quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:43 schreef exode het volgende:
Jeetje, wat een leuke ochtend in onze nieuwe huisWe hadden voor B een tijd geleden een set van Duplo via Marktplaats gekocht en dat was een regelrechte hit en hij wilde er perse mee in zijn speelkamer spelen. Die verre van af is overigens.
![]()
En hij heeft buiten met zijn nieuwe hockeystick gespeeld (mijn zwagers kwamen langs en gaven die aan hem want we gaan op stand wonen![]()
![]()
)
Daarna naar de bakker gelopen wat wel 1 hele minuut lopen was en meteen de speeltuin in waar we schuin op uitkijken. En ja hoor mijnheer had meteen een vriendinnetje.![]()
Kortom we waren enthousiast en blij en dat wordt steeds meer eigenlijk.
We gaan 24 maart verhuizen Sunshine, hebben dit huis in november gekocht een week nadat ons huis was verkocht. Echt in een rotvaart gegaan....Wij wonen nu in een rijtjeshuis in een wijk die wij altijd omschrijven als 'Centerparcs'. Het is een typisch jaren 80 woning aan een straat waar iedereen veel te hard rijdt en met alleen maar buren van 60+. We hebben er 7 jaar met heeeeel veel plezier gewoond maar het afgelopen jaar ging alles ons steeds meer tegenstaan. Op 24 maart wonen we hier precies op de dag af 8 jaar....en gaan we dus weg.
Ons nieuwe huis staat 5 kilometer verderop in het oude dorp, een jaren 30 hoekhuis die 2 jaar geleden volledig is gerenoveerd. We gaan er wat betreft vierkante meters behoorlijk op achteruit, maar wat zijn we verliefd op het huis. We zijn er dus aan het 'klussen' wat verven inhoudt en de puntjes op de i zetten.
Fijn dat jullie wat gevonden hebben wat nu beter bij jullie past. Wij hebben ook superlieve buren. Met kleinkinderen ook. Dus alle zooi waar zij niet meer mee spelen krijgen wij. Heel lief, maar totaal onnodig eigenlijk. We hebben al zoveel... En nee zeggen kan ik dan gewoon niet als ze weer voor de deur staan met speelgoed.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:49 schreef exode het volgende:
![]()
![]()
Sunshine!
Het klinkt ook erg negatief nu, maar wij hebben hier wel echt met veel plezier gewoond en de buren zijn superlief. B heeft een hoop surrogaat opa's en oma's nu. We waren gewoon echt toe aan wat anders, meer rust (wij hebben door de bouw van onze wijk 43 achterburen en ik kan je vertellen dat er elk weekend wel ergens een feestje is), meer sfeer, meer kinderen, meer dorps.
Hadden we in het begin wel maar dat hebben we vrij snel veranderd. In vijf maanden is ze een keer uit bed gevallen. Maar in haar kamer ligt wel vloerbedekking dus ik maak me er niet zo druk om.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor degene die al een groot bed hebben, Hebben jullie ook uitvalbeveiliging?
Maand of 4 erop gehad, daarna weggehaald. Hij is er 1x uitgevallen en daarna niet meerquote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor degene die al een groot bed hebben, Hebben jullie ook uitvalbeveiliging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aiden hier ook. Maar blust ook hele dagen brandjes.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:04 schreef BlueEyes het volgende:
Spannend GotC!
Hier hoor ik de hele dag Roll to the rescue van Transformers![]()
En kom we gaan mensen redden!
Oftewel Rescuebots op Netflix is wat hij steeds wil zien.
Van mij had het nog wel even Brandweerman Sam mogen zijn maar meneer weet zelf goed wat hij wel en niet leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |