abonnement Unibet Coolblue
pi_198076724
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
BIJ1 :')

Onderstaande punten zijn de eerste stappen die BIJ1 concreet kan zetten tegen racisme en voor dekolonisatie.

Saté is een Indonesisch gerecht wat via de koloniale banden populair is geworden in Nederland.
- Saté wordt verboden in de openbare ruimte.
Ik zie dat niet in hun partijprogramma staan. Waar heb je deze informatie vandaan?
pi_198076861
Toevallig "Zoop in Afrika" (2005) gezien? Sylvana Simons speelt een Afrikaanse die een stel Nederlanders probeert te vermoorden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 22 februari 2021 @ 18:26:55 #28
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_198150330
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 18:01 schreef DarkwingDuck het volgende:
Vandaag stuitte ik op dit interview:
https://www.nieuwwij.nl/i(...)id-en-mannelijkheid/

Deze huisvriend van BIJ1 en hoogleraar aan de Erasmus universiteit doet toch wel behoorlijk vreemde uitspraken.
Weerzinwekkend eigenlijk als dit de BIJ1 ideologie is.
Dat is wel een beetje het politieke geweten van de partij. Als ik goed geďnformeerd ben (no shit :') :') )
pi_198150780
Nog zo'n leuk interview. Ditmaal met de #3 Rebekka Timmer (voormalig SP raadslid)

‘Het kapitalisme is gebouwd op racisme en heeft alleen kunnen ontstaan door kolonialisme en de slavernij’

https://dekanttekening.nl(...)-kapitalisme-dat-is/

#10 Petra Kramer (ook voormalig SP) vraagt op Twitter doodleuk of iemand een kamerlid een kogel door de kop wil jagen:

twitter


Wat is dit voor een club extremisten?
pi_198151018
Rebecca Timmer is niet voor niets uit de SP gegaan. Klap van de molen gekregen?
Ze handelde in die tijd af en toe 'als privé-persoon' door stickers te plakken in een lunchroom en vervolgens een boze recensie te plaatsen als de uitbater Timmer de zaak uit zet.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20181119_40370241

wat een spook


deze club claimt racisme tegen te gaan... maar maakt een uitzondering voor zichzelf. ze geven zelfs een 'stemadvies' om te stemmen op een partij die bestaat uit mensen met een specifieke huidskleur..... echt zo triest allemaal. de uitingen op de vacature-pagina van BIJ1 zijn zelfs strafbaar. daar staat letterlijk in elke vacature dat mensen met een bepaalde huidskleur voorrang krijgen.

[ Bericht 23% gewijzigd door spectrumanalyser op 22-02-2021 19:10:19 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198317859
Ik zou het wel positief vinden als deze partij in de Kamer komt. Ik ben het met 100% oneens met ze, maar ze vertegenwoordigen een bepaalde maatschappelijke stroming die groeiende is. Laat ze maar in de Kamer komen en zichzelf voor lul zetten.

Hoewel het niet hun bekendste punt is, is het wel opvallend dat daarmee voor het eerst in lange tijd een radicaal antikapitalistische partij in de Kamer komt. Veel radicaler dan de SP of PvdD nu. Misschien in een vorm waardoor Paul de Groot, Fré Meis en Marcus Bakker zich omdraaien in hun graf, maar dat terzijde. :D

Verder een interessant detail dat ze alles willen dekoloniseren, maar Nederland moet ook de Republiek Zuid-Molukken erkennen: https://bij1.org/molukkers/

Nu zijn er Molukkers in alle soorten en maten, echt niet alleen rechtse houwdegens, maar toch interessant. Stel Nederland zou dit doen en Indonesië beschuldigt ons dan van neokolonialisme, wat doet premier Sylvana Simons ( :') ) dan? Dat wordt weer een excuustournee voor Willy:

pi_198318739
Ik denk niet dat je er blij van gaat worden als er een zetel naar deze kinderlijk amateuristische activisten gaat.
Het zou de nieuwe variant van Wassila Hachchi kunnen worden. Simons begint overal aan en heeft nooit iets afgemaakt in haar leven. het partijprogramma oogt als een werkstukje van een kind uit groep 6.
Dan liever NLBeter, wat bestaat uit mensen uit de zorg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198552921
Het lijkt wel een partij vol radicaaltjes te zijn.

#7 heeft meegedaan bij kill the boer protest in Zuid-Afrika.
#10 twittert dat ze een kamerlid een kogel door het hoofd wil jagen.
#4 vindt dat blanke gehandicapten maar bewust moeten zijn van hun witte privilege. Zo niet terug naar start en je huiswerk doen.

https://www.dumpert.nl/?selectedId=8089501_0ccc9cda

FvD is een zooitje ongeregeld, maar deze club is zo mogelijk nog enger.
pi_198553011
vergeleken met "Kill the boer" Julius Malema is Akwasi nog een lieverdje.
Julius Malema is leider van een beweging voor vrijheid FFE en roept op om blanke mensen om te brengen.
Julius is veroordeeld voor de tekst in het "Kill the boer"-lied. Hij zingt het nog wel maar gebruikt nu de tekst "Kiss the boer".
bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Julius_Malema

Lynn Fokkens heeft haar twitter-account opgeheven. Lynn heeft in het verleden tweets met de meest bizarre teksten geplaatst waaruit de liefde voor FFE en de "doelstellingen" daarvan niet onder schoenen of banken geschoven is. Lynn heeft in ieder geval op twitter aangegeven dat Julius Malema een goede makker van haar is.

twitter


[ Bericht 9% gewijzigd door spectrumanalyser op 17-03-2021 19:56:20 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:35:28 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198562490
Het ziet er goed uit voor BIJ1! ^O^

O+ Sylvana Simons O+
Quinsy Gario _O_
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198562513
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:35 schreef Ringo het volgende:
Het ziet er goed uit voor BIJ1! ^O^

O+ Sylvana Simons O+
Quinsy Gario _O_
Ja, toch nog iets positiefs aan deze verkiezingen. Hoop ik dan :)
  donderdag 18 maart 2021 @ 06:49:10 #37
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198564229
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:37 schreef Stranger het volgende:

Ja, toch nog iets positiefs aan deze verkiezingen. Hoop ik dan :)
Of toch niet... :N
Nederland kiest rechts en fascistisch.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198566652
ach man, moet je hier nou blij van worden?
Dat mens doet niet anders dan de meest walgelijke dingen uitbraken. De politie is schuldig. Nederland is racistisch.
Wiskunde is racistisch.
intussen bestaat haar partij uit zuivere haat voor mensen met een specifieke afkomst, namelijk de autochtoon. dat mens weet werkelijk niets in te brengen dan valse beschuldigingen

de jongerenbeweging kan er ook wat van
https://www.telegraaf.nl/(...)en-jongerenclub-bij1

dit is nog wel het toppunt. Simons "nam het op" voor de nabestaanden want volgens Simons was er racisme in het spel. Nou niet dus, tot verdriet van de nabestaanden.
https://dekanttekening.nl(...)stie-sylvana-simons/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 18 maart 2021 @ 11:14:51 #39
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198567509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
ach man, moet je hier nou blij van worden?
Ja.
Ik word ook heel blij van jouw gehuil :W
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198567545
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 11:14 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja.
Ik word ook heel blij van jouw gehuil :W
wat voegt dat mens van Simons nou toe aan het debat.
in Amsterdam was er al niemand blij mee. ik geloof dat zelfs Wesley Snijder daar een reactie op gegeven heeft.
iets met ga naar de maan, en blijf daar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 18 maart 2021 @ 11:33:02 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198567892
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 11:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat voegt dat mens van Simons nou toe aan het debat.
in Amsterdam was er al niemand blij mee. ik geloof dat zelfs Wesley Snijder daar een reactie op gegeven heeft.
iets met ga naar de maan, en blijf daar.
Ah, de ex-voetballer annex politiek filosoof.
Je hebt me overtuigd.
Huilen :W
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198567950
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 11:33 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ah, die ex-voetballer annex politiek filosoof.
Je hebt me overtuigd.
Huilen :W
weet oprecht niet of je nou blij kunt zijn met Sylvana Simons in de Tweede kamer.
bij de Amsterdamse gemeenteraad gaat het gerucht dat ze veelvuldig afwezig was bij vergaderingen.
dan had ze weer een klaplong, dan corona, dan weer tandarts. waar ze zich afmeld voor de gemeenteraad verscheen ze wel bij een bijeenkomst in pakhuis de zwijger.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 18 maart 2021 @ 12:00:09 #43
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198568367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 11:35 schreef spectrumanalyser het volgende:

weet oprecht niet of je nou blij kunt zijn met Sylvana Simons in de Tweede kamer.
bij de Amsterdamse gemeenteraad gaat het gerucht dat ze veelvuldig afwezig was bij vergaderingen.
dan had ze weer een klaplong, dan corona, dan weer tandarts. waar ze zich afmeld voor de gemeenteraad verscheen ze wel bij een bijeenkomst in pakhuis de zwijger.
We gaan het allemaal zien.
Maak je vooral druk om die ene zetel radicaal-rechtvaardig geluid en niet om de 30 zetels onversneden fascisme daar tegenover.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198568373
Sylvana zet zichzelf op de eerste plaats (letterlijk), dan pas degene die haar daar gebracht hebben (checkt dat met een vraag of ze bedankt zijn). Duidelijker kan het niet: BIJ1 is een verdienmodel voor levensonderhoud Sylvana.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198570156
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Sylvana zet zichzelf op de eerste plaats (letterlijk), dan pas degene die haar daar gebracht hebben (checkt dat met een vraag of ze bedankt zijn). Duidelijker kan het niet: BIJ1 is een verdienmodel voor levensonderhoud Sylvana.
Ze zijn bedankt hoor. En mevrouw Simons kan ook zonder Bij1 prima in haar onderhoud voorzien.
pi_198570215
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 11:17 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

wat voegt dat mens van Simons nou toe aan het debat.
in Amsterdam was er al niemand blij mee. ik geloof dat zelfs Wesley Snijder daar een reactie op gegeven heeft.
iets met ga naar de maan, en blijf daar.
Haha Sneijdertje, die zijn hele carriere aan Ajax te danken heeft en nu bij U in de skybox viesdik aan het wezen is.
pi_198570217
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ze zijn bedankt hoor. En mevrouw Simons kan ook zonder Bij1 prima in haar onderhoud voorzien.
hoe dan? Simons beklaagde zich erover dat ze al haar klussen kwijt was. Karwei liet haar meteen vallen toen ze de politiek in ging. Iemand anders spreekt sindsdien de reclame in.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 10 juli 2023 @ 19:25:34 #48
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209844805
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat Bij1 na de volgende verkiezingen uit de Tweede Kamer verdwijnt…
Hangt er vanaf. Is Sinterklaas al in het land als we naar de stembus gaan in November?
Die hele partij bestaat alleen maar vanwege Zwarte piet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_209852614
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Hangt er vanaf. Is Sinterklaas al in het land als we naar de stembus gaan in November?
Die hele partij bestaat alleen maar vanwege Zwarte piet.
Zwarte Piet is een gepasseerd station, die is al lang en breed weg. *O*



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')