Ik ben een uur geleden al geweest. Kwam er dunnetjes uit. Beetje diarree achtig.quote:
Laten we het testen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel er dan gescoord wordt
Vreemd spandoek inderdaad, sinds wanneer speelt Feyenoord in de JL?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een arrogant spandoek van Cambuur.
Zal hij liever nogmaals verhuurd worden aan Feyenoord om CL te spelen gok ik.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die de mentaliteit van zijn pa heeft zal die er vast wel geen moeite ermee hebben om aan Liek one / Championship club verhuurd te worden
Dit is frontpage humor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vreemd spandoek inderdaad, sinds wanneer speelt Feyenoord in de JL?
Ben je toevallig bij de McDonalds tegenover je sportschool geweest?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een uur geleden al geweest. Kwam er dunnetjes uit. Beetje diarree achtig.
Hoop het voor hem.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij liever nogmaals verhuurd worden aan Feyenoord om CL te spelen gok ik.
Nee.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je toevallig bij de McDonalds tegenover je sportschool geweest?
dat is niet gezond op dit tijdstipquote:
Hahaha goedequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is niet gezond op dit tijdstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |