Klopt, ik vermaak me prima.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Overigens is het ook best een oke wedstrijd, maar dat geheel terzijde
BEER GODquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tot morgen in het Dartsen topic.
Beer.gif
"Kritiek prima, maar ik ga aangifte doen!"quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit hoef ik niet te pikken
ik ga jouw post rapporteren
Kan je vinden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Mensen die dit echt kijken bestaan nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Oke Bert.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit hoef ik niet te pikken
ik ga jouw post rapporteren
Je ontkent nu mijn bestaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die dit echt kijken bestaan niet
Er is altijd nogquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die dit echt kijken bestaan niet
Ik moest weer erg hard lachen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vanaf 1:35 komt 'Dit is niet leuk'
Je hebt een hekel aan jezelf.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is altijd nog
Manchester City - Huddersfield
Bayern Munchen - Schalke 04
Lazio - AS Roma
Waarom kijk ik dit eigenlijk
Als je voor die club bent snap ik t nogquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je ontkent nu mijn bestaan
En dat van mensen in het stadion
Robbengodquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is altijd nog
Lazio - AS Roma
en barcelona op ziggo sport...quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is altijd nog
Lazio - AS Roma
SchalkeGodenquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is altijd nog
Lazio - AS Roma
MSN is er al uit dus er valt niets spannends te zien daar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en barcelona op ziggo sport...
jaar waarom kijk ik dit...
Ben je nu aan het huilen mbt de moderatie?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:11 schreef Caland het volgende:
Maar gelukkig mogen we het wel over andere wedstrijden hebben
bedankt voor de tip...quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MSN is er al uit dus er valt niets spannends te zien daar.
Simon Zijlemans steelt mijn grapjetwitter:VoetbalInside twitterde op woensdag 01-03-2017 om 21:11:37KNVB Beker? KNVB Baker! #spavit #voetbalinside https://t.co/7fcbAE62bQ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |