abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 november 2000 @ 16:00:22 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_476598
aangezien hier ineens allemaal topics ontstaan over wie of wat het mooiste was/is in bb komt er bij mij ineens een vraag op.

Is het uiterlijk van een bewoner belangrijk?


Ik zelf ben van mening dat het niet zou mogen uitmaken maar ik weet dat het helaas wel het geval is. Iemand die er leuk uitziet
zal altijd prettiger zijn om naar te kijken en zal dan altijd meer symphatie vinden bij de kijkers.

pi_476608
maar ja wat is leuk...
uit
  vrijdag 17 november 2000 @ 16:05:05 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_476616
quote:
Op 17 november 2000 16:02 schreef dalai het volgende:
maar ja wat is leuk...
Tja...dat verschild natuurlijk. Maar er zal altijd wel een bepaald ideaalbeeld zijn wat bij de meerderheid overeenkomt. Iemand die algemeen esthetisch verantwoord is.
pi_476625
Ik heb zelf het mannentopic geplaatst, omdat er wel veel geluld wordt over hoe lekker de vrouwen cq hun borsten zijn en weinig over de mannen. Maar wat mij betreft maakt het uiterlijk niet zoveel uit. Robin is qua uiterlijk en gedrag een favoriet bij mij, maar Koos kan ik ook waarderen. En ik val niet op oud...
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_476630
quote:
Op 17 november 2000 16:05 schreef marky het volgende:
algemeen esthetisch verantwoord
uit
  vrijdag 17 november 2000 @ 16:13:22 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_476653
quote:
Op 17 november 2000 16:07 schreef Ripley het volgende:
Ik heb zelf het mannentopic geplaatst, omdat er wel veel geluld wordt over hoe lekker de vrouwen cq hun borsten zijn en weinig over de mannen. Maar wat mij betreft maakt het uiterlijk niet zoveel uit. Robin is qua uiterlijk en gedrag een favoriet bij mij, maar Koos kan ik ook waarderen. En ik val niet op oud...
Het was niet bedoelt als kritiek op het openen van de topics over de mooiste man of vrouw. Ik vroeg me alleen af of het uitmaakt in het oordeel over iemand.
pi_476749
Misschien is het ook wel armoede, er valt nou eenmaal niet zoveel te disusseren over de mensen in het huis. Dan kun je het nog altijd over het uiterlijk hebben...

Ik denk persoonlijk dat uiterlijk er niet toe doet bij de nominaties/stemmen van de kijkers. Daar kennen de kijkers de bewoners nu lang genoeg voor.... (dat mag ik hopen)

O+. Ripley. O+.
pi_476790
Oh, ik voel het ook niet als een aanval ofzo,het was meer een losse opmerking.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_476955
Nee, het is niet belangrijk. Tenminste, voor mij niet.

Bart vond ik in BB1 het leukst omdat hij gewoon zo lekker dwars was, niet omdat hij knap was.

Georgie b.v. vind ik best een knappe vent, maar die vind ik dus echt niet meer sympathiek

En Koos staat bij mij bovenaan in het lijstje favorieten, en is nou ook niet echt knap

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 november 2000 @ 19:03:07 #10
862 Arcee
Look closer
pi_477281
Ik vind het ook niet belangrijk, hoewel het wel mooi meegenomen is. Tara vond ik wat dat betreft wel dé topper.

Maar mijn favorieten in BB zijn Robin en Koos, dus dat zegt genoeg.

Hieke vind ik best mooi, maar ik mag d'r niet en ze mag er wat mij betreft absoluut uit.

pi_477307
Uiterlijk speelt overal en altijd mee, zeker ook in BB.

Zie bijvoorbeeld Kim. Een leuke meid, een stabiel persoon, maar een beetje saai voor op TV. Als Kim saai en lelijk was, was ze in de forum al lang afgemaakt.

pi_477344
quote:
Op 17 november 2000 19:03 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het ook niet belangrijk, hoewel het wel mooi meegenomen is. Tara vond ik wat dat betreft wel dé topper.
En dat terwijl ze er maar negen dagen inzat, geen ene **** uitvoerde en maar een beetje zielig zat te doen
  vrijdag 17 november 2000 @ 21:37:36 #13
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_477592
Denk het wel dus,ik vind dat er dit jaar wel erg op uiterlijk is geselecteerd(mooie koppies ,strakke figuurtjes)meer dan vorig jaar,Bart ,vind ik een goodlooking guy en heeft een goede uitstraling,en geld ook voor sabine wat mij betreft.
Robin mag er ook wezen hoor.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  vrijdag 17 november 2000 @ 21:43:15 #14
2180 Avia
FOK-Member
pi_477603
Een mooi uiterlijk doet deuren openen die voor anderen vaak gesloten blijven, is mijn mening, maar het is wel zo dat je inhoudelijk dan ook wel iets in huis moet hebben anders red je het niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 17-11-2000 21:45]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 november 2000 @ 22:08:26 #15
862 Arcee
Look closer
pi_477636
quote:
Op 17 november 2000 19:33 schreef Fannetje het volgende:
En dat terwijl ze er maar negen dagen inzat, geen ene **** uitvoerde en maar een beetje zielig zat te doen
Ik keek toen nog geen eens. Maar goed, mijn opmerking ging PUUR over uiterlijk en daar heeft hetgeen jij noemt natuurlijk niets mee te maken.

Ik heb er idd liever een boeiend persoon in dan iemand die er goed uitziet.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')