Leuke potjes laten staan. Maar Barney zal wel hoofdpodium komenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul Hogan v Gerwyn Price
Michael Smith v Alan Norris
Kim Huybrechts v Joe Cullen
Daryl Gurney v Vincent van der Voort
Dat valt ook wel weer mee, met je zeer goed. Wel een vast gezicht, ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:26 schreef Poepz0r het volgende:
Leuk om Tabern weer eens terug te zien. Was vroeger toch een zeer goede speler.
Ik denk dat ze Huybrechts v Cullen of Gurney v Van der Voort ervoor laten vallen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuke potjes laten staan. Maar Barney zal wel hoofdpodium komen
Was zeer goed in zijn top tijd ja (niet te vergelijken met MvG, Wright etc) maar speelde gewoon top 10-12 als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, met je zeer goed. Wel een vast gezicht, ja.
Rare definitie van zeer goed heb jij dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was zeer goed in zijn top tijd ja (niet te vergelijken met MvG, Wright etc) maar speelde gewoon top 10-12 als ik mij niet vergis.
Top 12 is toch zeer goed?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rare definitie van zeer goed heb jij dan.
Kan me 2007 herinneren in de QF tegen Van Barneveld en dat hij in 2008 bijna Taylor op de knieën had. Jaar daarna verloor hij volgens mij van Koos.
Iedereen, ook ITV is gebonden aan die stage.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:09 schreef Szura het volgende:
Maar gaat RTL straks dan wel HOLLANDSE AVOND uitzenden of zijn ze gebonden aan Stage 1?
Lolquote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen, ook ITV is gebonden aan die stage.
Wright cross wtfffquote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Main Stage
Paul Hogan v Gerwyn Price
Michael Smith v Alan Norris
Kim Huybrechts v Joe Cullen
Rob Cross v Peter Wright
Stage Two
Ian White v Martin Lukeman
Simon Whitlock v William O'Connor
Alan Tabern v Raymond van Barneveld
Daryl Gurney v Vincent van der Voort
Little richard heeft toch aangekondigd meer voor de pdc te gaan werken?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Soms nog hier en daar ook nog wel eens, maar het is zeer zelden inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |