abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:09:07 #51
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169214315
Jeeej, Februari 2017 gaat voor mij de boeken in als het hoogste maandtotaal ooit, zelfs meer dan rondom de Roparun in 2013 en 2014 *G*
Welgeteld 132 km, iets wat Mr. B. bijna in een week doet, maar toch *G*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_169214655
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jaaaa, fijn hoor. Dat moment dat je beseft dat je 'gewoon' weer mee kunt lopen en niet meer in het beginnersstadium zit. Zijn wel allemaal intervaltrainingen, dat scheelt. Ik moet ook nog eens een half uur achter elkaar lopen.

Hoe gaat het met jou en lopen?
Je kan gewoon weer meelopen met een groep, hoe fijn! Dat opbouwen is wel goed gegaan O+

Niet :+. Nog steeds dat maffe botje waar ik inmiddels ruim een jaar last van heb. Ben wel gisteren ontslagen door de fysio, ze kan niks meer voor me betekenen. Dus jeej, ofzo..
pi_169215066
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Je kan gewoon weer meelopen met een groep, hoe fijn! Dat opbouwen is wel goed gegaan O+

Niet :+. Nog steeds dat maffe botje waar ik inmiddels ruim een jaar last van heb. Ben wel gisteren ontslagen door de fysio, ze kan niks meer voor me betekenen. Dus jeej, ofzo..
Zou je het misschien kunnen ontlasten door met zo'n ding te gaan lopen?
http://www.push.eu/nl/producten/enkelbraces/push-med-enkelbrace

Heeft mij toen met het mijn voetblessure wel snel van de klachten afgeholpen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169215094
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In het VK is het denk ik nog wel ietsje spannender, iig wat een vriendin van mij die aan Oxford een PhD doet vertelde is dat bijna iedereen daar 'zakt' voor de openbare verdediging, die ook heel lang kan duren. Dan krijg je nog een kans om het te verbeteren en uiteindelijk nodig je iedereen pas uit bij de buluitreiking. Maar hoe dan ook.. de grootste klus zit erop! Hopelijk zie je deze stressvermindering meteen ook terug in je lijf en het lopen.
Deze omschrijving maakt me depressief *staart naar buiten waar het perfect loopweer is..* :D
Ja doei.
pi_169215147
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Deze omschrijving maakt me depressief *staart naar buiten waar het perfect loopweer is..* :D
Sorry! Geniet van je loopje *O*
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169215158
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Sorry! Geniet van je loopje *O*
Welk loopje? ;(
Ja doei.
pi_169215180
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Welk loopje? ;(
Oh ik dacht dat je nu naar buiten ging in het heerlijke loopweer.. waarom niet?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169215210
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je nu naar buiten ging in het heerlijke loopweer.. waarom niet?
Omdat ik een voetblessure heb opgelopen afgelopen vrijdag -O- Minstens een week rust nu...
Ja doei.
pi_169215219
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat ik een voetblessure heb opgelopen afgelopen vrijdag -O- Minstens een week rust nu...
Oohh shit dat heb ik even gemist :( Balen zeg.. wandelen mag ook niet?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169215243
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oohh shit dat heb ik even gemist :( Balen zeg.. wandelen mag ook niet?
Dat doet nog wat pijn. Totale rust met wat rekken en strekken en kleine oefeningen tussendoor lijkt het verder wel te doen. Ben optimistisch voor vrijdag, dan hopelijk weer een baantraininkje waar ik zonder al te veel druk wat rondjes kan rennen en kan stoppen als 't toch niet goed gaat. Afgelopen zaterdag was wandelen echt een hel :')
Ja doei.
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:30:37 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_169215412
Holy crap, vanavond 2x(5x800) op 10km tempo :o

Daar heb ik best zin in :9
F means you're fucked
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:40:31 #62
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169215576
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Je kan gewoon weer meelopen met een groep, hoe fijn! Dat opbouwen is wel goed gegaan O+

Niet :+. Nog steeds dat maffe botje waar ik inmiddels ruim een jaar last van heb. Ben wel gisteren ontslagen door de fysio, ze kan niks meer voor me betekenen. Dus jeej, ofzo..
Stom botje :(
Dubbel natuurlijk, ontslagen worden door je fysio. Hopelijk met heel rustig opbouwen kom je weer tot je oude niveau.

@Mo: Kun je ergens anders je energie in kwijt tegen de zenuwen? Je was voorheen zo lekker bezig met krachttraining enzo. Sja, niet geweldig, maar toch... het is wàt.

@Yur: Knallennnn! Denk maar aan deze trainingen als je weer in de verleiding komt voor een marathon ergens ofzo. Zo snel worden op de 10k is echt een heel leuk doel!

Ik denk erover om naast mijn lidmaatschap van mijn eigen club, er nog eentje af te sluiten #decadent! Ik heb gewoon die vaste hardloopavond in de week nodig. Afwisselen met meneer gaat voor mij niet werken. Dus zoals het er nu uitziet wordt de woensdagavond mijn loopavond, bij een AV. Dan zaterdag bij eigen club. Straks ken ik echt heel hardlopend Delft bij naam :')
pi_169215648
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:30 schreef YUR het volgende:
Holy crap, vanavond 2x(5x800) op 10km tempo :o

Daar heb ik best zin in :9
Anderhalve week voor de CPC en meneer gaat eindelijk eens aan zijn snelheid werken :D
Of loop je deze keer niet mee?
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:50:08 #64
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_169215712
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:45 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Anderhalve week voor de CPC en meneer gaat eindelijk eens aan zijn snelheid werken :D
Of loop je deze keer niet mee?
Ik loop de CPC in dienst van de groep die ik momenteel training geef. Dus een beetje pendelen tussen wat lopers/loopsters op de 10K en finishen met degene die er het meest behoefte aan heeft :)

2 Weken later wil ik een redelijk HM proberen te lopen in het Naaldwijkse ^O^

@Quoi, het probleem is dat ik alles leuk vind :@ Maar de keuzes zijn gemaakt. Dit jaar investeren in voeding, kracht en snelheid *O*
F means you're fucked
pi_169215877
Februari was 310km, niet slecht voor een maand met 28 dagen.

Ik vond het vanochtend ook wel een grappige realisatie dat ik tussen het uitloggen op mijn werk en vanochtend weer inloggen 30km had gelopen. Mindfuck die marathontraining.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169216294
Spierpijn een dag na een loopje van nog geen 9km!

Ach, 5 weken voorbereiding moet wel lukken toch.
pi_169216332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:27 schreef MiG31 het volgende:
Spierpijn een dag na een loopje van nog geen 9km!

Ach, 5 weken voorbereiding moet wel lukken toch.
Uit eigen ervaring zeg ik: moet kunnen. Maar dat was na een zware verkoudheid van enkele weken; niet na een blessure.
pi_169217103
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zou je het misschien kunnen ontlasten door met zo'n ding te gaan lopen?
http://www.push.eu/nl/producten/enkelbraces/push-med-enkelbrace

Heeft mij toen met het mijn voetblessure wel snel van de klachten afgeholpen..
Wellicht zou dat iets kunnen helpen ja. Het gaat om 1 klein botje dat waarschijnlijk toch gebroken is geweest en door nieuwe botvorming wat lastig doet/inzakt.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Stom botje :(
Dubbel natuurlijk, ontslagen worden door je fysio. Hopelijk met heel rustig opbouwen kom je weer tot je oude niveau.

Ja, wie weet idd. Eerst nieuwe schoenen en veel peesplaat-oefeningen doen. Hardlopen is wellicht gewoon (op dit moment) niet mijn sport, ik blijf maar opbouwen-geblesseerd raken-opbouwen-geblesseerd raken. Ik mis het hardlopen eigenlijk ook niet eens :X.
  woensdag 1 maart 2017 @ 12:48:59 #69
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169217805
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 12:11 schreef GotC het volgende:
Ik mis het hardlopen eigenlijk ook niet eens .
Sja, dan is er feitelijk ook geen probleem :+
  woensdag 1 maart 2017 @ 12:56:24 #70
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_169217947
Was ik weer eens. Dit jaar zou ik de marathon van Rotterdam weer eens lopen, maar mede door te weinig training (max 20km tot nu toe) heb ik gisteren besloten er van af te zien.

Is er een site, of iets op Facebook, waar startnummers verkocht kunnen worden. Of heeft iemand hier eventueel interesse?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_169217964
Mogen die uberhaupt verkocht/omgezet worden voor die Marathon? Even checken, voordat iemand onterecht in jouw naam loopt enzo :)
Ja doei.
pi_169217983
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 12:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sja, dan is er feitelijk ook geen probleem :+
Helpt goed tegen teleurstelling, zo'n instelling ;)
pi_169218487
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 12:56 schreef Happel het volgende:
Was ik weer eens. Dit jaar zou ik de marathon van Rotterdam weer eens lopen, maar mede door te weinig training (max 20km tot nu toe) heb ik gisteren besloten er van af te zien.

Is er een site, of iets op Facebook, waar startnummers verkocht kunnen worden. Of heeft iemand hier eventueel interesse?
Waarschijnlijk zal YUR hem wel weer willen overnemen, maar anders:
http://startbewijshulp.nl(...)n-rotterdam-gezocht/
pi_169218488
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 12:56 schreef Happel het volgende:
Was ik weer eens. Dit jaar zou ik de marathon van Rotterdam weer eens lopen, maar mede door te weinig training (max 20km tot nu toe) heb ik gisteren besloten er van af te zien.

Is er een site, of iets op Facebook, waar startnummers verkocht kunnen worden. Of heeft iemand hier eventueel interesse?
Klinkt verleidelijk: maar nee.

Overdragen is wel mogelijk:
"Het overdragen van een startnummer is mogelijk tot 5 dagen voor het Evenement, na toestemming van de organisatie en tegen een vergoeding van administratiekosten. De administratiekosten voor het onderdeel ‘Marathon’ bedragen ¤ 5,-- en voor de onderdelen ‘1/4 Marathon’ en ‘4,2 km’ ¤ 3,--. Voor de onderdelen ‘2,5 km’ en ‘1 km’ is overdragen van het startnummer niet mogelijk. "


Verder zou je startbewijshulp.nl kunnen gebruiken om van je startnummer af te komen.
  woensdag 1 maart 2017 @ 14:57:07 #75
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_169220026
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:27 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal YUR hem wel weer willen overnemen, maar anders:
http://startbewijshulp.nl(...)n-rotterdam-gezocht/
:D
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')