abonnement Unibet Coolblue
pi_170318564
Deze is vet! :D
Zo te horen is hier veel aandacht aan besteed!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_170319100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:06 schreef robuust89 het volgende:
Deze is vet! :D
Zo te horen is hier veel aandacht aan besteed!
die is inderdaad stukken beter :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_170324038
CRAFT canceled?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_170324881
quote:
13s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:07 schreef dimmak het volgende:
CRAFT canceled?
:o
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 19 april 2017 @ 09:47:15 #55
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_170325149
Zou me niks verbazen als de kaarverkoop niet lekker loopt, wie gaat er dan ook zo'n groot festival organiseren in the middle of nowhere. :')
(Zelf ook geen kaarten gekocht omdat het te ver weg is)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_170325202
quote:
13s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:07 schreef dimmak het volgende:
CRAFT canceled?
ik las het op FB, er is nog geen officieel bericht van LYM ofwel?

quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:47 schreef mstx het volgende:
Zou me niks verbazen als de kaarverkoop niet lekker loopt, wie gaat er dan ook zo'n groot festival organiseren in the middle of nowhere. :')
(Zelf ook geen kaarten gekocht omdat het te ver weg is)
precies, hoe verzinnen ze het?!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_170325223
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_170325668
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:47 schreef mstx het volgende:
Zou me niks verbazen als de kaarverkoop niet lekker loopt, wie gaat er dan ook zo'n groot festival organiseren in the middle of nowhere. :')
(Zelf ook geen kaarten gekocht omdat het te ver weg is)
Toch valt het wel mee. Veel festivals worden in het zuiden gehouden wat voor veel mensen ook te ver is. Indian Summer loopt daar ook gewoon best. Voor Noord-Holland, Friesland, Flevoland en Groningen was het makkelijk te doen.

Maar het was vooral een te grote stap om door te groeien op een andere locatie en datum. Je bent natuurlijk nooit zeker of de locatie en datum aan slaan.

Heel jammer, want CRAFT had de beste line-up van dit jaar!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_170325873
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:06 schreef robuust89 het volgende:
Deze is vet! :D
Zo te horen is hier veel aandacht aan besteed!
Deze is zo lekker O+
  woensdag 19 april 2017 @ 10:35:22 #60
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_170325882
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

Toch valt het wel mee. Veel festivals worden in het zuiden gehouden wat voor veel mensen ook te ver is. Indian Summer loopt daar ook gewoon best. Voor Noord-Holland, Friesland, Flevoland en Groningen was het makkelijk te doen.
Die provincies staan nou niet echt bekend om hun grote hardstyle scene :+
Vergeet ook niet hoeveel buitenlanders er naar zo'n event komen. De NDSM was prima bereikbaar vanaf Schiphol en genoeg hotels in de buurt. Dat is met de nieuwe locatie een stuk lastiger te regelen. Vanuit België en Duitsland is het ook weer een uur langer rijden.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_170327827
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:35 schreef mstx het volgende:

[..]

Die provincies staan nou niet echt bekend om hun grote hardstyle scene :+
Vergeet ook niet hoeveel buitenlanders er naar zo'n event komen. De NDSM was prima bereikbaar vanaf Schiphol en genoeg hotels in de buurt. Dat is met de nieuwe locatie een stuk lastiger te regelen. Vanuit België en Duitsland is het ook weer een uur langer rijden.
Zeker een goed punt, gezien festivals door een groot percentage bezocht wordt door buitenlanders.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_170329590
Denk dat de buitenlanders er niet veel om geven eigenlijk.

Maar het is nu dus facebook official. De klap van 2015 zijn ze nooit te boven gekomen. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_170329601
quote:
De klap die we nooit meer te boven zijn gekomen.

Lieve mensen, met pijn in mijn hart schrijf ik dit bericht. De geruchten zijn helaas waar, CRAFT Festival gaat niet door. Ik kan en mag niet met vingertjes wijzen, maar een samenloop van omstandigheden heeft ons de afgelopen maanden klap op klap bezorgd. CRAFT moest verhuizen naar een andere locatie. De fundering was weg, het industriële karakter moest plaats maken voor het Noordelijker gelegen groene Geestmerambacht. Naast deze locatie was ik ook genoodzaakt de datum een flinke zet naar voren te schuiven. Toch geloofde ik heilig in mijn team en het concept. We hebben keihard gewerkt, maar hebben helaas niet altijd alles in eigen hand.

Terug naar 2015: de zwarte bladzijde. CRAFT Festival liep letterlijk in het water en de rest van het verhaal kennen jullie en is geschiedenis. Het was een klein wonder dat we überhaupt nog mochten en konden bestaan. De werkelijke situatie zag er nog minder rooskleurig uit: CRAFT heeft de afgelopen twee jaren aan de beademing gelegen en het was na het rampscenario per direct een kwestie van leven of dood. Het concept balanceerde aan de afgrond, het hing aan een zijden draadje.

De paradox is dat CRAFT in één klap populairder dan ooit was. De hardstyle scene liet weer eens zien waarom zij de meest dedicated fans ter wereld zijn. Massaal ontvingen mijn team en ik steunbetuigingen en juist dat heeft ervoor gezorgd dat we met nog meer passie, enthousiasme en gedrevenheid richting 2016 gingen. In dit jaar verkochten we drie evenementen uit met de HMH als kroon op ons werk. Een halfjaar later kwam dan toch de nekslag.

Het doet mij verschrikkelijk veel pijn om jullie teleur te moeten stellen. Woorden schieten mij te kort en met woorden zal ik de pijn niet kunnen verzachten. Mijn levenswerk is ten einde. Ik neem mijn verantwoordelijkheid en ben bereid elke klap te vangen. De realiteit is echter dat ik met mij en dit concept velen anderen meetrek. Iedereen moet een beetje boeten voor de problemen die (door overmacht) ontstaan zijn. Ik heb er alles aan gedaan om CRAFT te redden. Ik ben altijd verantwoordelijk geweest voor de creatieve invulling van CRAFT. Dit jaar voor o.a. Lucky Number Six, en de CRAFT-Gotchi. Ik heb zelfs vol enthousiasme onze eigen kranten staan uitdelen op elk station in Noord-Holland. Tot de laatste dag heb ik alles gegeven, maar het mocht niet meer baten.

Dit was het dan. Ik heb veel geleerd en ben veel wijzer geworden. De klappen van de zweep heb ik leren kennen. Ze kunnen me alles afnemen, maar mijn liefde voor Hardstyle en alle mensen die me altijd hebben gesteund kunnen ze me niet ontnemen. Lieve lezer, het spijt me verschrikkelijk dat het niet geworden is waar ik zo in geloofde.

Hoogtepunten en dieptepunten. Ze liggen soms zo dicht bij elkaar. We dachten 2015 overleefd te hebben, maar het is de klap die we nooit meer te boven zijn gekomen. Deze fatale klap zorgt ervoor dat er simpelweg geen geld is om de tickets terug te betalen.

Je hebt dus nog iets van mij te goed, of met andere woorden: ‘I owe you one’.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_170347656
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Je hebt als organisator toch wel een soort verzekering die dit soort dingen grotendeels dekt?
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 20 april 2017 @ 09:37:51 #65
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_170347992
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je hebt als organisator toch wel een soort verzekering die dit soort dingen grotendeels dekt?
Nee, toen craft werd afgelast ivm die storm waren ze ook niet verzekerd. Was te duur ofzo
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_170351320
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:37 schreef mstx het volgende:

[..]

Nee, toen craft werd afgelast ivm die storm waren ze ook niet verzekerd. Was te duur ofzo
Hmm, zonde. Zeker voor de mensen die kaartje hadden gekocht en zich erop verheugden.
Blijf er wel bij dat het niet slim is om zo'n investering te doen in een feest zonder een financiële zekerheid te hebben middels een verzekering oid.
Zal toch niet de eerste keer zijn geweest dat een festival gecancelled moet worden ivm het weer.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 28 april 2017 @ 07:24:30 #67
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_170537014
Gisteren naar Supersized geweest, was heel vet. Mooie classics stage met o.a. Noisecontrollers en Josh&Wesz die eens wat anders draaiden dan normaal (Alexes _O_ _O_ ). Het geluid stond best wel hard en de sfeer was ook top ^O^ ^O^
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:30:55 #68
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_170562186
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_170572026
quote:
:D

Met Kingsday heb ik Wasted Penguinz met Code Black zien draaien. Was me een heerlijk setje. WP heeft een behoorlijke verzameling van prima platen :9
Code Black is wmb altijd dikke prima :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 1 mei 2017 @ 07:29:48 #70
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_170600987
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 07:24 schreef mstx het volgende:
Gisteren naar Supersized geweest, was heel vet. Mooie classics stage met o.a. Noisecontrollers en Josh&Wesz die eens wat anders draaiden dan normaal (Alexes _O_ _O_ ). Het geluid stond best wel hard en de sfeer was ook top ^O^ ^O^
Beat the bridge was kut. Ben na 2 uur weggegaan... :o
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 1 mei 2017 @ 07:41:54 #71
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_170601037
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 07:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Beat the bridge was kut. Ben na 2 uur weggegaan... :o
Zo'n ervaring had ik ook in 2012, sindsdien nooit meer daar geweest :+
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_170601065
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 07:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Beat the bridge was kut. Ben na 2 uur weggegaan... :o
Pfff, dat valt wel heel erg tegen. Wat was er zo kut?
gr gr
pi_170601141
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 07:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Beat the bridge was kut. Ben na 2 uur weggegaan... :o
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 07:47 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Pfff, dat valt wel heel erg tegen. Wat was er zo kut?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 1 mei 2017 @ 19:20:33 #74
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_170615240
Het was koud. Sfeer was voor mij meh....
Frontliner draaide bagger. DJ hoort mee te gaan met het publiek. Publiek ging los bij wat oudere tracks....draait ie nog van die nieuwe nummers die al tijden niet meer je-van-het zijn.
Frequenzers was wel tof, maar kwam er gewoon niet in. Geen zin om te zuipen of te snoepen.

Door de kleinere opzet was het ook gewoon niet het feest wat ik kende. Dan liever weer terug in het kleine hoekje op de Korenmarkt.

Gezien ik in de buurt woonde gewoon naar huis gegaan. Vrienden lekker hun ding laten doen. En onderweg bij het station een biosje gepakt :D
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_170615794
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dan liever weer terug in het kleine hoekje op de Korenmarkt.
dat binnenplaatsje, ergens achterom bij een café ofzo :D echt super klein, DJ-booth bovenop een steiger en maar knallen ^O^ volgens mij heb ik daar nog ergens een foto van: B-Front, jij, ik en zo'n broekie artiest (uit Brabant, kameraad van Bob ofzo) waarvan ik de naam even kwijt ben :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')