abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2017 @ 07:59:02 #151
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_169670717
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik zie persoonlijk niets vreemds aan deze situatie. Bord is duidelijk.
Voor mij wel ja, maar ik kom er vrijwel dagelijks. Blijkbaar zijn er zat mensen die het niet snappen want ik zie ze elke dag heen en weer schieten tussen de banen omdat ze toch ineens verkeerd zitten.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 21 maart 2017 @ 08:07:52 #152
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_169670790
Kerel voor me ging zojuist voorrang geven aan een vrachtwagen terwijl hij zelf op een rotonde zat :')

En raar opkijken dat ik op m'n toeter lig omdat ik bijna achter in z'n kofferbak zit.
Flesje bier
pi_169670843
Iemand in een Porsche haalde me gisteravond in: over een doorgetrokken streep heen, rechts voorbij. :X
Dan denk je dat zo iemand haast heeft, maar daarna ging 'ie 50 rijden (80km weg) tot ik weer vlak achter 'm zat. Toen gaf 'ie weer flink gas (flink boven de 80km/u in ieder geval). :?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169671380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:13 schreef Messina het volgende:
Iemand in een Porsche haalde me gisteravond in: over een doorgetrokken streep heen, rechts voorbij. :X
Dan denk je dat zo iemand haast heeft, maar daarna ging 'ie 50 rijden (80km weg) tot ik weer vlak achter 'm zat. Toen gaf 'ie weer flink gas (flink boven de 80km/u in ieder geval). :?
Indruk maken op zijn chickie?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169671839
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:07 schreef Gezicht het volgende:
Kerel voor me ging zojuist voorrang geven aan een vrachtwagen terwijl hij zelf op een rotonde zat :')

En raar opkijken dat ik op m'n toeter lig omdat ik bijna achter in z'n kofferbak zit.
Sowieso snap ik dat beleefd zijn niet. Er zijn zat momenten dat je best sociaal mag zijn, maar het lijkt altijd op de verkeerde momenten te zijn. Voetgangers voor laten gaan, invoeghulp, en dus ook voorrang verlenen waar het niet hoeft/mag.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:56:35 #156
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169671969
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 07:59 schreef karr-1 het volgende:

Voor mij wel ja, maar ik kom er vrijwel dagelijks. Blijkbaar zijn er zat mensen die het niet snappen want ik zie ze elke dag heen en weer schieten tussen de banen omdat ze toch ineens verkeerd zitten.
Is m.i. alleen maar een teken dat veel mensen niet opletten.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_169671972
Rechts inhalen en dan vervolgens voor me gaan rijden en gas minderen... |:(
Waarom doen mensen dat :{
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:59:04 #158
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169672003
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:56 schreef aloa het volgende:
Rechts inhalen en dan vervolgens voor me gaan rijden en gas minderen... |:(
Waarom doen mensen dat :{
Misschien vond de bestuurder in kwestie dat je niet 6 km op de 2de rijstrook mocht rijden zonder iemand in te halen? Had er vanochtend ook weer een paar. Omdat de volgende vrachtwagen 3 km verderop rijdt, gewoon niet een rijstrook opschuiven naar rechts want, o jee o jee, je zal maar eens niet op tijd terug naar links kunnen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 21 maart 2017 @ 10:06:10 #159
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169672097
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Misschien vond de bestuurder in kwestie dat je niet 6 km op de 2de rijstrook mocht rijden zonder iemand in te halen?
Dit ja _O- Rechts ingehaald worden en je dan afvragen waarom of hoe dat zomaar kan.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 10:12:37 #160
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_169672211
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:48 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Sowieso snap ik dat beleefd zijn niet. Er zijn zat momenten dat je best sociaal mag zijn, maar het lijkt altijd op de verkeerde momenten te zijn. Voetgangers voor laten gaan, invoeghulp, en dus ook voorrang verlenen waar het niet hoeft/mag.
Niks mis met een beetje beleefd zijn in het verkeer idd. maar doe het dan aub niet midden in de spits op een drukke rotonde waar iedereen dezelfde kant op moet.
Flesje bier
  dinsdag 21 maart 2017 @ 10:22:06 #161
177940 Tunafish
met staart
pi_169672348
Mensen die véél te hard over de snelweg rammen. Als je 's nachts over een lege weg 200 rijdt, prima, maar om rond 18:00 met goed 150 rijden terwijl het daar 100 is en men zich er ook aardig aan houdt, niet cool.
Wilde een inhalende vrachtwagen gaan inhalen, keek netjes in mijn spiegel of er iemand achter me zat. Zag één auto, nog een best eind weg, zou ik makkelijk voor kunnen en waarschijnlijk de vrachtwagen al voorbij zijn voordat diegene mij komt inhalen. Kijk nog even naar de andere spiegel en dan weer in de linker, zit 'ie ineens nog geen 30 meter achter me. Er zijn zat mensen die één keer kijken en dan naar links gaan, dat was een mooie knal geworden.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_169672478
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Misschien vond de bestuurder in kwestie dat je niet 6 km op de 2de rijstrook mocht rijden zonder iemand in te halen? Had er vanochtend ook weer een paar. Omdat de volgende vrachtwagen 3 km verderop rijdt, gewoon niet een rijstrook opschuiven naar rechts want, o jee o jee, je zal maar eens niet op tijd terug naar links kunnen.
Dat was niet het geval. Ik rij sowieso nooit te lang of onnodig links.

Dit was gewoon een gefrustreerd persoon die aan het invoegen was, mij vervolgens rechts ging inhalen (op de rechter baan, dus niet invoegstrook) en daarna net op tijd de auto die ik wou inhalen gaat inhalen :7
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:16:56 #163
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169673240
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:22 schreef Tunafish het volgende:
Er zijn zat mensen die één keer kijken en dan naar links gaan, dat was een mooie knal geworden.
Moet je ook niet doen. Minimaal twee keer, liefst drie.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:18:10 #164
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169673256
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:30 schreef aloa het volgende:

Dit was gewoon een gefrustreerd persoon die aan het invoegen was, mij vervolgens rechts ging inhalen (op de rechter baan, dus niet invoegstrook) en daarna net op tijd de auto die ik wou inhalen gaat inhalen :7
Dus je wist waarom hij je rechts inhaalde? En zelfs dat hij/zij gefrustreerd was? Knap dat je dat kunt zien.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:19:20 #165
177940 Tunafish
met staart
pi_169673272
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Moet je ook niet doen. Minimaal twee keer, liefst drie.
Vandaar dat ik twee keer keek en die vent nog zag. Zat anderen die dat niet doen en die vent er dus vol achterop geklapt zou zijn. Maargoed, mensen moeten ook niet te hard rijden, en niet onnodig links rijden, en niet bellen tijdens het rijden, en en en...
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:24:46 #166
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169673383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:19 schreef Tunafish het volgende:

Vandaar dat ik twee keer keek en die vent nog zag. Zat anderen die dat niet doen en die vent er dus vol achterop geklapt zou zijn. Maargoed, mensen moeten ook niet te hard rijden, en niet onnodig links rijden, en niet bellen tijdens het rijden, en en en...
Maar ze moeten hoofdzakelijk wel voorrang verlenen als ze van rijstrook wisselen. Niet hinderen en niet snijden. Ongeacht hoe hard het verkeer op de andere rijstrook rijdt. Kijken is het allerbelangrijkst. Vele malen belangrijker dan snelheid.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_169673458
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Misschien vond de bestuurder in kwestie dat je niet 6 km op de 2de rijstrook mocht rijden zonder iemand in te halen? Had er vanochtend ook weer een paar. Omdat de volgende vrachtwagen 3 km verderop rijdt, gewoon niet een rijstrook opschuiven naar rechts want, o jee o jee, je zal maar eens niet op tijd terug naar links kunnen.
Maar dan nog ben je wel heel erg kinderachtig om dan expres langzaam te gaan rijden :')
Ga er dan rechts voorbij en rij gewoon door.

Heb altijd wel een beetje medelijden met mensen die zich zo op laten fokken door dit soort dingetjes dat ze menen 'wraak' te moeten nemen. Vraag me altijd af of ze buiten het verkeer ook overal zo op reageren.... Dan heb je jezelf echt niet in de hand.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:29:06 #168
177940 Tunafish
met staart
pi_169673474
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar ze moeten hoofdzakelijk wel voorrang verlenen als ze van rijstrook wisselen. Niet hinderen en niet snijden. Ongeacht hoe hard het verkeer op de andere rijstrook rijdt. Kijken is het allerbelangrijkst. Vele malen belangrijker dan snelheid.
En verkeer wat al op die strook rijdt, moet anticiperen op de rest. Als je ruim boven de toegestane snelheid rijdt is het goed mogelijk dat mensen dat niet verwachten, er geen rekening mee houden dat het gat zo snel wordt dichtgereden en dus opzij gaan.

Ja, iemand die van rijstrook wil wisselen moet kijken of dat wel kan. Nee, dat betekent niet dat je als een bezetene op de linkerstrook kunt rijden omdat de rest maar moet opletten.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:35:40 #169
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169673586
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:29 schreef Tunafish het volgende:

En verkeer wat al op die strook rijdt, moet anticiperen op de rest. Als je ruim boven de toegestane snelheid rijdt is het goed mogelijk dat mensen dat niet verwachten, er geen rekening mee houden dat het gat zo snel wordt dichtgereden en dus opzij gaan.
Je moet absoluut anticiperen, maar dat is geen excuus voor anderen om fouten te mogen maken. Zoals het wisselen van rijstrook als dat een gevaarlijke situatie oplevert.

quote:
Ja, iemand die van rijstrook wil wisselen moet kijken of dat wel kan. Nee, dat betekent niet dat je als een bezetene op de linkerstrook kunt rijden omdat de rest maar moet opletten.
Iemand die van rijstrook wil wisselen moet voorrang verlenen. Ongeacht hoe hard het verkeer daar rijdt. Als jij vindt dat het anders is, dan ben jij gevaarlijker bezig dan degene die 150 rijdt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:37:36 #170
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169673618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:28 schreef NewHorizon het volgende:

Maar dan nog ben je wel heel erg kinderachtig om dan expres langzaam te gaan rijden :')

We weten niet of dat echt zo is. De schrijver van de post heeft ondertussen geschreven dat er verkeer voor zat. Dan is het vrij logisch dat degene die haar rechts inhaalde zijn snelheid liet zakken. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:54:48 #171
177940 Tunafish
met staart
pi_169673905
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je moet absoluut anticiperen, maar dat is geen excuus voor anderen om fouten te mogen maken. Zoals het wisselen van rijstrook als dat een gevaarlijke situatie oplevert.
Je maakt zelf ook al een fout door zo hard te rijden. Je hebt minder tijd om te reageren op fouten van anderen, die ze bewust of onbewust gewoon maken. Fouten worden nou eenmaal gemaakt, en door zo hard te rijden waar mensen het niet verwachten werk je zelf mee aan de voorwaarden voor die gevaarlijke situatie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Iemand die van rijstrook wil wisselen moet voorrang verlenen. Ongeacht hoe hard het verkeer daar rijdt. Als jij vindt dat het anders is, dan ben jij gevaarlijker bezig dan degene die 150 rijdt.
'Maar hij had voorrang' staat vast leuk op de grafsteen.
Ik heb niet gezegd dat verkeer dat van strook wisselt geen voorrang moet verlenen. Wat ik zeg is dat verkeer op die strook daarmee geen excuus krijgt om zo hard te rijden, terwijl je weet dat anderen opzij kunnen komen.

Wat gevaarlijker is dan 150 rijden, is er vanuit gaan dat iedereen weet dat je zo hard gaat en er wel rekening mee houdt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 12:01:42 #172
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169674026
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:54 schreef Tunafish het volgende:

Je maakt zelf ook al een fout door zo hard te rijden.
Dus dan mag jij ook een fout maken? Jij doet precies hetzelfde wat 80% van de verkeersdeelnemers doet: wel de splinter in het oog van de ander zien...

quote:
'Maar hij had voorrang' staat vast leuk op de grafsteen.
Net zo leuk als 'Maar hij had hem niet gezien'.

quote:
Ik heb niet gezegd dat verkeer dat van strook wisselt geen voorrang moet verlenen. Wat ik zeg is dat verkeer op die strook daarmee geen excuus krijgt om zo hard te rijden, terwijl je weet dat anderen opzij kunnen komen.
Ze krijgen ook geen excuus. Maar je moet ze wel voorrang verlenen.

quote:
Wat gevaarlijker is dan 150 rijden, is er vanuit gaan dat iedereen weet dat je zo hard gaat en er wel rekening mee houdt.
Degene die 150 rijden en niet opletten zijn er weinig. Maar het zijn hele volksstammen die gewoon slecht of niet kijken bij het wisselen van rijstrook. Sterker nog, ik denk dat er ook heel veel zijn die niet eens weten dat ze voorrang moeten verlenen. Dat is pas gevaarlijk.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_169674090
Ennnn. Stop maar weer.
pi_169675017
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:22 schreef Tunafish het volgende:
Mensen die véél te hard over de snelweg rammen. Als je 's nachts over een lege weg 200 rijdt, prima, maar om rond 18:00 met goed 150 rijden terwijl het daar 100 is en men zich er ook aardig aan houdt, niet cool.
Wilde een inhalende vrachtwagen gaan inhalen, keek netjes in mijn spiegel of er iemand achter me zat. Zag één auto, nog een best eind weg, zou ik makkelijk voor kunnen en waarschijnlijk de vrachtwagen al voorbij zijn voordat diegene mij komt inhalen. Kijk nog even naar de andere spiegel en dan weer in de linker, zit 'ie ineens nog geen 30 meter achter me. Er zijn zat mensen die één keer kijken en dan naar links gaan, dat was een mooie knal geworden.
Ik kijk altijd in principe in mijn spiegel... Als dat niet lang geleden was dan neem ik dus aan dat er niks zit, dan kijk ik verder nog onder het sturen...

Ik heb denk ik 2x gehad dat er dan opeens uit het niets iemand zit. Het is dat je vaak niet in 1 klap doorsteekt en in je spiegel kijkt als je stuurt, maar toch. Het is inderdaad iets wat mensen niet verwachten en om die reden gewoon gevaarlijk... Genoeg mensen die minder goed autorijden en genoeg mensen die eens een foutje maken. Met die hoge snelheden kun je die fout dan niet meer oplossen...

Hoge snelheid is overigens niet eens het probleem, het snelheidsverschil tussen de verschillende stroken is het issue.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169676836
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dus je wist waarom hij je rechts inhaalde? En zelfs dat hij/zij gefrustreerd was? Knap dat je dat kunt zien.
Goed he :')
pi_169677041
Vanmiddag nog een bumperklever achter me. Haal me dan in :')
Ik rijd 100 op een autoweg (2 banen) en nog blijft hij achter me plakken.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:56:38 #177
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_169678999
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Is m.i. alleen maar een teken dat veel mensen niet opletten.
Dat doen de meeste mensen in het verkeer sowieso niet
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_169679259
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:56 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat doen de meeste mensen in het verkeer sowieso niet
vooral in de stad is dat opvallend. Te hard rijden, verkeer van rechts niet voorlaten etc etc.
  FOK!fotograaf dinsdag 21 maart 2017 @ 18:01:32 #179
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_169680082
Ja joh, ga lekker op de snelweg op de rem hangen omdat ze 10 auto's naar voren ook remmen. De afstand van jou tot je voorganger zou maar eens minder dan 100 meter worden. |:( |:(
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 06:31 schreef avotar het volgende:
it only takes one.

