en dat ie debatten uit de weg gaat. Het is tactisch wel erg doorzichtigquote:Op zondag 5 maart 2017 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, die mensen die je op tv ziet in Spijkenisse ofzo gaan toch wel op hem stemmen. Maar er zijn toch wat mensen die blijkbaar zijn gaan twijfelen, misschien wel omdat Wilders niet wil uitleggen hoe hij wil bereiken wat hij wil bereiken.
Hier erg gemixt. Kan ook wel merken dat ik in een gemixt bedrijf werkquote:
Kamergotchi had ik dan weer welquote:Op zondag 5 maart 2017 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen in mijn omgeving had ook zo'n kamergotchi.Die iedereen inmiddels ook weer dood heeft laten gaan.
quote:Op zondag 5 maart 2017 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Die verspreking bij Lubach
Ik heb de Islam ooit opgericht![]()
Ik had ook een Jesse. En hij was ook niet dood gegaan maar ik had de app van mijn telefoon verwijderd want hij sloopte de energie van mijn accu. Dat zou de echte Jesse niet leuk hebben gevonden.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier erg gemixt. Kan ook wel merken dat ik in een gemixt bedrijf werk
[..]
Kamergotchi had ik dan weer welIk heb Jesse nog steeds levend
Ik had een Geert, maar hij had wel erg veel aandacht nodig.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier erg gemixt. Kan ook wel merken dat ik in een gemixt bedrijf werk
[..]
Kamergotchi had ik dan weer welIk heb Jesse nog steeds levend
Dat is niet erg groen inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2017 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik had ook een Jesse. En hij was ook niet dood gegaan maar ik had de app van mijn telefoon verwijderd want hij sloopte de energie van mijn accu. Dat zou de echte Jesse niet leuk hebben gevonden.
Ik moet echt soms beetje lachen om die push berichten. Met de Wietwet van Pechtold moest Pechtold meer eten krijgen omdat ie gelijk ging smoken. Of hij was de hele nacht wakker gehouden door Buma zijn Wilhelmus gezangquote:Op zondag 5 maart 2017 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een Geert, maar hij had wel erg veel aandacht nodig.
Ja, die waren wel scherp. Maar ze gingen niet slapen, dat vond ik wel stom.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet erg groen inderdaad
[..]
Ik moet echt soms beetje lachen om die push berichten. Met de Wietwet van Pechtold moest Pechtold meer eten krijgen omdat ie gelijk ging smoken. Of hij was de hele nacht wakker gehouden door Buma zijn Wilhelmus gezang![]()
Ik was eerst best terughoudend want in mijn omgeving werd het gehypt, en toen dacht ik: maak het eerst maar eens waar. Maar geregeld vind ik zijn filmpjes toegankelijk, humoristisch en duidelijk en dus kijk ik z'n show nu ook geregeld.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Lubach niet heel bijzonder grappig vaak maar hier wordt Wilders hypocrisie goed blootgesteld
Ja ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem niet heel goed ken buiten wat filmpjes hier en daarquote:Op zondag 5 maart 2017 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was eerst best terughoudend want in mijn omgeving werd het gehypt, en toen dacht ik: maak het eerst maar eens waar. Maar geregeld vind ik zijn filmpjes toegankelijk, humoristisch en duidelijk en dus kijk ik z'n show nu ook geregeld.
quote:Op zondag 5 maart 2017 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem niet heel goed ken buiten wat filmpjes hier en daar
Buro Renkemaquote:Op zondag 5 maart 2017 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is toch een classic.
En ik keek vroeger ook altijd wel Buro Renkema dus misschien heb ik het dan iets beter gevolgd.
Was wel een geinige uitzendingquote:Op maandag 6 maart 2017 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de mensen met kamergotchis: de peilingen zijn binnen
Jammer dit.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was eerst best terughoudend want in mijn omgeving werd het gehypt, en toen dacht ik: maak het eerst maar eens waar. Maar geregeld vind ik zijn filmpjes toegankelijk, humoristisch en duidelijk en dus kijk ik z'n show nu ook geregeld.
Wel vind ik het leuk dat je weer in de reeks post.quote:Op maandag 6 maart 2017 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses voor dit precaire feit.
Zal niet lang zijn als je bij mijn posts "jammer dit" gaat zettenquote:Op maandag 6 maart 2017 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel vind ik het leuk dat je weer in de reeks post.
Het spijt me oprecht.quote:Op maandag 6 maart 2017 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal niet lang zijn als je bij mijn posts "jammer dit" gaat zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |