Rijdquote:
Echt een stelletje randdebielen. Sowieso PVV-stemmende bijstandsklanten als ik het zo beluister.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt net alsof hij ma Flodder naast hem in de auto heeft zitten.
Die praat in het echt juist heel netjesquote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt net alsof hij ma Flodder naast hem in de auto heeft zitten.
Tot morgen!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:08 schreef RedFever007 het volgende:
ik ben echt Braadmoe![]()
Ga geen aandacht meer aan hem geven. Het is genoeg geweest.
Doei![]()
Volgens mij probeert hij juist met dit filmpje aan te tonen hoe goed hij bezig is door de chocolade demonstratief weg te gooien. Echt zonde, alsof er niemand anders is die je ermee blij kan maken.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:08 schreef Ypmaha het volgende:
En ik maar denken dat hij goed bezig was met afvallen
Wat is dit voor gruwelijke debiel dan?quote:
oh, die gele tas moet een prullenbak voorstellen?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij juist met dit filmpje aan te tonen hoe goed hij bezig is door de chocolade demonstratief weg te gooien. Echt zonde, alsof er niemand anders is die je ermee blij kan maken.
Ja. Laatst tijdens een live sessie vroeg ik wat er in die tas zat, afval was het antwoord.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:46 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
oh, die gele tas moet een prullenbak voorstellen?
BradgeTV is ten prooi gevallen aan de armoede.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:46 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
oh, die gele tas moet een prullenbak voorstellen?
Een gemiddelde stemgerechtigde.quote:
Afvallenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:08 schreef Ypmaha het volgende:
En ik maar denken dat hij goed bezig was met afvallen
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij juist met dit filmpje aan te tonen hoe goed hij bezig is door de chocolade demonstratief weg te gooien. Echt zonde, alsof er niemand anders is die je ermee blij kan maken.
Die tas dubbelt tevens als noodreserve voor plotseling opkomende vreetbuien.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Laatst tijdens een live sessie vroeg ik wat er in die tas zat, afval was het antwoord.
Hij gebruikt hem dus kennelijk als prullenbak.
Alsof Bradge niet, na het uitzetten van de camera, alsnog die reep op heeft lopen smikkelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alsof Bradge niet, na het uitzetten van de camera, alsnog die reep op heeft lopen smikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |