoon

[Dit bericht is gewijzigd door mj_oke op 18-11-2000 22:08]

pi_479671
quote:
Op 18 november 2000 21:56 schreef mj_oke het volgende:
ik baal al weer wat minder

wat ik hier ook al hoor
ik ga er wat van maken, punt uit.

ps. thnx iZi, (goede gozer)

Zo wil ik het horen

en idd iZi is een goeie gozer (bedankt iZi voor het praten)

pi_480012
quote:
Op 17 november 2000 20:20 schreef Fruija het volgende:
hoop ik ook Chandler
De tijd zal je het leren
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_480937
go vier it

maar als ik al te helder ben, mj en topicstart frujia (ofzo) zijn het stelletje?

gewoon doen, schijt aan de omgeving, doe wat je leuk, lekker etc vind...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')