abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 maart 2017 @ 14:03:11 #51
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169329075
Ik dicht Luik ook nog wel een kansje toe. Vandaag zou de tuchtcommissie al bij elkaar komen over Akim Ramoul, als die er gewoon bij kan zijn heeft Luik zeker nog niet zomaar verloren.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_169329239
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:03 schreef MutedFaith het volgende:
Ik dicht Luik ook nog wel een kansje toe. Vandaag zou de tuchtcommissie al bij elkaar komen over Akim Ramoul, als die er gewoon bij kan zijn heeft Luik zeker nog niet zomaar verloren.
Luik maakt zeker ook een kans dan ja, ben benieuwd naar de uitspraak van de tuchtcommissie daarover

Dan is Luik-Herentals ook wel heel erg gaaf
pi_169330438
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:03 schreef MutedFaith het volgende:
Ik dicht Luik ook nog wel een kansje toe. Vandaag zou de tuchtcommissie al bij elkaar komen over Akim Ramoul, als die er gewoon bij kan zijn heeft Luik zeker nog niet zomaar verloren.
En Prodi, Darques en Milpas?

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 06-03-2017 15:20:22 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_169330460
Heeft iemand die hit overigens op beeld, ik heb hem helemaal niet gezien, schat dat ie vooral heel erg laat was
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_169330499
Nu speel je 18 wedstrijden om een gegarandeerde PO thuis wedstrijd te hebben :')

Hoop dat ze het snel gewoon weer een best of 5 of 7 maken, laat dan maar de halve finale en finale in een best of 3 of 5 spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 6 maart 2017 @ 15:20:38 #56
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169330570
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En Prodi?
Ze hebben Jean Cornelis ook nog. Die krijgt normaal gesproken sowieso de voorkeur boven Prodi geloof ik.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 6 maart 2017 @ 15:24:02 #57
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169330642
Of ze de straffen van Prodi, Darques en Milpas gingen aanvechten weet ik niet trouwens. Van Akim weet ik t wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 6 maart 2017 @ 15:24:39 #58
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169330657
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu speel je 18 wedstrijden om een gegarandeerde PO thuis wedstrijd te hebben :')

Hoop dat ze het snel gewoon weer een best of 5 of 7 maken, laat dan maar de halve finale en finale in een best of 3 of 5 spelen
Ik heb liever de kwartfinale best of 3 en de finale best of 7 dan andersom.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_169330809
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:24 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik heb liever de kwartfinale best of 3 en de finale best of 7 dan andersom.
De mensen die financieel de boel regelen bij de clubs niet denk.

De Nederlandse spelers die nu uitgeschakeld worden spelen pas over 40 dagen of zo een WK, kan je beter wat later beginnen en de finale bijvoorbeeld pas 4,5 dagen voor het begin van het WK laten eindigen. Dan is een best of 5 of 7 in de eerste ronde een goede oplossing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 6 maart 2017 @ 15:32:15 #60
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169330826
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De mensen die financieel de boel regelen bij de clubs niet denk.

De Nederlandse spelers die nu uitgeschakeld worden spelen pas over 40 dagen of zo een WK, kan je beter wat later beginnen en de finale bijvoorbeeld pas 4,5 dagen voor het begin van het WK laten eindigen. Dan is een best of 5 of 7 in de eerste ronde een goede oplossing
Jawel. Want een week langer iedereen doorbetalen levert over t algemeen minder op dan de recettes van die ene extra thuiswedstrijd.

Voor dat laatste zou t beter zijn als iedereen wat langer door kan spelen, dat is waar.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_169330885
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:32 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Jawel. Want een week langer iedereen doorbetalen levert over t algemeen minder op dan de recettes van die ene extra thuiswedstrijd.

Voor dat laatste zou t beter zijn als iedereen wat langer door kan spelen, dat is waar.
Helaas speelt Belgie al op 3 april het wk dus dat wordt lastig

Denk niet dat er veel spelers bij de 4 uitgeschakelde ploegen zitten die veel zullen verdienen. Neem aan dat je met de toeschouwersaantallen van de PO's wel een team kan runnen en het is sws een extraatje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_169331333
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Helaas speelt Belgie al op 3 april het wk dus dat wordt lastig

Denk niet dat er veel spelers bij de 4 uitgeschakelde ploegen zitten die veel zullen verdienen. Neem aan dat je met de toeschouwersaantallen van de PO's wel een team kan runnen en het is sws een extraatje
Ook kan bij een deel van de ijsbanen maar tot begin april gebruik worden gemaakt van de baan, wat dat rekken ook lastiger maakt
pi_169331444
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:55 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Ook kan bij een deel van de ijsbanen maar tot begin april gebruik worden gemaakt van de baan, wat dat rekken ook lastiger maakt
3 april speelt Belgie het wk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 6 maart 2017 @ 18:06:06 #64
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_169333905
Samenvatting Eaters - HYC hier: http://www.1limburg.nl/ea(...)en?context=section-2

Wat betreft die check van Ramoul las en hoor ik van diverse mensen dat het een faire check was maar dat de gecheckte speler ongelukkig ten val kwam zonder helm met z'n hoofd op het ijs.

[ Bericht 31% gewijzigd door Gezicht op 06-03-2017 18:26:51 ]
Flesje bier
pi_169334566
zodra er bloed bij komt kijken dan weten de scheidsrechters het vaak niet meer in nederland :)
met een game misconduct of een game penalty tot gevolg.
  maandag 6 maart 2017 @ 18:49:14 #66
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169334590
Zodra t een overtreding is en er bloed (of een andere blessure) bij komt kijken is t ook automatisch een game misconduct of match penalty in de meeste gevallen.

Moet t wel een overtreding zijn natuurlijk.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_169334743
dus dat klopt niet, het is ijshockey he, geen voetbal.

kijk eens naar de prof competities in canada/zweden/rusland hoe daar gespeeld word en vooral hoe hard daar gechecked word.

maargoed dat is mijn mening je gaat ook niet miepen als iemand te hard een low kick krijgt in het kickboxen :P
  maandag 6 maart 2017 @ 19:06:44 #68
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_169334893
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:58 schreef Predator38 het volgende:
dus dat klopt niet, het is ijshockey he, geen voetbal.

kijk eens naar de prof competities in canada/zweden/rusland hoe daar gespeeld word en vooral hoe hard daar gechecked word.

maargoed dat is mijn mening je gaat ook niet miepen als iemand te hard een low kick krijgt in het kickboxen :P
Helaas is het hier geen Canada/Zweden/Rusland maar gewoon Nederland :P
Flesje bier
  maandag 6 maart 2017 @ 19:08:27 #69
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169334921
Grote verschil is dat spelers in die competities 2 dingen kunnen die spelers hier vaak niet kunnen :

- Een goede, harde, check uitdelen
- Een check ontvangen

En daarbij zijn daar de straffen als t geen goede check is nog vele malen hoger dan hier. Met een check to the head kom je daar echt niet weg met 2 wedstrijdjes.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 19:09:41 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169334949
ijshockeyers in Nederland hebben ook wel een wat ander formaat als die in Canada/Zweden/Rusland ... die kunnen wat meer hebben :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169334970
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:06 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Helaas is het hier geen Canada/Zweden/Rusland maar gewoon Nederland :P
Hebben hier de regels van de nijb... Zijn anders dan in de 'grote landen'

Ach vind het qua paniek op topniveau nog wel meevallen. Heb vechtpartijtjes meegemaakt in de 5e divisie waarbij er 2 refs volledig in paniek schoten, dan scheelt het als er een 'echte' (bonds)ref in het spelende team zit
  maandag 6 maart 2017 @ 19:16:55 #72
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169335100
Buiten de KHL en NHL spelen alle grote landen/competities ook gewoon met IIHF regels, net als Nederland/België.

Spelers in grotere ijshockeylanden hebben niet per se een ander formaat, maar zijn wel beter getraind en kunnen daar ook meer mee bezig zijn doordat ze niet (of bijna niet) hoeven te werken naast hun ijshockeycarriere.

Ook dat is een verschil: Iemand die in Nederland met een check iets breekt heeft buiten het ijshockey vaak ook nog iets uit te leggen aan zn werkgever.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_169335196
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:16 schreef MutedFaith het volgende:
Buiten de KHL en NHL spelen alle grote landen/competities ook gewoon met IIHF regels, net als Nederland/België.

Spelers in grotere ijshockeylanden hebben niet per se een ander formaat, maar zijn wel beter getraind en kunnen daar ook meer mee bezig zijn doordat ze niet (of bijna niet) hoeven te werken naast hun ijshockeycarriere.

Ook dat is een verschil: Iemand die in Nederland met een check iets breekt heeft buiten het ijshockey vaak ook nog iets uit te leggen aan zn werkgever.
Ja dat verschil is idd ook een dingetje
Hier kun je niet leven van het ijshockey, in andere landen wel
Maakt dus ook wel dat de IIHF-regels ipv de NHL-regels nodig zijn
pi_169335266
daar had ik inderdaad even niet aan gedacht ..... O-)

quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:16 schreef MutedFaith het volgende:
Buiten de KHL en NHL spelen alle grote landen/competities ook gewoon met IIHF regels, net als Nederland/België.

Spelers in grotere ijshockeylanden hebben niet per se een ander formaat, maar zijn wel beter getraind en kunnen daar ook meer mee bezig zijn doordat ze niet (of bijna niet) hoeven te werken naast hun ijshockeycarriere.

Ook dat is een verschil: Iemand die in Nederland met een check iets breekt heeft buiten het ijshockey vaak ook nog iets uit te leggen aan zn werkgever.
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 19:25:23 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169335315
overigens is ijshockey in Nederland/Belgie sowieso al bepaald niet mietig vergeleken met de landen om ons heen

behalve de UK, die gasten zijn gek
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')