Hoe verleidelijk ook, rechts inhalen is een van de meest gevaarlijke manouvres die je kunt doen. Mensen die dat niet zien, zouden gewoon hun rijbewijs terug naar het CBR moeten sturen.
Onnodig linkshangen is nog veel gevaarlijker.
Daarom doe ik ook aan rechts voorbij rijden. Inhalen is een manoeuvre.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_169680158
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ja joh, ga lekker op de snelweg op de rem hangen omdat ze 10 auto's naar voren ook remmen. De afstand van jou tot je voorganger zou maar eens minder dan 100 meter worden. |:( |:(

[..]

Onnodig linkshangen is nog veel gevaarlijker.
Daarom doe ik ook aan rechts voorbij rijden. Inhalen is een manoeuvre.
Niet gevaarlijker, wel irritanter :7
  FOK!fotograaf dinsdag 21 maart 2017 @ 18:07:49 #181
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_169680242
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:04 schreef aloa het volgende:

[..]

Niet gevaarlijker, wel irritanter :7
Ook gevaarlijker hoor, want die lui letten ook nooit op, maar zijn met andere dingen bezig (al dan niet in gedachte). En zijn daarmee dus gevaarlijker.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_169681015
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:07 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ook gevaarlijker hoor, want die lui letten ook nooit op, maar zijn met andere dingen bezig (al dan niet in gedachte). En zijn daarmee dus gevaarlijker.
Het is maar hoe je het bekijkt. Normaal gesproken is een automobilist meer gefocust op links inhalend verkeer dan op verkeer dat (asociaal) rechts inhaalt.
Ik vind de automobilisten die links blijven plakken eerder wat domme, irritante en zinloze figuren, maar zie er maar weinig gevaar in.
pi_169686203
Vandaag een fietser die van links kwam en te diep in haar telefoon verdiept was om mij aan te zien komen. Die schrik reactie na claxoneren (na haar dan maar voorgelaten te hebben) priceless }) . Maar serieus laat dat mobieltje met rust op de fiets. De volgende bestuurder is misschien minder wakker dan ik. Zij was het hierna in ieder geval wel. :P
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_169687513
http://www.dumpert.nl/med(...)aso_vrachtwagen.html

Dit gedrag...

Als er geritst moet worden, hou het dan fatsoenlijk en rij er rustig langs.... En communiceer RUIM voor het einde al met een auto rechts van je of je daar kunt invoegen zodat het allemaal wat geleidelijker kan.

Ik ben voor een inhaalverbod bij de laatste 100 meter bij dit soort dingen... Irritant gedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 maart 2017 @ 22:08:05 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169687608
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:04 schreef ludovico het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aso_vrachtwagen.html

Dit gedrag...

Als er geritst moet worden, hou het dan fatsoenlijk en rij er rustig langs.... En communiceer RUIM voor het einde al met een auto rechts van je of je daar kunt invoegen zodat het allemaal wat geleidelijker kan.

Ik ben voor een inhaalverbod bij de laatste 100 meter bij dit soort dingen... Irritant gedrag.
Die vrachtwagen _O_

Die goedpraters :')
Die denken dat je juist file krijgt als je niet helemaal door rijdt, de capaciteit wordt gehalveerd ofzo. Maakt ook echt uit, die kleine 400 meter.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169687813
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die vrachtwagen _O_

Die goedpraters :')
Die denken dat je juist file krijgt als je niet helemaal door rijdt, de capaciteit wordt gehalveerd ofzo. Maakt ook echt uit, die kleine 400 meter.
File ontstaat bij dit soort zaken bij het te abrupt (en asociaal) invoegen. Een inhaalverbod is écht de oplossing, gewoon vanaf het moment dat de borden "ritsen" gaan aangeven, niemand meer inhalen op de linker strook.

Mag je er prima blijven rijden verder hoor, daar heb ik geen problemen mee, maar dat inhalen en daarmee het ritsen verstoppen vanwege de druk op het einde van de strook.... Bloed vervelend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169687970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:04 schreef ludovico het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aso_vrachtwagen.html

Dit gedrag...

Als er geritst moet worden, hou het dan fatsoenlijk en rij er rustig langs.... En communiceer RUIM voor het einde al met een auto rechts van je of je daar kunt invoegen zodat het allemaal wat geleidelijker kan.

Ik ben voor een inhaalverbod bij de laatste 100 meter bij dit soort dingen... Irritant gedrag.
Irritant idd.

Eigenlijk nog het meest ergelijke wat ik tegen kom in het verkeer. Een hufter die denkt alle wetten ff aan zijn laars te lappen. Zo'n type wat even gaat voordringen bij de kassa in de supermarkt. :')
pi_169688034
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:20 schreef aloa het volgende:

[..]

Irritant idd.

Eigenlijk nog het meest ergelijke wat ik tegen kom in het verkeer. Een hufter die denkt alle wetten ff aan zijn laars te lappen. Zo'n type wat even gaat voordringen bij de kassa in de supermarkt. :')
Reis je weleens met de trein? Dat is helemaal grappig.

Niet wachten op mensen die eruit moeten... Of volledig in de weg staan door voor die deuren te gaan staan....

Of al die mensen die fucking irritant voordringen, ik doe er nooit aan mee maar jezus, hoe vaak ik halverwege de rij sta en als laatste de trein in loop..... Sjongejonge wat een onopgevoed tuig is het allemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 21 maart 2017 @ 22:26:22 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169688127
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:27 schreef switchboy het volgende:
Vandaag een fietser die van links kwam en te diep in haar telefoon verdiept was om mij aan te zien komen. Die schrik reactie na claxoneren (na haar dan maar voorgelaten te hebben) priceless }) . Maar serieus laat dat mobieltje met rust op de fiets. De volgende bestuurder is misschien minder wakker dan ik. Zij was het hierna in ieder geval wel. :P
Ha, dat had ik met iemand die recht op me af kwam gefietst :D (ik moest dan wel rechts afslaan voordat het tot een botsing zou komen maar inderdaad, die :o blik was heerlijk).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169688179
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ha, dat had ik met iemand die recht op me af kwam gefietst :D (ik moest dan wel rechts afslaan voordat het tot een botsing zou komen maar inderdaad, die :o blik was heerlijk).
Tzijn wel vaak vrouwen overigens...

Helaas zijn er genoeg dodelijke ongelukken die plaatsvinden vanwege dat fietsgedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169688211
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Reis je weleens met de trein? Dat is helemaal grappig.

Niet wachten op mensen die eruit moeten... Of volledig in de weg staan door voor die deuren te gaan staan....

Of al die mensen die fucking irritant voordringen, ik doe er nooit aan mee maar jezus, hoe vaak ik halverwege de rij sta en als laatste de trein in loop..... Sjongejonge wat een onopgevoed tuig is het allemaal.
Ik reis nooit met de trein, maar snap wat je bedoelt.
pi_169688298
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:28 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik reis nooit met de trein, maar snap wat je bedoelt.
Krijg weleens de neiging om ze er gewoon dominant tussenuit te dirigeren.
Die blik ook als ik dwars door die mensen heenloop als ze volledig in de weg staan trouwens... Pff, die mensen snappen echt niet dat ze kostbare zuurstof verbruiken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 21 maart 2017 @ 22:33:18 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169688396
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tzijn wel vaak vrouwen overigens...

Helaas zijn er genoeg dodelijke ongelukken die plaatsvinden vanwege dat fietsgedrag.
Uhh, okay? Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil tussen jongens en meisjes op de fiets. Dit was ook een jonge gast.

Dat klopt, genoeg autobestuurders die zelf net zo slecht opletten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169688593
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Krijg weleens de neiging om ze er gewoon dominant tussenuit te dirigeren.
Die blik ook als ik dwars door die mensen heenloop als ze volledig in de weg staan trouwens... Pff, die mensen snappen echt niet dat ze kostbare zuurstof verbruiken.
Gewoon doorlopen :P Doet iedereen tegenwoordig :D
IK WIL OP TIJD NAAR HUIS :')
pi_169688667
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Uhh, okay? Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil tussen jongens en meisjes op de fiets. Dit was ook een jonge gast.

Dat klopt, genoeg autobestuurders die zelf net zo slecht opletten.
Hmm, ik zie dat wel, ik weet ook vrij zeker dat ik daarover eens een onderzoek gelezen heb, maar via google is daarover niks meer te vinden... Raar.

Anyhow, het zijn er fucking veel, ook in de auto overigens...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169688718
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Uhh, okay? Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil tussen jongens en meisjes op de fiets. Dit was ook een jonge gast.

Dat klopt, genoeg autobestuurders die zelf net zo slecht opletten.
Moet zeggen dat er overigens niks mis is met de zoekterm "vrouwen op de fiets" op google
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169688942
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die vrachtwagen _O_

Die goedpraters :')
Die denken dat je juist file krijgt als je niet helemaal door rijdt, de capaciteit wordt gehalveerd ofzo. Maakt ook echt uit, die kleine 400 meter.
Alle rits theorieën zijn leuk, maar compleet nutteloos in dit geval. De file hier staat na het ritsen, niet door het ritsen. Dus hoe je ritst maakt niet uit, file staat er toch.

Wat niet wegneemt dat ik me stoor aan de auto, en de vrachtwagen die voor eigen rechter speelt omdat ie groter is :{w
pi_169689090
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:45 schreef Piles het volgende:

[..]

Alle rits theorieën zijn leuk, maar compleet nutteloos in dit geval. De file hier staat na het ritsen, niet door het ritsen. Dus hoe je ritst maakt niet uit, file staat er toch.

Wat niet wegneemt dat ik me stoor aan de auto, en de vrachtwagen die voor eigen rechter speelt omdat ie groter is :{w
Wat die vrachtwagen doet is best wel zinloos, want de auto is toch iets flexibeler. Maar ik kan me voorstellen dat het irritant is. :D
En dan nog als titel geven: Aso vrachtwagen _O-
  FOK!fotograaf dinsdag 21 maart 2017 @ 23:05:46 #199
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_169689724
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die vrachtwagen _O_

Die goedpraters :')
Die denken dat je juist file krijgt als je niet helemaal door rijdt, de capaciteit wordt gehalveerd ofzo. Maakt ook echt uit, die kleine 400 meter.
Gelukkig krijgt zo'n chauffeur van de politie gewoon een prent. :W :W
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:48 schreef aloa het volgende:

[..]

Wat die vrachtwagen doet is best wel zinloos, want de auto is toch iets flexibeler. Maar ik kan me voorstellen dat het irritant is. :D
En dan nog als titel geven: Aso vrachtwagen _O-
Eventjes kijken:
Van rijstrook veranderen zonder richting aan te geven.
Bij het uitvoeren van een bijzondere manoeuvre het overige verkeer geen voorrang verlenen.
Onnodig linksrijden.

Tel 3 overtredingen van de chauffeur tegen 0 van de automobilist.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_169690384
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:05 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Gelukkig krijgt zo'n chauffeur van de politie gewoon een prent. :W :W

[..]

Eventjes kijken:
Van rijstrook veranderen zonder richting aan te geven.
Bij het uitvoeren van een bijzondere manoeuvre het overige verkeer geen voorrang verlenen.
Onnodig linksrijden.

Tel 3 overtredingen van de chauffeur tegen 0 van de automobilist.
De automobilist rijd over de vluchtstrook.

Blijft een mongolenactie van de automobilist. _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')