abonnement Unibet Coolblue
pi_169327339
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk ook dat O'G3NE de finale haalt (de jury alleen al zal echt wel wat over hebben voor de vocale kwaliteiten), maar bedenk wel dat het grootste deel van de inzendingen die nog bekend moeten worden gemaakt uit semi 2 komen. Nú is die concurrentie weliswaar nog niets, maar als er nog een aantal goede nummers bij komen kan het wel degelijk nog moeilijk worden.
Ik vind de finale ook geen zekerheidje, maar die recensie van ESCtips is belachelijk negatief. Als het de finale haalt, wordt het laatste... nou ik kan wel een paar nummers noemen (Duitsland bv.) die nog slechter zijn. En dan zijn de drie zussen technisch ook nog eens uitstekende zangeressen, wat van het Duitse zangeresje niet gezegd kan worden.
pi_169328398
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 23:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Die knakker heeft de concurrentie zeker niet gehoord?
Waarschijnlijk te hoge verwachtingen? En dit nummer is echt zo slecht niet als sommige beweren. Ik zag lijstjes voorbij komen waarbij dit onderaan stond :{ , nou oke, kwestie van (hele slechte) smaak. Geef het nog ff een paar luisterbeurten. Ik weet niet waar ik het las, maar iemand vergeleek het met Oekraine vorig jaar. Voor vele geen luisterplaat, maar wel iets dat op de avond zelf opvalt en waarvan je dan ook kan zeggen: dit is erg goed hoor. Visuals die het lied nog meer versterken. Wil niet zeggen dat NL dezelfde resultaat gaat behalen, maar ik kan me hier wel in vinden. Ik verwacht dat als de act straks klopt, men overtuigd gaat zijn van een finaleplek.
~The present is all there is~
  maandag 6 maart 2017 @ 13:20:08 #28
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169328422
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:47 schreef grazz het volgende:
Volgens ESCtips zouden we de finale wel eens kunnen gaan missen: http://esctips.com/2017/0(...)-lights-and-shadows/
Oei, en die gast weet altijd waar hij het over heeft. Zo schreef hij in 2014 over CATS oa:
quote:
This gentle, wishy-washy ditty will likely go unnoticed in what is a fiercely contested first semi-final.
[...]
Calm After the Storm is like The Police’s Every Breath You Take, but without the catchy chorus.
[...]
The juries should be fairly receptive to the Dutch entry, but I don’t envisage them placing it high enough to reverse the damaging impact of their televote deficit.
[...]
The staging will need to tap into that summer drive in the countryside if they are to connect with TV viewers. The song is dull, but the staging might – to a certain degree – address that perception. Even so, televote support will be a challenge and will likely undo a favourable jury ranking.
En we weten allemaal nog hoe slecht dat idd afliep. :7
Oh wacht... :D

Maar goed, verder on-topic :P
Paar reacties van yt:

quote:
OH MY GAWD THEIR HARMONIZING IS FLAWLESS! (And haters who say it's done electronically, watch some of their live performances before trying to sound cool)
quote:
Those harmonized vocals makes me very happy! I really hope they can sound this flawless live <3
quote:
Omg i love it! My top 3!!! :) Can't wait to hear it live, I hope It will sounds awesome too! :) Good luck Netherland
quote:
This will be the Sound of Silence of this year. A little bit bland when you hear the studio version, but it will blow you away when you hear it live.
quote:
Good song congratulations Netherlands amazing vocals Go grand final love from Azerbaijan ))
Ik weet, yt is nooit zeker of het wel echt buitenlandse reacties zijn, maar ik plemp ze toch lekker ff neer. :6
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_169328463
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oei, en die gast weet altijd waar hij het over heeft. Zo schreef hij in 2014 over CATS oa:

[..]

En we weten allemaal nog hoe slecht dat idd afliep. :7
Oh wacht... :D

Maar goed, verder on-topic :P
Paar reacties van yt:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik weet, yt is nooit zeker of het wel echt buitenlandse reacties zijn, maar ik plemp ze toch lekker ff neer. :6
^O^ vooral doen
~The present is all there is~
pi_169334424
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:47 schreef grazz het volgende:
Volgens ESCtips zouden we de finale wel eens kunnen gaan missen: http://esctips.com/2017/0(...)-lights-and-shadows/
De score blijft ruim achter bij die van Trijntje Oosterhuis in 2015.
http://esctips.com/2014/1(...)sterhuis-walk-along/
pi_169336642
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De score blijft ruim achter bij die van Trijntje Oosterhuis in 2015.
http://esctips.com/2014/1(...)sterhuis-walk-along/
Het moet wel gezegd worden dat Nederland toen net 2 zeer succesvolle inzendingen gestuurd had, en de verwachting in eerste instantie was dat het liedje nog zou worden 'afgemaakt' en Hans Pannecoucke er wel een leuke act bij zou bedenken.

Maar ondanks de negatieve toon in het commentaar op O'G3NE op Esctips.com, waarschijnlijk ingegeven door teleurstelling, zijn de teksten en reacties van gebruikers er doorgaans op een uitstekend niveau.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_169337141
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het moet wel gezegd worden dat Nederland toen net 2 zeer succesvolle inzendingen gestuurd had, en de verwachting in eerste instantie was dat het liedje nog zou worden 'afgemaakt' en Hans Pannecoucke er wel een leuke act bij zou bedenken.

Maar ondanks de negatieve toon in het commentaar op O'G3NE op Esctips.com, waarschijnlijk ingegeven door teleurstelling, zijn de teksten en reacties van gebruikers er doorgaans op een uitstekend niveau.
Ik heb het nummer vier keer gehoord en hoef het nooit weer te horen.
  maandag 6 maart 2017 @ 22:08:52 #34
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_169340733

Wat een schatje! "Wow, another key change!"
Hey ho. Let's go!
pi_169344773
Ohja, video reviews ^O^
quote:
Netherlands: More like W1L50'N PH1LL1P5. I actually love it though, those harmonies are as clear as a bell and there's an overwhelming sense of nostalgia to it that I think will appeal to a lot of the audience (in a Michal Szpak kind of way, but maybe not on that big of a scale).

Love this song - gorgeous harmonies and a beautiful message delivered with professionalism and confidence. Well done Netherlands

Wow. I don't like girl/boy bands, and the song was a Meh in the begenning for me, but wow I love their voices and harmonizing It's just so beautiful ;-;

So the first time I heard this, I didn't really like it. But just now, I burst into tears halfway though. So I guess good job O'g3ne?
~The present is all there is~
pi_169346530
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:18 schreef grazz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk te hoge verwachtingen? En dit nummer is echt zo slecht niet als sommige beweren. Ik zag lijstjes voorbij komen waarbij dit onderaan stond :{ , nou oke, kwestie van (hele slechte) smaak. Geef het nog ff een paar luisterbeurten. Ik weet niet waar ik het las, maar iemand vergeleek het met Oekraine vorig jaar. Voor vele geen luisterplaat, maar wel iets dat op de avond zelf opvalt en waarvan je dan ook kan zeggen: dit is erg goed hoor. Visuals die het lied nog meer versterken. Wil niet zeggen dat NL dezelfde resultaat gaat behalen, maar ik kan me hier wel in vinden. Ik verwacht dat als de act straks klopt, men overtuigd gaat zijn van een finaleplek.
Toen ik het lied van Jamala de eerste keer luisterde, wist ik gelijk dat het ver zou komen. En toen had ze het nog niet live gezongen, en gold in haar eigen land niet eens als favoriet. Maar ik vond het goed omdat het zowel qua emotie als vocaal-technisch heel sterk was.

Bij O'G3NE komt ondanks het thema de emotie niet over, bij mij tenminste. Maar puur omdat het zo razend moeilijk te zingen is zou het op basis van jurypunten de finale wel moeten kunnen halen... maar ja, die jury's he.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 11:07:17 #37
163650 Greys
pi_169348190
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:10 schreef blackswangreen het volgende:
... maar ja, die jury's he.
Ja dat heeft wel een nare smaak achtergelaten de laatste paar jaren, zeker als je filmpjes zag hoe de jury's het aanpakten. Helemaal niet kijken/luisteren en een beetje bezig zijn met selfies. En onze eigenlijk Nederlandse jury die 's ochtends eens kwam vragen wat ze eigenlijk moesten beoordelen die avond. :{ Geeft toch niet echt een betrouwbaar gevoel dat ze het allemaal serieus nemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169349377
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:07 schreef Greys het volgende:
Geeft toch niet echt een betrouwbaar gevoel dat ze het allemaal serieus nemen.
Toch hoop je dat dat zich uitmiddelt en dat de jury net iets objectiever er naar kijkt dan de gemiddelde kijker, maar inderdaad, professionaliteit straalt het niet uit.
pi_169355200
quote:
Heeft iemand een samenvatting? Na drie minuten ben ik afgehaakt omdat ik zelf buiten adem raak :')
pi_169357446
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:56 schreef Soren het volgende:

[..]

Heeft iemand een samenvatting? Na drie minuten ben ik afgehaakt omdat ik zelf buiten adem raak :')
Ik zal haar ff quoten:

quote:
I can say dat efter lest year entrie, i laaik Dutch sonk this year
~The present is all there is~
pi_169357680
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:45 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik zal haar ff quoten:

[..]

_O-
pi_169358044
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:53 schreef Soren het volgende:

[..]

_O-
Zo grappig is het niet :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze zegt verder niet veel bijzonders. Elke video begint met introductie wie Daniela is, wanneer het ESF is, wat ze van het gekozen lied vindt en tenslot, noemt ze alle inzendingen van dat land op.
~The present is all there is~
pi_169362403
quote:
I was never so sure in my life as to who will be the winner this year

this is wonderful, my favorite song from Eurovision 2017, great job

WOW, THIS IS TOP 3 MATERIAL

This song is amazing😘
12 points from Greece😍😍

Ganz schön!

hey buren, jullie sturen altijd super goede kandidaten naar het Eurosong. ik ben echt weg van dit liedje! succes! 😘

This is just pure art, definitely my number #1

First normal song from The Netherlands. I'm glad.

I never expected to be touched so wonderfully by a Eurovision entry. The emotions I feel, knowing what the song means and the message behind it are indescribable. Instantly my favourite. These 3 girls and their father (who wrote the song) will no doubt have made their mother/wife(?) proud with this song. Absolutely beautiful.

Wow! 12 points from UK!! Feel like it needs to be revamped from 1:40 onwards though, the instruments ruin the song and their incredible harmonies 😕😕

I love this song. Best of luck girls from Australia 😊
  donderdag 9 maart 2017 @ 20:43:59 #45
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169399924

Geen idee wie dit is, maar ik vind hem een beetje klinken als een jonge Graham Norton. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_169467178
~The present is all there is~
pi_169472324
Haha ik heb dat eerste stuk echt met een big smile gekeken
pi_169472676
Ik ben stiekem een beetje fan van die kerel :Y


Het moment waarop hij ziet dat ze hun 'trucje' doen .. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Soren op 12-03-2017 22:08:29 ]
pi_169473126
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:02 schreef Soren het volgende:
Ik ben stiekem een beetje fan van die kerel :Y


Het moment waarop hij ziet dat ze hun 'trucje' doen .. :D
Haha ik had hem nog nooit eerder gezien maar hilarische kerel ja. Maar hoe kent hij Ogene zo goed?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')