kloptquote:Op zondag 5 maart 2017 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar gaat dat over? Orthodoxy doet me aan iets christelijks denken
Klinkt als zware kostquote:Op zondag 5 maart 2017 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt
http://www.goodreads.com/book/show/87665.Orthodoxy
vermakelijk wel
die heb ik ook wel eens gezienquote:Op zondag 5 maart 2017 02:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk de film Pope Joan. Ook niet best voor zaterdagnacht
Tsja. Het is lastig om het ooit nog met 100% zekerheid te wetsn. Kan me zeer goed voorstellen dat als er bewijs is dat dit zeer goed verborgen is en anders allang vernietigd.quote:
Ik heb me er wel eens in verdiept.quote:Op zondag 5 maart 2017 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Het is lastig om het ooit nog met 100% zekerheid te wetsn. Kan me zeer goed voorstellen dat als er bewijs is dat dit zeer goed verborgen is en anders allang vernietigd.
Dat is dan ook wel vreemdquote:Op zondag 5 maart 2017 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb me er wel eens in verdiept.
Lijkt me stug allemaal.
Vooral omdat de eerste vermelding 100en jaren na dato is gevonden
Natuurlijk. Zeker als het zo een machtig instituut betreft als de kerk. Met al zijn (mogelijke) kennis toch iets mysterieusquote:Op zondag 5 maart 2017 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het heeft wel wat magisch verder, katholieke kerk
over magisch gesprokenquote:Op zondag 5 maart 2017 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het heeft wel wat magisch verder, katholieke kerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |