Nooit, ja in Ahoy misschienquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Zitten die twee idioten daar wel ter plaatse?
Ze zitten ook met het WK in de bezemkast, dus dat zal nu ook wel het geval zijnquote:
Behalve de trofee voor 'Clown van het PDC circuit'quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook. En als Wright niet wint dan wint ie ook nooit meer wat.
Hij heeft de hele middag verteld over zijn gesprek aan de keukentafel met zijn wijffie, dus hoezo doen alsof?quote:
Net met die fans met die pionnen zei hij iets in de trend van; ze lopen ons vannacht wsch als we op weg zijn naar hotel voorbij. Althans dat hoorde ik. Wel in de auto op mijn TV dus had omgevingslawaai.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij heeft de hele middag verteld over zijn gesprek aan de keukentafel met zijn wijffie, dus hoezo doen alsof?
Aha nee frank zei het is maar goed dat ze in minehead zijn dan kom ik ze straks met de auto op weg naar huis niet tegen. Zoiets ik weet de precieze zin niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net met die fans met die pionnen zei hij iets in de trend van; ze lopen ons vannacht wsch als we op weg zijn naar hotel voorbij. Althans dat hoorde ik. Wel in de auto op mijn TV dus had omgevingslawaai.
Oooh zo. Ok.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Aha nee frank zei het is maar goed dat ze in minehead zijn dan kom ik ze straks met de auto op weg naar huis niet tegen. Zoiets ik weet de precieze zin niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |