abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169208128


Welkom in het centrale PVV topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Nederland is een prachtig land. Maar het staat onder druk. Om tal van redenen. De politieke elite in Nederland negeert stelselmatig de belangen en problemen van de burger.

Het is nog steeds niet veilig op straat door onvoldoende politie en te lage straffen. Het aantal vreemdelingen dat jaarlijks naar ons land komt is nog steeds excessief hoog. De demografische ontwikkelingen zijn ronduit zorgelijk: de meerderheid van de jongeren in de grote steden is nu al van niet-westerse afkomst. De overheid is veel te groot en heft te veel belastingen zowel op landelijk als gemeentelijk niveau zodat burgers iedere maand opnieuw te weinig van hun eigen verdiende geld overhouden. En kwetsbare mensen zoals ouderen in verpleeg- en verzorgingshuizen leiden te vaak een mensonwaardig bestaan. Ondertussen wordt een politieke partij voor pedofielen opgericht en worden dierenmishandelaars ongestraft of met hooguit een boete naar huis gestuurd. Dat kan en moet allemaal zoveel beter. Het fatsoen moet terug in onze samenleving.

Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid en een duurzaam sterkere economie. Een land, waarin naast een kleine doelmatige overheid en het verantwoordelijke individu, ook het maatschappelijke middenveld (maatschappelijke organisaties, verenigingsleven, gezin, kerk, etc.) de rol krijgt die het verdient. Een land dat trots is op zijn eigen identiteit, die identiteit ook durft te benoemen en voor het behoud daarvan durft op te komen, ook binnen het steeds verder uitdijende Europa. Een land dat meer investeert in betere veiligheid voor zijn inwoners, beter onderwijs voor zijn kinderen en menswaardigere zorg voor zijn ouderen. Een land dat crimineel gedrag op straat en islamitisch terrorisme keihard aanpakt en bestraft. Een land met een bestuur dat problemen van de burgers oplost. Een land met politici die meer naar die burgers luisteren en minder met zichzelf bezig zijn. Kortom: een beter en sterker Nederland!

De Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid heeft de afgelopen anderhalf jaar een groot aantal voorstellen gedaan om tot zo'n beter en sterker Nederland te komen. In de Onafhankelijkheidsverklaring, het Plan voor een Nieuwe Gouden Eeuw en in Klare Wijn zijn al veel concrete voorstellen te vinden. In Nieuw Realisme hebben wij onze ideologische kaders geschetst. In dit verkiezingspamflet geven wij - kort en krachtig - onze belangrijkste voorstellen weer. Vernieuwende en gedurfde voorstellen die leiden tot een beter en sterker Nederland.

Een Nederland om weer trots op te zijn!

www.pvv.nl

pi_169208221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat gaat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid PvdA worden. Als er nog 'gekke dingen' gebeuren maken SP en GL nog een kansje. Maar dat zou dan echt in de categorie grote schandalen moeten zijn. Of GL moet in de peilingen groter dan de VVD worden, dan wil ik wel meehelpen om Jesse premier te maken (al vind ik het eigenlijk een eikeltje). Maar dat gaat allebei niet gebeuren, PvdA k(r)abbelt naar de eindstreep en GL gaat tussen de 10-15 zetels halen.
Oke, dacht zelf ook een tijdjee aan de PVDA ,alleen knap ik af op Asscher .

Groen links doet het verder wel goed toch? best veel zetels voor hun doen.
pi_169214457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Oke, dacht zelf ook een tijdjee aan de PVDA ,alleen knap ik af op Asscher .

Groen links doet het verder wel goed toch? best veel zetels voor hun doen.
Moet zich natuurlijk niet het 1994-scenario voortdoen. :P
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_169237589
quote:
Op 8 maart gaat Wilders flyeren in Breda en laat hij zich interviewen door de roddelbladen Story en Privé. Een dag later bezoekt hij een dierenasiel.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 2 maart 2017 @ 13:04:19 #5
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_169239996
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 10:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Hij weet waar zijn klanten zitten.
pi_169241796
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 10:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Dierenasiels, daar werken toch alleen linkse meisjes?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_169241962
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dierenasiels, daar werken toch alleen linkse meisjes?
En Dion Waus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 2 maart 2017 @ 14:40:28 #8
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_169241980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dierenasiels, daar werken toch alleen linkse meisjes?
Dit uitje was een idee van Graus, lijkt me.
pi_169329457
Wanneer komt ie nou eindelijk op tv dan?
pi_169330026
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:28 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer komt ie nou eindelijk op tv dan?
Had ie niet nog een tweestrijd-debat met Rutjes één of twee dagen voor de verkiezingen?

Snap het eigenlijk niet dat hij de tv-debatten zo afhoudt. Daar gaat het juist om de one-liners en presentatie/indruk en sneeuwt de inhoud vaak volledig onder. Echt iets voor Geert.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_169330302
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Had ie niet nog een tweestrijd-debat met Rutjes één of twee dagen voor de verkiezingen?

Snap het eigenlijk niet dat hij de tv-debatten zo afhoudt. Daar gaat het juist om de one-liners en presentatie/indruk en sneeuwt de inhoud vaak volledig onder. Echt iets voor Geert.
Waar hij eerst het hele jaar door heeft lopen tetteren is ie er weer niet waar je je als politicus moet zijn..

Gaat ie zich ook zo gedragen mocht ie MP worden? Je verbergen als je er moet staan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2017 15:09:20 ]
  maandag 6 maart 2017 @ 15:11:44 #12
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_169330375
Dat nieuwe spotje is weer vrij beschamend.
pi_169330437
quote:
14s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:09 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waar hij eerst het hele jaar door heeft lopen tetteren is ie er weer niet waar je je als politicus moet zijn..

Gaat ie zich ook zo gedragen mocht ie MP worden? Je verbergen als je er moet staan?
Ik vrees dat hij een verschrikkelijke MP, minister of wat voor bestuurder dan ook zou zijn. Compleet los van wat ik van zijn politieke ideeën vind.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_169330773
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vrees dat hij een verschrikkelijke MP, minister of wat voor bestuurder dan ook zou zijn. Compleet los van wat ik van zijn politieke ideeën vind.
Ik vrees dat ook ja.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:45:42 #15
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169349724
Ik overweeg deze week toch weer wat meer om op de PVV te stemmen.

Ik vind het van mezelf zo triest eigenlijk dat ik die keuze moet maken.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:51:30 #16
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169349796
Heb namelijk onlangs gedroomd wat mij niet bepaald vrolijk wakker maakte.
Een toekomst van Nederland waarbij de cultuur van Nederland niet meer bestaat zoals wij dat nu kennen vanwege de enorme multiculturele wals van de laatste decennia. Waarbij wij al onze normen en waarden als een propje papier nonchalant over onze schouders gooien.

Mijn identiteit staat op het spel en dat vind ik voor mijzelf heel veel waard. Helaas is de PVV de enige partij die dit thema ter sprake brengt en geen enkele partij die het een fuck kan schelen wat de PVV en zijn achterban vinden.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:04:09 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169349968
Stemmen om een droom _O_ En het dan nog raar vinden dat sommige kiezers neerkijken op PVV-stemmers
Laffe huichelaar
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:16:28 #18
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169350187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:04 schreef timmmmm het volgende:
Stemmen om een droom _O_ En het dan nog raar vinden dat sommige kiezers neerkijken op PVV-stemmers
beetje simpel om het zo te zeggen, maar misschien zie ik het als een waarschuwing..
het is niet onrealistisch om te denken dat er een punt komt dat er meer moskeeën dan kerken in Nederland staan
Het is niet dat ik iets tegen moslims heb, maar wel tegen de manier waarop dit land aan het veranderen is
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:13:42 #19
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_169366619
quote:
Before Elections, Dutch Fear Russian Meddling, but Also U.S. Cash
AMSTERDAM — The parochial world of Dutch elections is not often seen as a hotbed of foreign intrigue. But in recent months, an unexpected worry has emerged: the influence of American money.

The country’s fast-rising far-right leader, Geert Wilders, is getting help from American conservatives attracted to his anti-European Union and anti-Islam views. David Horowitz, an American right-wing activist, has contributed roughly $150,000 to Mr. Wilders’s Party for Freedom over two years — of which nearly $120,000 came in 2015, making it the largest individual contribution in the Dutch political system that year, according to recently released records. (New York Times).
Vandaag worden de cijfers over 2016 bekendgemaakt.
pi_169412050
Tijs van den Brinkgod _O_

Geachte heer Wilders, beste Geert
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:51:19 #21
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169412647
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
Tijs van den Brinkgod _O_

Geachte heer Wilders, beste Geert
Heheh. Nice
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 12 maart 2017 @ 14:10:43 #22
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_169459495
quote:
Fleur Agema, de nummer 2 van de PVV-lijst, heeft het Volkskrant-debat van vanmiddag in de Rode Hoed afgezegd. Op Twitter noemt ze zelf de Turkijerel als reden. 'Er is nogal wat gebeurd gisteren. Ik ga niet gezellig keuvelen', aldus de politica. Kathalijne Buitenweg, de nummer 2 van Groenlinks, vervangt haar.

Het Volkskrant-debat vindt vanmiddag plaats. Via onze Facebookpagina kunt u vanaf 15 uur een livestream bekijken. (Volkskrant).
  zondag 12 maart 2017 @ 14:15:07 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169459587
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:10 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Debat morgen wordt sp3ctakel. Geert wil niet dat Agema vanavond al iets zegt namens de pvv, hij wil morgen vrij zijn om helemaal los te gaan.

Lijkt me logish
Laffe huichelaar
pi_169460552
Interessante docu.
Van drugskikker naar politicus.
pi_196637838
Open
Definitely not CIA



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')