abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170928477
Het is op zich niet zo vreemd dat Australie het zonder buren wat meer van de jury moet hebben dan de televoting, maar het schiet nogal door:

2015: Jury: 224 Televoting: 132
2016: Jury: 320 Televoting: 191
2017: Jury: 171 Televoting: 2
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170928566
Misschien is het een idee om nu te stoppen met deze act. Was altijd het plan voor slechts 1 deelname, maar blijkbaar krijgt de EBU er veel geld voor.
pi_170929402
Dit slaat inderdaad echt helemaal nergens op. Niet dat het lied zo slecht is, maar dat zijn wel meerdere liedjes niet die onderaan eindigen of de finale niet halen.

Gewoon voor het derde jaar enorm gematst door de jury's met op zich geen verschrikkelijke, maar ook geen heel bijzondere optredens. Ik vraag me echt af of de lage televote scores wel echt komen doordat men in Europa niet graag op Australië stemt, of dat het niet gewoon oprechte desinteresse in de inzendingen is.

Dit keer was het ook gewoon zowel tijdens de jury rehearsal als tijdens de live uitzending vals gezongen. De televote stemt er dan natuurlijk niet voor, maar ik verbaas me over de hoge score van de jury.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170932672
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 02:24 schreef KoningPils het volgende:
Misschien is het een idee om nu te stoppen met deze act. Was altijd het plan voor slechts 1 deelname, maar blijkbaar krijgt de EBU er veel geld voor.
In Australië hebben ze al plannen voor een nationale finale, dus ik denk niet dat het voor hun afgelopen is :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')