In 2012 was er ook nog een editie (Zuid-Korea & Filipijnen), maar die werd een flop.quote:
ohhhh SHIT!!!!!! krijgen ze het toch voor elkaar weer zo'n zogenaamde BN'ner erin te laten meespelen....WHY?????quote:
ja zeg dat welquote:
ja je hebt gelijk. Ben een beetje allergisch voor de term BN'ner geworden denk ikquote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef Injetta het volgende:
Laten we eerst kijken wat dit nieuwe spelelement doet.
Ik ben meer allergisch voor willekeurige invloeden van buitenaf in zoietsquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk. Ben een beetje allergisch voor de term BN'ner geworden denk ik
ja dit dus ook inderdaad. Beiden eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben meer allergisch voor willekeurige invloeden van buitenaf in zoiets
Natuurlijk ben je ook afhankelijk van de mensen die je een lift geven, dat snap ik, maar er iemand van buitenaf inbrengen (of dat nou een BN'er is of niet) klinkt zo enorm als 'laten we er lekker gek nog iets willekeurigs aan toevoegen, zodat het nog meer om geluk gaat'
op de een of ander manier kunnen ze het niet laten zich ermee te bemoeien of zo. Gedoe ook weer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:34 schreef June. het volgende:
Ik weet ook niet waarom dit nu weer moet. De oude regels waren prima. Why change a winning team?Zou het echt jammer vinden als een tweederangs BN'er weer de aandacht op zich moet vestigen. Hopelijk valt het mee..
dat was zo mooi toenquote:Op zondag 2 april 2017 12:56 schreef Cee het volgende:
Oehhh, was het alweer bijna vergeten!![]()
Dat toegevoegde spelelement vind ik dan ook weer jammer, maar wie weet, pakt het leuk uit.
Drrriiiiiiive klootzak!
Precies hetzelfde nogquote:
quote:Op maandag 3 april 2017 18:18 schreef Odaiba het volgende:
Nou ik zal er vanavond eens voor gaan zitten. Kijken of het wat is.
heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |