Ik denk dit idd... Saar heeft ook een poosje herhaal " jij mijn mama he, niet van *vulmaarin* en door eindeloos te herhalen dat ik haar mama ben en altijd zal blijven is het geloof ik nu goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Misschien denkt ze dat jij een nieuw kind krijgt em dat zij dan "alleen achter blijft".
Arm ding. Het leven is soms moeilijk te begrijpen als peuter.
ik heb zowel een koper als mirena gehad, en met de mirena had ik alleen maar last. Tot twee weken lang last van bloedverlies, een week lang een bloeddorstig hormonster zijn, en een week lang last van fysieke pms klachten (rugpijn etc). Ik was zó opgelucht dat ik dat ding kwijt was ... zit nu te wachten op een oproep voor een sterilisatie.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:23 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb een mirena, maar het idee dat hij niet goed is voor mijn gemoed, qua hormonn. Gezien HA zegt dat dat niet kan, zal ik het pas weten als hij er uit gaat maar daarom dacht ik dus aan een koper.
mijn achtjarige weegt krap aan 20 kgquote:Op woensdag 8 maart 2017 08:30 schreef vencodark het volgende:
Vraagje: hoeveel eten jullie 3 á 4 jarigen als ontbijt en lunch?
En in hoeverre beperken jullie je kinderen op hoeveel ze eten? Begrens je wel of niet?
Aiden is wat flink aan het worden maar eet dan ook behoorlijk. Vooral zn benen en buik groeienHij is zo'n 110 cm en weegt 22,7.
Een week of 5 gleden was hij 21,5. Dus dat is best aangekomen in die paar weken.
Aiden is altijd wel sterk gebouwd geweest maar we willen toch alert zijn dat zijn gewicht goed blijft.
Hij eet gemiddeld 3 boterhammen als ontbijt, lunch 4 en 's avonds wel een kleine portie.
Qua drinken vooral melk en water of eens thee zonder suiker.
Hij eet graag kaas of worst op zn brood dus ook daar geen zoete dingen de hele dag.
Toevallig volgende week een afspraak bij het consultatiebureau voor zn prikken dus ook daar zal ik het wel aankaarten.
Zit er niet een groeispurt aan te komen? Jan hangt al heel lang tussen de 21/22 kg en 1X in de zoveeltijd krijgt hij een boller gezicht en buik kort daarna vliegt hij de lucht weer inquote:Op woensdag 8 maart 2017 08:30 schreef vencodark het volgende:
Vraagje: hoeveel eten jullie 3 á 4 jarigen als ontbijt en lunch?
En in hoeverre beperken jullie je kinderen op hoeveel ze eten? Begrens je wel of niet?
Aiden is wat flink aan het worden maar eet dan ook behoorlijk. Vooral zn benen en buik groeienHij is zo'n 110 cm en weegt 22,7.
Een week of 5 gleden was hij 21,5. Dus dat is best aangekomen in die paar weken.
Aiden is altijd wel sterk gebouwd geweest maar we willen toch alert zijn dat zijn gewicht goed blijft.
Hij eet gemiddeld 3 boterhammen als ontbijt, lunch 4 en 's avonds wel een kleine portie.
Qua drinken vooral melk en water of eens thee zonder suiker.
Hij eet graag kaas of worst op zn brood dus ook daar geen zoete dingen de hele dag.
Toevallig volgende week een afspraak bij het consultatiebureau voor zn prikken dus ook daar zal ik het wel aankaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |