Hou hiermee opquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uit goals in de beker tellen dubbel toch?
Yes, al was die wel een wat verdekter/verrassender geschoten. En het lag ook niet compleet openquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:59 schreef Caland het volgende:
Tegen Ajax ook al in die korte hoek toch?
Klaasie, zelfs jij weet toch beterquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
telt een uit doelpunt nou dubbel als sparta zo gelijk maakt?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik draai me echt 2 minuten om en ik mis een goal.
Dit is niet leuk mensen.
Kan je je nek ook omdraaien?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet leuk mensen.
ik twijfel echt man...quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klaasie, zelfs jij weet toch beter
Ja, dat zegt wat
Je doet je username eer aanquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vitesse richting de Bakerfinale
Sow.quote:
Adrian?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 ding is zeker, Lewis wint de beker.
Je doet je naam eer aan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vitesse richting de Bakerfinale
Nathan Adrian Lewis Hamiltonquote:
En je liep ook nog eens door de zeikregen naar de supermarkt. Jij hebt duidelijk je dag niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet leuk mensen.
Nee maar omdat Sparta nu thuisvoordeel heeft worden bij gelijkspel de strafschoppen in het Gelredome genomen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik twijfel echt man...
volgens mij telt dat toch niet dubbel nu?
Citroen!quote:
Met dat viesdikke lijf van je doe je er ook wel 2 minuten over om je om te draaien.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet leuk mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |