abonnement Unibet Coolblue
pi_169226310
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:26 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dan is er dus niets aan de hand ?
Je relativeert heel vaag.
Omdat het nog steeds in mijn gedachten rond dwaalt en ik er soms nog wel erg mee zit. Het is gelukkig niet zo dat ik er 24/7 mee bezig ben.
pi_169226375
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef dardevil18 het volgende:

[..]

Ik zit er mee als ik niks te doen heb en dan krijg weer zo een depressieve inzinking i know klinkt raar maarja.
Ik wil hier ook gewoon vanaf van die depressieve inzinkingen en het gewoon achter me laten daarom heb ik dit topic geopend
Je bent 20 jaar oud ? Wil je succesvol worden in het leven? Dan moet je NU direct actie ondernemen en je leven omgooien. Ben je oke met je leven zo ? lekker middelmatig en rustig.. dan is dat ook oke..Het is wel tijd om die keuze te maken en er vrede mee te hebben.
Als ik wist op mn 18de wat ik nu weet..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169230807
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:33 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Je bent 20 jaar oud ? Wil je succesvol worden in het leven? Dan moet je NU direct actie ondernemen en je leven omgooien. Ben je oke met je leven zo ? lekker middelmatig en rustig.. dan is dat ook oke..Het is wel tijd om die keuze te maken en er vrede mee te hebben.
Als ik wist op mn 18de wat ik nu weet..
Nah ik wil wel succesvol in mijn leven worden (niet van miljoenen verdienen ofzo maar meer van een leuke baan mijn opleiding afronden en dat allemaal).
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:12:30 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169248339
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef dardevil18 het volgende:

[..]

Omdat het nog steeds in mijn gedachten rond dwaalt en ik er soms nog wel erg mee zit. Het is gelukkig niet zo dat ik er 24/7 mee bezig ben.
Er is niks mis met je gevoel, ook niet over je ex.

Ik herken mezelf in je verhaal. Ik heb ook een ex waar ik vanwege mijn persoonlijke problemen en psychische klachten het heb verpest.

Dat gebeurt en is niet je schuld. Ik weet niet hoe het is met jou ex. Maar met mijn ex heb ik mijn uiterste best gedaan. Ik heb alles gegeven om ervoor te zorgen dat ze gelukkig en geliefd was. Op het einde ging. het uit, van beide kanten.

We werden daarna vrienden, maar ik heb op een gegeven moment iets doms gedaan. Toen wou ze geen vrienden meer zijn.

Reden waarom ik ermee zat, is omdat ze heel gemeen en achterbaks was, terwijl ik me op dat moment heel kwetsbaar opstelde en al heel verzwakt was. In plaats van dat ze begrip en empathie toonde, was ze een totale bitch. Terwijl ik tijdens de relatie alles heb gedaan voor haar, en na de relatie was ik ook lief voor haar.

Sommige vrouwen zijn heel onzeker en hebben een bepaalde beeld van de man/vrouw verhouding die niet gezond is. Mannen horen sterk en onkwetsbaar te zijn, dus rekening houden met hun gevoelens is niet noodzakelijk. In bepaalde kringen werkt het gewoon zo, en dat is ongezond voor beide partijen.

Luister niet naar de meeste fokkers in deze topic. De meesten hebben geen empathie en kampen met hun eigen problemen en onzekerheden.

Over je ex, geef het tijd. Het kan maanden duren, het kan jaren duren. Maar de kans is groot dat je haar een keer tegenkom en zijn jullie beiden wat volwassener en staat het wat verder van je af. Dan kan ke erover praten, dingen rechtzetten en goed afsluiten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_169249380
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]


Luister niet naar de meeste fokkers in deze topic. De meesten hebben geen empathie en kampen met hun eigen problemen en onzekerheden.


Wat een bullshit man.
De meeste mensen uit dit topic hebben genoeg empathie, alleen uiten ze het soms niet hoe anderen het willen horen..(en ja soms over het randje, ik ook).

Maar zeggen dat ze/ we geen empathie hebben is gewoon minachting van de mensen die hier reageerden.
Hell To The Liars
pi_169250679
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:43 schreef Droopie het volgende:

[..]

Wat een bullshit man.
De meeste mensen uit dit topic hebben genoeg empathie, alleen uiten ze het soms niet hoe anderen het willen horen..(en ja soms over het randje, ik ook).

Maar zeggen dat ze/ we geen empathie hebben is gewoon minachting van de mensen die hier reageerden.
Ik kan idd enkel waarnemen dat men in het ergste geval erg hard en direct reageert. Maar bij zulke vraagstukken is dat precies nodig.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169251137
Ik heb liever dat jullie hard en eerlijk reageren dan dat ik zo krijg van : " ach kom maar hier achgerm toch". Wil liever die wake up slap dan empathie tbh.
Meeste fokkers hier hebben zich ook gwn goed gedragen en niks fout gedaan dus ;)
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:43:31 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169251395
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:43 schreef Droopie het volgende:

[..]

Wat een bullshit man.
De meeste mensen uit dit topic hebben genoeg empathie, alleen uiten ze het soms niet hoe anderen het willen horen..(en ja soms over het randje, ik ook).

Maar zeggen dat ze/ we geen empathie hebben is gewoon minachting van de mensen die hier reageerden.
Misschien valt het mee in dit topic, TS ervaart weinig last van de reacties.

Maar iedereen heeft een ex waar hij of zij spijtig heeft gedragen. En de meesten gaan daar een tijdje mee zitten. Dat is gewoon normaal, daar leer je van.

Persoonlijk vind ik het ook kinderachtig hoe sommige mensen reageren tegenover een ex, maar dat heeft ook met leeftijd te maken. Lacherig en kinderlijk reageren, iemand bewust kwetsen, dat is getuige van onvolwassenheid.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_169251529
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien valt het mee in dit topic, TS ervaart weinig last van de reacties.

Maar iedereen heeft een ex waar hij of zij spijtig heeft gedragen. En de meesten gaan daar een tijdje mee zitten. Dat is gewoon normaal, daar leer je van.

Persoonlijk vind ik het ook kinderachtig hoe sommige mensen reageren tegenover een ex, maar dat heeft ook met leeftijd te maken. Lacherig en kinderlijk reageren, iemand bewust kwetsen, dat is getuige van onvolwassenheid.
De een is ook anders als de ander. Wat we gemeen hebben is dat we volwassen worden in de loop der tijd.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169252467
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien valt het mee in dit topic, TS ervaart weinig last van de reacties.

Maar iedereen heeft een ex waar hij of zij spijtig heeft gedragen. En de meesten gaan daar een tijdje mee zitten. Dat is gewoon normaal, daar leer je van.

Persoonlijk vind ik het ook kinderachtig hoe sommige mensen reageren tegenover een ex, maar dat heeft ook met leeftijd te maken. Lacherig en kinderlijk reageren, iemand bewust kwetsen, dat is getuige van onvolwassenheid.
Precies , ik had de gedachte van : " zij kwetst mij OK dan kwetst ik haar" echt een debiele en onnozele gedachte natuurlijk maarja ik kon toen gewoon niet helder nadenken en ja dan kan je dit als gevolg krijgen natuurlijk.

Ik weet gewoon nu dat ik.in mijn volgende relatie nooit meer zo een stomme fout zal maken. want uiteindelijk heb je je er alleen maar zelf mee.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 06:53:36 #111
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169257866
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:10 schreef dardevil18 het volgende:

[..]

Precies , ik had de gedachte van : " zij kwetst mij OK dan kwetst ik haar" echt een debiele en onnozele gedachte natuurlijk maarja ik kon toen gewoon niet helder nadenken en ja dan kan je dit als gevolg krijgen natuurlijk.

Ik weet gewoon nu dat ik.in mijn volgende relatie nooit meer zo een stomme fout zal maken. want uiteindelijk heb je je er alleen maar zelf mee.
En je komt haar wel weer tegen, man. Over een jaar, of misschien 5 jaar, en dan kun je erover lachen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 4 maart 2017 @ 05:36:06 #112
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169278834
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:43 schreef dardevil18 het volgende:

[..]

Ongelooflijk een fatsoenlijke reactie, dankjewel is ook beter als ik doorga. Maar ik weet dat het haar heel erg pijn heeft gedaan (ze bouwt namelijk altijd muren om niet gekwetst te kunnen worden ) . En idk ik denk dat ik er eerder mee zit dat ik niet snel nog zo een lief en zorgzaam iemand tegen ga komen. En ja dat doet me denken ik gewoon pijn.
Nog een fatsoenlijke reactie dan voor mij. Het is nu allemaal nog erg vers, gevoelig. Blijkbaar (zo schrijf jij) bouwt zij muren om zich heen. En jij realiseert, of vreest in ieder geval dat je niet snel nog eens zo een lief en zorgzaam iemand tegen zult komen. ..... WAT ik sowieso waag te betwijfelen want er zijn heel veel fantatisch lieve en zorgzame meisjes meiden en vrouwen. Je bent pas 20, ik 70. Kan zijn dat je het zo ziet momenteel maar al in 2 jaar zul je zeggen, daar zat ik mis mee.
Maar terug naar jullie beiden. Het is nog vers en gevoelig. Laat het rusten. Voor jezelf beter maar ook als je echt iets om dat meisje geeft, voor haar. Gun, geef haar de rust die ze blijkbaar nu wenst, nodig heeft.
En schrijf haar straks, NA de zomer op zijn vroegst, een brief. Zou wel even afchecken via via of ze in een wat serieuzere nieuwe relatie zit.
In die brief kun je dan schrijven dat die periode met haar voor jou toch belangrijk was. Dat je er blij en dankbaar voor bent. Dat het jammer is dat je toen zo slecht in je vel zat en dat het nu stukken beter met je gaat omdat je (met hulp) aan jezelf hebt gewerkt. Dat je hoopt dat het haar ook goed gaat en haar dat zeker toewenst! En dat ze graag mag antwoorden maar je ook accepteert als ze daar geen behoefte aan heeft, en je haar alle goeds verder toewenst.

En misschien heb je tegen die tijd zelf al niet meer de behoefte om die brief te schrijven. heb jij dan ook alweer een tijd een andere lieve vriendin!

Tijd heelt alle wonden!

O~) O~)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 04-03-2017 06:00:02 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 4 maart 2017 @ 05:49:03 #113
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169278842
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:32 schreef dardevil18 het volgende:

[..]

Ik heb maar een keer woede uitbarsting tegen der gehad en dat was nadat ik te horen kreeg dat ze er echt niks meer in zag. Daarvoor heb ik dat nooit gehad tegen haar. Maar ik begrijp wat je bedoelt en ja misschien ben ik ook geen perfect relatie materiaal
Ach, wie is nou perfect? En zeker wie onder de 60? Hehehe _O- _O-

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 4 maart 2017 @ 05:53:45 #114
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169278845
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:36 schreef Droopie het volgende:
Als Coolguy nou ook nog even zegt "Ik weet dat je geen kneus bent, maar zo gedraagde je je wel'

Dan ga ik met tranen in mijn ogen van geluk naar het volgende topic :P
Ik schreef net al ... de mens is van nature geneigd tot het goede!
Weet alleen niet meer waar .... Kan ook op een ander forum geweest zijn. Shit, dat korte termijn geheugen begint mij kwarten te spelen.

8)7 8)7

_O- _O-

:W :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 4 maart 2017 @ 06:07:57 #115
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_169278849
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ok man. Vooral blijven janken.
waarom gelijk zo negatief. Hij heeft al therapie en werkt dus aan zichzelf. Heeft dingen opgelost, alleen zijn ex blijft nog een puntje. Heeft niks met schop onder zijn kont te maken maar met t vinden van de juiste tools en het begrijpen van zijn emoties. Als hii iets voelt dan is dat gewoon zo, dan kun je dat belachelijk vinden maar je kan ook tips geven om hem te helpen ipv iem. af te zeiken.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zaterdag 4 maart 2017 @ 07:59:27 #116
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169278962
Ja, wat respect voor mekaar. En in de loop der tijden zie je zoveel in en van het leven, dat je vanzelf milder wordt. Daarom zijn de meeste oudere mensen mild in hun oordelen en lief en aardig voor alles en iedereen, (huis)dieren, hun kind(eren) en kleinkind(eren) enz. Geduld hebben en lijden doorstaan hebben we meestal (moeten) leren.

Amen O~)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_169280839
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 05:36 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nog een fatsoenlijke reactie dan voor mij. Het is nu allemaal nog erg vers, gevoelig. Blijkbaar (zo schrijf jij) bouwt zij muren om zich heen. En jij realiseert, of vreest in ieder geval dat je niet snel nog eens zo een lief en zorgzaam iemand tegen zult komen. ..... WAT ik sowieso waag te betwijfelen want er zijn heel veel fantatisch lieve en zorgzame meisjes meiden en vrouwen. Je bent pas 20, ik 70. Kan zijn dat je het zo ziet momenteel maar al in 2 jaar zul je zeggen, daar zat ik mis mee.
Maar terug naar jullie beiden. Het is nog vers en gevoelig. Laat het rusten. Voor jezelf beter maar ook als je echt iets om dat meisje geeft, voor haar. Gun, geef haar de rust die ze blijkbaar nu wenst, nodig heeft.
En schrijf haar straks, NA de zomer op zijn vroegst, een brief. Zou wel even afchecken via via of ze in een wat serieuzere nieuwe relatie zit.
In die brief kun je dan schrijven dat die periode met haar voor jou toch belangrijk was. Dat je er blij en dankbaar voor bent. Dat het jammer is dat je toen zo slecht in je vel zat en dat het nu stukken beter met je gaat omdat je (met hulp) aan jezelf hebt gewerkt. Dat je hoopt dat het haar ook goed gaat en haar dat zeker toewenst! En dat ze graag mag antwoorden maar je ook accepteert als ze daar geen behoefte aan heeft, en je haar alle goeds verder toewenst.

En misschien heb je tegen die tijd zelf al niet meer de behoefte om die brief te schrijven. heb jij dan ook alweer een tijd een andere lieve vriendin!

Tijd heelt alle wonden!

O~) O~)
Bedankt , maar als ik een ding niet ga doen is het wel zo een brief schrijven. Ik weet nog dat ik rond december die :"krijg mijn ex terug "sites zat af te zoeken naar tips,nouja dat heeft me dus echt geen ene ruk geholpen en alleen maar erger gemaakt ( dom ook van me om überhaupt zoiets te geloven :p). Maarja toen heb ik dus een brief geschreven en daar nooit meer iets van gehoord dus.
  zondag 5 maart 2017 @ 06:27:57 #118
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169297719
Ja, want er zat ook veel te weinig tijd tussen. Ik heb het over -vanaf nu gerekend- minimaal nog 7 maanden wachten. Dus in oktober.
Maar het is maar een suggestie. Kunt ook zonder verder plan of voornemen doorgaan met je leven. Gewoon proberen het te vergeten of er mee leren leven.

Succes !!

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_169298898
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 07:59 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, wat respect voor mekaar.
Als er iemand niet weet wat dat is, ben jij het wel.
Als 70 jarige op een forum posten waar voornamelijk jongeren komen en vertellen dat je regelmatig vreemd gasten pochen over triootjes met 20 jarigen.....dan spoor je niet helemaal en heb je zeker geen "respect voor mekaar" (in dit geval je vrouw).


@TS: check eens de postgeschiedenis van hem en wat voor een topics ie opent. Je zult inzien dat je zijn adviezen niet al te serieus moet nemen.....
pi_169302379
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 10:15 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Als er iemand niet weet wat dat is, ben jij het wel.
Als 70 jarige op een forum posten waar voornamelijk jongeren komen en vertellen dat je regelmatig vreemd gasten pochen over triootjes met 20 jarigen.....dan spoor je niet helemaal en heb je zeker geen "respect voor mekaar" (in dit geval je vrouw).


@TS: check eens de postgeschiedenis van hem en wat voor een topics ie opent. Je zult inzien dat je zijn adviezen niet al te serieus moet nemen.....
Haha thanks voor je advies , inderdaad effe doorgekeken en ja wat die soms post....
pi_169302482
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 06:07 schreef madeliefff het volgende:

[..]

waarom gelijk zo negatief. Hij heeft al therapie en werkt dus aan zichzelf. Heeft dingen opgelost, alleen zijn ex blijft nog een puntje. Heeft niks met schop onder zijn kont te maken maar met t vinden van de juiste tools en het begrijpen van zijn emoties. Als hii iets voelt dan is dat gewoon zo, dan kun je dat belachelijk vinden maar je kan ook tips geven om hem te helpen ipv iem. af te zeiken.
Dat had ik al gedaan. Maar als je dan maar blijft zeggen 'dat het nu eenmaal zo is' dan schiet het ook niet op, en moet je ook geen topics openen waar je om hulp vraagt als je eigenlijk vooral wilt horen dat je inderdaad zo zielig bent.

Kijk, het is kut, en dat heb ik hierboven ook al gezegd, en ik heb 'm ook netjes gezegd wat hij dan kan/moet doen, en dat is hier eerlijk over zijn naar zijn psycholoog/persoon en vragen om gerichtere hulp, zoals hij dat hier doet, want doormodderen en verder geen echte stappen ondernemen om het beter te maken maakt het niet beter (je verwacht 't niet) ;)
Ja doei.
  zondag 5 maart 2017 @ 17:04:38 #122
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_169309172
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat had ik al gedaan. Maar als je dan maar blijft zeggen 'dat het nu eenmaal zo is' dan schiet het ook niet op, en moet je ook geen topics openen waar je om hulp vraagt als je eigenlijk vooral wilt horen dat je inderdaad zo zielig bent.

Kijk, het is kut, en dat heb ik hierboven ook al gezegd, en ik heb 'm ook netjes gezegd wat hij dan kan/moet doen, en dat is hier eerlijk over zijn naar zijn psycholoog/persoon en vragen om gerichtere hulp, zoals hij dat hier doet, want doormodderen en verder geen echte stappen ondernemen om het beter te maken maakt het niet beter (je verwacht 't niet) ;)
hij zegt dat hij er maar niet vanaf komt en dat therapie hem met bepaalde dingen heeft geholpen maar hierbij nog niet en dan zeg jij vervolgens dat hij zichzelf een schop onder de kont moet geven, niks wil doen aan zijn problemen en niet moet janken :D beetje raar wel vind je ook niet? vooral omdat hij wel al dingen heeft gedaan ook. Hij komt er niet uit met zijn huidige therapie dan mag hij hier toch om tips vragen? misschien dat iemand ook in zo een situatie heeft gezeten en tips kan geven. En of de psych de oplossing gaat zijn weten we niet, psychologen weten de dingen uit hun boek die vrij beperkt zijn, daarnaast kan levenswijsheid ook een hoop doen en tips van mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt. Er zijn zoveel mogelijkheden.

Verder wel jammer dat TS zo meepraat met users als zij hem van dingen beschuldigen. Creëer een eigen mening TS
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zondag 5 maart 2017 @ 18:06:32 #123
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169310529
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 10:15 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Als er iemand niet weet wat dat is, ben jij het wel.
Als 70 jarige op een forum posten waar voornamelijk jongeren komen en vertellen dat je regelmatig vreemd gasten pochen over triootjes met 20 jarigen.....dan spoor je niet helemaal en heb je zeker geen "respect voor mekaar" (in dit geval je vrouw).

@TS: check eens de postgeschiedenis van hem en wat voor een topics ie opent. Je zult inzien dat je zijn adviezen niet al te serieus moet nemen.....
Je eerste zin is al niet te volgen. lees hem maar eens terug.
Heb nooit triootjes met 20 jarigen.
Heb geen vrouw. En wil er geen!

Heb nooit geschreven dat je mijn adviezen serieus MOET nemen.
Adviezen zijn niet bindend. Dan noemt men het bevelen. Dus .... ge doet er (mijn adviezen) maar mee wat ge zelf wilt!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 5 maart 2017 @ 18:21:17 #124
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169310859
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:24 schreef dardevil18 het volgende:

[..]

Haha thanks voor je advies , inderdaad effe doorgekeken en ja wat die soms post....
Heb even dit topic nog eens doorgelezen, en wat reacties er op. Bv de 2 reacties van de laatste 2 dames die hier gereageerd hebben. Sommige mensen zullen mijn adviezen missschien niet serieus nemen, maar ik geloof niet dat jij überhaupt door iemand serieus genomen wordt.
-------------------------------------------------------------------------
Voor jouw gemak hier even die laatste 2 reacties op jou hier geciteerd: hier de eerste: ....
..................... Dat had ik al gedaan. Maar als je dan maar blijft zeggen 'dat het nu eenmaal zo is' dan schiet het ook niet op, en moet je ook geen topics openen waar je om hulp vraagt als je eigenlijk vooral wilt horen dat je inderdaad zo zielig bent.

Kijk, het is kut, en dat heb ik hierboven ook al gezegd, en ik heb 'm ook netjes gezegd wat hij dan kan/moet doen, en dat is hier eerlijk over zijn naar zijn psycholoog/persoon en vragen om gerichtere hulp, zoals hij dat hier doet, want doormodderen en verder geen echte stappen ondernemen om het beter te maken maakt het niet beter (je verwacht 't niet
--------------------------------------------------------------
En dan nu het volgende:
hij zegt dat hij er maar niet vanaf komt en dat therapie hem met bepaalde dingen heeft geholpen maar hierbij nog niet en dan zeg jij vervolgens dat hij zichzelf een schop onder de kont moet geven, niks wil doen aan zijn problemen en niet moet janken :D beetje raar wel vind je ook niet? vooral omdat hij wel al dingen heeft gedaan ook. Hij komt er niet uit met zijn huidige therapie dan mag hij hier toch om tips vragen? misschien dat iemand ook in zo een situatie heeft gezeten en tips kan geven. En of de psych de oplossing gaat zijn weten we niet, psychologen weten de dingen uit hun boek die vrij beperkt zijn, daarnaast kan levenswijsheid ook een hoop doen en tips van mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt. Er zijn zoveel mogelijkheden.

Verder wel jammer dat TS zo meepraat met users als zij hem van dingen beschuldigen. Creëer een eigen mening TS
-------------------------------------------------------------------------

En dan ter afsluiting nog even van mij .......
Lees van die laatste bijdrage svp het stuk over levenswijsheid. En over het meepraten en eigen mening.
Met de wolven in het bos meehuilen, ... alles is okay, zolang je maar niet zelf gebeten wordt!

:r :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_169311818
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:06 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je eerste zin is al niet te volgen. lees hem maar eens terug.
Heb nooit triootjes met 20 jarigen.
Heb geen vrouw. En wil er geen!

Heb nooit geschreven dat je mijn adviezen serieus MOET nemen.
Adviezen zijn niet bindend. Dan noemt men het bevelen. Dus .... ge doet er (mijn adviezen) maar mee wat ge zelf wilt!
Begint je leeftijd je parten te spelen? Last van geheugenverlies, of lieg je altijd alles bij elkaar waardoor je jezelf gaat tegenspreken?

In andere topics heb je t duidelijk over je VROUW R&P / Relaties en liefde met Aziaten in Azie en / of Europa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')